KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

HONDA, KAWASAKI, SUZUKI, YAMAHA и прочая буржуиндия.
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2574
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 458 раз
Поблагодарили: 338 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение KWAKA »

Так, по таблиці видно, хто не проїхав всі шість кіл. Дехто по травмі, дехто спробував 1 коло і все, або проїхав тренувальне і зрозумів, що то не його.
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2574
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 458 раз
Поблагодарили: 338 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение KWAKA »

Moto Rally Cup of Ukraine
День 4.
Шлях додому, занудство і підсумки.

Прокидатися було важко. На цей раз відчуття були наче мене переїхав кросовий мотоцикл, кубів на 125. Ну і це не дивно - мій відносно юний організм такого стресу мабуть ще не отримував.

Останній пункт зборів - збирання палатки і примотування шмурдяку до мотоцикла. Найбільше не люблю збирати палатку, бо це означає, що свято закінчилось, і треба їхати додому.
Потроху виїжджаю. Окинув поглядом залишки табору, кляту пісочницю і взяв курс на заправку.

Проїхав кілометрів 150 і відчуваю, що зад мотоцикла починає якийсь сатанинський танець. Зараз важливо обережно зупинитись, бо колесо втратило тиск і є великий шанс грохнутись. Зупиняюсь, роздягаюсь, дістаю інструменти і міняю камеру на запасну. Місце проколу навіть не став шукати, бо вирвало вентиль.

Валю собі далі гарним темпом. У Бобриках на КЛО підкачав колесо від компресора. Як виявилось 250 качків ручним насосом дає приблизно 1.5 атм, а далі качати вже нема сил.
Пролітаю Кіпті, Бровари і вриваюсь в Київ. Прямо біля Виставкового центру починається знову сатанинський танець жопи і я з крайнього лівого ряду перелаштовуюсь на узбіччя і в тінь.

Знову камера. Напевно якось я її невдало забортував і шина зробила на ній серію отворів чітко на одній лінії. Роздягаюсь і просто сідаю біля мотоцикла. Стараюсь вгамувати свої емоції і віднайти залишки сил, що витрачені на кілька днів наперед. Задньої камери запасної нема, ставлю передню. Накачав скільки зміг і вирушив зі швидкістю 40-50 км/год до найближчої заправки з компресором. Підкачав колесо до 2 атм, шина сіла на диск і ковбасити стало менше.

Вирушив на Одеську трасу і в режимі юбра дочовгав додому.
Мотоцикл зразу на мийку, речі в прання і відпочивати.

Тепер по висновкам.

Я отримав те, що хотів. Кайфанув від перегонів та від двіжухи. Поруч в таборі були люди, які пропонували допомогу, коли колупався з мотом і це приємно.

"Шлях самурая" повторювати не хочеться. Стримуючим фактором була думка, аби не розвалити мот. Так може їхав би жвавіше.

Чи підходить Kawasaki KLR650 для раллі? В стандартному вигляді категорично ні. На раллі потрібні жорсткі, енергоємкі підвіски. Також хотілось би більше потужності двигуну, але навички їзди ще можуть компенсувати цей недолік. Доказом є Кирильчук Артур, який зайняв третє місце на тюнінгованій ХТ660R. А вона є дуже близькою за характеристиками до мого KLR.

Чи буду я ще приймати участь в таких змаганнях? Так, безсумнівно. Бо раллі це геть інша мотоісторія, що не схожа ні на повзання лісовими хащами на трофі, чи скакання по гірським дорогам Карпат. Тут і мотоцикл відкривається з іншої сторони і ти сам, як гонщик.

Мотоцикл отримав деякі пошкодження, але вони не критичні. Могло бути й гірше.
Наступного разу я буду більш підготовлений.

