"Каферейсер" із ЧЗ

В данном разделе публикуем фото своих мотоциклов
Аватара пользователя
Александр77
уважаемый
Сообщения: 694
Зарегистрирован: 25 июл 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе
Откуда: Котельва, Полтавская область
Благодарил (а): 67 раз
Поблагодарили: 145 раз
Контактная информация:

"Каферейсер" із ЧЗ

Сообщение Александр77 »

Так ось,раз завівся та поїхав можна показувати.
Ще в молодості (80 роки) lуже мені кортіло зробити «кафе», я варив якісь рами з водопровідних труб, будував моно амортизатори зі всякого хламу, навіть намагався виклепати хвіст (що правда чомусь з оцинковки). Само собою зрозуміло, що нічого доброго в мене вийти не могло. Рами були кособокі, підвіски не хотіли працювати, метал (чомусь) не хотів формуватись в трьох проекціях. Одним словом не вдалося мені побудувати тоді каферейсера. Далі були другі справи – дружина, доня, ну життя, (не скажу що скучне). І ось тут на форумі з`являлась тема типу «каферейсер із яви». А в мене на той час виникла ідея виготовленя, на базі Ява, ряду мотоциклів різного стилю від ендуро до круізера, ну такий довгостроковий план на старість. А тут підвернувся підходящий донор в особі ЧЗ 472.5. Ну і понеслось потихеньку. Ідею була виготовити мотоцикл з алюмію, ні звісно ж рама все ще стальна, а вся облуда - крила, бак, сідло потрібно було виготовити з крилатого металу. Тут,знову ж таки доречно, на металоломі, підвернувся мені підвісний бак з якогось літака, половину якого я і викупив. Далі довелось виготовити англійське колесо, з мінімальним набором роликів, купити шрінкер, зробити «давілку горілку» ну такий собі мінімальний набір кастомайзера. До речі сама рама ЧЗ як наче навмисно готувалась для перебудови під кафе, звертали увагу на задню частину де кріпеться крило? Там можна просто лист металу покласти і готовий хвіст… Ну це все лірика –
презентую свій кафе.
Скажу на перед, не все вдалось як хотілось би. Наприклад проблема з стартером, стирчить як болячка, довелось перенести перемикання передач на другу сторону, відповідно й педаль тормозу (це дуже непривично, а то й небезпечно) є косяки по фарбуванню (я взагалі планував його лишити просто алюмінієвим, запіскоструєним, еле швидко забруднюється, трохи кривенько вийшов бак, але це мій перший бак, лютий кастом, як говорять одні блогери, тому залишаю таким. Що кому цікаво питайте, здорова критика вітається, зі сторони воно звичайно видніше, на пости типу « а мені не подобаються такі мотоцикли бо ніде бабу возити» відповідати не буду, - мені подобаються, жаль що СВ 750 не має в донорах – порізав би і її.
Изображение

Изображение

Изображение
За это сообщение автора Александр77 поблагодарили (всего 8):
Geserroute 66ChezaraAviorКарандашНикòлаL.E.G.E.N.D.motorocker

Аватара пользователя
Александр77
уважаемый
Сообщения: 694
Зарегистрирован: 25 июл 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе
Откуда: Котельва, Полтавская область
Благодарил (а): 67 раз
Поблагодарили: 145 раз
Контактная информация:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Сообщение Александр77 »

В загалі то мотоцикл будувався під 638 двигун, на який уже був витовлений павук під 2 карбюратора, вигляд у нього був би "бомбіческий", але той двигун що я придбав, в решті решт виявився заколхожений піонерами в усмерть, я думав хоч картера та коліно не чіпали - хрен там убито все - сумував. Тому пошуки достойної тридцятьвісімки тривають

Аватара пользователя
route 66
Старая гвардия
Сообщения: 1086
Зарегистрирован: 14 авг 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Откуда: Кременчуг
Благодарил (а): 352 раза
Поблагодарили: 97 раз
Контактная информация:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Сообщение route 66 »

А де там стартер? Бо фотки такі собі по якості

Аватара пользователя
route 66
Старая гвардия
Сообщения: 1086
Зарегистрирован: 14 авг 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Откуда: Кременчуг
Благодарил (а): 352 раза
Поблагодарили: 97 раз
Контактная информация:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Сообщение route 66 »

Зрозумів. Малось на увазі кік?

Аватара пользователя
Александр77
уважаемый
Сообщения: 694
Зарегистрирован: 25 июл 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе
Откуда: Котельва, Полтавская область
Благодарил (а): 67 раз
Поблагодарили: 145 раз
Контактная информация:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Сообщение Александр77 »

так
Изображение
пробував ставити від іжа, але вона важка та в нижній точці хоче складатися
За это сообщение автора Александр77 поблагодарил:
motorocker

Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2555
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 442 раза
Поблагодарили: 290 раз
Контактная информация:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Сообщение KWAKA »

А чому не зробив за допомогою системи тяг, як на сучасних мотах?

Аватара пользователя
route 66
Старая гвардия
Сообщения: 1086
Зарегистрирован: 14 авг 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Откуда: Кременчуг
Благодарил (а): 352 раза
Поблагодарили: 97 раз
Контактная информация:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Сообщение route 66 »

Тягами ж і зроблено. Тільки кік 2в1 помішав зробити по людському

Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2555
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 442 раза
Поблагодарили: 290 раз
Контактная информация:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Сообщение KWAKA »

В якихось бородатих журналах про яву розділяли двома валами.

Аватара пользователя
route 66
Старая гвардия
Сообщения: 1086
Зарегистрирован: 14 авг 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Откуда: Кременчуг
Благодарил (а): 352 раза
Поблагодарили: 97 раз
Контактная информация:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Сообщение route 66 »

Було таке

Аватара пользователя
Geser
Гесератор-модератор
Сообщения: 2066
Зарегистрирован: 31 май 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Откуда: Волиця - Київ - Бориспіль
Благодарил (а): 277 раз
Поблагодарили: 175 раз
Контактная информация:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Сообщение Geser »

Мені подобається. Теж схожа концепція в голові. ПС передок, ЧЗ основа, 638 двигун.

Треба нормальну фотосесію йому.

Аватара пользователя
Geser
Гесератор-модератор
Сообщения: 2066
Зарегистрирован: 31 май 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Откуда: Волиця - Київ - Бориспіль
Благодарил (а): 277 раз
Поблагодарили: 175 раз
Контактная информация:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Сообщение Geser »

До явовського важеля приварити поворотну ніжку не варіант?

Аватара пользователя
Aleks1978
Старая гвардия
Сообщения: 3282
Зарегистрирован: 15 сен 2009, 20:56
Мотоцикл: 350/634
Откуда: Харківська область,Борівщіна
Благодарил (а): 278 раз
Поблагодарили: 121 раз
Контактная информация:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Сообщение Aleks1978 »

саня ,в тебе кік у стандартне положення не повертаєтьця? як зробив??? хочу педалі як на круізері,на перед вивести,от тільки з кіком не все зрозуміло.
095 02 63 867юмс 093 584 54 82 і 063 624 72 60 лайф Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.

Аватара пользователя
Александр77
уважаемый
Сообщения: 694
Зарегистрирован: 25 июл 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе
Откуда: Котельва, Полтавская область
Благодарил (а): 67 раз
Поблагодарили: 145 раз
Контактная информация:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Сообщение Александр77 »

Антипионер писал(а):
09 сен 2019, 13:42
В якихось бородатих журналах про яву розділяли двома валами.
найти б такий вал, проблем би ніяких не було. Там , на самому ділі, стоїть складна система валів і тяг. Через велику трубу (під маятникм) пропущений вал на 10 мм який сидить на підшипниках і відповідає за тягу перемикання передач, а зовнішня труба відповідає за гальмо.Щось подібне в мене стоїть на 250 й, але там воно зроблене грубо з товстими тягами, та без підшипників і як не дивно працює, тут же все було легеньке і тонке тому набігало безліч люфтів (ходу лапки перемикання не вистачало, упиралась в вихлопну)
ось тут можна побачити всю схему
Изображение

Изображение

Изображение
тут видно систему тяг, плохо что она внизу и там не совсем удобно.
ну и еще пару общих планов
Изображение

Изображение
За это сообщение автора Александр77 поблагодарили (всего 3):
Никòлаroute 66motorocker

Аватара пользователя
Александр77
уважаемый
Сообщения: 694
Зарегистрирован: 25 июл 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе
Откуда: Котельва, Полтавская область
Благодарил (а): 67 раз
Поблагодарили: 145 раз
Контактная информация:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Сообщение Александр77 »

Aleks1978 писал(а):
09 сен 2019, 16:41
саня ,в тебе кік у стандартне положення не повертаєтьця? як зробив??? хочу педалі як на круізері,на перед вивести,от тільки з кіком не все зрозуміло.
Изображение

Изображение
ну я реалізував ось так

Аватара пользователя
Александр77
уважаемый
Сообщения: 694
Зарегистрирован: 25 июл 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе
Откуда: Котельва, Полтавская область
Благодарил (а): 67 раз
Поблагодарили: 145 раз
Контактная информация:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Сообщение Александр77 »

Geser писал(а):
09 сен 2019, 14:36
До явовського важеля приварити поворотну ніжку не варіант?
скоріш за все так і буде, подобаються мені такі маленькі кривульки як стоять на японокитайцях, думаю як реалізувати

Аватара пользователя
Александр77
уважаемый
Сообщения: 694
Зарегистрирован: 25 июл 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе
Откуда: Котельва, Полтавская область
Благодарил (а): 67 раз
Поблагодарили: 145 раз
Контактная информация:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Сообщение Александр77 »

Geser писал(а):
09 сен 2019, 13:51
Мені подобається. Теж схожа концепція в голові. ПС передок, ЧЗ основа, 638 двигун.

Треба нормальну фотосесію йому.
там обід алюмінієвий на 18 з ЧЗ а барабан із Пса (хотілось великого шоб по феншую) тормозить до речі не дуже
ну а фотограф бач з мене не дуже ;)

Odessa UA
рокер
Сообщения: 420
Зарегистрирован: 11 июл 2016, 01:49
Мотоцикл: Ява634
Откуда: Одесса
Благодарил (а): 140 раз
Поблагодарили: 76 раз
Контактная информация:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Сообщение Odessa UA »

Аккуратно сделано, оттого и глаз радует.
А шо за трубка сбоку бака?

Аватара пользователя
Никòла
los Relajados
Сообщения: 3179
Зарегистрирован: 07 авг 2009, 13:19
Мотоцикл: 350-638-1-03
Откуда: Днепропетровск
Благодарил (а): 381 раз
Поблагодарили: 282 раза
Контактная информация:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Сообщение Никòла »

Шедевр!
Давно таких работ не видел.
Александр77- респект тебе и уважуха! :scout:

Аватара пользователя
Александр77
уважаемый
Сообщения: 694
Зарегистрирован: 25 июл 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе
Откуда: Котельва, Полтавская область
Благодарил (а): 67 раз
Поблагодарили: 145 раз
Контактная информация:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Сообщение Александр77 »

Odessa UA писал(а):
09 сен 2019, 18:42
Аккуратно сделано, оттого и глаз радует.
А шо за трубка сбоку бака?
так указатель топлива, правда на приборе есть єлектронный но бак уже был сварен, не захотел пилить

Аватара пользователя
Александр77
уважаемый
Сообщения: 694
Зарегистрирован: 25 июл 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе
Откуда: Котельва, Полтавская область
Благодарил (а): 67 раз
Поблагодарили: 145 раз
Контактная информация:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Сообщение Александр77 »

:oops:
Никòла писал(а):
09 сен 2019, 18:51
Шедевр!
Давно таких работ не видел.
Александр77- респект тебе и уважуха! :scout:
:oops: :oops: :oops: та ну ладно Вам

Аватара пользователя
Александр77
уважаемый
Сообщения: 694
Зарегистрирован: 25 июл 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе
Откуда: Котельва, Полтавская область
Благодарил (а): 67 раз
Поблагодарили: 145 раз
Контактная информация:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Сообщение Александр77 »

Ех дав щойно просратись по селу, звук такий дивний, мадуть за рахунок укорочених флейт, ще виявилось що число при настройці спідометра я мабуть ввів не правельне - походу бреше, а тахометр, падла, показує не більше 2х тис, мабуть потрібно через кандер підключати, ніхто не зустрічав схему з номіналами? ще мабуть потрібно збільшити та вінести в бік гальмівну лапку, не завжди попадаю, а вцілому загальне враження - УХ

Аватара пользователя
валико
Старая гвардия
Сообщения: 925
Зарегистрирован: 13 июл 2012, 21:49
Мотоцикл: MZ ETZ250
Откуда: Мерефа Харьковской обл.
Благодарил (а): 183 раза
Поблагодарили: 86 раз
Контактная информация:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Сообщение валико »

:super: . Робота проведена титанічна, доволі на високому рівні, в цілому подобається! Молодець!
Ich fahre eine,ich repariert eine

Аватара пользователя
Александр77
уважаемый
Сообщения: 694
Зарегистрирован: 25 июл 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе
Откуда: Котельва, Полтавская область
Благодарил (а): 67 раз
Поблагодарили: 145 раз
Контактная информация:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Сообщение Александр77 »

дякую, але це ще не фінальний результат

Аватара пользователя
Вова4ка
рокер
Сообщения: 372
Зарегистрирован: 19 ноя 2011, 23:30
Мотоцикл: Jawa 638
Откуда: Белозерск Донецкой обл.
Благодарил (а): 18 раз
Поблагодарили: 9 раз
Контактная информация:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Сообщение Вова4ка »

Хорошо ты приложился, даже не представляю что там еще можно сделать что бы получить "финальный результат".

Аватара пользователя
Александр77
уважаемый
Сообщения: 694
Зарегистрирован: 25 июл 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе
Откуда: Котельва, Полтавская область
Благодарил (а): 67 раз
Поблагодарили: 145 раз
Контактная информация:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Сообщение Александр77 »

Вова4ка писал(а):
09 сен 2019, 21:13
Хорошо ты приложился, даже не представляю что там еще можно сделать что бы получить "финальный результат".
ну двигатель как минимум 638, два карба, нормальные тормоза, убрать косяки с переключением.Каталка получилась легкая, я думаю наверное легче минчака, но уже сейчас я вижу много лишнего что можно убрать

Ответить

Вернуться в «Моя красавица»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей