Разный выхлоп!

Денис 27
мелко рокер
Повідомлень: 34
З нами з: 30 серпня 2012, 13:51
Мотоцикл: Ява
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Разный выхлоп!

Повідомлення Денис 27 »

Вчера ехал за 634кой и заметил что трубы по разному дымят. С правой валит дым как с паровоза, а с левой почти нечего нет.
Задумался по этому поводу и пришел к выводу что это дело в зажигании. Скорее всего разное опережение.
Если есть мысли по этому поводу пишите.
Аватар користувача
vladuna
Старая гвардия
Повідомлень: 1135
З нами з: 10 лютого 2011, 20:51
Мотоцикл: Jawa 350 638, ИЖ 56, Рига 26
Звідки: Киев
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 41 раз
Контактна інформація:

Re: Разный выхлоп!

Повідомлення vladuna »

Почисть трубы и колени для профилактики)Если проблема не исчезнет выставь зажигание и смотри сальники КВ
Нужно знать предмет, о котором говоришь, в точности и подробности, выяснив себе вполне его положительные и отрицательные свойства... А. Ф. Кони.
Аватар користувача
Roller
мож че и выростит
Повідомлень: 88
З нами з: 26 вересня 2011, 13:53
Мотоцикл: JAWA 638-0 , Riga-16
Звідки: Січеславська обл.
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Разный выхлоп!

Повідомлення Roller »

Підійму тему... справа така : Бісля збірки двигуна " 638" вже приблизно 300 км , а вихлоп усе одне не рівний на хх,особливо на холодну - правий каптить добре ,а от лівий майже без диму ,і начеб-то пропускає такти ( як наче обіднена суміш). міняв місцями свічки запалювання - така ж саме ситуація. Встановлене БСЗ на ДХ, ВВ дроти мають опір ПО 5-6 кОм,свічки без резистору ,катушка запалювання ГАЗелівська двовивідна,тобто справа не у ВВ напрузі :gazenvagen: . Де копати ?
Востаннє редагувалось 16 вересня 2018, 22:15 користувачем Roller, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Roller
мож че и выростит
Повідомлень: 88
З нами з: 26 вересня 2011, 13:53
Мотоцикл: JAWA 638-0 , Riga-16
Звідки: Січеславська обл.
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Разный выхлоп!

Повідомлення Roller »

Зібрано двигун так : права втулка на герметику (на цапфі) + новий сальник ,тобто підсмоктування повітря виключене. Лівий сальник перевіряв до збірки на цапфі по натягу пружинки. Поршні з фасками на юбках ,доведені у зборі з циліндром по вікнах при відокремленіх картерах . Впускні "штани "однаково підігнані по вікнах. Після дальніх поїздок свічки мають однаковий колір (руда цегла),на ходу дим з труб наче б то однаковий , ...
Аватар користувача
Vvv
Старая гвардия
Повідомлень: 1596
З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
Мотоцикл: А́льфа 110
Звідки: Киев
Дякував (ла): 49 разів
Подякували: 127 разів
Контактна інформація:

Re: Разный выхлоп!

Повідомлення Vvv »

Такая же история , езжу так не один год , правда на прогретом моторе , такого , вроде не замечал , не помню кто , но кто-то , уже писал , что вроде , это из за того , что цилиндра два , а карбюратор один.
Аватар користувача
Roller
мож че и выростит
Повідомлень: 88
З нами з: 26 вересня 2011, 13:53
Мотоцикл: JAWA 638-0 , Riga-16
Звідки: Січеславська обл.
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Разный выхлоп!

Повідомлення Roller »

:навіть коли раніше була контактна сист.запалювання на старому двигуні - така ж сама біда... на ходу валить добре ,однаково палять свічки,а от на холодну один "строчить" :?
Аватар користувача
Vvv
Старая гвардия
Повідомлень: 1596
З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
Мотоцикл: А́льфа 110
Звідки: Киев
Дякував (ла): 49 разів
Подякували: 127 разів
Контактна інформація:

Re: Разный выхлоп!

Повідомлення Vvv »

Я не парюсь , расход по городу 4 литра , свечи кирпичного цвета , что ещё нужно для счастливой езды
Аватар користувача
валико
Старая гвардия
Повідомлень: 1110
З нами з: 13 липня 2012, 21:49
Мотоцикл: MZ ETZ250
Звідки: Мерефа Харьковской обл.
Дякував (ла): 247 разів
Подякували: 128 разів
Контактна інформація:

Re: Разный выхлоп!

