liach хозяин Явы "175"?Vlad писав:нашел таки эту темуliach, ждем твоих комментариев
Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !
- Syava
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2110
- З нами з: 28 травня 2009, 07:57
- Мотоцикл: Jawa 360, Honda XL400VN
- Звідки: м.Ірпінь, Київська обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !
- Well
- ВЕТЕРАН
- Повідомлень: 3654
- З нами з: 23 травня 2009, 18:33
- Мотоцикл: Honda VFR750F rc36 + Suzuki DRZ400S
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !
несите нож 
Удача - смелых любит!
http://www.bikepics.com/members/well/

http://www.bikepics.com/members/well/

- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !
Всем привет!
Я вас прошу, не кастріруйте мене, будь ласка!
Ну а тепер серйозно. Не було ніякої кастрації, все робилось з нуля.
Всі мабуть знають оцю мою Jagiva. А діло було так. Купив мій брат коньчину Яву за 400грн. з розбитими картерами (центральна опора колінвала). Так-сяк, на холодну сварку, зібрали мотора, покрасили. І їздив він так десь років 6. Кілька разів навіть їздив в Київ (370 км. в одну сторону), був там на роботі.
Потім знову за 400грн. знайшли Яву в розібраному вигляді і перша пішла на запчастини.Ось, що вийшло: А з білої Яви залишився мотор і рама, яка стала основою для побудови Jagiva.
Я вас прошу, не кастріруйте мене, будь ласка!
Ну а тепер серйозно. Не було ніякої кастрації, все робилось з нуля.
Всі мабуть знають оцю мою Jagiva. А діло було так. Купив мій брат коньчину Яву за 400грн. з розбитими картерами (центральна опора колінвала). Так-сяк, на холодну сварку, зібрали мотора, покрасили. І їздив він так десь років 6. Кілька разів навіть їздив в Київ (370 км. в одну сторону), був там на роботі.
Потім знову за 400грн. знайшли Яву в розібраному вигляді і перша пішла на запчастини.Ось, що вийшло: А з білої Яви залишився мотор і рама, яка стала основою для побудови Jagiva.
Востаннє редагувалось 05 березня 2010, 20:35 користувачем Лях, всього редагувалось 1 раз.
TA600 youtube Сайт
- Vlad
- Старая гвардия
- Повідомлень: 952
- З нами з: 26 травня 2009, 14:59
- Мотоцикл: Yamaha XT660R
- Звідки: Черкассы
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !
А самое интересное...какой расходи и какая динамика? Какая максималка на 175сс?
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !
Так як залишився мотор з розбитими картерами, то вирішив з нього зробити одноциліндрового, бо все було цікаво як Ява буде їхати, коли один циліндр не заважає другому. Зробив отак: вибрав з кількох колінвалів один з більш-менш добрим правим шатуном, розпресував ліву сторону, викинув щоки, зпиляв цапфи сходинками, випиляв з іншої цапфи вставку і на зібраних картерах зварив до купи. Лівий підшипник і сальник поміняв місцями. Один центральний підшипник (лівий) викинув.
TA600 youtube Сайт
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !
Так як все збиралося з металолому, то не можу похвалитися видатними технічними характеристиками, але зміг розігнати під сотню. Розхід бензину не заміряв, а на око - не набагато менше від стандартної Яви. Вібрація, звичайно, збільшилась, але не критично, можна терпіти. Запускатись стала легше, звук майже не змінився. Тяга впала. В порівняні зі стандартною Явою мотора треба крутити більше.
TA600 youtube Сайт
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !
Через те, що з металолому, 80 км. дороги в Новодністровськ на "Мотопікнік Дністровий туман" їхали більше пів дня. Через 15 км. вирвало свічку і через іржавий бак постійно забивався краник. 
TA600 youtube Сайт
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !
Нещодавно був в гаражі і нагадав про ще одне вдосконалення, що я зробив на цьому моторі.
Не секрет, що в Яв не дуже надійна коробка і свого часу я багато раз їх ремонтував. Щоб відремонтувати коробку треба повністю розбирати весь мотор, тому виникали різні ідеї, часом бредові (наприклад: розрізати картер так, щоб циліндри і колінвал не знімати і т. п.)
Також дуже важко настроїти коробку, бо все робиться в сліпу. І одну цікаву ідею я підгледів в кросовому Чезеті, а саме кришку КПП і вирішив зробити щось подібне в Яві.

Через кілька годин все було готово. Про дизайн не йшлося.


Тепер вже можна нормально поміряти всі зазори, люфти , підкласти шайби де треба і т. п.
Кришку вирізав зі звичайного листового алюмінію, ставиться на герметик.
І ще пару слів про коробку кросового Чезета. Все в ній зроблено на високому рівні так, як і повинно бути. Під час змагань не має часу для капремонту, тому кулісу, вилки і ось вилок можна міняти не розбираючи двигуна. І ще одне рішення мені сподобалось, яке не зайве було б і в Яві - кожна (!) шестерня крутиться на голчастому підшипнику з сепаратором!
До речі, в Емцеті теж всі шестерні на голчастих підшипниках!

Не секрет, що в Яв не дуже надійна коробка і свого часу я багато раз їх ремонтував. Щоб відремонтувати коробку треба повністю розбирати весь мотор, тому виникали різні ідеї, часом бредові (наприклад: розрізати картер так, щоб циліндри і колінвал не знімати і т. п.)
Також дуже важко настроїти коробку, бо все робиться в сліпу. І одну цікаву ідею я підгледів в кросовому Чезеті, а саме кришку КПП і вирішив зробити щось подібне в Яві.

Через кілька годин все було готово. Про дизайн не йшлося.


Тепер вже можна нормально поміряти всі зазори, люфти , підкласти шайби де треба і т. п.
Кришку вирізав зі звичайного листового алюмінію, ставиться на герметик.
І ще пару слів про коробку кросового Чезета. Все в ній зроблено на високому рівні так, як і повинно бути. Під час змагань не має часу для капремонту, тому кулісу, вилки і ось вилок можна міняти не розбираючи двигуна. І ще одне рішення мені сподобалось, яке не зайве було б і в Яві - кожна (!) шестерня крутиться на голчастому підшипнику з сепаратором!
До речі, в Емцеті теж всі шестерні на голчастих підшипниках!

TA600 youtube Сайт
- SAN
- Почётный Рокер
- Повідомлень: 591
- З нами з: 25 травня 2009, 19:42
- Мотоцикл: Сова=> Ява 638, CZ250 Cross=> CB400SF=> Transalp 650 => Triumph Tiger 800 XC
- Звідки: Россия, Рязань.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !
Во первых Радикал полное гавно, фотки задолбаешься ждать пока откроются. Во вторых в миллионный раз прошу - ну можно по русски? Вы же его знаете прекрасно. Я по украински никуя не понимаю. 
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !
Специально для SAN-а. Переведено через Google.
Недавно был в гараже и напомнил о еще одно усовершенствование, которое я сделал на этом моторе. Не секрет, что в Явь не очень надежная коробка и в свое время я много раз их ремонтировал. Чтобы отремонтировать коробку надо полностью разбирать весь мотор, поэтому возникали различные идеи, порой бред (например: разрезать картер так, чтобы цилиндры и коленвал не снимать и т. п.) Также очень трудно настроить коробку, потому что все делается в слепую. И одну интересную идею я подсмотрел в кроссовом Чезет, а именно крышку КПП и решил сделать нечто подобное в Яве. Через несколько часов все было готово. О дизайне не шла. Теперь уже можно нормально померить все зазоры, люфты, подложить шайбы где надо и т.п. Крышку вырезал из обычного листового алюминия, ставится на герметик. И еще пару слов о коробке кроссового Чезет. Все в ней сделано на высоком уровне так, как и должно быть. Во время соревнований не имеет времени для капремонта, поэтому кулису, вилки и вот вилок можно менять не разбирая двигателя. И еще одно решение мне понравилось, не мешало бы и в Яве - каждая (!) Шестерня крутится на игольчатых подшипниках с сепаратором! Кстати, в Емцети тоже все шестерни на игольчатых подшипниках!
P.S. Извини, брат, но у меня нет русской раскладки клавиатурьI, и русский язьІк я вживую очень редко сльІшу.
Недавно был в гараже и напомнил о еще одно усовершенствование, которое я сделал на этом моторе. Не секрет, что в Явь не очень надежная коробка и в свое время я много раз их ремонтировал. Чтобы отремонтировать коробку надо полностью разбирать весь мотор, поэтому возникали различные идеи, порой бред (например: разрезать картер так, чтобы цилиндры и коленвал не снимать и т. п.) Также очень трудно настроить коробку, потому что все делается в слепую. И одну интересную идею я подсмотрел в кроссовом Чезет, а именно крышку КПП и решил сделать нечто подобное в Яве. Через несколько часов все было готово. О дизайне не шла. Теперь уже можно нормально померить все зазоры, люфты, подложить шайбы где надо и т.п. Крышку вырезал из обычного листового алюминия, ставится на герметик. И еще пару слов о коробке кроссового Чезет. Все в ней сделано на высоком уровне так, как и должно быть. Во время соревнований не имеет времени для капремонта, поэтому кулису, вилки и вот вилок можно менять не разбирая двигателя. И еще одно решение мне понравилось, не мешало бы и в Яве - каждая (!) Шестерня крутится на игольчатых подшипниках с сепаратором! Кстати, в Емцети тоже все шестерни на игольчатых подшипниках!
P.S. Извини, брат, но у меня нет русской раскладки клавиатурьI, и русский язьІк я вживую очень редко сльІшу.
TA600 youtube Сайт
- SAN
- Почётный Рокер
- Повідомлень: 591
- З нами з: 25 травня 2009, 19:42
- Мотоцикл: Сова=> Ява 638, CZ250 Cross=> CB400SF=> Transalp 650 => Triumph Tiger 800 XC
- Звідки: Россия, Рязань.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !
liach, ну спасибо хоть за транслит
Вот насколько актуален люк в КПП на Яве? Единственный плюс - быстрая диагностика поломки КПП, а вот для ремонта уже мотор половинить всё равно придётся
А в чезете коробка и правда хороша! Он позволяет щёлкать скоростями без выжима сцепления, всё чётко, быстро 
- Никòла
- los Relajados
- Повідомлень: 3188
- З нами з: 07 серпня 2009, 10:19
- Мотоцикл: 350-638-1-03
- Звідки: Днепропетровск
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !
Отличная идея! Если подойти с должным тщанием, получится вообще отлично т.к., еще слышал о переделке, при которой возможно извлечение штока (оси) вилок без рассоединения картера.
Правда я ее реализовывать на своем моте рискну
...
Правда я ее реализовывать на своем моте рискну
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !
Да незачто, обращайся если что, буду рад помочь!SAN писав:liach, ну спасибо хоть за транслитВот насколько актуален люк в КПП на Яве? Единственный плюс - быстрая диагностика поломки КПП, а вот для ремонта уже мотор половинить всё равно придётся
![]()
Люк я делал не для диагностики, а для лучшей настройки КПП, не на ощупь!
Согласен, при том, что сцепление очень тугое. Один минус - большой ход рьІчага КПП.А в чезете коробка и правда хороша! Он позволяет щёлкать скоростями без выжима сцепления, всё чётко, быстро
TA600 youtube Сайт
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !
Коля, коли "горить" вилка, то обично треба міняти і шестерню і кулісу рівняти, так що лючок для осі вилок немає сенсу, на мою думку.
TA600 youtube Сайт
- Никòла
- los Relajados
- Повідомлень: 3188
- З нами з: 07 серпня 2009, 10:19
- Мотоцикл: 350-638-1-03
- Звідки: Днепропетровск
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !
Кулісу зняти можливо,- при переробці гнізда штоку разом з вилками. А от про шестерню- то твоя правда...
- Серый
- рокер
- Повідомлень: 219
- З нами з: 10 лютого 2010, 17:35
- Мотоцикл: JAWA 350-634.7
- Звідки: Украина Попасная
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !
я думаю не стоит резать картер для настройки, все ровно не настроиш при собраном моторе по любому разбирать придётся, я у себя просто вынимал колен вал собирал мотор только с коробкой стягивал на 3-4 болта и можно определить все люфты , а затем их просто устранить.
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !
А хто з колінвалом настроює?
І різати не було шкода, бо мотору і так капут.
І різати не було шкода, бо мотору і так капут.
TA600 youtube Сайт
- Серый
- рокер
- Повідомлень: 219
- З нами з: 10 лютого 2010, 17:35
- Мотоцикл: JAWA 350-634.7
- Звідки: Украина Попасная
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !
ну а якщо нормальний мотор то шкода різати
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 11:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !
Мотор знову ожив в новій-старій рамі.





Більше фото тут.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=s5PfwJ94 ... e=youtu.be[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ARjCktV0 ... e=youtu.be[/youtube]
Завтра будемо ганяти!






Більше фото тут.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=s5PfwJ94 ... e=youtu.be[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ARjCktV0 ... e=youtu.be[/youtube]
Завтра будемо ганяти!
TA600 youtube Сайт
- Well
- ВЕТЕРАН
- Повідомлень: 3654
- З нами з: 23 травня 2009, 18:33
- Мотоцикл: Honda VFR750F rc36 + Suzuki DRZ400S
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !
раньше Лях один был, а теперь их двое))) двойной удар по мотоциклотворению)
Удача - смелых любит!
http://www.bikepics.com/members/well/

http://www.bikepics.com/members/well/

-
Roman 13
- рокер
- Повідомлень: 384
- З нами з: 29 липня 2012, 16:47
- Мотоцикл: ІЖ ЮПІТЕР-5
- Звідки: біля Трускавця
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !
Дуже цікаво!
,але немає ніякого смислу.
,ЯКЩО ТІЛЬКИ ЯК ХОББІ. 
Востаннє редагувалось 08 вересня 2012, 08:10 користувачем Roman 13, всього редагувалось 1 раз.
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів