Пошук дав 235 результатів
Повернутися до листу подяк
- USS
- 12 грудня 2017, 13:26
- Перейти в форум
- Перейти в тему
другий поршень встановлено
Screenshot_226.png
перевірка
Screenshot_227.png
кільця КОМА, як завжди без всякої підгонки, стають чітко з потрібним зазором у замку
Screenshot_228.png
Screenshot_229.png
кільця на своїх місцях
Screenshot_230.png
- USS
- 12 грудня 2017, 13:20
- Перейти в форум
- Перейти в тему
не забуваємо видалити з нутрянки пальців залишки стружки після процесу обробки Screenshot_221.png після монтажу поршня дивимося, чи все на своїх місцях Screenshot_222.png Screenshot_223.png надіваємо циліндр на поршень без кілець,але з прокладкою, перевіряємо на перекос та положення поршня відносно ...
- USS
- 12 грудня 2017, 13:08
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Двигун зібрано. Фотки процесу:
Screenshot_216.png
Screenshot_217.png
Screenshot_218.png
Screenshot_219.png
Screenshot_220.png
- USS
- 26 квітня 2017, 15:04
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Фото не чіткі, але швидше за все то кооператив з дев'яностих років. Вони за розріром по діаметру трохи менші за стандарт та по тепловим характеристикам слабуваті.
- USS
- 09 січня 2018, 21:24
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Прямо у нас на глазах,не спеша, разобрал полностью весь движок,помыл всё и заново собрал.На всё про всё ушло 3-3.5 часа.Мы с отцом офигели...Умеют люди... :shock: :shock: :shock: Цікаво, яким способом милося? По молодості було, що за ніч перебирали двигун з яви 634, але зараз вже таке робити не нам...
- USS
- 15 січня 2018, 18:02
- Перейти в форум
- Перейти в тему
А если и группы пальцев будут разные - это критично?Или можно в каждый поршень вставить палец своей группы? ні не критичо, з заводу були пальці двох груп для яви 360 з мітками I(у поршень з Y) та II(у поршень з Х), для яви 634 пальці позначалися синьою фарбою меншого діаметра, червоною більшого. На...
- USS
- 29 січня 2018, 23:10
- Перейти в форум
- Перейти в тему
А яка в них різниця? Я знаю що різниця тільки в щоках розпредвала. Різниця не тіки у кулачках розпредвала, а також у довжині циліндрів та у формі днища поршня. У МТ 10-36 днище кругле, а у МТ 11 плоске. Мт 10-36 циліндри трохи довші, здається по пам'яті на пару міліметрів. У свій час конструктори К...
- USS
- 08 лютого 2018, 00:03
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Воно не може просто провернутися та вилізти. Якщо прорвернувся то означає, що вилка розігнута, а якщо розігнута то вона зломлена. Розбирай та неси нехай зварять докупи, тільки надінь половинки на пальчик і візьми циліндрик, як шаблон для вилки.
- USS
- 09 лютого 2018, 00:48
- Перейти в форум
- Перейти в тему
складається незрозуміла мені ситуація. Спочатку треба впевнитися у правильному положенні куліси відносно штока вилок, вилки повинні бути нормальні, або зі старих заводських, або литі чеські. Все інше або відверте лайно або лотарея. Є ще тайвань схожі на чеські, по твердості добрі, але з проблемною ...
- USS
- 12 лютого 2018, 01:01
- Перейти в форум
- Перейти в тему
У домашніх умовах ні, треба поправляти різьбу на патрубкові вихлопа і точити тугішу гайку трохи меншого діаметра індивідуально під різьбу. Була приблизно така проблема коли складав старушачий двигун, було два комплекта циліндрів на одному комплекті хоч і гарні були різьби гайки, що малися у наявност...
- USS
- 03 березня 2018, 11:58
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Нащо ж пропивати? Пацієнт цілком придатний до відновлення. Облуда практично вся ціла передній щиток, хоч і встановлений навиворіт цілий, бак з накладками та кришкою наче рідне все, пластик також в нормі. Відновлював не одну яву і щоб докупитися всього того барахла ще й нормальному стані немало гроше...
- USS
- 19 березня 2018, 14:46
- Перейти в форум
- Перейти в тему
разбивает ли литую опору ?
Все залежить від стану карерів та підшипників, якщо опора сидить слабо то і литу розбиває, сам бачив. Другий фактор кривий колінвал, навідь при добрій посадці та справних картерах після довгої експлуатації роздовбе ввесь двигун.
- USS
- 26 березня 2018, 16:06
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Пришла в голову интересная мысль - а не должна ли нижняя проверхность столика касаться поверхности корзины? Или должна все же немного возвышаться? "Мои мысли- мои скакуны!" Ні не повонна! Нижня поверхня столика опирається на втулку корзини і затискається гайкою. Вал, внутрішня обойма 6303...
- USS
- 09 квітня 2018, 13:36
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Зрозуміло то все відносно, буває на якісному валі не виїзджують і сезона, а буває на китайських комплектуючих їздять довго. Знаю з власного досвіду, що навідь при поередженні та детальній інструкції про те як їздити, що заливати абсолютна більшість проявляє стовідсотковий аутизм. Запердолять що попа...
- USS
- 17 квітня 2018, 23:32
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Так вот суть вопроса: Можно ли просто вкинуть в перо пружину от какого то мотоцикла, и ездить, будет ли работать вилка в таком случае? :niasilil: Заміни вилку, краще встанови з 638ї яви там якраз пружина всередині та не вигадуй дурниць, питання з розряду тих на які сто мудреців не дадуть відповіді....
- USS
- 19 травня 2018, 19:24
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Тут у мене трохи поршнева поламалася. Питання, в яких ситуаціях стопори пальців можуть губити вуса, випадати, видавлюватися і які стопори максимально надійно тримають? Про правильну установку в курсі. Штампований стопор варіант? Тримають надійно стокові стопорні кільця, нові. Плоский стопор не варі...
- USS
- 10 червня 2018, 23:06
- Перейти в форум
- Перейти в тему
З 634-є, десь біля 100мм. Загальна довжина -шток з грибком+кулька 5мм+шток без грибка=приблизно 240мм. В залежності які деталі зчеплення встановлені у двигун довжина вузла може відрізнятися на незначну величину. Не парся, візьми довгий шток з грибком та прикинувши, яка довжина потрібна для нормально...
- USS
- 15 червня 2018, 10:41
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Не в расходниках, а в обслуживании. Задовбали вже писати маячню. Чим дешевий мот у обслузі дорожче за імпортного японця??? Ява обслуговується елементарно. Та й запи коштують утричі дешевше за комплектуху для джапа. Порівняй наприклад сальники у вилку. І не треба розказувати страшних казок була ява ...
- USS
- 19 червня 2018, 11:17
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Нет спасибо, я больше люблю ездить чем постоянно ремонтировать. :smoke2: Триндець, порівняв! :gangsta: Ява якого року випуску? І якого року твій КЛР? До того ж навколо є купа японців, як писалося вже вище, що купляються, рік так-сяк їздять, а потім основна маса народу не уявляє що з ними далі робит...
- USS
- 19 червня 2018, 10:32
- Перейти в форум
- Перейти в тему
archerix писал(а): ↑Вчера, 20:24 Какие-то ипонисты нервные в отличие от - видимо, кручение гаек имеет важный психотерапевтический эффект :lol: а че, имеет))) как рыбалка на пример)))) Діло у постійних тренуваннях :) . Щоб зробити гарно багато нервів та терпіння треба. Сашо, кидай вже розпинатися, в...
- USS
- 19 червня 2018, 13:51
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Ремонт сделать даже бородатому япу без проблем. Все зч можно найти причём родные с завода или бу. Людям конечно сложно понять что купить коленвал на какой то редкий японец на олх нельзя. Нужно смотреть уже ебей и прочие забугорные магазины. Так само і інші мопеди, яви мінски, японці , німці все мож...
- USS
- 19 червня 2018, 14:08
- Перейти в форум
- Перейти в тему
Да ремонт можно сделать, но на Яве это частое дело, на джапе раз в 100-200-300 к км Для меня в 80% клр рабочая лошадка который каждый день меня возит на работу и с работы. И так же много чего на нем вожу.. от компьютеров и до картохи домой) И при этом он экономит мне кучу времени.. в обычный рабочи...