"Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

HONDA, KAWASAKI, SUZUKI, YAMAHA и прочая буржуиндия.
Аватар користувача
zek009
МАЖОР
Повідомлень: 1261
З нами з: 25 травня 2009, 18:30
Мотоцикл: Jawa634=>Honda CB400SF=>Yamaha Super Tenere 750=>CB1300SF;
Звідки: Украина, г.Славутич
Дякував (ла): 111 разів
Подякували: 38 разів
Контактна інформація:

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Повідомлення zek009 »

Славко, а мотоцикл с водителем собираются посетить ежегодное мероприятие в конце августа :smoke: ?
Аватар користувача
Лях
Майстер
Повідомлень: 3989
З нами з: 26 січня 2010, 13:22
Мотоцикл: Honda Transalp 600V
Звідки: Хмельницька обл.
Дякував (ла): 426 разів
Подякували: 282 рази
Контактна інформація:

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Повідомлення Лях »

Ближче до дати буде відомо.
За це повідомлення автора Лях подякував:
KWAKA
TA600 youtube Сайт
Аватар користувача
Лях
Майстер
Повідомлень: 3989
З нами з: 26 січня 2010, 13:22
Мотоцикл: Honda Transalp 600V
Звідки: Хмельницька обл.
Дякував (ла): 426 разів
Подякували: 282 рази
Контактна інформація:

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Повідомлення Лях »

Закінчилось мастило для ланьцуха. Купляти новий балон за 20€ трохи жаба давить.
В мануалі взагалі пише, що можна трінсмісійкою мастити.

Зображення

В інтернеті зустрічав багато різних автозмащувачів, тож вирішив спробувати змайструвати щось подібне.
З електрикою не захотів морочитись (зустрічав багато різних варіантів з електричним управлінням), взагалі не хотів сильно ускладнювати конструкцію, зробив простіше, використав вакуум.
Коли заводиш мотоцикла, вакуум відкриває кран - масло пішло. Заглушив - перестало.

Закупився різним барахлом.

Вакуумний кран від скутера.

Зображення

Зображення

Бачок хлопці з автосервісу підігнали на халяву, від якогось Мерса.

Зображення

Зображення

Інше барахло від Жугуля купив в автомагазині. Краник в сантехнічному відділі будівельного.

Зображення

Спочатку до бачка прикрутив кран. Щоб просунути гайки, прийшлось повиламувати в бачку перегородки.

Зображення

Сам бачок закріпив за лівим кофром. Зовнішній вигляд хвилює менше всього, тому на критику не реагуватиму, тим більше, що його видно не буде.

Зображення

Трубки взяв з вакуумних замків Пассата. Трійник теж.

Зображення

Біля зірки зробив хитровиї хитру капельницю з хободками на дві сторони, як в інтернеті (фото не зробив). Щось типу цього.

Зображення

Але, як потім виявилось, це повна хрєнь і не оправдане ускладнення конструкції.
По-перше, масло витікає не однаково, а як люба рідина, спочатку тече по шляху меншого опору.
По-друге, під час стоянки один хоботок служить для другого сапуном і масло витікає з обох хоботків і система "висихає".

Тож вирішив залишити 1 хоботок, як потім вияснилось, його повністю вистачає для якісного змащування всього ланьцуха.

Зображення

Жугульовский трійник залишив, з ним простіше направляти трубку.

В масляну магістраль вживив краник, настроїв його, щоб йшло 5 - 10 капель в хвилину, приблизно, бо як масло буде литись рікою, то ж не діло...

Зображення

Провів ходові випробування.

Плюси:
1. Ланьцух завжди змащений, завжди помитий маслом.
2. Дешевизна (як деталей, так і мастила, є на будь-якій заправці).
3. Не треба обслуговувати (мити, мастити, чекати, коли смазка висохне).
Мінуси:
1. Весь зад мотоцикла засраний, в тому числі гальмівний диск!!!
2. Під час кожної стоянки під мотоциклом утворюються калюжі масла.

Зображення

Зображення

Зображення

Мій висновок: для бездору все ґут! А для асфальту система потребує вдосконалення. Або ще зменшити дозу масла, або вмикати подачу масла вручну через певний проміжок, кілометрів так через 50 - 100 на певний час, щоб масло не лилось постійно.
Коротше, є ще над чим помислити.
Залюбки вислухаю ваші думки.
За це повідомлення автора Лях подякував:
Syava
TA600 youtube Сайт
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Повідомлення Geser »

Зустрічав думки, що 1 крапля за хвилину оптимально.
Аватар користувача
Лях
Майстер
Повідомлень: 3989
З нами з: 26 січня 2010, 13:22
Мотоцикл: Honda Transalp 600V
Звідки: Хмельницька обл.
Дякував (ла): 426 разів
Подякували: 282 рази
Контактна інформація:

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Повідомлення Лях »

Теж таке чув, але як цього добитись?
TA600 youtube Сайт
Аватар користувача
archerix
Старая гвардия
Повідомлень: 4663
З нами з: 05 лютого 2011, 18:42
Мотоцикл: Ява 638
Звідки: Киев
Дякував (ла): 0
Подякували: 153 рази
Контактна інформація:

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Повідомлення archerix »

Регулятор от капельницы на трубку?
Пусто :)
Аватар користувача
Лях
Майстер
Повідомлень: 3989
З нами з: 26 січня 2010, 13:22
Мотоцикл: Honda Transalp 600V
Звідки: Хмельницька обл.
Дякував (ла): 426 разів
Подякували: 282 рази
Контактна інформація:

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Повідомлення Лях »

Колгосп.
TA600 youtube Сайт
MAXDZ
Старая гвардия
Повідомлень: 2423
З нами з: 01 березня 2012, 22:23
Мотоцикл: ыыы
Звідки: ыыы
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 239 разів
Контактна інформація:

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Повідомлення MAXDZ »

Что бы текло меньше, нужно уменьшить отверстие
В. Кличко или не он... :niasilil:
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Повідомлення Geser »

Спробуй стержень від кулькової ручки з виколупаною кулькою на вихід втулити.
Аватар користувача
Лях
Майстер
Повідомлень: 3989
З нами з: 26 січня 2010, 13:22
Мотоцикл: Honda Transalp 600V
Звідки: Хмельницька обл.
Дякував (ла): 426 разів
Подякували: 282 рази
Контактна інформація:

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Повідомлення Лях »

Я отвір і так маленьким зробив, якщо зробити ще меншим, то може випадковим сміттячком забиватись.

Зображення

Тут треба якийсь хитрий дозатор.
TA600 youtube Сайт
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Повідомлення Geser »

Бачив на луісі затискач для шлангів по типу струбцини. Можна щось подібне спробувати.
Аватар користувача
Лях
Майстер
Повідомлень: 3989
З нами з: 26 січня 2010, 13:22
Мотоцикл: Honda Transalp 600V
Звідки: Хмельницька обл.
Дякував (ла): 426 разів
Подякували: 282 рази
Контактна інформація:

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Повідомлення Лях »

Сьогодні знову весь день провів у гаражі, але проблему таки поборов.
Та про все по порядку.

Спочатку поїхав купив новий трійник, бо гімно за 10₴ лопнуло. Ніби не сильно тиснув... :gazenvagen:

Перегнув акуратніше трубки.

Зображення

Зображення

Потім десь з пів години сидів дрочив краника, та добитись бажаного результату ніяк не вдавалось. То багато, то мало.

Почав мозгувати, де може бути така система, що точніше дозує і на думку спала система холостого ходу в карбюраторах.
Пішов перетрясати відро з карбюраторами і знайшов від Хонди Діо. Те, що треба! :super:

Зображення

Зображення

Вирізав з нього систему холостого ходу і змонтував на мотоциклі. Зайві отвори заглушив.

Зображення

Зображення

Зображення

Хвилин за 15 вдалось все настроїти, щоб результат був + - однаковий.

Зображення

Зображення

Ходові випробування не встиг провести, була інша робота, але, думаю, все буде нормально.
За це повідомлення автора Лях подякував:
Syava
TA600 youtube Сайт
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Повідомлення route 66 »

Мені здається по отому нижньому штуцеру на тройніку буде тарабанити цеп.
Аватар користувача
Лях
Майстер
Повідомлень: 3989
З нами з: 26 січня 2010, 13:22
Мотоцикл: Honda Transalp 600V
Звідки: Хмельницька обл.
Дякував (ла): 426 разів
Подякували: 282 рази
Контактна інформація:

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Повідомлення Лях »

Зображення
TA600 youtube Сайт
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Повідомлення route 66 »

Нема питань)
Аватар користувача
Avior
Гаджет-мэн
Повідомлень: 3155
З нами з: 25 травня 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Звідки: Киев, с. Ясногородка
Дякував (ла): 264 рази
Подякували: 879 разів
Контактна інформація:

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Повідомлення Avior »

Хм, может быть момент в том что стовят так что бы он капал на звезду, а у тебя оно капает на цепь.. В статике работает, а вот при езде капля может и не долететь до цепи..
Зображення
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Аватар користувача
Лях
Майстер
Повідомлень: 3989
З нами з: 26 січня 2010, 13:22
Мотоцикл: Honda Transalp 600V
Звідки: Хмельницька обл.
Дякував (ла): 426 разів
Подякували: 282 рази
Контактна інформація:

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Повідомлення Лях »

Зображення

Любе рішення має свої плюси і мінуси. Тут багато нюансів.
Практика покаже.
TA600 youtube Сайт
Аватар користувача
Avior
Гаджет-мэн
Повідомлень: 3155
З нами з: 25 травня 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Звідки: Киев, с. Ясногородка
Дякував (ла): 264 рази
Подякували: 879 разів
Контактна інформація:

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Повідомлення Avior »

Ну я к тому что инженеры скотины наверное не дураки что так рекомендуют ставить..
И ты учти, чуть ветер боковой и капля уже летит не так как на рисунку или поворот..
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Аватар користувача
Лях
Майстер
Повідомлень: 3989
З нами з: 26 січня 2010, 13:22
Мотоцикл: Honda Transalp 600V
Звідки: Хмельницька обл.
Дякував (ла): 426 разів
Подякували: 282 рази
Контактна інформація:

