Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
І я можу відправити розібраного зі старушки))) З трьох точно складе.
- assistant
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1480
- З нами з: 10 грудня 2011, 09:09
- Мотоцикл: Jawa 634-8-15, Jawa360, Honda Gold Wing 1200
- Звідки: Leszno Polska
- Дякував (ла): 37 разів
- Подякували: 99 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Дві прокладки питання вирішать аж бігомDr_Hammer писав: ↑05 липня 2018, 02:00Ну якшо дофіга зняв, то "полоса прилягання" до гільзи стає занадто широкою і поршень може стати "більшим" за ширину уклона, (забув як він називається, ніби сквіш-камера чи хз) і може діставати до головки.
Полюбому він десь десятки чотири зтесав, то вже міг би і уклон повторити, заодно підправилась та покоцана головка. Але він тут не винен - ти ж йому не сказав))
Не кропотливый тяжкий труд, а мыслей ход определяет Ваш доход
+380960819191
+380930819191
+48884668779
+380960819191
+380930819191
+48884668779
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
- Vvv
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1597
- З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
- Мотоцикл: А́льфа 110
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 49 разів
- Подякували: 127 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Моя практика , говорит о том , что можно , неделями , выяснять этот вопрос на форумах , а можно , за 30 минут , выяснить это , путем практики , за пол часа .
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Знать як нєхуй дєлать!))) Токар не більше 0,5 мм зняв - поршень не дістане до голови, бо в 638-их навіть палєвні поршні сидять досить "глибоко" відносно верхньої кромки гільзи.
Jedem das Seine!
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Треба запатентувати
Востаннє редагувалось 29 липня 2018, 15:42 користувачем Geser, всього редагувалось 1 раз.
Слава Україні!
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Сьогодні трохи катнув. Думав, що буде погано обкатувати в спеку, але нічого. Жодного натяку на підклинювання.
Датчик температури під першим ребром циліндра ззаду - нагрівається більше 125 градусів і виходить за ліміт показів. Куди б його переставити?
Третя починає вити ближче до 3000 обертів.
Датчик температури під першим ребром циліндра ззаду - нагрівається більше 125 градусів і виходить за ліміт показів. Куди б його переставити?
Третя починає вити ближче до 3000 обертів.
Востаннє редагувалось 29 липня 2018, 15:39 користувачем Geser, всього редагувалось 1 раз.
Слава Україні!
- валико
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1110
- З нами з: 13 липня 2012, 21:49
- Мотоцикл: MZ ETZ250
- Звідки: Мерефа Харьковской обл.
- Дякував (ла): 247 разів
- Подякували: 128 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Коли в мене була 638-5( купував з пробігом 4300 ) то також на третій з'являвся такий приємний звук, я б його не назвав воем, ближче до турбонаддуву. При чому такий звук був, якщо заливав АИ-93, на нижчому октановому числі такого не помічав.
Ich fahre eine,ich repariert eine
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
То особливості конструкції кпп яви, не переймайся.Третя починає вити ближче до 3000 обертів.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
То я більше для Романа відзвітував.
Куди краще датчмк температури втулити щоб за перегрівом стежити і не більше 125 щоб було?
Куди краще датчмк температури втулити щоб за перегрівом стежити і не більше 125 щоб було?
Слава Україні!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Правильні поршні грають! Вітаю!
В мене перша почала вити, але з кожною поїздкою все легше і легше (коробка з трьох зібрана - нічого дивного), такшо всьо пєрємєліцца тара-ра-ра, всьо пєрємєліцца павєрь
Jedem das Seine!
- валико
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1110
- З нами з: 13 липня 2012, 21:49
- Мотоцикл: MZ ETZ250
- Звідки: Мерефа Харьковской обл.
- Дякував (ла): 247 разів
- Подякували: 128 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Там де ти його прилаштував, мабуть найкраще місто, якщо перенесеш, то можуть показання з затримкою приходити.
Мабуть краще знайти другий датчик з більшим діапазоном вимірювання.
P. S. Не петендую на " істіну в послєднєй інстанціі "
Ich fahre eine,ich repariert eine
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Датчик температури.
Як вам таке?
Як вам таке?
Востаннє редагувалось 29 липня 2018, 15:33 користувачем Geser, всього редагувалось 1 раз.
Слава Україні!
- assistant
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1480
- З нами з: 10 грудня 2011, 09:09
- Мотоцикл: Jawa 634-8-15, Jawa360, Honda Gold Wing 1200
- Звідки: Leszno Polska
- Дякував (ла): 37 разів
- Подякували: 99 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Нормально, до того карнизу не вистачає тільки тюлі щоб при їзді тіліпалась як фата у нареченої
Не кропотливый тяжкий труд, а мыслей ход определяет Ваш доход
+380960819191
+380930819191
+48884668779
+380960819191
+380930819191
+48884668779
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Буде. Все буде.
Я зараз думаю, чи знімати дуги і робити паралельно пеналу, чи і так піде.
Я зараз думаю, чи знімати дуги і робити паралельно пеналу, чи і так піде.
Слава Україні!
- Chezara
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1039
- З нами з: 15 серпня 2012, 07:42
- Мотоцикл: CZ 472.6=>Honda TA650
- Звідки: Бровары
- Дякував (ла): 164 рази
- Подякували: 156 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Звичайно знімати і робити паралельно. А тож нафіга тоді паралелограм придумали.
Життя стає цікавішим, якщо частіше відривали ср@ку від дивану.
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Ну що, прикрутив антикрило. Без тюлі, проте з алюмінію.
Востаннє редагувалось 05 серпня 2018, 09:28 користувачем Geser, всього редагувалось 1 раз.
Слава Україні!
- archerix
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4663
- З нами з: 05 лютого 2011, 18:42
- Мотоцикл: Ява 638
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 153 рази
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Долго думал, чо за шланг над кожухом, потом понял - велозамок?
Пусто
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Ну, товщина троса дозволяє називати його "мото".
Слава Україні!
- archerix
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4663
- З нами з: 05 лютого 2011, 18:42
- Мотоцикл: Ява 638
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 153 рази
- Контактна інформація:
Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Там хорошо бы заглянуть внутрь - бывает, оболочка толстая, а сам тросик внутри хлипенький Ну, на мото у меня основной расчет на громко орущую сигналку на сотрясение, спрятаную под облицовкой, так что в принципе не так важно. Тоже примерно такой на багажнике ездит.
А для велика, часто оставляемого на несколько часов под работой, сам сделал комбинированную шнягу - лодочная цепь и довольно толстый тросик с заклепанными на концах петлями в одной гофре с двумя раздельными замками
А для велика, часто оставляемого на несколько часов под работой, сам сделал комбинированную шнягу - лодочная цепь и довольно толстый тросик с заклепанными на концах петлями в одной гофре с двумя раздельными замками
Пусто
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів