KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

HONDA, KAWASAKI, SUZUKI, YAMAHA и прочая буржуиндия.
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Повідомлення KWAKA »

Культиваторні вісті.

1. Поставив дві нові бібіки, бо рідна захрипла.
2. Повернув на місце трубку з краніка, яка випала, і тіліпалась в баку.
3. Розібрав рульову колонку, убрав люфт, і змастив сухі підшипники.
4. Почав роботу над багажником. На фото основна несуча балка, і кронштейни для рамок. Роблю собі, та ще якомусь пацанчіку на клр.

Зображення

Зображення
Аватар користувача
Avior
Гаджет-мэн
Повідомлень: 3155
З нами з: 25 травня 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Звідки: Киев, с. Ясногородка
Дякував (ла): 264 рази
Подякували: 879 разів
Контактна інформація:

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Повідомлення Avior »

Якомусь? )))) Видно толковою роботу! )
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Аватар користувача
sadam
Старая гвардия
Повідомлень: 1696
З нами з: 23 травня 2009, 22:20
Мотоцикл: JBW-125; Kawasaki ZX-6
Звідки: Киев, Дарницкий р-н
Дякував (ла): 14 разів
Подякували: 95 разів
Контактна інформація:

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Повідомлення sadam »

Балка ляжет на пластик или будет стоять на стойках?
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Повідомлення KWAKA »

Через стальнi втулки на пiдрамник.

Зображення
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Повідомлення KWAKA »

Відпустка скінчилась, і справа просувається дуже повільно.

Зображення
valerazaz
тюнингрокер
Повідомлень: 1480
З нами з: 21 серпня 2012, 18:27
Мотоцикл: иж-ю3 стрит
Звідки: киев.обл
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 38 разів
Контактна інформація:

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Повідомлення valerazaz »

чем гнул трубку
Аватар користувача
Avior
Гаджет-мэн
Повідомлень: 3155
З нами з: 25 травня 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Звідки: Киев, с. Ясногородка
Дякував (ла): 264 рази
Подякували: 879 разів
Контактна інформація:

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Повідомлення Avior »

Трубогибом.
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
valerazaz
тюнингрокер
Повідомлень: 1480
З нами з: 21 серпня 2012, 18:27
Мотоцикл: иж-ю3 стрит
Звідки: киев.обл
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 38 разів
Контактна інформація:

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Повідомлення valerazaz »

фото можно .писком трубу не забивал?
решыл себе дуги замутить
Аватар користувача
Skomoroh
Йолккорокер
Повідомлень: 3456
З нами з: 25 травня 2009, 13:59
Мотоцикл: XL600Lm, GSF1200S
Звідки: Минск
Дякував (ла): 80 разів
Подякували: 80 разів
Контактна інформація:

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Повідомлення Skomoroh »

Валера, ТРУБОГИБОМ !
"писка" он не требует
Мотоциклизд, распиздяй и йолкобайкер.
Хожу, причиняю добро там и тут (с)
valerazaz
тюнингрокер
Повідомлень: 1480
З нами з: 21 серпня 2012, 18:27
Мотоцикл: иж-ю3 стрит
Звідки: киев.обл
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 38 разів
Контактна інформація:

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Повідомлення valerazaz »

да я в курсе что трубогибом ,но каким по конструктиву
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Повідомлення KWAKA »

Трубогіб саморобний під 16 мм трубку. По типу такого

Зображення

Так як трубка тонкостінна, то піском все-таки прийшлося забивати. З болтів М12 зробив дві пробки, і через лійку засипав пісок, поступово втрамбовуючи.
valerazaz
тюнингрокер
Повідомлень: 1480
З нами з: 21 серпня 2012, 18:27
Мотоцикл: иж-ю3 стрит
Звідки: киев.обл
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 38 разів
Контактна інформація:

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Повідомлення valerazaz »

спасибо за полезную имформацыю
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Повідомлення KWAKA »

Поки готувався до рокеровки не було часу написати про мотоцикла.

Культиваторні вісті, випуск 2.

1. Перевірено зазори в клапанах;
2. Встановлено дуги безпеки. Виготовлялись в майстерні по виробництву гойдалок;
3. Встановлено саморобний багажник, та тюнінговий захист на глушник (аби майно не підсмажилось :? );
4. Частково почистив карб, а саме колодязь під запорним клапаном.

P.S. При виробництві дуг і багажника, використовувались деталі від яви, за що їй респект і уважуха.

Зображення
Аватар користувача
Syava
Старая гвардия
Повідомлень: 2116
З нами з: 28 травня 2009, 10:57
Мотоцикл: Jawa 360, Honda XL400VN
Звідки: м.Ірпінь, Київська обл.
Дякував (ла): 380 разів
Подякували: 60 разів
Контактна інформація:

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Повідомлення Syava »

Олег Хантер деталі від Яви використовує срізь! Казав щось тіпа: "как же можно обойтись без частицы Явы?!" На його Ниві, на причипі, на інших мотоциклах, що пройшли через його руки використовує деталі від Яви. Бо їх достатньо і вони не поганої якості.
Наступним етапом буде вітровичок ;) ?
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Повідомлення KWAKA »

Зараз в пошуку капітльного гаражу. Планів достатньо: вітровик, проінспектувати задню підвіску, поміняти ланцюги та ін.
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення KWAKA »

Заїхав в ліс, накатав 32 км. Під кінець думав, коли він вже скінчиться, і з'явиться цивілізація? Із-за повалених дерев приходилось відкручувати дзеркала, і майже в лежачому положенні перетаскувати мот під деревом. Один раз навернувся на рівному місці.
Прикольно, коли виїжаєш в неочікуваних місцях. Наприклад, цей гранітний кар'єр. Фоткав на брелок до ключів.

Зображення
Зображення
Зображення

Та невеликий ролік, з прихованою рекламою гальмівних колодок FERODO :gazenvagen:

Аватар користувача
РЕпа
Фанат
Повідомлень: 3374
З нами з: 31 серпня 2011, 20:48
Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
Звідки: Восток-непокорный!
Дякував (ла): 117 разів
Подякували: 427 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення РЕпа »

Фото :super:
Видос,напомнил дорогу на рокеровку. :)
http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення KWAKA »

Перед зимовкою вирішив помити Омара. Перший раз за півроку. Ендуро економить ваш час і кошти :sotona:

Зображення
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення KWAKA »

Недовго мот був у чистоті. Вчорашній виїзд у ліс розставив все по своїх місцях.

Зображення
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення KWAKA »

Придбав підшипників, та мастил для ходової. також пофарбував маятника. Спитаєте, нашо на ендуро щось фарбувати? Не знаю, від яви залишилось мабуть.

Зображення

Заміна мастила в вилці.

Зображення
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення KWAKA »

Чергові пожертви мотоциклетним богам: слайдер для цепа на маятник, трос спідометра, армований шланг на передні гальма та важіль на обогатітєль.

Зображення

Також на барахолці придбав ключа для заднього амортизатора. Прийдеться його вдосконалити, бо не можливо застосувати на мотоциклі.

Зображення
OLzenizin
ньюб
Повідомлень: 1
З нами з: 27 березня 2014, 16:14
Мотоцикл: roker
Звідки: Россия Москва
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення OLzenizin »

волга повеселила)))))) Поздравляю с приобретением!
разработка сайтов цена
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення KWAKA »

Вдосконалив ключа для аморта :sotona:

Зображення
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення KWAKA »

Так сталось, що сезон я відкрив для себе тільки на цьому тижні. Причина в наступному:
1. Витрата мотором масла;
2. Моторні цепки поза сервіс лімітами;
3. Заміна деяких запчастин по мотору (шестерня, підшипник колінвала, успокоїтєль цепка).
4. Ремонт головки - шліфовка, профілювання посадочних місць.

Самому ремонтувати двигун було якось лячно, тому я потрохи обзвонював майстерні, на предмет бюджету по ремонту. Після отримання прайсу зрозумів, що не такий я вже рукожоп, і спробую свої сили. Раніше я мав досвід тільки в ремонті двигуна від яви та мінчака, тому старався зібрати максимум інформації про ремонт 4-х тактного двигуна. Купив трохи інструменту, якого потребував япономот: набір головок 1/2 та 1/4, динамометричний ключ, щіпці для стопорних кілець. Все інше було позичене: розсухарювач клапанів, оправка для поршневих кілець та промисловий фен.
Розібралось все нескладно, старався по-максимуму використовувати пакетики з зіппером, та попередню покурив мануал. І тут панєслась.

Поверхня циліндра ушатана, ось вам і жор масла.

Зображення

Новий кований поршень Wossner. Він має меншу вагу, зроблений під більшу ступінь стиснення.

Зображення

Зображення

Головка також не в кращому стані. Прийшлося її шліфувати, та прирізати клапана.

Зображення

Зображення

Щоб нормально розбирати та збирати двигун на столі, прийшлося виготовити підставки.

Зображення

Також потрібно було виготовити кілька оправок для роботи з підшипником, кілька фіксаторів та оправку, щоб зняти шестерню з колінвала. Ніякі зйомники з нею не справлялись, тому мені виготовили оправку зі щоки колінвала від Яви, і за допомогою преса 20 тон все знялось.

Зображення

Ось пара речей на які треба звертати увагу, якщо ви є власником KLR. Оілскрін, та натягувач цепу балансувальної системи.

Зображення

Зліва направо: оригінальний, інстальований та заготовка.

Зображення

Зображення

Шайби регулюючі підійшли від BMW F650GS. З ними кавасакі передався дух дакару, та надійність. Також було замінено колінвал і опорний підшипник з лівої сторони, резинки і прокладки. Половинки збирались на перевірений герметик Вітя Рейнц. Кріплення затягувались з паспортним зусиллям. Мот завівся з пів-оберта.

Зображення

В принципі все. З запчастинами взагалі не було проблем. Мотоцикл доволі розповсюджений в штатах. Сказати, що було складно - наче ні. Сказати, що кавасакі ломуче гівно - також ні. Бо тільки здуру можна так зарізати мотора (привіт попередньому власнику в Німеччині).
Мот куплений за недорого, тому абсолютно згоден з різними прислів'ями.
Востаннє редагувалось 16 червня 2014, 09:11 користувачем KWAKA, всього редагувалось 1 раз.
За це повідомлення автора KWAKA подякував:
route 66
Відповісти

Повернутись до “Красавица и Чудовище”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів