Re: Электронное зажигание
Додано: 28 квітня 2020, 11:25
Не мог он работать мягче. Без фуоз выставляете зажигание за 2,8 - 3.5 мм до вмт, это фиксированное опережение в районе 8 +/- градусов. Если для 1000-2000 обор это еще преемлимо, то для 3000 и выше это конкретно позднее. На позднем движок как раз мягче и работает, но теряет в мощностиТоже ставил на Яву Саруман. Двигатель работал вроде мягче
З градусами ти трохи промазав в іншому вірно. Коли з'явилися всякі пропозиції по фввз я зацікавився, що саме буде відбуватися у зміні процесів запалення. Шляхом емпіричного дослідження виявив, що 2,7мм до вмт у двигунах яв об'ємом 350см\куб, які мають однакові по довжині шатуни, дає у градусах приблизно 24-25градусів, а 3мм до вмт дає ще більший кут. Тож налаштування 2,8-3,2мм це найвірогідніше відносна середина при якій показники динаміки та стабільність холостого ходу будуть більш-менш прийнятні. Якщо брати відлік графіка з 10градусів то це буде приблизно 0,05-0,06мм до вмт, що для холостих обертів найсприятливіше. Взявши, як приклад ІЖ планету, після встановлення совеківського запалення(по їхніх рекомендаціях 0,1мм до вмт) запускається пречудово і жодного разу не було випадку дригання у кік, що є частим випадком при стандартних рекомендаціях 3,7мм на контактах.Не мог он работать мягче. Без фуоз выставляете зажигание за 2,8 - 3.5 мм до вмт, это фиксированное опережение в районе 8 +/- градусов. Если для 1000-2000 обор это еще преемлимо, то для 3000 и выше это конкретно позднее. На позднем движок как раз мягче и работает, но теряет в мощности
180х3/65 = 8 градусов при 3 мм. Где промазал?От нмт до вмт 65 мм хода поршня и 180 градусов поворот коленвала.
Я так понял это уже с фуоз выставлял по 2,8-3.2 и оно дало лучший результат?Шляхом емпіричного дослідження виявив, що 2,7мм до вмт у двигунах яв об'ємом 350см\куб, які мають однакові по довжині шатуни, дає у градусах приблизно 24-25градусів, а 3мм до вмт дає ще більший кут. Тож налаштування 2,8-3,2мм це найвірогідніше відносна середина при якій показники динаміки та стабільність холостого ходу будуть більш-менш прийнятні.
Розрахунки невірні,ти ділиш градуси на міліметри ходу , а треба шукати залежність зміни кута від величини ходу поршня.При провороті вала на 90градусів буде половина ходу поршня і одночасно максимальна швидкість поршня при роботі, всі 180градусів нам не потрібні зовсім.. Візьми роздруківку кола по градусах притули до двигуна, центр на вісі вала, а до вала причепи якусь стрілку у свічну різьбу індикатор і все побачиш наочно, якщо не можеш це уявити в голові.180х3/65 = 8 градусов при 3 мм. Где промазал?
Знов незрозумів. Малося на увазі по мануалу з контактами. Таке значення мають рекомендації заводу виробника. На фввз я встановлюю 0,05-0,06мм до вмт, як початкове значення з корекцією у процесі експлуатації, якщо робота двигуна не буде влаштовувати. Крім того у фввз вшивають зазвичай по три графіка, можна просто перемкнути на інший, якщо не влаштовує середній.Я так понял это уже с фуоз выставлял по 2,8-3.2 и оно дало лучший результат?
Так воно і виходить без фввз, збігається з заводськими рекомендаціями.Из личного опыта , на явах , ставил разное опережение на обычном электронном зажигании , без фуоз , методом покатушек в разных режимах , выяснилось , что 2,8 является , наилутшым из вариантов , хотя , это наверное , как кому.
Да, там не линейная зависимостьа треба шукати залежність зміни кута від величини ходу поршня
До чого тут фетиш? То є 10градусів з яких починає відлік графік фввз для двухтактника. Контролери шиєш, а сенс процесу не второпав, як так?Но 5 сотых до вмт видимо фетиш такой
Эту дичь втирай кому-то другомуТо є 10градусів з яких починає відлік графік фввз для двухтактника
На предыдущей странице лежат родные графики от Сарумана для Явы, если до тебя и так не дошло, то можешь и дальше выставлять начальный момент за 5 сотых ммсенс процесу не второпав, як так?
Обороты холостого хода 1000+/-, фуоз уже задает опережение в 10 градусов и твои +10 там нафиг не нужны.Якщо брати відлік графіка з 10градусів то це буде приблизно 0,05-0,06мм до вмт, що для холостих обертів найсприятливіше.
Напевне, тебе у дитинстві ображали, якщо ти все, що не сходиться з твоїм уявленням про світ, сприймаєш агресивно. Не впевнений у "рідних" графіках Сарумана для яви, наскільки мені відомо, то він розробив цю систему фввз для класичних ваз двигунів, намагаючись покращити їх систему запалення, а все інше то вже послідовники. Поки не було "Совек" фввз робили всі кому не ліньки, але зараз всі кинули цим займатися І Байдюк і той парняга з Харкова. Нащо коли є готове? Купив і поїхав. У інструкції до совеківських запалень для двухтактних двигунів пишуть, що початковий момент треба встановлювати 0,05мм, а для пленети 0,1мм до вмт. Це також невірно? Це, як приклад. А по ділу, я цікавився цим питанням і грамотні у цьому люди вказують, що для 4т виставляється на вмт, а для 2т саме 0,06мм до вмт оптимальний показник, плюс корекція в процесі роботи.Эту дичь втирай кому-то другому
Совсем нет, просто не нравится, когда вешают лапшу на уши.Напевне, тебе у дитинстві ображали, якщо ти все, що не сходиться з твоїм уявленням про світ, сприймаєш агресивно
Не верно. Для оппозитов. У него Урал, и первично его разработка появилась на оппозит. рунаскільки мені відомо, то він розробив цю систему фввз для класичних ваз двигунів
Не знаю, никогда Совек не использовал.інструкції до совеківських запалень для двухтактних двигунів пишуть, що початковий момент треба встановлювати 0,05мм, а для пленети 0,1мм до вмт. Це також невірно?
Ты вроде смышленный, должен был сам понять, что это действительно дичь.А по ділу, я цікавився цим питанням і для 2т саме 0,06мм до вмт оптимальний показник,
Это действительно так, просто графики для оппозита разработчик сделал намного лучшеі грамотні у цьому люди вказують, що для 4т виставляється на вмт
Ты конечно молодец, это лучше, чем горло заливать, но мне это зачем?За зиму я зібрав п'ять різних двигунів два з Планет 5 і 3, з яви 634, 638 і старушачий 360 і ще три різні в роботі.
6 В зажигание отлично работает. За 2 бутылки пива я себе купил комплектный запасной генератор и пару катушек. Проблема освещения решается путем установки DC-DC и LED. Но 12 В лучше))У тебе просто багато енергії йде на такі речі, що можна вже взяти готові і не винаходити велосипед. Це про 6в регулятор
не сси квакуха! болто наше.
У каждого типа зажигания есть свои преимущества и недостатки.будьякий сді в порівнянні з 6в ,це офігенна річ.
Саша, спасибо, не нужен.жека,іж генер в зборі треба?
Тогда это уже не CDIодні працюють як мінчаковське,розрядом конденсатора. інші працюють з бесз+дх або мебсз+дх
Ты про длительность искры?У сди генераторов есть один минус, и очень существенный кто в курсе?
Оце найвірніша відповідь. Все так просто. Не використовував і нема інформації. Я тобі довів до відома, що совек при 0,05мм працює і ендібадівський саруман теж працює, а ти замість почитати та взяти до уваги знов починаєш то "діч" то "лапша"...Подальші дописи на цю тему вважаю недоцільні.Не знаю, никогда Совек не использовал.
Ну опять молодец. Я тебе уже рассказал почему это дичь, и исправлять ее нужно другим путем. Оно так "працюе", что многие уже отказались и даже не хотят вспоминать. Похоже до тебя так и не дошлоЯ тобі довів до відома, що совек при 0,05мм працює і ендібадівський саруман теж працює
Вот это правильно Я не хочу отвечать за твой неврозПодальші дописи на цю тему вважаю недоцільні.