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Повідомлення Лях »

Та понятно.
Але я теж не пальцем роблений! Скутери Сузукі теж інженери робили, я таке гімно не зробив би, навіть якби відро грибів з'їв.
Їм треба продати товар і вони придумують всяку хрєнь, практична користь від якої сумнівна.
Але це вже дєбрі...
Практика покаже.
TA600 youtube Сайт
Аватар користувача
XedoX
уважаемый
Повідомлень: 519
З нами з: 28 січня 2012, 21:34
Мотоцикл: GS500E, Восход 3М, Рига-22
Звідки: Київ
Дякував (ла): 0
Подякували: 30 разів
Контактна інформація:

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Повідомлення XedoX »

А можно было поставить такую хрень, запитав ее через датчик нейтрали - и регулируется, и не течет на стоянке :100:
Зображення
За це повідомлення автора XedoX подякував:
Syava
Загробная жизнь начинается после 200 км/ч
Аватар користувача
Лях
Майстер
Повідомлень: 3989
З нами з: 26 січня 2010, 13:22
Мотоцикл: Honda Transalp 600V
Звідки: Хмельницька обл.
Дякував (ла): 426 разів
Подякували: 282 рази
Контактна інформація:

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Повідомлення Лях »

Як це шукати, де використовується?
TA600 youtube Сайт
Аватар користувача
XedoX
уважаемый
Повідомлень: 519
З нами з: 28 січня 2012, 21:34
Мотоцикл: GS500E, Восход 3М, Рига-22
Звідки: Київ
Дякував (ла): 0
Подякували: 30 разів
Контактна інформація:

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Повідомлення XedoX »

бензиновый клапан для гбо 2 поколения
Спойлер (+) тут например
http://gasmaster.com.ua/elektroklapana- ... oynew.html
ЗЫ: забыл добавить, его немного доработать нужно - чтобы кран не байпасом работал, а как ограничитель протока.
За це повідомлення автора XedoX подякував:
Лях
Загробная жизнь начинается после 200 км/ч
Аватар користувача
Лях
Майстер
Повідомлень: 3989
З нами з: 26 січня 2010, 13:22
Мотоцикл: Honda Transalp 600V
Звідки: Хмельницька обл.
Дякував (ла): 426 разів
Подякували: 282 рази
Контактна інформація:

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Повідомлення Лях »

Є в автомагазині повно різних клапанів, але я не впевнений, чи той дозатор можна так же точно регулювати, як в системі холостого ходу.
Продавець каже, що та крутілка для аварійного перекривання бензину.

Зображення
TA600 youtube Сайт
Аватар користувача
XedoX
уважаемый
Повідомлень: 519
З нами з: 28 січня 2012, 21:34
Мотоцикл: GS500E, Восход 3М, Рига-22
Звідки: Київ
Дякував (ла): 0
Подякували: 30 разів
Контактна інформація:

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Повідомлення XedoX »

Почти правильно говорит - аварийное открытие. Я ж говорю доработать надо: заставить идти подачу через кран, запаяв каналы.
Загробная жизнь начинается после 200 км/ч
Аватар користувача
Лях
Майстер
Повідомлень: 3989
З нами з: 26 січня 2010, 13:22
Мотоцикл: Honda Transalp 600V
Звідки: Хмельницька обл.
Дякував (ла): 426 разів
Подякували: 282 рази
Контактна інформація:

Re: "Баклажан" :) (Honda Transalp 600V)

Повідомлення Лях »

Після вчорашніх тестових покатушок зникла вінілова трубочка, з якої капало масло. Я так зрозумів, що її стягнуло цепом. Можливо потрапила між зіркою і цепом, він же коливається вгору, вниз.

Зображення

Тож сьогодні пригнув трубку по-ближче до цепа, вимив його, протер для чистоти експерименту і поїхав тестити.

Зображення

Зображення

Протестив в різних режимах, в яких я їжджу.

Максимум, після якого починається воблінг.

Зображення

Стандартний мій режим їзди, 100-110 км/год.

Зображення

Села.

Зображення

Розбита бетонка.

Зображення

І гравійка.

Зображення

Після поїздки цеп мав такий вигляд.

Зображення

Скоріш за все певна частина масла таки потрапляє на цеп, але не вся, можливо що менша частина.
А мій карбюраторний дозатор свою функцію таки виконує, бо колесо вже не таке засране, майже чисте.
Тож дозатор залишається.

Коротше, вирішив я переробити систему знову на 2 хоботки, але цього разу зробити виходи з трійника в одній площині встановивши трійник горизонтально (раніше стояв вертикально), а наконечники зробити з тонких трубок від кулькової ручки, може не так буде скапувати з них масло.
Трубки цього разу взяв мідні від газової апаратури котла, їх легше гнути.
Ось що вийшло.

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Завтра знову поїду тестити.
За це повідомлення автора Лях подякували (всього 3):
SyavaChezaraКарандаш
TA600 youtube Сайт
Відповісти

Повернутись до “Красавица и Чудовище”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів