Сторінка 2 з 3

Re: Карб ОКО кто-то юзал?

Додано: 24 червня 2017, 18:24
Сірко
Я собі поставив KOSO 34 замість рідного вакуумнго Keihin CVK32. Результатом дуже задоволений.
KOSO, OKO, і китайські Keihin - один і той самий фіг, тому немає різниц. Просто лейба міняється і все.

Так як даний карб було задумано встановити на мотоцикл із вакуумним бензокраном - довелось робити вакуумний канал. Втулку зробив із непотрібного жиклера нарізавши на ньому і в карбіраторі різьбу М5 із стандартним кроком.
Мій мотоцикл і далі виступає об'єктом для експериментів) мотор з мотоцикла Kawasaki Vulcan 400.

До слова: переважна більшість мотоциклів має такий канал в карбах Використовується як для вакуумних бензокранів, так і для синхронізації між карбами, а також для підключень до MAP-сенсорів .

Re: Карб ОКО кто-то юзал?

Додано: 24 червня 2017, 18:25
Сірко
Резюме після тест-драйву:
Нарешті мотор ожив і почав працювати на повну потужність: з'явилась нормальна тяга на 5-й передачі і зник провал між холостими і середніми обертами. Це мене дуже радує!
Суть проблеми полягала в тому, що штатний карб CVK32 працював без штатної системи фільтрації повітря, яка включала в себе не тільки фільтр з великою пропускною здатністю, а й систему проходу повітря і спеціальний резонатор. А фільтр який я виготовив для цього мотоцикла ніяк не дозволяв карбу правильно працювати. Не такі то вони прості вакуумні карби.
Заміна на "звичайний" карб дала позитивний результат в цьому випадку.

Через деякий час зможу сказати про витрати палива на 100км.


Re: Карб ОКО кто-то юзал?

Додано: 24 червня 2017, 21:08
Geser
У тебе є якесь ущільнення під гвинтом якості?
Як виставляти рівень на ньому?

Re: Карб ОКО кто-то юзал?

Додано: 25 червня 2017, 10:32
MAXDZ
На оригинале всех этих поделок Mikuni (как и на keihin) никаких уплотнений под винтом нет, только пружинка и сам винт.
Там обычно указывается не уровень топлива, а высота поплавков в тот момент, когда язычок только прикасается к демпферу игольчатого клапана (лучше наклонить карб набок). Для VM28 это 15-17mm от разъема поплавковой до верхнего края поплавка. Но какой они формы и размера на ОКО х.з Но в целом на новом карбе шов поплавков параллельно разъему поплавковой.
На счет впуска, делал отверстие в аирбоксе под 58mm впуск, правда форма не круглая, а овальная, но особо это не повлияло. Сам патрубок от впуска с нивы подошел, просто порылся в авто магазине в ящике и выбрал что подходит.
На счет жиклеров, начни со 130го главного. Могу дать номерок офф. диллера keihin в Украине, есть разные жиклеры на разные карбы Тайвань, Китай, Япония.

Зображення

Re: Карб ОКО кто-то юзал?

Додано: 25 червня 2017, 11:11
Geser
О, дякую.
Вхід я теж прикидаю, що потрібен овальний. По запчастинах - це ж maxiscooter?

Re: Карб ОКО кто-то юзал?

Додано: 25 червня 2017, 11:49
MAXDZ
Да, у Сергея.

Re: Карб ОКО кто-то юзал?

Додано: 25 червня 2017, 21:26
Сірко
Ущільненя під гвинтом здається немає, зараз точно вже не можу сказати

Re: Карб ОКО кто-то юзал?

Додано: 26 червня 2017, 22:20
Geser
Зображення
Ось така штука. Жиклери 35 і 107. Напевно, прикуплю під нього ейрбокс для експериментів. Там ще хромована заслонка, з якої хром трохи обтерся. Прикидаю, чи можна її МС 2000 пофарбувати.

Re: Карб ОКО кто-то юзал?

Додано: 28 червня 2017, 13:02
valerazaz
Maxiscooter какова цена карба око? нужно 2шт

Re: Карб ОКО кто-то юзал?

Додано: 28 червня 2017, 17:35
MAXDZ
Там есть возможность взять "на попробовать" карб, правда без оплаты полной стоимости в качестве залога не представляю как это работает, наверно так и есть, а потом сумму минус услуги аренды возвращают, но надо звонить и узнавать.

Re: Карб ОКО кто-то юзал?

Додано: 28 червня 2017, 18:09
Geser
У них Кейхіни оригінальні на пробу, якщо вірити сайту.

Re: Карб ОКО кто-то юзал?

Додано: 28 червня 2017, 23:30
valerazaz
где дают на пробу?

Re: Карб ОКО кто-то юзал?

Додано: 29 червня 2017, 10:11
KWAKA
На мій кейхін став жиклер з ВАЗа якогось. Я їх у свій час купив жменю найменшого діаметру, а карбюраторщик їх розвернув з певним кроком. Бо маркування на них дивне.

Re: Карб ОКО кто-то юзал?

Додано: 09 липня 2017, 10:00
valerazaz
карб око я бы вообще не брал во внимания очень примитивен и сложно будет настроить в отличии от 638

решыл рискнуть и купил 2шт 638 китай по 350гр для установки на иж , опит есть с 638 карбами по этому настроть не составило особых проблем
без обработки и подгонки напильником не обошлось , но покупать чеха за 2000гр нет жылания сиадно нужно игратся с жыклёрами ,так как карб 638 росчитан на 2 цылиндра где совсем другое розрижения ,при установки на 1 цылиндр он богатит ,так что игра с жыклёрами не избежна

карбы установлени мот валит , также 638 очень чуствителен к воздухану на паралоне и бумаге богатит ,на ижовском нет

Re: Карб ОКО кто-то юзал?

Додано: 09 липня 2017, 10:50
Geser
valerazaz писав:карб око я бы вообще не брал во внимания очень примитивен и сложно будет настроить в отличии от 638
І що там примітивне? По пунктах, якщо можна.

Новий явовський 1200 коштує.

Re: Карб ОКО кто-то юзал?

Додано: 09 липня 2017, 13:24
Vvv
[quote="valerazaz"]карб око я бы вообще не брал во внимания очень примитивен и сложно будет настроить в отличии от 638

Любой механизм представляется сложным , пока его не изучишь , то чего человек не знает всегда представляется сложным и настораживает. :100: :)

Re: Карб ОКО кто-то юзал?

Додано: 09 липня 2017, 14:42
MAXDZ
Все эти обычные карбюраторы очень похожи, начиная от Jikov 2928 CE, MIkuni VM, заканчивая Keihin PWK, Mikuni TMX разное только качество изготовления и продуманность конструкции, а так все одинаково в настройках. На счет карбов К серии с ижей не знаю, не крутил.
Нужно подобрать карб с нужным диффузором (скорость потока) и иметь разных жиклеров главных и холостого хода, а также очень много времени для тестов. Для езды по городу больше не значит лучше, вот для явы 28-30mm больше ставить не стоит, иначе карб будет хорошо работать только на верхах, а в серединке тупить.

Re: Карб ОКО кто-то юзал?

Додано: 09 липня 2017, 18:08
Geser
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення

Re: Карб ОКО кто-то юзал?

Додано: 09 липня 2017, 19:49
MAXDZ
4я пикча только видна, остальные нет, через VPN также.

Re: Карб ОКО кто-то юзал?

Додано: 09 липня 2017, 20:01
Geser
:niasilil: Довбаний гугл! Хз, як правильно вставляти з Фотознімків. Через раз виходить. :banghead: Наіслав відгук їм.

Re: Карб ОКО кто-то юзал?

Додано: 09 липня 2017, 21:25
MAXDZ
Все уже видно.
А дроссель (заслонка), это хром так потерялся?

Re: Карб ОКО кто-то юзал?

Додано: 09 липня 2017, 21:40
Geser
Ага. Сумне видовище.

Re: Карб ОКО кто-то юзал?

Додано: 09 липня 2017, 22:03
Slavik
Господа, можно вклинится в разговор ? Мне кажется, что на Старушку тоже интересно будет поиграться с карбом типа "ОКО", как Вы думаете? У меня счас 638й стоит, заводится, едет, без переходника, мне кажется, что нет полного потенциала)))))

Re: Карб ОКО кто-то юзал?

Додано: 09 липня 2017, 22:25
valerazaz
если обратить внимания только 638 карб дает возможность настроить смесь на протяжении всех оборотов
так как имеет 4 системи подачи топлива которые вступрают в роботу по очереди и все можно настраивать
только он имеет переходной режым которий можно настраивать,что очень важно

в косо,и око 1 жыклёр на хх и переходной режым котороый маловат для переходного режыма ,принцып роботы К62 почти
который страдает провалом

Re: Карб ОКО кто-то юзал?

Додано: 30 липня 2017, 22:29
Geser
Чіпляв сьогодні карбюратор чисто для примірки. Непогано завівся мот. Aber, стикування з ейрбоксом бачиться мені проблемним. Верхня частина кромки впуску знаходиться на рівні ребра воздухана і дуже близько до нього. У мене коробка "під шуруп". Може від якоїсь іншої моделі підходить, бо я не в курсі?