KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

HONDA, KAWASAKI, SUZUKI, YAMAHA и прочая буржуиндия.
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення KWAKA »

Дві години витратив на цей корончатий ключ, щоб затиснути з певним зусиллям рульову колонку.
Зображення
За це повідомлення автора KWAKA подякував:
Карандаш
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення Dr_Hammer »

Нормально побавився, а звичайний сегментний ключ не проходить?
Jedem das Seine!
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення KWAKA »

Заморочився заради того, щоб динамометричним ключем затянути. Там з торця гайка приварена, а на неї ключ з головкою. До цього крутив газовим.
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення KWAKA »

Накопичилося трохи новин, тому продовжуємо.
Корончата головка та затягування рульової гайки з певним зусиллям себе не виправдало. То багато, то мало. Тому регулювання проводиться не розбираючи мотоцикла, а відпусканням гайок верхньої траверси і тонкою виколоткою та молотком.

Після "файних" доріг Вінницької області амортизатор потік. Основна проблема полягала в тому, що він бюджетний, і завальцьований. Тобто покатався і викинув. Но нє тут то било! Покатався по різним майстрам і от результат.

Зображення

Аморт вже має гайку для розборки і штуцер для накачування азотом. Після ремонту він пережив Карпати, значить ще трохи попрацює.

Трохи згодом в гаражі стався коллапс, робота стала, конвеєр зупинився. :o

Зображення

Затягував гаєчку на 4, і розламав лещата навпіл. Добре, що в господарстві мав інші лещата, що давно вже валялися, то на горищі, то в підвалі і чекали свого часу.

Зображення

Повністю розібрав, болгаркою іржу здер, заводські косяки та люфти по мірі можливості прибрав. Робота пішла знову. :smoke: До речі, шукаю на них поворотну основу, бо купив без неї. До столу прикуртив болтами, що знайшов, а саме явівські на 8 :niasilil: Пізніше куплю нормальні.

Якось риючись на просторах ібею в пошуках запчастин на Тенгайчика натрапив на пластикову кришку бачка з охлаждайкою всього за 0,99 центів (купив мот без неї). Не довго думаючи її придбав, та за два тижні вже тримав в руках. Доставка вишла баксів 12, але оригінальна запчастина того вартує.

Зображення

Ліворуч саморобна кришка, що склепана з шматка пральної машини років 4 тому.
За це повідомлення автора KWAKA подякував:
Лях
Аватар користувача
zek009
МАЖОР
Повідомлень: 1261
З нами з: 25 травня 2009, 18:30
Мотоцикл: Jawa634=>Honda CB400SF=>Yamaha Super Tenere 750=>CB1300SF;
Звідки: Украина, г.Славутич
Дякував (ла): 111 разів
Подякували: 38 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення zek009 »

Сергей хватит уже в "качалку" ходить, даже совковое железо не выдерживает твоих издевательств :sotona: .
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення KWAKA »

Тіски більш з сучасних, литво дуже погане. Я вже їх ремонтував раз, і чекав коли розламаються навпіл.
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення KWAKA »

Наши рукі нє для скукі. Займаюсь потроху Омарчиком.

Вирішив навести порядок в проводці, і на кожного споживача (бібіка, фара, розетка 12В) поставити окремого запобіжника. Попередньо виготовив кронштейн.

Зображення

Встановив за бачком з охлаждайкою, щоб був доступ без знімання пластику.

Зображення

На олх купив люміньову платформу монокей. На штатні отвори вона не ставала, тому виготовив перехідну пластину зі сталі.

Зображення

Версія 1.0.

Зображення

Вона здалася важкуватою, тому трохи спиляв зайвого.

Зображення

Зображення
За це повідомлення автора KWAKA подякували (всього 2):
ЛяхКарандаш
Аватар користувача
Лях
Майстер
Повідомлень: 3989
З нами з: 26 січня 2010, 13:22
Мотоцикл: Honda Transalp 600V
Звідки: Хмельницька обл.
Дякував (ла): 426 разів
Подякували: 282 рази
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення Лях »

А для бібіки нащо? Не чув, щоб від сигналу проводка горіла.

Платформу прямо до крила припердолив, без рамки? :sotona:
TA600 youtube Сайт
MAXDZ
Старая гвардия
Повідомлень: 2423
З нами з: 01 березня 2012, 22:23
Мотоцикл: ыыы
Звідки: ыыы
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 239 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення MAXDZ »

По профессии случайно не электрок? )))
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення KWAKA »

Лях писав: 11 лютого 2019, 16:16 А для бібіки нащо? Не чув, щоб від сигналу проводка горіла.
На яві колись згоріла кнопка, тому тут зробив наперед

Лях писав: 11 лютого 2019, 16:16 Платформу прямо до крила припердолив, без рамки? :sotona:
Під "пеналом" там рама йде. Додав фото.
s-l1600.jpg
MAXDZ писав: 11 лютого 2019, 16:19 По профессии случайно не электрик? )))
Ні, електрику і сантехніку ненавиджу Зображення
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення KWAKA »

Чергова субота - чергова робота. З ряду причин був вимушений відмовитись від стандартної панелі приладів: зломало прилив привода на ступиці, давно не працюючий одометр, заманливі умови обміну запчастин на електронну приборку.

З фанери змоделював панель.

Зображення

Потім за допомогою ручного фрезера і копірувальної фрези зробив то саме, але з матьорого пластику, який купив на радіобарахолці.

Зображення

Багато часу витратив на виготовлення кронштейнів непростої форми.

Зображення

Так і день закінчився. :gazenvagen:
За це повідомлення автора KWAKA подякували (всього 3):
GeserAviorКарандаш
Аватар користувача
archerix
Старая гвардия
Повідомлень: 4663
З нами з: 05 лютого 2011, 18:42
Мотоцикл: Ява 638
Звідки: Киев
Дякував (ла): 0
Подякували: 153 рази
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення archerix »

:super:

Давно думаю о чем-то подобном с электронными приборчиками - один фиг штатный спидометр никогда не работал, а китайских тахометр показывает что хочет :) Но вряд ли когда-то всерьез дойдут руки :(
Пусто :)
Аватар користувача
Vvv
Старая гвардия
Повідомлень: 1596
З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
Мотоцикл: А́льфа 110
Звідки: Киев
Дякував (ла): 49 разів
Подякували: 127 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення Vvv »

archerix писав: 18 лютого 2019, 11:58 :super:

Давно думаю о чем-то подобном с электронными приборчиками - один фиг штатный спидометр никогда не работал, а китайских тахометр показывает что хочет :) Но вряд ли когда-то всерьез дойдут руки :(
Василий , всё гениально и , просто , вот у меня , руки дошли , даже спидометр с подсветкой , извиняюсь что в чужой теме :lol:
Вкладення
IMG_20190205_165327.jpg
Аватар користувача
archerix
Старая гвардия
Повідомлень: 4663
З нами з: 05 лютого 2011, 18:42
Мотоцикл: Ява 638
Звідки: Киев
Дякував (ла): 0
Подякували: 153 рази
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення archerix »

Эклектичненько :super:
Пусто :)
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення KWAKA »

Настав час багажника.

Приварив кріплення під систему монокей та 5-ти літрову каністру. На другому фото є деталь з яви :super:

Зображення

Зображення

Зображення
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення KWAKA »

Далі прийшла черга підрамника. Він тримається на чотирьох болтах М8. Американці, в якості тюнінгу, продають замість верхніх болтів велику болтяру на 10 з гайкою і сверло. Я зняв підрамника, і перерізав різьбу на 10, та встановив болти з індексом міцності 10,9.
Нижні болти замінив також на 10, з кастомною головкою (об нього треться мотобот).

Зображення

Задню частину підрамника посилив косинками, бо в колєги вже був прецедент. Напівавтомата на маю, тому варив електродами. Чезара казав, що я такий собі зварювальник. :gazenvagen: На вигляд не дуже, але тримати повинно.

Зображення
За це повідомлення автора KWAKA подякували (всього 2):
AviorКарандаш
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення route 66 »

Антипионер писав: 25 березня 2019, 10:05 варив електродами. Чезара казав, що я такий собі зварювальник.
На вихідних ставив заборчик низенький, другий раз тримав електродотримач в руках. Понасирав знатно, але треба вчитись. Зварювальник (MIG/MMA) вже майже рік стоїть. Полуавтоматом ще не пробував
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення KWAKA »

Напівавтомат звичайно краще, і варити ним легше. З електродом ти наче навчився, але тільки змінюються якісь умови (кут зварки, товщина і т.д.) то все йде наперекосяк. Особливий кайф просмалити дзюрку, а потім її заварювати.
За це повідомлення автора KWAKA подякував:
resme
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення route 66 »

Я в гаражі на столі тренувався, ніби виходило. Тут став до стовпчиків приварювати полоси, то більше срав, чим варив
C_ Joker
los Relajados
Повідомлень: 646
З нами з: 04 травня 2010, 20:09
Мотоцикл: CZ 472.6
Звідки: Каменское(Днепродзержинск), Днепропетровская обл.
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 31 раз
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення C_ Joker »

Если варишь уверенно ручником, то полуавтомат- это детский лепет!))
З.Ы. Навалил конечно знатно!
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення KWAKA »

В суботу підзібрав задню частину мотоцикла і приміряв своєрідний боді-комплект, а саме бак на 23 л і сидіння від Tengai. Бак став як рідний, а от основу сидіння прийшлося гарно попідрізати.

Зображення
За це повідомлення автора KWAKA подякували (всього 2):
Aviorroute 66
Аватар користувача
Avior
Гаджет-мэн
Повідомлень: 3155
З нами з: 25 травня 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Звідки: Киев, с. Ясногородка
Дякував (ла): 264 рази
Подякували: 879 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення Avior »

Сидим тут пишем и лайкаем друг другу посты)))
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Аватар користувача
Лях
Майстер
Повідомлень: 3989
З нами з: 26 січня 2010, 13:22
Мотоцикл: Honda Transalp 600V
Звідки: Хмельницька обл.
Дякував (ла): 426 разів
Подякували: 282 рази
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення Лях »

А рідний на скільки літрів був?
TA600 youtube Сайт
Відповісти

Повернутись до “Красавица и Чудовище”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів