Сторінка 3 з 4

Re: Аналоги электрооборудования Ява 12в.

Додано: 07 травня 2019, 22:29
Aleks1978
с жокер. підтримую. в мене при заведеному мотику електронний мультиметр показував казна що,або взагалі тух. користуюся старим стрілочним мультиметром радянського виробництва. все показує.

Re: Аналоги электрооборудования Ява 12в.

Додано: 08 травня 2019, 12:25
USS
По схемі, вже 350 разів пройшовсь - все ок
Що за схема? Де брав?
Так,підтримую камрадів. Мультиметр від заведеного двигуна буває глюче. Вимірювати треба з підключеним акумулятором він згладжує стрибки напруги. Коли нема іншого тестера зроби довші проводки та тримай мультиметр подалі від двигуна.

Re: Аналоги электрооборудования Ява 12в.

Додано: 08 травня 2019, 16:29
Lavazza
USS писав: 08 травня 2019, 12:25
По схемі, вже 350 разів пройшовсь - все ок
Що за схема? Де брав?
Так,підтримую камрадів. Мультиметр від заведеного двигуна буває глюче. Вимірювати треба з підключеним акумулятором він згладжує стрибки напруги. Коли нема іншого тестера зроби довші проводки та тримай мультиметр подалі від двигуна.
Тут же схему брав. І ще одна йшла з новою проводкою.

Re: Аналоги электрооборудования Ява 12в.

Додано: 10 травня 2019, 10:47
Lavazza
Короче, ніхто з таким не боровся, і шо робити не ясно... Щож, послухаю Alex, заміню генератор, подивлюсь що вийде з цього...

Re: Аналоги электрооборудования Ява 12в.

Додано: 10 травня 2019, 11:57
Geser
В чому суть проблеми? Якщо на фазах є 6 В, а на акумуляторі 14, то зарядка має бути. Ми про це нічого не почули.

Re: Аналоги электрооборудования Ява 12в.

Додано: 10 травня 2019, 13:13
C_ Joker
Господи, да что там разбираться то с той зарядкой? Вот статейка, прочти внимательно и сделай все то, что там написано! https://moto.kiev.ua/issue/design/60425 ... u_stanovis

Re: Аналоги электрооборудования Ява 12в.

Додано: 10 травня 2019, 19:58
USS
После замены выпрямителя, проводки, всех реле, генератора(12в с 638мой) и установки холла - мультиметр выходит в еденицу(даже со снятой клеммой на диодном мосту(не с аккума) и нету заряда на аккум. Была пробита броня, но я её заменил, проблема осталась. В чём может быть причина? Может кто сталкивался
Так.
Розбираємося за списком.
Перше, шо робив? Замінив шестивольтове обладнання на 12в з 638ї. Таке?
Друге, що не влаштовує? Хол до зарядки ніякого відношення не має, зі знятою клемою з моста зарядки у тебе і не буде. Не роби такого. З електронним запаленням взагалі бавитися з висмикуванням клем з акума чи ще там звідкілясь неможна, спалиш комутатор чи ще щось.
На мультиметр забий. Якщо мотик заводиться та гарно їде що ще треба? Якби небуло зарядки то довго б на самому акумуляторі не проїхав.
По трете, що таке "броня"? Ти що у танчики там шпилиш?
І вчетверте, що саме за проблема? Покази мультиметра бентежать? Чи може лампочка контролю зарядки? За схемою все чітко зробив? Бо схема шестивольтова відрізняється від дванадцятивольтової, у дванадцятивольтовій на лампочку іде мінус, а плюс від реле контролю заряду, коли з'являється напруга реле просто вимикає лампу і все.

Re: Аналоги электрооборудования Ява 12в.

Додано: 10 травня 2019, 20:16
Geser
Броня - це високовольтний дріт.

Re: Аналоги электрооборудования Ява 12в.

Додано: 11 травня 2019, 00:25
assistant
Geser писав: 10 травня 2019, 11:57 В чому суть проблеми? Якщо на фазах є 6 В, а на акумуляторі 14, то зарядка має бути. Ми про це нічого не почули.
Цікава інформація. Прошу розжувати як слід, бо не переварюється як треба

Re: Аналоги электрооборудования Ява 12в.

Додано: 11 травня 2019, 10:12
Lavazza
Знач так. Рощказую ще раз. Поміряти фази генератора, я не можу, мультиметр сходить з розуму. Для цього краше використовувати аналог, спасибі Alex. Проводка нова, реле теж. Було кз, можливо зпалив рр. Схеми брав тут, ще одна йшла з проводкою 12в. Діоди ставив промислові, знову ж за вашими порадами, два квадратні на 35А, по два діода на кожному. Я гадаю, що прошиває або катушку, або броню, або люльки, так як в сиру погоду б'ються навіть ручки гальм і зчеплення. А так мот заводиться з пів тика. Їде чітко, окрім того випадку, коли сиро, мряка або дощ. Коли сухо - все норм. Ну це мої наблюдашки. Катушка, до речі,з газельки, люльки з мінска(ссср), броню дав друган, з зіла 130.

Re: Аналоги электрооборудования Ява 12в.

Додано: 11 травня 2019, 11:12
C_ Joker
Ну так заведи мотоцикл в темном месте, и посмотри где есть искренние-свечение, в раене ВВ цепи! А по поводу зарядки, то проверяй наличие напряжение на щеках, нет ли КЗ или обрыва в якоре и статоре, и нет ли пробоя в диодном мосту!

Re: Аналоги электрооборудования Ява 12в.

Додано: 11 травня 2019, 13:26
Aleks1978
таак . коротке замикання таки було,це 90% спалина релюха. б'ютьця ручки током,тобто маємо десь постійне коротке замикання. і де тут зарядці узятися!!! ??? в мене навіть при їзді у дощ струмом не било.
1) заходимо в хозмаг і беремо кабель на 4+ жили з діаметром дроту 1,5+мм. і міняємо нахрін усі ті соплі які називаютьця заводською проводкою.
2) заміняй рр.
3) ідеш на базар і купляєш нові ковпачки\насвічники і бажано бронепровід із товстою жилою.
4) нахрін міняй усі штатні клемні колодки з клемами мама\папа. на клемні планки в яких провід фіксуєтьця гвинтиком. бо прослаблені м\п дають к\з .

Re: Аналоги электрооборудования Ява 12в.

Додано: 11 травня 2019, 16:27
archerix
Лучше немного потратиться и на авто- или радиорынке купить отдельно провода разных цветов и сделать цветную проводку, как на схемах. Потом намного легче будет в ней копаться, есличо - не бегая вокруг мотика с тестером, лихорадочно выясняя, какой из одинаковых проводков что значит :)

А если под колодкой с винтиками имеется в виду обычная планка для электрики, так по-моему, она менее надежно соединяет, чем хорошо обжатые клеммы, да и неудобна совсем :? Чтобы клеммы так разболтать, это ж сколько раз их надо втыкать и вытыкать? Если имеется в виду вероятность, что хвосты клемм начнут касаться в колодке, можно на задницу ей плеснуть плавкого клея или изолентой сразу же проложить провода, чтобы не могли коснуться - в общем, придумать чета.
Я на хвосты клемм постарался насадить термоусадку, чтобы из нее торчали только "рабочие" части.

Re: Аналоги электрооборудования Ява 12в.

Додано: 11 травня 2019, 17:49
USS
Поміряти фази генератора, я не можу, мультиметр сходить з розуму
Розказую ще раз- забий на той мультибрехун. Береш звичайну лампочку 12в 21вт, наприклад, заводиш таратайку і почергово штрикаєш одним проводом приєднаним до лампочки на виводи фаз з генератора, незабудь інший провід прикріпити на масу. На всих фазах лампочка повинна світити з однаковою яскравістю. Коли на якійсь не світить, або світить слабо то і є неробоча фаза.
Швидше за все у тебе пробивають твої даровані високовольтні провода, або сама котушка, бо лупасити через руля 12в аж ніяк не буде. Викинь їх клихій годині та купи нормальні, нові провода з розподіленим опором, тобто силіконові, саме такі потрібно використовувавти з низькоомною газелевською котушкою. З іншими вона може вийти з ладу.

Re: Аналоги электрооборудования Ява 12в.

Додано: 11 травня 2019, 18:45
Geser
Можливо, вимірювальний прилад з розуму сходить через те, що високовольтна ділянка несправна.

Re: Аналоги электрооборудования Ява 12в.

Додано: 11 травня 2019, 19:18
Lavazza
Короче висновок наступний:
1. Заміна ВВ частини на силікон, та заміна насвічників на прямі автомобільні.
2. Замінити РР, та перевірити генератор аналоговим мультиметром та контролькою.

Дякую всім.

Re: Аналоги электрооборудования Ява 12в.

Додано: 11 травня 2019, 19:52
Vvv
Катушка, до речі,з газельки, люльки з мінска(ссср), броню дав друган, з зіла 130.
[/quote]

Броня з ЗИЛа 130 , имеет нулевое сопротивление , так же и , автомобильные колпачки , кроме керамики и , тому подобные , они в большинстве случаев , создают помехи на , датчик холла , мультиметр , электронный спидометр , радио и.т.п :) ну и , думаю , могут пробивать на , разные части тела , мотоцикла :lol:

Re: Аналоги электрооборудования Ява 12в.

Додано: 11 травня 2019, 20:36
Geser
assistant писав: 11 травня 2019, 00:25
Geser писав: 10 травня 2019, 11:57 В чому суть проблеми? Якщо на фазах є 6 В, а на акумуляторі 14, то зарядка має бути. Ми про це нічого не почули.
Цікава інформація. Прошу розжувати як слід, бо не переварюється як треба
Холостий хід:
Зображення

Підгазовка:

Зображення

І так на кожній фазі.

Ну, і після моста:
Зображення

Зображення

Re: Аналоги электрооборудования Ява 12в.

Додано: 11 травня 2019, 21:38
Aleks1978
Geser писав: 11 травня 2019, 18:45 Можливо, вимірювальний прилад з розуму сходить через те, що високовольтна ділянка несправна.
ні. то тестери такі. я тестер кладу на стулку в метрі від мота,то поки мот не заведений на екрані нуль. як тільки мот загарчав він почінає щось видавати. не дивлячісь на те що він просто лежить і ні до чого не під'єднаний :smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke2: :smoke2: :smoke2: :smoke2: :smoke2:
отака от .. малята

Re: Аналоги электрооборудования Ява 12в.

Додано: 11 травня 2019, 21:46
Aleks1978
Зображення
вася,я з тобою не погоджуся. сучасні клеми мають звичку попускатися ія з ними на махався досить добре. поставив отаке,зафіксував під траверсою і забув нафіг про ті проблеми. і все де можна перевів на такий вид з'єднання.

Re: Аналоги электрооборудования Ява 12в.

Додано: 11 травня 2019, 22:12
archerix
Ну не знаю, у меня никаких проблем и с обычными клеммами не было - три тьфу, конечно :) Хотя я их не шатал, как вставил эти штепсели один в другой несколько лет назад, так и не трогал. Вот перед этой весной все клеммы в проводке пересмотрел, поджал и помазал смазкой для контактов. Вроде все нормально, ничего критично не ослабло.

Когда делал проводку, все клеммы тщательно изолировал изолентой и термоусадкой, чтобы только рабочий участочек металла торчал. А то проводка от папэрэдныков досталась в жутком состоянии, сплошные скрутки и потертости - периодически коротило, возил с собой целый десяток предохранителей, не меньше :lol: Зарядка то была, то нет. В конце концов понял, что так жить нельзя, проще собраться один раз и все сделать аккуратно :)

Интересно, что поначалу купил в интернетах готовый набор проводки - посмотрел на эти жалкие тонюсенькие проводки и забраковал, пошел сам провода покупать на авторынок :) Зато срезал с нее кучу пластиковых колпачков на клеммы, почему-то на нашем авторынке их тяжело найти :lol: Хотя слышал, что есть наборы с нормальными проводами, но мне не попадались.

Re: Аналоги электрооборудования Ява 12в.

Додано: 12 травня 2019, 17:48
Aleks1978
Ооооо,поджим клем у меня был перед каждым заводом двигателя. Особенно любил поджимать на кулачках. Потом кулачки со старухи поставил и забыл о них.
Так шо мне не так повезло :(

Re: Аналоги электрооборудования Ява 12в.

Додано: 12 травня 2019, 23:29
archerix
Поставил Совек и забыл как страшный сон и про кулачки, и про ихние клеммы - реально в зажигание несколько лет вообще не заглядывал и ничего не регулировал :)

Re: Аналоги электрооборудования Ява 12в.

Додано: 13 травня 2019, 12:14
Aleks1978
я теж перейшов на електронне. сді.

Re: Аналоги электрооборудования Ява 12в.

Додано: 13 травня 2019, 21:23
assistant
Geser писав: 11 травня 2019, 20:36
assistant писав: 11 травня 2019, 00:25
Geser писав: 10 травня 2019, 11:57 В чому суть проблеми? Якщо на фазах є 6 В, а на акумуляторі 14, то зарядка має бути. Ми про це нічого не почули.
Цікава інформація. Прошу розжувати як слід, бо не переварюється як треба
Холостий хід:
Зображення

Підгазовка:

Зображення

І так на кожній фазі.

Ну, і після моста:
Зображення

Зображення
А в мене якийсь прикол був, на фазах по 11 на виході 12.3, замінив рр, зарядка пішла то і не міряв більше, що там