Сторінка 5 з 5

Re: KLR650A Амер

Додано: 28 липня 2017, 10:49
KWAKA
Порівняння некоректне. В моєї дружини є Подолка з ножним приводом, то її налаштувати набагато складніше ніж клр.

Re: KLR650A Амер

Додано: 28 липня 2017, 16:24
mephis
resme писав:
MAXDZ писав:KLRщики атаковывают :sotona:
Реально хороший и недооценённый мот. Простой, как говорят америкос, как швейная машинка))
почему же недооцененный? несколько его модификаций стоят на вооружении армии сша, в латиноамериканских странах очень много полицейских на них ездят, да и в принципе он довольно популярен в западном полушарии.

Здесь статейка по самым продаваемым мопедам

А тут амеры недоумевают почему клр такой популярный

Re: KLR650A Амер

Додано: 29 липня 2017, 12:15
Avior
Недооценённый клр у нас. У нас мода на трансальпы. В штатах ситуация совсем наоборот.

Отправлено с моего ZUK Z1 через Tapatalk

Re: KLR650A Амер

Додано: 30 липня 2017, 18:28
dimaxt
mephis писав:Вроде такие. сейчас там есть варианты и дешевле
http://s.aliexpress.com/7zQF3iaI
У меня стоят такие только без защиты. светят норм только пучек света узковат. а так в целом светят отлично

Re: KLR650A Амер

Додано: 07 серпня 2017, 12:15
resme
Підскажіть мені друзі, а хтось брав участь у Такому евенті як такар : https://www.facebook.com/groups/takar/

Re: KLR650A Амер

Додано: 07 серпня 2017, 12:21
Well
Avior в этом году ездил

Re: KLR650A Амер

Додано: 07 серпня 2017, 15:45
resme
Well писав:Avior в этом году ездил

На КЛР?

Re: KLR650A Амер

Додано: 07 серпня 2017, 15:49
Avior
Да ездил. И да конечно на КЛР.

viewtopic.php?f=45&t=199&start=375#p126641

Re: KLR650A Амер

Додано: 22 серпня 2017, 22:16
resme
Почали робити біля дому на пустелі майданчик. Щоб тренуватись поруч із домом, бо до лісу 10 км по асфальту не дуже добре їздити.

Re: KLR650A Амер

Додано: 24 серпня 2017, 22:37
resme
image-0-02-04-3bb54c5d6e01bc8fad5659a97c7878b2154c33d53a04791cc379a53dbc0f128f-V.jpg
Сьогодні був перший заїзд більше 100 км. Вкругову вийшло 260 км. З них 160 суцільне ендуро. Ліси, піски, поля, даже брод був)) реально слонику їхати разом із чекухами досить тяжко. Постійно гріється. Постійно 1- інколи 2 передача у лісі. По глибокому піску в лісі в колії трішки впав, становится малоконтрольованим. Зато в полі)) саме те що треба)).

Re: KLR650A Амер

Додано: 28 серпня 2017, 06:20
KWAKA
А як себе малий гусь почував? Однокласник же.
Перевірено, що на грунті на 13ій зірці веселіш набагато.
Пісок треба тренувати, нічого складного.

Re: KLR650A Амер

Додано: 28 серпня 2017, 19:29
resme
В мене переднє колесо 21/90/90 тому думаю що тонке дуже, постійно занурювалось. Може по піску потрібно щось товстіше?

Re: KLR650A Амер

Додано: 28 серпня 2017, 19:30
resme
Гусь та Ямаха Тенере проїхали лише частину до лісу з пісками та повернулися назад.

Re: KLR650A Амер

Додано: 28 серпня 2017, 23:16
KWAKA
Справа не в гумі, а в важкому передку. Треба його розвантажувати зміщуючись назад і даючи газу.

Re: KLR650A Амер

Додано: 14 квітня 2019, 21:22
resme
Ось подумав та розпочав модернізацію піддону картера. Тому що рідний якийсь слабкий, а купляв коли то поставили суцільну стальну одороблу. Тому вже давно замислювавсь зробити щось більш достойне свого коника.

Re: KLR650A Амер

Додано: 14 квітня 2019, 22:17
Dmitry
хлопці, а що таке дукей?

Re: KLR650A Амер

Додано: 14 квітня 2019, 22:24
resme
Це такий пристрій який робить преднатях цепі ГРМ але в стокі він по перше стоїть майже в середньому положенні, що зменшує можливість регулювання цепі, по друге в нього пружина витримує до 10-15 т.км, потім рветься.

Re: KLR650A Амер

Додано: 14 травня 2019, 21:51
resme
Всім привіт. Хочу повідомити що цю гілку я закриваю тому що мот продан. Думаю що наступний власник продовжить своє творче освоювання техніки та освітить нам це все на форумі. Я всім вдячний за те що були поруч. Та думаю що ще поспілкуємось.
Всім удачі!!