Сторінка 1 з 17

KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 11 червня 2013, 08:54
KWAKA
Багато хто запитував: Чому? Чому ендуро? Чому не спорт, чи дорожнік? Ендуро, це ж не тру.
Я тільки посміхався у відповідь. Розгадка проста - доріг нема, й не буде. Остаточну крапку у виборі мотоцикла поставила поїздка з дружиною в Умань, а потім до Авіора в Ясногородку. Ходова стогнала, колеса матюкались, бьючись об чергову яму/горб.
Отож ендуро. Трохи вивчивши лінійку одноциліндрових мотоблоків (не без допомоги оргкомітету рокера), було виділено такий список: Suzuki DR650, Yamaha XT600, Honda NX650 Dominator, та Kawasaki KLR650.
Далі почалось вивчення оголошень, і нащупування реальних мотів. Так склалось, що в КЛРа були найбільш прийнятний стан та ціна. Домовився з Авіором, та суботнього ранку вирушили в Вінницю глянути на мот. В якості морального пресингу був Льошиний КЛР, що був свіжіший роками, та гарніший станом.
Доїхали нормально, заодно я мав можливість протестувати мот в різних режимах, як зі сторони водія, так і зі сторони пасажира. Навігатор нас люб'язно повів ендуро-дорогами, і для КЛРа це не було зовсім перешкодою. Далі були детальні оглядини, та жорсткий моральний пресинг. Перемогла дружба, і ціна максимально знизилась.

Зображення

Додому доїхали без проблем. Зручне сидіння, та й нова для мене посадка водія втоми не принесли.

Зображення

Тепер трохи про мот:
Двигатель: четырехтактный, DOHC, одноцилиндровый, четыре клапана на цилиндр
• Объем: 651 см3
• Диаметр x ход: 100.0 x 83.0 мм
• Степень сжатия: 9.8:1
• Охлаждение: жидкостное
• Карбюратор: Keihin CVK40
• Зажигание: транзисторное
• Передача: 5 скоростей
• Главная передача: Цепь
• Рама: стальная
• Передняя подвеска / ход: 41-миллиметровая телескопическая вилка / 200 мм
• Задняя подвеска / ход: моношок UNI-TRAK, 5 уровней регулировки / 185 мм
• Передняя шина: 90/90x21
• Задняя шина: 130/80x17
• Передний тормоз / задний тормоз: 280-миллиметровый диск, суппорт с двумя поршнями / 240-миллиметровый диск, одно-поршневой суппорт
• Габаритная длина: 2280
• Габаритная ширина: 905 мм
• Полная высота: 1490 мм
• Клиренс: 210 мм
• Высота по седлу: 890 мм
• Вес: 168 кг
• Топливный бак: 14 л
• Колесная база: 1408 мм
• Крутящий момент: 45.3 Нм при 4,950 об/мин
• Мощность: 37 л.с. при 6200 об/мин
Зображення

Зображення

Зображення

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 11 червня 2013, 09:17
KWAKA
Пробіг на момент покупки 47 тис. Рік виготовлення 1995.
НА сьогоднішній день я проїхав на ньому більше тисячі, і от що було зроблено:

· прокачані гальма спереду;
· перебрано задні гальма із заміною колодок;
· замінено масло та антифриз;
· підрівняв руль за домомогою паяльної лампи;
· та на стадії закінчення такий підіймач;

Зображення

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 11 червня 2013, 09:20
romanist2014
Вітаю з покупкою,номер класний :super:

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 11 червня 2013, 09:36
lectoroff
ахаха, волга повеселила)))))) Поздравляю с приобретением! :super: А что за мода такая на наклейки "Monster Energy", может я не в теме?!

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 11 червня 2013, 09:46
Віталя
Правильный выбор!Скоро все пересядут на Эндуро :100:
У меня тоже есть наклейка "Монстер" на шлеме правда :sotona:

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 11 червня 2013, 10:01
Oskar
Классный мотык удачи и много много километров.

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 11 червня 2013, 10:17
Avior
Ну наконец то! И здесь поздравляю с покупкой)) Удачи на наших направления)))

От себя добавлю что торги были очень долгие и мучительные.

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 11 червня 2013, 10:43
Skomoroh
Но ведь не хонда же :)))))))))
И охлаждение непрвавильное- весь цилиндр, а не "рабочая часть" :)))))))))))

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 11 червня 2013, 12:43
kiselandrew
С покупкой!

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 11 червня 2013, 13:25
BuzVlad
Вітаю, моцик непоганий, ну тепер Українські дороги не проблема :super:

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 11 червня 2013, 13:26
Andriy21
Нарешті :)
Бажаю якомога більше нових подорожей тепер уже по будь-яким дорогам і в будь-якому напрямку. І щоб причиною бруднити руки були тільки планові ТО :100:
І де традиційне "скільки жре, скільки пре" порівняно з Явою?

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 11 червня 2013, 13:26
Человек
Крассавец ! Поздравляю !
Зображення

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 11 червня 2013, 14:34
jawa1990sia
Поздравляю пусть только радует!

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 11 червня 2013, 15:10
Syava
Вітаю, Сергій! Багаточисленних, безпроблемних та цікавих кілометрів вам разом!
Ти Льоші проставився? ;)
Ендуро-екіпчиком запасайся ))

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 11 червня 2013, 15:22
KWAKA
BuzVlad писав:Вітаю, моцик непоганий, ну тепер Українські дороги не проблема :super:
Дороги різко покращились :sotona: Не розумію, чого ті консерви так повільно їздять.
Syava писав:Вітаю, Сергій! Багаточисленних, безпроблемних та цікавих кілометрів вам разом!
Ти Льоші проставився? ;)Ендуро-екіпчиком запасайся ))
З Льошой розберемся. Екіп буде звичайно.
Andriy21 писав:Нарешті :)
Бажаю якомога більше нових подорожей тепер уже по будь-яким дорогам і в будь-якому напрямку. І щоб причиною бруднити руки були тільки планові ТО :100:
І де традиційне "скільки жре, скільки пре" порівняно з Явою?
Дякую, жре 5, пре 160, але то не його режим, хоча за асфальт крепко тримаєтся. Комфортно їхати 100-120.

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 11 червня 2013, 15:37
Syava
• Мощность: 37 л.с. при 6200 об/мин
хе-хе, Трансальп 400 має таку саму потужність ;)
120 то максимально комфортна швидкість для всіх, при якій не здуває при такій посадці.

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 11 червня 2013, 15:42
Avior
37 л.с. это на колесе если брать с коленвала то 42 л.с. У транса замер с чего взят?

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 11 червня 2013, 15:45
KWAKA
analogg писав:ахаха, волга повеселила))))))
Я старався :niasilil: .
analogg писав:А что за мода такая на наклейки "Monster Energy", может я не в теме?!
Monster energy і Kawasaki являються партнерами в багатьох змаганнях. Монстер спонсор. Це як хонда і репсол.

Сява писав:хе-хе, Трансальп 400 має таку саму потужність
Ну майже
Трансальп400 писав:37 л.с. при 8500 об/мин
Потужності вистачає. Навіть ефектно вистрелити на світлофорі.

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 11 червня 2013, 17:44
vladuna
С обновкой!Достойный агрегат :100: Теперь закупайся эндуро экипом

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 11 червня 2013, 18:57
MAXDZ
Поздравляю, интересных дорог.
У меня вопрос на счет техники переключения передач: переключаешься без выжима сцепления, только сбрасывая газ?

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 11 червня 2013, 19:24
valerazaz
Поздравляю,хорошый выбор для белоцерковских дорог

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 11 червня 2013, 21:12
Никòла
Мои поздравления! :beer1:

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 12 червня 2013, 08:23
KWAKA
Дякую всім. Ще раз повторюсь.
Я писав:Дороги різко покращились :sotona:
MAXDZ писав:Поздравляю, интересных дорог. У меня вопрос на счет техники переключения передач: переключаешься без выжима сцепления, только сбрасывая газ?
Та ні, з вижимом. Можна й без?

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 12 червня 2013, 08:36
vlymar
Класний мот, для 'наших' доріг. Вітаю! :100:

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 12 червня 2013, 19:25
MAXDZ
Та ні, з вижимом. Можна й без?
Лучше уж со сцепой, коробка целей будет.
Без сцепы - это когда тренировать быстрое переключение на одном дыхании и где десятые важны.