Пошук дав 235 результатів
- 15 травня 2016, 13:49
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Проблема с кпп
Ось дивись всі різниці повідмічав:
- 30 квітня 2016, 13:54
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Как правильно собирать иголки на пальцы?
Палець у поршень, вірно, повинен встановлюватися від руки, з невеликим зусиллям, тільки у тебе на фото пальці позначені червоним, тобто вони трохи збільшеного діаметра (не ремонтні) меншого позначають синім, раніше на поршнях позначали під який палець зроблені отвори літерами Х абоY тепер не мітять,...
- 02 червня 2016, 19:43
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Проблемы с головками цилиндров и не плотностью Ява 360
Шо за прокладки ставив? у якій послідовності затягував гайки на головках?
- 06 червня 2016, 21:40
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Проблемы с головками цилиндров и не плотностью Ява 360
Нічого страшного, не тому так комусь іншому писанина з порадами у пригоді стане, може адміністрація колись зведе те, що варте уваги у купу та люди читатимуть.
- 14 червня 2016, 03:14
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: К-175Б
То швидше за все котушка з тяжа К-750, там провід вставляється у таку собі латунну трубочку з різьбою а потім вкручується у котушку. Коли є справна 6в котушка з іжа або яви то робитиме.
- 16 червня 2016, 19:54
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Проблема з Реле и Електрикой Ява 360
Ні, просто з заводу по довжині провода так прикрутили, червоний не дотягнеться до дальньої клеми.
- 16 червня 2016, 14:54
- Перейти в форум
- Перейти в тему
- 16 червня 2016, 14:46
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Проблема з Реле и Електрикой Ява 360
Буква "М", позначена одна з клем.
- 16 червня 2016, 12:13
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Проблема з Реле и Електрикой Ява 360
Тобі ж говорено, викинь те реле з генератора коли ставиш виносне, залишається та обмотка, що на катушках статора та шітки, одна щітка підключається прямо на масу статора інша на один з проводів обмотки та на клему М реле-регулятора, другий кінець обмотки підключаєш на клему D реле--- усьо!, більше т...
- 15 червня 2016, 13:01
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Проблема з Реле и Електрикой Ява 360
Читайте інструкцію, бо непонятно навідь сенс та цілі вимірювань. Інформації в інеті море вивчайте.
- 17 червня 2016, 11:40
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Проблема з Реле и Електрикой Ява 360
Твоєму екзимпляру зовсім без різниці на який кінець обмотки подавати плюс або мінус, аби тільки було магнітне поле навколо ротора, що ти уперся у той плюс на масу?
Підключай так, як потрібно для реле-регулятора.- 20 червня 2016, 18:21
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Проблема з Реле и Електрикой Ява 360
Ніяк, він провіряється на спецстенді у магнітному полі, на статорах під виносне реле тієї маленької котушки немає, викинь її та не мороч собі голову.
- 21 червня 2016, 17:21
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Правильный переход на карбюратор с 638 ЯВЫ
Передивись уважно, щоб усі жиклери та гвинт регулювання якості були справні та відповідного діаметру та форми, особливо стосується якщо карб китайський, рівень палива, перевір також чи повністю опускається дросель у китай карбах часто буває недорізаний у глиб колодязь і під дроселем залишається щіли...
- 21 червня 2016, 17:32
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Проблема з Реле и Електрикой Ява 360
Ось почитай та не займайся всілякими дослідами.
- 12 червня 2016, 16:11
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Нужна Ваша помощь!
Симпотично зробив. Шоломи колекціонуєш? По БСЗ потрібні подробиці- шо за комутатор(номер), як це тіпо "Совек"?, нащо гарячі свічки? ФУОЗА, я так зрозумів немає? Труби можна було б не тулити різних діаметрів, а взяти лапку з 638ї, або вигнути рідну, щоб не било по трубі. Спробуй для початку...
- 25 червня 2016, 22:59
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
У полтаві є один, а може і не один чоловік що займається ремонтом валів, але я хочу застережити всіх не звертатися конкретно до оцього, Screenshot_12.png не знаю, як нормальними словами, без матюків, назвати цього діяча, говорю так бо мав у руках результати його діяльності, ремонтом це назвати не мо...
- 23 червня 2015, 11:55
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Как ставить сальники выжимного штока цепление?
З опеля може і кращі по якості виконання але мабудь у ціну 10гр. за штуку, ак за дельтовські, не вкладешся.Втулочку з капролону вже виготовили
, залишилося знайти піддослідну яву для випробування.- 26 червня 2016, 10:46
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
За student1609 питань нема не один вал у нього роблено, а от за того Толіка знають і у інших містах, бо той парняга, чий вал він перевів почав шукати інші майстерні, щоб переробили вал, натрапив на одного чоловіка у Києві, пояснив ситуацію а той каже- ти часом не у Полтаві вал робив?, опа!-так у Пол...
- 27 червня 2016, 23:49
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Так, там їх двоє, отой "Толік", який розповідав мені по телефону, що центра вже не модні по новим технологіям у нього якісь "кондуктори", впевнеий, що він не має уяви як вони виглядають, а інший- Владімирович, той пожилий напевне він і займається роботою, але результат однаковий,...
- 01 липня 2016, 22:44
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Прошу поради... Приблизно рік тому забрав з перепресовки колінвал 638 , зараз кинувся збирати двигун , та виявив малопомітну неприємність - правий шатун кривий ! Поход до майстра ,що перепресовував колінвал успіхом не виявився - такіх подробиць він не пам`ятає вже ( хоча зобов`язаний був ще тоді пе...
- 02 липня 2016, 14:42
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
берещь друга в помощь, запасаешься терпением, и делаете следующее: друг слегка забивает между блином подходящую отвертку, и держит. а ты, через длинную проставку бьешь тяжелым молотком чуть ниже вгш. далее надеваешь цилиндр, и смотришь по поршню. регулярно так колхожу, потому что лушего варианта не...
- 04 липня 2016, 15:41
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
как это проверка стержня шатуна не всегда помогает? знач проверка не соответствующая . не надо спихивать непараллельность осей вгш и нгш на кривость стержня шатуна, и наоборот гнуть стержень чтобы запараллелить центральные оси вгш и нгш. это пиздетц товарищи. а тем более гнуть шатун с поршнем, подг...
- 05 липня 2016, 21:08
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
До Dmitry- щось я непригадую жодного випадку, щоб радив кому небудь правка ломиком на колінвалі, в*їбати молотком і нше . Аби ти знав скільки різної техніки, що сходить з конвеєрів, їздить з деталями що не відповідає технічним вимогам на деталь ти б напевне ночами не спав. Та й набрид ти вже зі свої...
- 27 червня 2016, 12:50
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
Ні, небачимо. Отримував вал на пошті, так при видачі вони поставили передімною ящик на бокові стінку, тобто вал виходе лежав на цапфі, і навідь при такому поводженні при перевірці дав не більше ніж чотири сотки биття. Коли вал нормально зроблений то нічого страшного з ним не буде, звичайно якщо не п...
- 01 серпня 2016, 22:02
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?
мне становится утомительно к сожалению доказывать, что белое на самом деле чёрное, в последний раз, облегчённый пустотелый поршневой палец и пустотелый палец нгш планеты это разной жёсткости и разных допусков на изготовление детали цпг. потому установка в кривошип планеты поршневого пальца ну для м...