Сторінка 31 з 36

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 20 серпня 2019, 16:01
archerix
Звездочки так точно могут быть разные, но ведь в принципе могут быть и маятники. Некоторые ставят от Чезета, некоторые что-то сами доваривают. Я вот маятник новый покупал, я там знаю, насколько точно китаезы размеры выдержали :)

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 22 серпня 2019, 23:48
Geser
Зображення

Метизна залежність, як вона є. Подейкують, що в медицині відома як синдром Гесера.
Зображення

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 23 серпня 2019, 00:07
assistant
Бытует такая теория, что уже в недалеком будущем електронномеханические собаки обладающие искуственным интелектом от избытка свободного времени будут красить будки согласно новейших нанотехнологий космическими кисточками собраными исключительно на болтах под шестигранник с крепостью не менее 12.9....

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 23 серпня 2019, 00:14
Geser
Але у процесі розвитку ШІ, поступово змінюватимуться і метизи на пензлях. Від плоского шліца до циліндричного під внутрішній шестигранник. Потім грибовидний із нержавійки. І, коли там не витримуватимуть шліци, прийде міцний воронений.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 23 серпня 2019, 00:16
assistant
Geser писав: 23 серпня 2019, 00:14 Але у процесі розвитку ШІ, поступово змінюватимуться і метизи на пензлях. Від плоского шліца до циліндричного під внутрішній шестигранник. Потім грибовидний із нержавійки. І, коли там не витримуватимуть шліци, прийде міцний воронений.
Та там і так 10.9 закручено в алюміній. І скоріше torx таки переможе... Або варіант з нокієвським трикутником

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 23 серпня 2019, 00:19
Geser
У слабких шліц убивається. Брав тільки через те.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 23 серпня 2019, 00:23
assistant
Geser писав: 23 серпня 2019, 00:19 У слабких шліц убивається. Брав тільки через те.
Імбусові болти м'якіше як 8.8 не зустрічав

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 23 серпня 2019, 00:25
Geser
Торкси були тільки антивандальні із нержавійки. А це гемор. :-D

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 23 серпня 2019, 00:32
assistant
До всього приходимо поступово, ключ на 16 теж колись був гемор

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 23 серпня 2019, 00:34
Geser
assistant писав: 23 серпня 2019, 00:23
Geser писав: 23 серпня 2019, 00:19 У слабких шліц убивається. Брав тільки через те.
Імбусові болти м'якіше як 8.8 не зустрічав
Такий здався.
Зображення

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 23 серпня 2019, 00:44
assistant
То з продукції "одноокий сліпий дядя Цин без правої руки в підвалі без лампочки"?

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 07 вересня 2019, 00:54
Geser
Дєла давно мінувшіх днєй.

Аварійка, підсвітка/ходові вогні, USB 5V 2A.

Зображення
Зображення
Зображення

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 09 вересня 2019, 18:55
Никòла
Напомни пожалуйста,- где брал грипсы?

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 09 вересня 2019, 19:01
Geser
Оці з останнього фото - біля мотозаводу. Кажись, Мототема називається контора.

Попереджаю: жорсткі досить.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 29 вересня 2019, 16:41
Geser
Обійшлася не так дешево, як Vadka собі купив. Я б сказав, у рази три дорожче. Авторинок на Перова не екзіст.
Зображення

Рацуха
Зображення

Зображення

Зображення

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 29 вересня 2019, 19:03
Dr_Hammer
Управління "флажком підсоса" якраз для пузатих дядьків з короткими руками)))))

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 29 вересня 2019, 19:29
Geser
Да, я такий.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 29 вересня 2019, 20:05
Dr_Hammer
Пузатий?)))

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 29 вересня 2019, 20:11
Geser
І з короткими руками.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 29 вересня 2019, 21:27
Aleks1978
та наче і не пузати і руки не короткі. то мабуть лінивий :)

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 29 вересня 2019, 21:42
Geser
Лінь - рушій прогресу. Прикинь, як захотілося такий девайс, якщо кронштейни вручну пиляв.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 29 вересня 2019, 22:17
Geser
Шось ніхто за стяжки не чморить... Мого технічного генію не вистачило придумати фіксацію боудена в наконечнику-регуляторі. Клей?

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 29 вересня 2019, 22:25
kozyr
Бля, супер! Толстячек!!!! :beer1: (я то тебя знаю) у тебя реально и руки не те и вес капец! :lol: :lol: :lol: :super: :super: :super:
При встрече склонирую вместе с аварийкой! :beer2:
А цє я вже втілив. Працю супер! :balalaika:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 29 вересня 2019, 22:53
Geser
Для аварійки треба двополюсну кнопку або з діодами мудрити. Мені пощастило знайти кнопку оптимального розміру за 40 грн.

Взагалі, моя "магічна коробочка" по кошторису:
35 - корпус
40 - кнопка
~25 - тумблер
45 - перетворювач 12 В -> 5 В, 2 А.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 30 вересня 2019, 05:08
USS
Мого технічного генію не вистачило придумати фіксацію боудена в наконечнику-регуляторі. Клей?
Нащо клей? Дротину взяв з авто, так і кронштейн робив би по типу, як на автокарбах, щоб затискався край кожуха хомутиком без всяких натяжних болтиків з отворами та гаєчок.