Jawa 350 634-5 Черкаси
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 23:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 17 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Зібрав певну суму, розміром з ще одну Яву. Будем щось думать, але еталоном для мене завжди буде Ява Віталіка (vlymar).
Слава Україні!!!
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 23:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 17 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Доброго вечора, шановне товариство
Накосячив я согодні. Проїхав десь 15 км, як потім виявилось, на половині рівня масла в КПП. Як це погано, і що могло статись за 15км? Залив тимчасово 10В40, завтра поміняю на МС20. В КПП нічого не виє, не гуде, хоча клацання якесь є, можливо моторна цеп...
Приїзджав сьогодні наш мотобрат Олег (lelik) За що я йому дуже вдячний, налаштували запалення так як треба. Тепер все, фактично, так як треба. Звісно, все ще в плані тотальна капіталка, але то на осінь, зиму, весну залишу певне. Поки закупляюсь, готуюсь фінансово, щоб була одразу приблизна сума, а не чекать тижнями "Діда Мороза" Єдине що - КПП тепер бентежить.
Ось нове фото з Олегом
Накосячив я согодні. Проїхав десь 15 км, як потім виявилось, на половині рівня масла в КПП. Як це погано, і що могло статись за 15км? Залив тимчасово 10В40, завтра поміняю на МС20. В КПП нічого не виє, не гуде, хоча клацання якесь є, можливо моторна цеп...
Приїзджав сьогодні наш мотобрат Олег (lelik) За що я йому дуже вдячний, налаштували запалення так як треба. Тепер все, фактично, так як треба. Звісно, все ще в плані тотальна капіталка, але то на осінь, зиму, весну залишу певне. Поки закупляюсь, готуюсь фінансово, щоб була одразу приблизна сума, а не чекать тижнями "Діда Мороза" Єдине що - КПП тепер бентежить.
Ось нове фото з Олегом
Слава Україні!!!
- валико
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1110
- З нами з: 13 липня 2012, 21:49
- Мотоцикл: MZ ETZ250
- Звідки: Мерефа Харьковской обл.
- Дякував (ла): 247 разів
- Подякували: 128 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Думаю страшного ничего, масло ведь было, 15 км небольшое растояние, асли еще мотор не нагружал, забудь и спи спокойно.
Ich fahre eine,ich repariert eine
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 23:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 17 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Та і навантажувать, майже, нема де, дороги в Че стали ще гіршими, ніж коли я останній раз виїзджав весною.
Слава Україні!!!
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Так дороги дійсно "кал"...від мене в сторону Киева на порядок краще. 5-та точка відчувала всі нерівності покриття
Розібрались ми із запаленням досить швидко 15хв вистачило.
Додам і я одне фото..правда зняв на свій "кирпіч"...вимушена зупинка, та пошук запобіжника на заміну... 50м від гаража.
За кпп не хвилюйся - налий туди мастила - якщо нічого не зламалось без мастила, і гул не зявився, то скоріш за все - обійшлося без наслідків.
Я заливаю дизельну мінералку, і працює все відмінно - і щеплення і сама КПП.
Розібрались ми із запаленням досить швидко 15хв вистачило.
Додам і я одне фото..правда зняв на свій "кирпіч"...вимушена зупинка, та пошук запобіжника на заміну... 50м від гаража.
За кпп не хвилюйся - налий туди мастила - якщо нічого не зламалось без мастила, і гул не зявився, то скоріш за все - обійшлося без наслідків.
Я заливаю дизельну мінералку, і працює все відмінно - і щеплення і сама КПП.
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
- XedoX
- уважаемый
- Повідомлень: 519
- З нами з: 28 січня 2012, 21:34
- Мотоцикл: GS500E, Восход 3М, Рига-22
- Звідки: Київ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 30 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
TonyBiker Нарешті виїхав=))) А то я вже начав сумніватися чи виїдеш в цьому році..
На рахунок масла можеш не переживати - oleksa колись взагалі з сухим картером проїхався і нічого
Тільки я б МС20 не лив, краще щось по сучасніше - я наприклад в Восход трансмісійну синтетику Хадо 75-W90 залив. Все добре, коробка стала чіткіше вмикатися, зчеплення не ковзало(правда в мене Феродо диски, а не текстоліт), і сальники не протекли
ЗИ: Приїзджай в гості - з мене банка трансмісійки;)))
На рахунок масла можеш не переживати - oleksa колись взагалі з сухим картером проїхався і нічого
Тільки я б МС20 не лив, краще щось по сучасніше - я наприклад в Восход трансмісійну синтетику Хадо 75-W90 залив. Все добре, коробка стала чіткіше вмикатися, зчеплення не ковзало(правда в мене Феродо диски, а не текстоліт), і сальники не протекли
ЗИ: Приїзджай в гості - з мене банка трансмісійки;)))
Загробная жизнь начинается после 200 км/ч
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 23:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 17 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Це розклад те, що треба. Покатаюсь пару днів ще по місту, подивлюсь, що повилазить, та буду щось думать
Слава Україні!!!
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 23:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 17 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Покатався сьогодні - зробив страхування (132грн обійшлось). Поміняв мастило в коробці, злив вчорашнє 10в40, залив МС20 (35грн - 1.5л). Викатав кілька літрів 92 собі в задоволення.
Але ну полюбому ж буде те, що все зіпсує, як завжди Розтягнувся цеп настільки, що ледве до гаража доїхав, відчуття, наче ведуча зірка без зубів (зняв автомат, кожух, подивився - майже нова) сіпається страшенно, під кінець їхав на 5-10% газу, оскільки трошки більше дасиш - аж підкидає... Завтра спробую підтягнуть, як знайду головку, щоб розкрутить вісь колеса (затягнули на віки, і рожковий просто лиже). Ось кілька фото моого Явчика з покатухи.
На фоні рідного Дніпра
Черкаський річковий "вокзал".
Але ну полюбому ж буде те, що все зіпсує, як завжди Розтягнувся цеп настільки, що ледве до гаража доїхав, відчуття, наче ведуча зірка без зубів (зняв автомат, кожух, подивився - майже нова) сіпається страшенно, під кінець їхав на 5-10% газу, оскільки трошки більше дасиш - аж підкидає... Завтра спробую підтягнуть, як знайду головку, щоб розкрутить вісь колеса (затягнули на віки, і рожковий просто лиже). Ось кілька фото моого Явчика з покатухи.
На фоні рідного Дніпра
Черкаський річковий "вокзал".
Востаннє редагувалось 06 серпня 2013, 23:47 користувачем TonyBiker, всього редагувалось 1 раз.
Слава Україні!!!
- РЕпа
- Фанат
- Повідомлень: 3374
- З нами з: 31 серпня 2011, 20:48
- Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
- Звідки: Восток-непокорный!
- Дякував (ла): 117 разів
- Подякували: 427 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Тони!, красивый моц!
А помню ты менжевался, на счет покупки!
А помню ты менжевался, на счет покупки!
http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 23:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 17 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Було діло, тепер не жалкую, дійсно - чудова основа для гарного мото в майбутньому.
Слава Україні!!!
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Да - моц не плох, но руки нужно приложить. В живую конечно косяков есть(не буду раскрывать карты ), но они довольно легко устранимы.РЕпа писав:Тони!, красивый моц!
А помню ты менжевался, на счет покупки!
Цепь ослаб тот что на колесо? - я это видел еще когда зажигание крутили. Ты если вдруг будешь левую крышку снимать, то посмотришь на моторный цепь и звезды - нет ли там износа - тож может дергаться, когда на корзине зубья дохлые или цепь потянут.
Мне бы лично по душе было и на перед всунуть хром крыло - вот только есть ли гальваника в 3 слоя у нас где нить... Простой никель не катит - защитные свойства никакие.
Ну вообщем Тоха, катайся пока, а там будем соображать, как поработать над мотоциклом. Тут главное выдержка и вера в собственные силы - и все получится!
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 23:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 17 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Та, бро, ти правий
Поки катаємся, а там буде видно. Головне - бюджет на це все діло
Поки катаємся, а там буде видно. Головне - бюджет на це все діло
Слава Україні!!!
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 23:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 17 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Натягнув цеп сьогодні, тепер плавний, без ривків і сіпання, розгон. За стандартну жабку гальмівного сигналу бариги запросили аж 55грн і це без тросика, без нічого. Думав приколхозить від ІЖа, вього 15грн. Думав як прикрутить, ідей, окрім просверлить і на болт, небуло. Махнув рукою, зняв з Дельти жабку з пружинкою, припаяв до яви, прикріпив на кілька стяжок, тимчасово, все працює відмінно.
Мабуть нічого не видно, але то й добре. Коштує така жабка копійки, вона чорного кольору, і маленька розмірами. Працюватиме не гірше ІЖовської. Кому цікаво як закріпив - звертайтесь в приват.
Мабуть нічого не видно, але то й добре. Коштує така жабка копійки, вона чорного кольору, і маленька розмірами. Працюватиме не гірше ІЖовської. Кому цікаво як закріпив - звертайтесь в приват.
Слава Україні!!!
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 23:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 17 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Накатав на Явкі більше сотні за пару днів, все гаразд, все як треба. Коротше кажучи - планую їхать до товаришів в Українку (Обухів). На пару днів. Це орієнтовно 180км в один бік. Давно планував, але так далеко від Черкас на мотоциклі їхатиму вперше. Одразу питання, хтось їздив через Канів - Ржищев? Яка там дорога, чи краще перевіреною через Миронівку - Кагарлик- Обухів? Чекаю порад - бо цей "дальняк" вмене перший
Слава Україні!!!
- XedoX
- уважаемый
- Повідомлень: 519
- З нами з: 28 січня 2012, 21:34
- Мотоцикл: GS500E, Восход 3М, Рига-22
- Звідки: Київ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 30 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Ну ми ж так і їхали
З Че на Канів дорога норм, якщо на поля не заглядатся 100-110км/ч можна їхать, але інколи попадаються горби/ямки (я декілька раз влітав)
З Канева до границі Київської області дороги нема взагалі - 60-80км/ч і кожну секунду дивится куди їдеш + місцями ніби арт обстріл: майже зупинялись щоб хоч якось проїхать. Такі місця були досить часто (влітав до пробою підвіски )
Київська обл. і до Халеп"я 120-130км/ч і навіть більше - місцями попадались неглибокі ямки і багато досить крутих поворотів.
Халеп"я - Украінка 80-100км/ч ну там вже рукою подать: дорога норм але ніде розігнатся.
З Че на Канів дорога норм, якщо на поля не заглядатся 100-110км/ч можна їхать, але інколи попадаються горби/ямки (я декілька раз влітав)
З Канева до границі Київської області дороги нема взагалі - 60-80км/ч і кожну секунду дивится куди їдеш + місцями ніби арт обстріл: майже зупинялись щоб хоч якось проїхать. Такі місця були досить часто (влітав до пробою підвіски )
Київська обл. і до Халеп"я 120-130км/ч і навіть більше - місцями попадались неглибокі ямки і багато досить крутих поворотів.
Халеп"я - Украінка 80-100км/ч ну там вже рукою подать: дорога норм але ніде розігнатся.
Загробная жизнь начинается после 200 км/ч
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 23:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 17 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Накатав сьогодні ще 50км, політ відмінний, звик до мотоцикла добре. Купив палатку, карімат, набрав інструментів, мотузок, завтра куплю ще латок на камеру, насос. Лишилось закупитись провізією дня на 3-4, щоб з запасом, зпакуватись, залить повний бак і виїхать.
Слава Україні!!!
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 23:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 17 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Доброго вечора. Сьогодні катався по області, в Чорнобай, до подруги. Як завжди не без пригод. Вирішив, значить, я опробувать павука, поклав під ньго інструмент, палатку, карімат. Підв'язав зверху ще мотузками хрест у хрест, під Золотоношою відчув, рукою, що щось там нетак, заглушив мот, дійсно палатка на грані висить, іструмент випав... Вертався кілометрів 10, нічого не знайшов, жаль втратив майже весь інструмент. Запускать - а мотоцикл не запускається, постояв хвилин 10, перепровірив проводку, все передивився, охолов трошки, запустився - поїхав далі. Приїхав, поспілкувався з подругою, почало вечоріть, вирушив назад. км за 20-25 від Черкас відчув якусь рідину всебе на нозі, зупинився, дійсно грьобаний викрутився болт з карбюратора знизу, головне, що не глох ніде нічого. Витекло приблизно літри 2, на око. Чорт зним, за інструмент, а його ж нема. Мотор розпечений - руками закручувать, обпікся коротше більше чим закрутив. Видзвонив одногрупника, щоб інструмент підвіз, він в селі недалеко живе, чекав його півтори години на в'їзді на Черкаську дамбу. Закрутив, їхать, вмикаю поворот, бах, все потухло, заглох. Розбираю знову всю поклажу, знімаю павука, сідло, бардачки... перегорів запобіжник, чортяка, повороти десь коротнули. Їхав далі без поворотів, благо, автомобілів на ніч мало. Вже в Черкасах, перед шиномонтажем, як завжди, насипано якихось колючок-гвіздків, чи щось типу того, пробив переднє колесо так, що колесо спустило за секунду, ледве втримав Явку на дорозі, понесло добряче. До стоянки км 5, псіхонув, поїхав на 1-2 передачі. проїхав км 3, зупиняють ДАІ. Далі розмова стандартна, провірили документи (благо з ними вже все гаразд), та я подиркав далі, поставив на стоянку, зкинув клєми з АКБ, закрив краник, накрив чохлом, перехрестився і додому.
Завтра буду мінять камеру, розбиратись з КЗ... Треба готуватись до Рокеровочки, яка вже не за горами.
І злощасне місце на вїзді дамби, думав вже палатку ставить і ночувать там...
Завтра буду мінять камеру, розбиратись з КЗ... Треба готуватись до Рокеровочки, яка вже не за горами.
І злощасне місце на вїзді дамби, думав вже палатку ставить і ночувать там...
Слава Україні!!!
- vlymar
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1071
- З нами з: 09 червня 2009, 08:52
- Мотоцикл: JAWA 350/634 => YAMAHA FZ6S
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 19 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
да уж.. не по заздриш.., ну головне добравсь додому.
Я ж тобі казав, що болт на карбі в тебе дуже з слабкою пружинкою й від вібрації може викрутитися або збитися налаштування карба.
Я ж тобі казав, що болт на карбі в тебе дуже з слабкою пружинкою й від вібрації може викрутитися або збитися налаштування карба.
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Перші косяки завжди найнепередбачуваніші. Коли "переїздиш" цей єтап, то далі проблем поменшає. Мотоциклу ж не 5 років - щось та повинно здихать...
Як знімеш колесо, передивись, чи корт покришки не вграв, як їхав без тиску.
В мене теж перші 3 сотні косяки проявились, а зараз наче все як треба, - тільки бензин лий...
А виїзд з дамби знайомий
Як знімеш колесо, передивись, чи корт покришки не вграв, як їхав без тиску.
В мене теж перші 3 сотні косяки проявились, а зараз наче все як треба, - тільки бензин лий...
А виїзд з дамби знайомий
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 23:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 17 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Ні-ні, Віталь, там не той болт, там самий нижній, що під жиклером.
А покришку от треба теж мінять, бо лиса в 0, через те і їхав, бо всеодно їй хана...
А покришку от треба теж мінять, бо лиса в 0, через те і їхав, бо всеодно їй хана...
Слава Україні!!!
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 23:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 17 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Поставив правильну "обувку" на перед (18-3.50), попідкачував все, тепер цей мотоцикл дійсно кермується як ЯВА і кладеться в поворот так як треба. (330+30камера). Підпаяли релюху поворотів, ізза неї і було КЗ. Всі косячки видалив, все попідкручував, попідтягував, все як треба. Але моя Ява не бажає буть без косяків, їхав вночі додому, на повороті, при швидкості десь 60 відпав хомуток кріплення правого пульта (повороти) Тепер щоб увімкнуть - вимкнуть поворот треба відпускать руль, кидать дросель, брать в руку пульт і вмикать поворот, потім та ж процедура, щоб вимкнуть. Я проїхав по місту з 1го кінце в 2гий і це як я клацать цей пульт... Думаю купить руль з нормальними пультами від 634-7 чи 638-5 і нормальними курками (як вкогось є - будь ласка, напишіть, зацікавлений в терміновій покупці).
Слава Україні!!!
- Andriy21
- уважаемый
- Повідомлень: 540
- З нами з: 15 січня 2010, 22:04
- Мотоцикл: Jawa 559-04 64г.в. - "Чекушка"
- Звідки: Киев-Нежин (Черниговская обл.)
- Дякував (ла): 18 разів
- Подякували: 84 рази
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
TonyBiker, кращих пультів на Явах, ніж на ранніх 634, немає ІМХО.
Або на закльопки прикліпай новий хомут, або зроби як на старушці - просверли по діаметру руль і пульт, та прикрути гвинтом М4.
п.с. - У мене десь був сам хомут від пульта поворотників 634.... Але шукати я його зможу в кращому випадку в четвер...
Або на закльопки прикліпай новий хомут, або зроби як на старушці - просверли по діаметру руль і пульт, та прикрути гвинтом М4.
п.с. - У мене десь був сам хомут від пульта поворотників 634.... Але шукати я його зможу в кращому випадку в четвер...
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 23:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 17 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Andriy21, мені просто незручно, чисто індивідуально + починають тумблерки глюкать, відходить ітд ітп. Та і продавать поки не збираюсь, хай будуть як запасні.
Слава Україні!!!
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів