Сторінка 5 з 9

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 12 травня 2020, 13:20
route 66
Ну і екземпляри до вас потрапляють!

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 18 травня 2020, 23:33
USS
Можна сказати - "Сезон розпочався!".
Зображення Надійшла поршнева ТММР для 638 зі зломаним кільцем у комплекті. Кому цікаво зроблю огляд цієї поршневої.
Зображення

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 19 травня 2020, 07:12
Aleks1978
і зразу ж зламане :(

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 19 травня 2020, 10:03
IgorAch
Конечно интересно. Сделайте обзор обязательно. Замеры геометрии т.к комплект новый, стоимость и внешнее состояние обработки (внешний вид).

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 19 травня 2020, 11:00
assistant
Зламане не погнуте, є чим тішитись

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 20 травня 2020, 23:08
USS
Конечно интересно. Сделайте обзор обязательно. Замеры геометрии т.к комплект новый, стоимость и внешнее состояние обработки (внешний вид).
Зроблю проміри, опишу докладно.
А поки що планетарій.
Зображення
Зображення

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 21 травня 2020, 05:54
валико
Чим це ти його так! Я про мотор - блищить краще ніж з завода. :super:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 21 травня 2020, 08:22
Dr_Hammer
Склоструй і "серебранка"?)

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 21 травня 2020, 10:37
Александр77
Красень

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 21 травня 2020, 20:06
assistant
Свічок дві буде? Китайська проводка виглядає як доїльний апарат під конем.

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 22 травня 2020, 03:22
USS
Свічок дві буде? Китайська проводка виглядає як доїльний апарат під конем.
Ні, друже, буде декомпресор, свіча щоб ненароком не потрапило чого зайвого до циліндру. Будуть китайські поворотники та приборка, але поки що жодного китайського проводка не встановлено. Є БПВ "Совек" та модуль запалення з котушкою, а жгут проводки від генератора навідь стовідсотково рідний.

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 23 травня 2020, 22:56
USS
Про поршневу ТММР. Зовні виглядає так:
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
На картер стало нормально.
Зображення
Всередині присутня стружка, фаски на вікнах потрібно буде познімати.
Зображення
Дивний обробіток поверхні гільзи :niasilil:
Зображення
Було відвезено до місцевого діда розточника і він зробив якусь подобу ніжного хону. При замірах було виявлено, що поршень чех у циліндрі має зазор чотири сотки по юбці. (тммр мав набагато більший зазор, я його навідь не вбрав з собою, бо все одно встановлювати його не планувалося). Після хонінгування вийшли на 5-6 соток, що на мою думку буде саме те.
Зображення
Поршні, що були у комплекті у якості деталей не розглядалися з самого моменту замовлення. Було куплено чех-поршні та кома-кільця. Для порівняння зробив кілька фото. Зверху поршень чех, знизу - ТММР. Пальці з комплекту ніяких зауважень, крім недостатньої фаски на торцях, не мають. Стопорні кільця пальців будуть не з комплекту.
Зображення
Зображення
Поршень тммр має набагато тоньші стінки.
Зображення
Зображення
Поршні на пальці, чех трохи вищий. До того ж палець у поршні тммр пролітає з великим зазором. У чеха встановлюється як потрібно, щільненько.
Зображення
Вцілому, як альтернатива, з деякими допрацюваннями, цілком прийнятний варіант. Чавун гільзи, доречі, доволі твердий.
У процесі зборки ,якщо буде щось цікаве доповню.
Пишіть, які моменти ще цікавлять.

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 23 травня 2020, 23:22
BarDak33
Уж больно це все дорого виходить :uzhos: Простіше купить б/у циліндри і розточити під чеські поршні :100:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 24 травня 2020, 00:00
USS
Уж больно це все дорого виходить :uzhos: Простіше купить б/у циліндри і розточити під чеські поршні :100:
Шоб да, так нє. І якого ремонту, шановний, маєте можливість купити б/у циліндри?
Знайди, щоб вийшов хоч би другий чи третій ремонт і скільки за них попросять? 75$ то не так вже і багато за нові не обкоцаці поперіднім нарідом циліндри у порівнянні з биушками, які гидко брати в руки і з яких вийде у кращому випадку шостий ремонт, які биті молотками з невідомих причин та з обламаними ребрами охолодження, та з репнувшими гільзами. Не все так і просто.

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 06 червня 2020, 02:02
USS
Черговий, так би мовити , "випадок із практики". Після сварочних робіт по картеру та мандрівки перевізниками кривошипна камера лівої половини, якби, "збігляся". Тобто гільза циліндра не влазила у посадочне місце картера і діаметр під опору зменшився приблизно на 1мм. :shock: Що стало причиною такого нежданчика незрозуміло, чи то вплив високих температур при сварці, чи то кидання ящиків при пересилці, але проблему треба було усувати. Був винайдений "розширювач картера" і проведена операція по розтяжці, опісля якої картер прийшов у норму, що дозволило встановити вал і продовжити роботи по подальшій реанімації двигла. Фото додаються:
Зображення2832.jpg
ЗображенняЗображенняЗображення

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 06 червня 2020, 08:59
Odessa UA
Тобто на майбутнє, маючи досвід, має сенс робити подібне с посадженою центральною опорою, чи її аналогом по діаметру?

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 06 червня 2020, 11:48
USS
Не маючи чіткої відповіді про причини, неможливо стверджувати напевно.

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 06 червня 2020, 21:54
Александр77
геніальна приспособа, а я би поперся на координатку

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 07 червня 2020, 09:03
Dermengy
має сенс робити подібне с посадженою центральною опорою
Поведет окружность раком
діаметр під опору зменшився приблизно на 1мм
Либо упаковщик, либо сварщик - рагуль :shothead: или оба одинаковые :lol:
геніальна приспособа, а я би поперся на координатку
А тут иначе и не получится. Смысл в приспособе был до начала сварки, сейчас это как мертвому припарки.

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 07 червня 2020, 13:00
USS
Поведет окружность раком
Либо упаковщик, либо сварщик - рагуль :shothead: или оба одинаковые :lol:
А тут иначе и не получится. Смысл в приспособе был до начала сварки, сейчас это как мертвому припарки
Жодна теза немає нічого розумного. :dontflood:
Сварщик виконав свою роботу і все, за інше він ніякої відповідальності не має. До чого тут взагалі пакувальщик?
Приспособу до початку робіт ніхто навідь і не уявляв, бо прецидентів таких небуло.Твердження про даремність приспособи також безпідставне. Все спрацювало.
А про ведення кола з якимсь ракоподібним то взагалі маячня.
Женику , ти хоч перечитуй та обмірковуй свої дописи.

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 07 червня 2020, 20:06
Odessa UA
Я например не сварщик, но за такой нюанс как обширный прогрев изделия перед сваркой, слышал. Возможно и это повлияло - локально нагрел, может в холоде ещё, вот и покоробило. Растачивать в том случае было бы не совсем идеально, ведь наверняка покоробило не только в том месте. Хоть и исправлено, слава богу, но я начал бы с полного прогрева картера, может сравнялись бы какие то фрагментные деформационные напряжения и всё вернулось бы. Ну, то такое, уже после драки кулаками махать...

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 07 червня 2020, 22:53
USS
Хоть и исправлено, слава богу, но я начал бы с полного прогрева картера, может сравнялись бы какие то фрагментные деформационные напряжения и всё вернулось бы.
Картер прогрівав, невже припускаєте, що не було випробувано всі можливі варіанти? На фото видно, червоним маркером позначено контрольні крапки проміру. При складанні половинок картера було помітно, що ліва передня частина пішла у напрямку осі вала, все інше не мало ніяких проблем, кпп відрегулювалося нормально. При витягуванні, картер прогрівав у місці гаданої деформації, потім залишав вихолоняти під натягом. Процедура проводилася у два етапи з промірами отриманого результату. Після другого підходу проміри виявили однакові показники розмірів правої та лівої половини картера, отвори установочних штифтів зійшлися.Після звичайним способом був прогрітий картер та встановлений вал. Ще раз - причини деформації невідомі. Я схилаюся до думки, що картер гепнули лівою половиною при транспортуванні,бо по місцю деформації не варилося.

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 07 червня 2020, 23:54
Odessa UA
Можливо і гепнули. Ну добре що все обійшлося.

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 08 червня 2020, 19:14
johny4rt
USS писав: 06 червня 2020, 02:02 Черговий, так би мовити , "випадок із практики". Після сварочних робіт по картеру та мандрівки перевізниками кривошипна камера лівої половини, якби, "збігляся". Тобто гільза циліндра не влазила у посадочне місце картера і діаметр під опору зменшився приблизно на 1мм. :shock: Що стало причиною такого нежданчика незрозуміло, чи то вплив високих температур при сварці, чи то кидання ящиків при пересилці, але проблему треба було усувати. Був винайдений "розширювач картера" і проведена операція по розтяжці, опісля якої картер прийшов у норму, що дозволило встановити вал і продовжити роботи по подальшій реанімації двигла.
А ты грел сам картер когда разовдил или на холодную?

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 09 червня 2020, 00:31
USS
А ты грел сам картер когда разовдил или на холодную?
Грів.