Kawasaki KLX300R
- Aramis
- рокер
- Повідомлень: 453
- З нами з: 25 травня 2009, 20:09
- Мотоцикл: JAWA 350 - 634 => Kawasaki ZR400D Xanthus => Kawasaki KLX300R
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 175 разів
- Подякували: 24 рази
- Контактна інформація:
Kawasaki KLX300R
Вирішивши відновити яву, я був впевнений, що мені її вистачить щоб позбутися мототоксикозу і періодичного пересування по місту і в межах області. Але наприкінці не дуже насиченого сезону я зрозумів, що хочу більше, і не тільки в плані технічних характеристик, але й мати можливість розширити межі використання мото.
Про мотоцикл, що буде здатний пересуватися українськими дорогами я мріяв давно. Але все ніяк не міг визначитися з моделлю і класом. На початку вимогами були: достатня потужність для мандрівок з пасажиром і багажем, відсутність пластику і енергоємні підвіски для повноцінного використання поза дорогами загального користування, тож зупинився дуал-спорт 650-ках. Завдяки нашим форумчанам вдалося протестувати Kawasaki KLR650 і Suzuki DR650, та все ж мене більше цікавила Honda XR650L.
Проте, вкотре проаналізувавши свої потреби, я зрозумів що відносно далеких подорожей, для яких власне і призначені вищезгадані мотоцикли, в моїх планах не має, тож варто розглянути щось меньше і легше. Тут на сцену виходить Suzuki DR-Z400. На цьому мотоциклі теж мав змогу проїхатись, та оцінити його переваги - вагу, потужність і величезні простори для вдосконалення і адаптування під власні потреби. Навіть знайшов екземпляр з мінімальним пробігом і не за всі гроші світу, щоправда аж у Тернополі. Але не склалося - продавець спочатку не зміг повернутися в Україну до дати оглядин, а потім взагалі передумав продавати. Подивився ще один варіант у Полтавській області, але не влаштувала ціна враховуючи стан.
Поки шукав задовільні варіанти трохи змінились обставини і я був змушений знизити планку до 250-ок. Чесно кажучи засмутився, бо дризина видавалася ідеальним варіантом, а 250-ки чахлими і нецікавими. Проте, вчергове переглядаючи пропозиції на ринку, натрапив на Kawasaki KLX300R - досить рідкісну і непопулярну у нас модель. Цікава тим, що на свої 106 кг сухої маси вона має потужність в 33 к.с., що за співвідношенням потужність/вага наближає її до чотирьохсоток. Проте така вага досягається завдяки відсутності електростартера та мінімалістичній електросистемі без АКБ – тож кік-онлі... Але після яви, кіком мене не налякаєш)) Оскільки мотоцикл не популярний, обирати було ні з чого, тож після кількох тижнів спілкування з власником і збору інформації вирушаю у Чернівецьку область на оглядини.
Змучений кількома місяцями вибору, їдучи за мотоциклом так далеко, я розумів, що повернусь з порожніми руками тільки якщо там буде реально шмат лайна)) Оглядини пройшли досить швидко: на холодну мотоцикл завівся добре; поки прогрівався роздивився і обсмикав все куди тільки дотягнувся - мотоцикл використовувався за призначення, але загалом стан досить бадьорий. Далі кілька кіл по гаражам, кілька хвилин на роздуми, невеликий торг і остаточна згода на придбання з мого боку.
В містечку свій сервісний центр МВС, тож для переоформлення їхати далеко не довелося. Але, як виявилося на місці, відсутні мотоциклетні номери, навіть місцеві, не кажучи вже про київські. Довелося оформлювати договір купівлі-продажу.
Їхати на незнайомому мотоциклі майже 550 км до дому не хотів, тому відправив Новою Поштой, а вільний час до вечірнього потяга витратив на прогулянку чудовим містом Чернівці.
За кілька днів мотоцикл прибув до Києва в такому вигляді:
Ще через кілька днів, на свій день народження завершив всі формальності і остаточно став власником))
Трохи про сам мотоцикл:
Kawasaki KLX300R випускався з 1996 по 2007 рік. За великим рахунком це KLX250R просто зі збільшеним робочим об'ємом. Тож майже все підходить від 250-ки. Літера R у назві говорить про відсутність електростартера і повноцінного "електропакету". Тому минулим власником самостійно було встановлено все необхідне для дорожнього використання, а "умовна" ендуро фара була замінена на лінзу від якогось авто.
У планах провести повне ТО мотоцикла, замінити зношену гуму, додати трохи захисту важливих вузлів і пізнавати новий світ ендуро!