Изображение

Изображение

Изображение
За это сообщение автора KWAKA поблагодарили (всего 11):
SpikerКарандашFrinkDermengyroute 66AviorваликоChezaraAramisVadka и ещё один
Аватара пользователя
Карандаш
ArcherRSE
Сообщения: 291
Зарегистрирован: 26 янв 2012, 11:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE
Откуда: Z-city
Благодарил (а): 98 раз
Поблагодарили: 70 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение Карандаш »

KWAKA писал(а): 21 июл 2020, 09:23 Вирушив на Одеську трасу і в режимі юбра дочовгав додому.
Так незвично чути що траса Одеська, з моєї сторони вона Київська :lol:
За это сообщение автора Карандаш поблагодарили (всего 2):
DermengyKWAKA
Вірю в закони динаміки
Dermengy
уважаемый
Сообщения: 557
Зарегистрирован: 18 авг 2019, 11:46
Мотоцикл: Днепр, Jawa 634, ИЖ-П
Откуда: Одесса
Благодарил (а): 163 раза
Поблагодарили: 162 раза
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение Dermengy »

зад мотоцикла починає якийсь сатанинський танець
Этих ощущений врагу не пожелаешь :( была схожая ситуация и у меня под Уманью, на трассе с пассажиров на скорости под 90 пробил заднее колесо, провернуло покрышку и срезало "сосок" камеры (именно сосок, Ява же девушка :P, это у KLR вентиль) зад мотоцикла и мой штормило сиоьнейшим образом, чудом не разложился, хоть задним тормозом в этот момент не пользовался.
Знову камера. Напевно якось я її невдало забортував і шина зробила на ній серію отворів чітко на одній лінії.
Прожевало или что-то новое поймал?
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2574
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 458 раз
Поблагодарили: 338 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение KWAKA »

Прожувало, камера в смітник.
Аватара пользователя
Chezara
Старая гвардия
Сообщения: 1008
Зарегистрирован: 15 авг 2012, 07:42
Мотоцикл: CZ 472.6=>Honda TA650
Откуда: Бровары
Благодарил (а): 158 раз
Поблагодарили: 132 раза
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение Chezara »

тисячу лайків :super: .
з моменту їзди на роботу на моті, також катаю в режимі раллі, постійно скорочуючи час подолання. Але мабудь моїх 10 кілометрів грунтами, ніщо в порівнянні з твоїми пригодами. :100:
Життя стає цікавішим, якщо частіше відривали ср@ку від дивану.
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2574
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 458 раз
Поблагодарили: 338 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение KWAKA »

От шо-шо а заохочувати до участі в таких змагання не треба. Доволі небезпечно. Треба самому наважитись, чого і всім бажаю.
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2574
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 458 раз
Поблагодарили: 338 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение KWAKA »

Приїхала пружина EIBACH жорсткістю 8 кг (стандартна 6,6 кг). Прохват на річну рокеровку показав, що стало комфортніше їхати на повному завантаженні трьох кофрів з пасажиром. Також на офроаді мот став стабільніший на великих швидкостях і до упора аморт не пробивається.

Изображение

Изображение


Але задерта вгору задня частина дає поганий результат на офроаді, і встановлення жорсткішої пружини тільки посилило завантаженість передку. Тому на лазері було замовлено три комплекти лінків прогресії, щоб методом підбору оптимально занизити до заводських значень. Встановив лінки довші за стандартні на 9 мм, що дало заниження на 34 см.

Изображение


Попри всі маніпуляції з бачком аморта, все таки ланцюг дістає до нього. В токаря замовив слайдер з капрону.

Изображение

Изображение


І остання версія спойлера на крило, щоб не горіло від глушника. Тепер точно остання. :lol:

Изображение


Майже максимальний туристичний мод. Ще покласти бак на 23 л з сидінням і на цьому все.

Изображение


Зовнішній вигляд зазнав певних змін, і став більш нарядним завдяки комплекту графіки. Зараз з мотоцикла знято все зайве, і встановлена зла гума з буксаторами - на носі третій етап з раллі MRCU.

Изображение
За это сообщение автора KWAKA поблагодарили (всего 11):
AviorКарандашваликоFrinkDr_HammerJawavalАлександр77ChezaraAramisroute 66 и ещё один
Ответить

Вернуться в «Красавица и Чудовище»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей