Сторінка 2 з 2

Re: КПП 634 с люфтами

Додано: 27 жовтня 2013, 21:20
UBAH
---------

Re: КПП 634 с люфтами

Додано: 28 жовтня 2013, 00:33
lelik
да не собирали полноценно в СССР яву..только крупноузловая сборка. Чехи бы этого не допустили в то время :100:

Re: КПП 634 с люфтами

Додано: 28 жовтня 2013, 09:37
Андрей 96
UBAH писав:За питерскую Яву на олде банят, не собирали их там никогда. В противном случае нужен документ.
:sotona: Документ будет лежать ещё лет 100 под Грифом Секретно! а все свидетели тех событий давно сгинули в Психушках. :lol:

Re: КПП 634 с люфтами

Додано: 28 жовтня 2013, 09:40
UBAH
---------

Re: КПП 634 с люфтами

Додано: 10 вересня 2014, 23:06
lelik
Внесу еще дополнение. Привезли мне мотор 638-й (не смотрел люксовый или нет), который разбирался (кололся картер) один раз..и то пресонули вал, и проточили поршневую - КПП не трогали. Начали ездить - сдохла 4-я. Разобрал - смотрю на кулачки шестерни которая зацепляется со втор. валом - видно что подлизаны. Меряю люфт перв. вала - почти 3мм! при этом когда его опустить до упора в 303-й подшипник, и включить 4-ю, то шестерня не доходит до края его шлицов на полтора миллиметра. Получается что зацепление на 4-й на 4.3мм меньше максимального!- Померяем высоту кулачка - как оно ездило то вообще? ;) Причем никаких там шайб нет (и не было с завода - это знаем). Продиагностировал пром. вал - там все отлично.но разве шайбочку 0.3мм подкинуть для улучшения зацепления на 2-й.
А вот первичный и вторичный требуют шайб - первичный 0.5мм для улучшения зацепления 3-й, а втор. вал буду еще смотреть..подозреваю что двухрядный подшипник не до конца всажен, да и шайбочку подкинуть придется.

Re: КПП 634 с люфтами

Додано: 11 вересня 2014, 15:13
USS
Коробка 634 підготовлена для збору двигуна:
Зображення0711.jpg
Зображення0712.jpg
Вилки фірмові та підробка- знайди різницю.
Фото0125E001.jpg
Шайби необхідної товщини встановлені під первинний та вторинний вали, замінені втулки проміжного. Підклепана та підрегульована куліса. З несправностей малося: згорівша вилка 3-4 передач, зігнутий шток, погнута куліса, зношені підшипники та втулки.

Re: КПП 634 с люфтами

Додано: 11 вересня 2014, 18:40
ja350wa
USS писав:Коробка 634 підготовлена для збору двигуна:
Зображення0711.jpg
Зображення0712.jpg
Вилки фірмові та підробка- знайди різницю.
Фото0125E001.jpg
Шайби необхідної товщини встановлені під первинний та вторинний вали, замінені втулки проміжного. Підклепана та підрегульована куліса. З несправностей малося: згорівша вилка 3-4 передач, зігнутий шток, погнута куліса, зношені підшипники та втулки.
Перша і третя хороші, собі ставив. Навіть з телефона видно, що якість в них краща.

Хлопці, де ви берете ці шайби!?! Там же з каленої сталі вони потрібні...

Re: КПП 634 с люфтами

Додано: 11 вересня 2014, 18:56
vladuna
А почему они каленные должны быть!!?? На них нагрузки никакой, тем более все в масле купается!

Re: КПП 634 с люфтами

Додано: 11 вересня 2014, 19:41
ja350wa
vladuna писав:А почему они каленные должны быть!!?? На них нагрузки никакой, тем более все в масле купается!
Где-то читал, что нужны каленые, тк осевая нагрузка присутствует, хоть и небольшая, +обороты. Какие ты ставишь, и где покупаешь/из чего изготавливаешь?

Re: КПП 634 с люфтами

Додано: 11 вересня 2014, 22:26
USS
Шайби повинні бути не тільки калені ,а ще й з доброї сталі бо при роботі коробки вигризе(якщо просто з сталі 3) на раз. Шайби беруться де прийдеться, трапляються з інших агрегатів, підходящі, бува змушений відрізати шайби з підшипникових обойм. Затрати часу на корегування коробки великі, але після ремонту мото поїхало собі без питань та притензій! Хіба ,що зіграє людський фактор(довбойоб), є такий один клієнт то без мастила проїдеться, то по п"яні вграє, від дураків гарантії не має!

Re: КПП 634 с люфтами

Додано: 11 вересня 2014, 23:04
vladuna
Зачем при регулировке КПП на 634 каленные шайбы?!где там истирание!? Все шайбы для регулировки коробки на Яве ставятся в местах где они ни как не подвергаются истиранию. На пром валу шайбы ставятся между картером и втулкой - что там может истиратся?? На первичном и вторичном валу шайбы устанавливаются между подшипником и шестерней - следственно шайба вращается вместе с ними и тоже ни как не может истиратся. Так что шайбу можно ставить абсолютно не каленую и с любого метала т.е. Алюминий, медь, сталь.... Лишь бы выдерживал температуру и масло.

Re: КПП 634 с люфтами

Додано: 11 вересня 2014, 23:33
USS
Та заради бога! Ставляй, що душа бажає! Але після розборки коробки з "просто" шайбами сам побачиш, що з ними сталося. Доводити, щось, та нав"язувати свою думку- нікому не збираюсь. Кожен сам собі режисер. Я тільки ділюсь власним досвідом, а там кожен вирішує сам що робити.

Re: КПП 634 с люфтами

Додано: 12 вересня 2014, 01:10
lelik
Підтримую - навантаження там майже відсутнє - часто ставив мідні кільця (на перв. і пром. вали) - проблем не було. Останнім часом добував шайби з карданних хрестовин (ЗІЛовські-ГАЗоновсбкі - 25мм - якраз на втор. вал, можливо з легковиків діаметр буде підходящий для первичного валу), та передніх стійок передньоприводних авто - там сталисті шайби. Бувало що ставив металеві "кришечки" із закритих підшипників. Також часто купляю комплект шайб для регулювання КПП ІЖа - там деякі підходять.