Про мотоцикл, що буде здатний пересуватися українськими дорогами я мріяв давно. Але все ніяк не міг визначитися з моделлю і класом. На початку вимогами були: достатня потужність для мандрівок з пасажиром і багажем, відсутність пластику і енергоємні підвіски для повноцінного використання поза дорогами загального користування, тож зупинився дуал-спорт 650-ках. Завдяки нашим форумчанам вдалося протестувати Kawasaki KLR650 і Suzuki DR650, та все ж мене більше цікавила Honda XR650L.
Проте, вкотре проаналізувавши свої потреби, я зрозумів що відносно далеких подорожей, для яких власне і призначені вищезгадані мотоцикли, в моїх планах не має, тож варто розглянути щось меньше і легше. Тут на сцену виходить Suzuki DR-Z400. На цьому мотоциклі теж мав змогу проїхатись, та оцінити його переваги - вагу, потужність і величезні простори для вдосконалення і адаптування під власні потреби. Навіть знайшов екземпляр з мінімальним пробігом і не за всі гроші світу, щоправда аж у Тернополі. Але не склалося - продавець спочатку не зміг повернутися в Україну до дати оглядин, а потім взагалі передумав продавати. Подивився ще один варіант у Полтавській області, але не влаштувала ціна враховуючи стан.
Поки шукав задовільні варіанти трохи змінились обставини і я був змушений знизити планку до 250-ок. Чесно кажучи засмутився, бо дризина видавалася ідеальним варіантом, а 250-ки чахлими і нецікавими. Проте, вчергове переглядаючи пропозиції на ринку, натрапив на Kawasaki KLX300R - досить рідкісну і непопулярну у нас модель. Цікава тим, що на свої 106 кг сухої маси вона має потужність в 33 к.с., що за співвідношенням потужність/вага наближає її до чотирьохсоток. Проте така вага досягається завдяки відсутності електростартера та мінімалістичній електросистемі без АКБ – тож кік-онлі... Але після яви, кіком мене не налякаєш)) Оскільки мотоцикл не популярний, обирати було ні з чого, тож після кількох тижнів спілкування з власником і збору інформації вирушаю у Чернівецьку область на оглядини.
Змучений кількома місяцями вибору, їдучи за мотоциклом так далеко, я розумів, що повернусь з порожніми руками тільки якщо там буде реально шмат лайна)) Оглядини пройшли досить швидко: на холодну мотоцикл завівся добре; поки прогрівався роздивився і обсмикав все куди тільки дотягнувся - мотоцикл використовувався за призначення, але загалом стан досить бадьорий. Далі кілька кіл по гаражам, кілька хвилин на роздуми, невеликий торг і остаточна згода на придбання з мого боку.
В містечку свій сервісний центр МВС, тож для переоформлення їхати далеко не довелося. Але, як виявилося на місці, відсутні мотоциклетні номери, навіть місцеві, не кажучи вже про київські. Довелося оформлювати договір купівлі-продажу.
Їхати на незнайомому мотоциклі майже 550 км до дому не хотів, тому відправив Новою Поштой, а вільний час до вечірнього потяга витратив на прогулянку чудовим містом Чернівці.
За кілька днів мотоцикл прибув до Києва в такому вигляді:
Ще через кілька днів, на свій день народження завершив всі формальності і остаточно став власником))
Трохи про сам мотоцикл:
Kawasaki KLX300R випускався з 1996 по 2007 рік. За великим рахунком це KLX250R просто зі збільшеним робочим об'ємом. Тож майже все підходить від 250-ки. Літера R у назві говорить про відсутність електростартера і повноцінного "електропакету". Тому минулим власником самостійно було встановлено все необхідне для дорожнього використання, а "умовна" ендуро фара була замінена на лінзу від якогось авто.
У планах провести повне ТО мотоцикла, замінити зношену гуму, додати трохи захисту важливих вузлів і пізнавати новий світ ендуро!
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2118
- З нами з: 26 жовтня 2010, 20:06
- Мотоцикл: Yamaha TW-200, Иж-56, Карпаты-2
- Звідки: Киевская обл. г.Украинка
- Дякував (ла): 67 разів
- Подякували: 70 разів
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLX300R
Поздравляю с покупкой. Пусть только радует : )!
Ждем больше фото и технических подробностей.
п.с. Сколько обошлась пересылка службой Новая Почта ?
Ждем больше фото и технических подробностей.
п.с. Сколько обошлась пересылка службой Новая Почта ?
- Aramis
- рокер
- Повідомлень: 453
- З нами з: 25 травня 2009, 20:09
- Мотоцикл: JAWA 350 - 634 => Kawasaki ZR400D Xanthus => Kawasaki KLX300R
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 175 разів
- Подякували: 24 рази
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLX300R
Спасибо))
Услуги НП достаточно дороги - 3600 грн. Они считают объемный вес, так что если бы снял руль и переднее колесо с крылом, то было бы дешевле. Но не было нормальных инструментов и времени бы всё это заняло прилично, к тому же после распаковки смог сразу поехать, а не играться в конструктор))
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 931
- З нами з: 03 серпня 2020, 17:01
- Мотоцикл: Ява 350-360-00, ранняя.
- Звідки: г. Днепр
- Дякував (ла): 303 рази
- Подякували: 115 разів
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLX300R
Не без сложностей но цель достигнута! Мои поздравления! Пусть бегает долго, надежно и счастливо!
...и никогда не ломается!
Техника интересная, для большинства наших дорог, вернее направлений определенно получше явы будет...
...и никогда не ломается!
Техника интересная, для большинства наших дорог, вернее направлений определенно получше явы будет...
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1406
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 370 разів
- Контактна інформація:
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3155
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 264 рази
- Подякували: 879 разів
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLX300R
Чехлыми ?! )
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- Aramis
- рокер
- Повідомлень: 453
- З нами з: 25 травня 2009, 20:09
- Мотоцикл: JAWA 350 - 634 => Kawasaki ZR400D Xanthus => Kawasaki KLX300R
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 175 разів
- Подякували: 24 рази
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLX300R
Большинство 250-ок тех годов действительно слабее, да и современные инжекторные KLX тоже. И конечно, мы знаем, что твоя ВР-ка лучше всех!)) Только по цене догоняет ДРЗ))
KLX300R не рассчитан на перевозку пассажиров, но предыдущие владельцы установили багажник с интегрированными подножками. Так что при желании пассажира везти можно.
KLX300R не рассчитан на перевозку пассажиров, но предыдущие владельцы установили багажник с интегрированными подножками. Так что при желании пассажира везти можно.
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3155
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 264 рази
- Подякували: 879 разів
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLX300R
Да я за сестричку ТТРку имел введу))) ВРка то уже другое поколение)
Не думаю что клх 300 прям космически ярче чем тот же клх 250 =)
Не думаю что клх 300 прям космически ярче чем тот же клх 250 =)
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- Aramis
- рокер
- Повідомлень: 453
- З нами з: 25 травня 2009, 20:09
- Мотоцикл: JAWA 350 - 634 => Kawasaki ZR400D Xanthus => Kawasaki KLX300R
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 175 разів
- Подякували: 24 рази
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLX300R
Я тоже не думаю, что лишние 50 кубов сделают из него ракету. Но меня чем-то зацепил именно этот мотоцикл)))
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 10:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 125 разів
- Подякували: 91 раз
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLX300R
А якби ще плюс 50 кубиків, вийшла б планета
Жартую, прикольний мотоцикл, наступного сезону треба обов"язково спробувати кікнути і прокататись
Вірю в закони динаміки
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2688
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLX300R
Ух, я б оце також його потіскав, бажано в повному екіпі, щоб по-нормальному (як Фрінк любить).
- Chezara
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1039
- З нами з: 15 серпня 2012, 07:42
- Мотоцикл: CZ 472.6=>Honda TA650
- Звідки: Бровары
- Дякував (ла): 164 рази
- Подякували: 156 разів
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLX300R
В нашій стайні прибуло. Вітаю
Безспірно зовнішній вигляд і вага мають переваги перед ТТР, та і по підвіскам він мабуть цікавіший.
Коли вже літо і Карпати.
Безспірно зовнішній вигляд і вага мають переваги перед ТТР, та і по підвіскам він мабуть цікавіший.
Коли вже літо і Карпати.
Життя стає цікавішим, якщо частіше відривали ср@ку від дивану.
- Frink
- Человек с Зонтиком
- Повідомлень: 481
- З нами з: 17 червня 2013, 12:13
- Мотоцикл: Yamaha TDM 900
- Звідки: п.г.т. Ворзель, Киевская обл.
- Дякував (ла): 100 разів
- Подякували: 105 разів
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLX300R
Наступного року будеш Яву кінчати )))
Жовто-блакитні наші прапори
Ми непереможні, шаблі догори...
Ми непереможні, шаблі догори...
- Aramis
- рокер
- Повідомлень: 453
- З нами з: 25 травня 2009, 20:09
- Мотоцикл: JAWA 350 - 634 => Kawasaki ZR400D Xanthus => Kawasaki KLX300R
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 175 разів
- Подякували: 24 рази
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLX300R
Добігає кінця рік володіння зеленим звіром, тож настає час підвести деякі підсумки і поділитись враженнями)
Підготовку до сезону почав з розколхожування мотоцикла. Оскільким з заводу KLX300R має доволі примітивну електросхему, то намагання попередніх власників додати “дорожніх аксесуарів” перетворили простір за фарою у якесь зміїне кубло).
Також виникають сумніви стосовно надійності конструкції переднього вимикача стопа
На фото погано видно, але знизу гальмівної машинки, за допомогою пластикових стяжок и герметика приліплений перший, що потрапив під руку кнопковий вимикач. До важіля прикручена пластина, що тисне на ного.
Задній закріплено надійніше… навіть занад-то - ледве відчистив той герметик.
Інстальована лампа стопу
Панель приладів, що показує дуже приблизні значення швидкості і пробігу.
З'єднано це все щастя було широким різноманіттям дротів, від аудіо кабелю до ШВВП, з додаванням скруток, клемників wago і поганої пайки.
Розпочати вирішив “морди”. Щоб не колхозити щось з рідним щитком, вирішив встановити щиток з фарою від Polisport і led-лампу.
Вимикачі стоп сигналу замінив на гідравлічні - працюють відмінно, щоправда дроти переднього є ризик пошкодити при провороті захисту рук. У майбутньому планую змінити захист і вирішити цю проблему.
Замінив корпус задньої фари на такий же від D-Tracker’а - він має двоконтактний патрон, тож і тут вдалося видалити колхоз. Для зменшення навантаження на генератор поставив led-лампу.
Ну і завершив роботу з електричною частиною встановленням панелі приладів Vrapor від Trailtech.
Датчик швидкості закріпив на супорті, магнітний болт замість звичайного, що кріпить передній гальмівний диск.
Датчик температури охолоджуючої рідини.
Електросхема KLX300R живиться від змінного струму, тож для коректної роботи led-ламп інсталював однофазний діодний міст і конденсатор.
Нову проводку проклав автомобільними дротами різного кольору і з'єднав за допомогою коннекторів круглого перерізу по типу тих, що викорустовувались в заводській проводці.
Далі буде...
Підготовку до сезону почав з розколхожування мотоцикла. Оскільким з заводу KLX300R має доволі примітивну електросхему, то намагання попередніх власників додати “дорожніх аксесуарів” перетворили простір за фарою у якесь зміїне кубло).
Також виникають сумніви стосовно надійності конструкції переднього вимикача стопа
На фото погано видно, але знизу гальмівної машинки, за допомогою пластикових стяжок и герметика приліплений перший, що потрапив під руку кнопковий вимикач. До важіля прикручена пластина, що тисне на ного.
Задній закріплено надійніше… навіть занад-то - ледве відчистив той герметик.
Інстальована лампа стопу
Панель приладів, що показує дуже приблизні значення швидкості і пробігу.
З'єднано це все щастя було широким різноманіттям дротів, від аудіо кабелю до ШВВП, з додаванням скруток, клемників wago і поганої пайки.
Розпочати вирішив “морди”. Щоб не колхозити щось з рідним щитком, вирішив встановити щиток з фарою від Polisport і led-лампу.
Вимикачі стоп сигналу замінив на гідравлічні - працюють відмінно, щоправда дроти переднього є ризик пошкодити при провороті захисту рук. У майбутньому планую змінити захист і вирішити цю проблему.
Замінив корпус задньої фари на такий же від D-Tracker’а - він має двоконтактний патрон, тож і тут вдалося видалити колхоз. Для зменшення навантаження на генератор поставив led-лампу.
Ну і завершив роботу з електричною частиною встановленням панелі приладів Vrapor від Trailtech.
Датчик швидкості закріпив на супорті, магнітний болт замість звичайного, що кріпить передній гальмівний диск.
Датчик температури охолоджуючої рідини.
Електросхема KLX300R живиться від змінного струму, тож для коректної роботи led-ламп інсталював однофазний діодний міст і конденсатор.
Нову проводку проклав автомобільними дротами різного кольору і з'єднав за допомогою коннекторів круглого перерізу по типу тих, що викорустовувались в заводській проводці.
Далі буде...
- Aramis
- рокер
- Повідомлень: 453
- З нами з: 25 травня 2009, 20:09
- Мотоцикл: JAWA 350 - 634 => Kawasaki ZR400D Xanthus => Kawasaki KLX300R
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 175 разів
- Подякували: 24 рази
- Контактна інформація:
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3155
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 264 рази
- Подякували: 879 разів
- Контактна інформація:
Re: Kawasaki KLX300R
Ну наконец-то)))
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів