Відновлення MZ ETS 250/1 G5
Додано: 21 липня 2016, 17:05
Доброго дня всім форумчанам!
Форум періодично відвідував і читав, оскільки сам маю чудовий, надійний мотоцикл марки MZ, моделі TS 150. Один з ним ганджик , без документів. Але так, як він мені дістався за символічні 50 доларів повністю справним і я його періодично експлуатую поза дорогами загального користування, то це не суттєво.
Тому, коли мені підвернулась можливість придбати MZ ETS 250/1 G5 за розумну ціну, я не роздумував. Однак з ним попрацювали піонери . Відсутній рідний руль, бак, сідло, вихлопна труба із патрубком, фара, задній стопсигнал. Замісь них деталі з дорожного чезета. Карбюратор Мікуні з Іж планети спорт, генератор з Мінська. І що найбільш серйозне-стоїть поршень з якогось іжа. Казали, що навіть їздив. Тому пробував завести. Мотоцикл 3 роки стояв без руху.
Запалювання відрегулював, комутатор поміняв. Два дні мучив карбюратор і нарешті завівся . Працює досить рівно, вібрацій особливих немає. Режими ще потрібно підрегулювати. І хочеться глянути, що там робиться в середині . Думаю, що розточений до 72 мм, а от який палець, що з верхньою головкою шатуна робилось не знаю. Відео роботи днями скину.
Прошу допомогти запчастиними, хто на них багатий
Основне: циліндр, головка, випуск.
І хотілося б придбати оригінальні переднє колесо, бак,руль, сідло, задні амортизатори, задній ліхтар, фара та ін . Розгляну всі пропозиції.
Форум періодично відвідував і читав, оскільки сам маю чудовий, надійний мотоцикл марки MZ, моделі TS 150. Один з ним ганджик , без документів. Але так, як він мені дістався за символічні 50 доларів повністю справним і я його періодично експлуатую поза дорогами загального користування, то це не суттєво.
Тому, коли мені підвернулась можливість придбати MZ ETS 250/1 G5 за розумну ціну, я не роздумував. Однак з ним попрацювали піонери . Відсутній рідний руль, бак, сідло, вихлопна труба із патрубком, фара, задній стопсигнал. Замісь них деталі з дорожного чезета. Карбюратор Мікуні з Іж планети спорт, генератор з Мінська. І що найбільш серйозне-стоїть поршень з якогось іжа. Казали, що навіть їздив. Тому пробував завести. Мотоцикл 3 роки стояв без руху.
Запалювання відрегулював, комутатор поміняв. Два дні мучив карбюратор і нарешті завівся . Працює досить рівно, вібрацій особливих немає. Режими ще потрібно підрегулювати. І хочеться глянути, що там робиться в середині . Думаю, що розточений до 72 мм, а от який палець, що з верхньою головкою шатуна робилось не знаю. Відео роботи днями скину.
Прошу допомогти запчастиними, хто на них багатий
Основне: циліндр, головка, випуск.
І хотілося б придбати оригінальні переднє колесо, бак,руль, сідло, задні амортизатори, задній ліхтар, фара та ін . Розгляну всі пропозиції.