Повідомлення валико »

Roller , не переймайся. То що димить правий циліндр, це фішка моторів ЯВА і пропуски в запалюванні суміші також є нормою для 2Т моторів.
Ich fahre eine,ich repariert eine
Аватар користувача
archerix
Старая гвардия
Повідомлень: 4663
З нами з: 05 лютого 2011, 18:42
Мотоцикл: Ява 638
Звідки: Киев
Дякував (ла): 0
Подякували: 153 рази
Контактна інформація:

Re: Разный выхлоп!

Повідомлення archerix »

А у меня вроде одинаково :? Когда-то было, но причина оказалась банальна - один свечной колпачок контачил хуже другого.

Вроде слышал совет, что если цилиндры работают по-разному, можно попробовать слегка наклонить карб на сторону :?
Пусто :)
Аватар користувача
валико
Старая гвардия
Повідомлень: 1110
З нами з: 13 липня 2012, 21:49
Мотоцикл: MZ ETZ250
Звідки: Мерефа Харьковской обл.
Дякував (ла): 247 разів
Подякували: 128 разів
Контактна інформація:

Re: Разный выхлоп!

Повідомлення валико »

Показником праці карбюратора і запалювання, є одинаковий та правильний колір свічок.
Ich fahre eine,ich repariert eine
Аватар користувача
Roller
мож че и выростит
Повідомлень: 88
З нами з: 26 вересня 2011, 13:53
Мотоцикл: JAWA 638-0 , Riga-16
Звідки: Січеславська обл.
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Разный выхлоп!

Повідомлення Roller »

archerix писав: 17 вересня 2018, 08:55

Вроде слышал совет, что если цилиндры работают по-разному, можно попробовать слегка наклонить карб на сторону :?
я мотик працюючий нахиляв вже навіть у різні боки .... :)
Аватар користувача
Roller
мож че и выростит
Повідомлень: 88
З нами з: 26 вересня 2011, 13:53
Мотоцикл: JAWA 638-0 , Riga-16
Звідки: Січеславська обл.
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Разный выхлоп!

Повідомлення Roller »

валико писав: 17 вересня 2018, 08:41 [То що димить правий циліндр, це фішка моторів ЯВА і пропуски в запалюванні суміші також є нормою для 2Т моторів.
Навіть у 634 так ? Ну я тоді геть у ступорі :uzhos: На мою думку у 634-х "дзеркальні" камери продувки,бо 305-ті підшипник по зовням, а от 638-х різні ж ! Може у цьому теж якась різниця є ? :roll:

Ще спробую глушники місцями переставити :) , може якась паронітка у одному посипалася...
Аватар користувача
валико
Старая гвардия
Повідомлень: 1110
З нами з: 13 липня 2012, 21:49
Мотоцикл: MZ ETZ250
Звідки: Мерефа Харьковской обл.
Дякував (ла): 247 разів
Подякували: 128 разів
Контактна інформація:

Re: Разный выхлоп!

Повідомлення валико »

Про 634 не скажу, а от володів 360ю та 638-5 то в обох правий димів сильніше. Паронітка тут ні до чого, вона на це не впливає.
Ich fahre eine,ich repariert eine
Аватар користувача
romanrusyn
мелко рокер
Повідомлень: 43
З нами з: 02 січня 2013, 13:25
Мотоцикл: Transalp 650
Звідки: Бережани
Дякував (ла): 0
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Re: Разный выхлоп!

Повідомлення romanrusyn »

В мене теж так само було. Коли вже холодати починало то навіть таке враження було ніби лівий циліндр не працює. А тільки мотор прогрівався і все ставало ок.
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: Разный выхлоп!

Повідомлення Dr_Hammer »

romanrusyn писав: 18 вересня 2018, 10:29Коли вже холодати починало то навіть таке враження було ніби лівий циліндр не працює. А тільки мотор прогрівався і все ставало ок.
Ото самий час підняти голку на одне ділення.

А по темі: як вони можуть однаково диміти, якшо канали в циліндрах та і в картері різні, короче ніде симетрії нема, карб один і всьо такоє...)
Нєфік тим паритись коли нормально їде.
Jedem das Seine!
Аватар користувача
archerix
Старая гвардия
Повідомлень: 4663
З нами з: 05 лютого 2011, 18:42
Мотоцикл: Ява 638
Звідки: Киев
Дякував (ла): 0
Подякували: 153 рази
Контактна інформація:

Re: Разный выхлоп!

Повідомлення archerix »

Кстати, в этой области меня давно занимает один совет, про который де-то читал. А именно после выставлении зажигания по одному цилиндру проверить опережение на втором (оно, как утверждается, может заметно отличаться), и потом переставить зажигание в среднее арифметическое :?
Пусто :)
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Разный выхлоп!

Повідомлення USS »

А по темі: як вони можуть однаково диміти, якшо канали в циліндрах та і в картері різні, короче ніде симетрії нема, карб один і всьо такоє...)
Нєфік тим паритись коли нормально їде.
Отж, отож. Я колись викладав фотки, як різняться відливки картерів у місцях впуску, треба кожен картер допрацьовувати, або забити та їздити і не хвилюватися.
Screenshot_2.png
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
MAXDZ
Старая гвардия
Повідомлень: 2423
З нами з: 01 березня 2012, 22:23
Мотоцикл: ыыы
Звідки: ыыы
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 239 разів
Контактна інформація:

Re: Разный выхлоп!

Повідомлення MAXDZ »

Да там если посмотреть во впускной переходник со стороны карба на цилиндры можно ужаснуться от ступенек и переходов.
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: Разный выхлоп!

Повідомлення Dr_Hammer »

MAXDZ писав: 18 вересня 2018, 14:38Да там если посмотреть во впускной переходник со стороны карба на цилиндры можно ужаснуться от ступенек и переходов.
В 638-их, у впускному колекторі ще й отвори бувають різних розмірів)))
Jedem das Seine!
MAXDZ
Старая гвардия
Повідомлень: 2423
З нами з: 01 березня 2012, 22:23
Мотоцикл: ыыы
Звідки: ыыы
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 239 разів
Контактна інформація:

Re: Разный выхлоп!

Повідомлення MAXDZ »

Вот кстати типичный пример у меня такое было, и доводить это до ума у меня желания не было, один фиг не едет...

Зображення
Аватар користувача
romanrusyn
мелко рокер
Повідомлень: 43
З нами з: 02 січня 2013, 13:25
Мотоцикл: Transalp 650
Звідки: Бережани
Дякував (ла): 0
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Re: Разный выхлоп!

Повідомлення romanrusyn »

Dr_Hammer писав: 18 вересня 2018, 10:44
romanrusyn писав: 18 вересня 2018, 10:29Коли вже холодати починало то навіть таке враження було ніби лівий циліндр не працює. А тільки мотор прогрівався і все ставало ок.
Ото самий час підняти голку на одне ділення.

А по темі: як вони можуть однаково диміти, якшо канали в циліндрах та і в картері різні, короче ніде симетрії нема, карб один і всьо такоє...)
Нєфік тим паритись коли нормально їде.
В теорії так, а на практиці від піднімання голки при заводці ефекту не було, а при гарячому двигуні, то вже забагата суміш була.
На кожен циліндр має бути карбюратор. І буде щастя.
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: Разный выхлоп!

Повідомлення Dr_Hammer »

romanrusyn писав: 19 вересня 2018, 09:37В теорії так
В мене так і на практиці було, навіть з старим (тоді ще не зовсім конченим) карбом.
Jedem das Seine!
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: Разный выхлоп!

Повідомлення route 66 »

У мене на 634 моторі така ж біда. Хотів колись дізнатисб у чому причина, теж сказали не парся. У мене правий глушак завжди чистий, а лівий завжди засраний. Масло лью Іпон.
Аватар користувача
РЕпа
Фанат
Повідомлень: 3374
З нами з: 31 серпня 2011, 20:48
Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
Звідки: Восток-непокорный!
Дякував (ла): 117 разів
Подякували: 427 разів
Контактна інформація:

Re: Разный выхлоп!

Повідомлення РЕпа »

Dr_Hammer писав: 19 вересня 2018, 09:44 Никуя се у тебя кепчёнка на аве :shock: Не опасаешься шо таким жеж прицелом обраточку получить :zemla: ;)
http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
Аватар користувача
Roller
мож че и выростит
Повідомлень: 88
З нами з: 26 вересня 2011, 13:53
Мотоцикл: JAWA 638-0 , Riga-16
Звідки: Січеславська обл.
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Разный выхлоп!

Повідомлення Roller »

Вивчав сьогодні "на колінах" карбік 2928СЕ ,так ось що помітив . Вихід суміші Х.ходу з "латуньки" знаходиться не по центру ,а правіше по диффузору тобто ближче до правого циліндру ( де генератор ) ! А з іншого боку ,вихід каналу пускового пристрою знаходиться з лівої сторони ,навіть дуже з лівої ( коли працює "прогрів")...
Також вивчав карб 634-ки . Там канал Х.ходу знаходиться рівно по-центру !
Відповісти

Повернутись до “Зажигание”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів