KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3141
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 262 рази
- Подякували: 864 рази
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Если по дизайну то стоп и крыло просится другое. Ну и площадка добавляет массивности)
Сделай фото без площадки, но с прямотоком.
Сделай фото без площадки, но с прямотоком.
Путешествуя, ты каждый раз переживаешь еще, и еще одну маленькую жизнь. Каждое путешествие — это новая история, особенная и неповторимая.
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Згідно з ПДР неможна. Залишається сподіватися на некомпетентність поліціянтів, але я б не сподівався.(а що так можна??? на мопедний???)
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- L.E.G.E.N.D.
- уважаемый
- Повідомлень: 674
- З нами з: 18 лютого 2019, 21:47
- Мотоцикл: Motoleader ML250 Travels
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 110 разів
- Подякували: 92 рази
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Я б тоже сменил на мопедный если бы можно было.
https://uk.wikipedia.org/wiki/Номерні_знаки_України
Но нам оставили возможность добавлять на свои номера всякую поебень

https://uk.wikipedia.org/wiki/Номерні_знаки_України
размер номера привязан к кубатуре. Так что, все что остается купить альфу с горшком на 49, поставить мопедный номер и дальше самостоятельно сменить горшок на 125.3.1 — Номерні знаки для транспортних засобів з об'ємом двигуна, що не перевищує 50 куб.см. Розмір — 140×114 мм, тло — біле, символи — чорні.
5 — Номерні знаки для мотоциклів, мотоколясок і моторолерів. Розмір — 220×174 мм, тло — біле, символи — чорні.



Но нам оставили возможность добавлять на свои номера всякую поебень
7.2 — Номерні знаки, що виготовляються за індивідуальним замовленням для мотоциклів. Розмір — 220×174 мм, тло — біле, символи — чорні.

- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2678
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 517 разів
- Подякували: 391 раз
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Я десь так і сподіваюсь. В дальняки буду брати великий номер в кофр,на всяк випадок.Згідно з ПДР неможна. Залишається сподіватися на некомпетентність поліціянтів, але я б не сподівався.
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 13:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 426 разів
- Подякували: 282 рази
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Цей пункт не зовсім підходить.
Він же не повісив польського, чи німецького зразка. Форми теж не змінював. Він же не скрутив його в трубочку, не підрізав. Позначення і колір теж не змінював. Єдине, що порушив - це ДСТУ. Все залежить тільки від наглості поліцая, який зупинить.
TA600 youtube Сайт
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2678
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 517 разів
- Подякували: 391 раз
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Ліричний відступ про підвіску. Після встановлення нормального заднього амортизатора стало чітко зрозуміло, що вилочка здає позиції. Не дивлячись на всі танці з бубном, експерименти з густиною мастила і проставки на пружини, результату, що задовольнив би мене не було. З іншої сторони, а що можна очікувати від посереднього класу підвіски, що з заводу не призначена під мій стиль їзди?
Всякі емулятори картриджів, прогресивні пружини і треті траверси я відкинув, бо бюджет того всього підкрадається до бюджету свапа.

Що ж, ціль є, ентузіазм (шило в одному місці) є, а також є підтримка однодумців з рокер-ендуро-чату. Починаю збирати інформацію з всіляких зарубіжних сайтів, а її зовсім мало. Ніхто цим не займався і не висвітлював всі ньюанси. Єдиний простий варіант це встановлення болт-он передка від KLX650, але на наших просторах не те що запчастин, а таких мотоциклів дуже мало. Відкидаю цей варіант.
На одному з рокер-пікніків ми тестували жорсткість вилок KLR і Well'ового DRZ простим впиранням в дерево і викручуванням керма. Тоді вилка Сузукі мене вразила, і поселила ідею в мою підсвідомість. Потім була річна рокеровка, і я озброївшись рулеткою, виміряв певні розміри на DRZ і зрозумів - це воно.
Трохи технічних характеристик:
• виробник - SHOWA, рік 2001;
• тип - класичний телескоп;
• хід - 290 мм (klr - 230 мм);
• діаметр пера - 49 мм (klr - 41 мм);
• регулювання відбою - 11 положень (klr - без регулювання)
• регулювання стиснення - кількістю та густиною масла (klr - приблизно так само);
• преднатяг пружини (klr - без регулювання).
Окрім того, фактори, що спливають на жорсткість - масивніші траверси і більший діаметр колісної вісі.
І от настали сприятливі умови і Avior скидає посилання з мотокрос форуму про продаж вилки, яку я і придбав.

Всякі емулятори картриджів, прогресивні пружини і треті траверси я відкинув, бо бюджет того всього підкрадається до бюджету свапа.

Що ж, ціль є, ентузіазм (шило в одному місці) є, а також є підтримка однодумців з рокер-ендуро-чату. Починаю збирати інформацію з всіляких зарубіжних сайтів, а її зовсім мало. Ніхто цим не займався і не висвітлював всі ньюанси. Єдиний простий варіант це встановлення болт-он передка від KLX650, але на наших просторах не те що запчастин, а таких мотоциклів дуже мало. Відкидаю цей варіант.
На одному з рокер-пікніків ми тестували жорсткість вилок KLR і Well'ового DRZ простим впиранням в дерево і викручуванням керма. Тоді вилка Сузукі мене вразила, і поселила ідею в мою підсвідомість. Потім була річна рокеровка, і я озброївшись рулеткою, виміряв певні розміри на DRZ і зрозумів - це воно.

Трохи технічних характеристик:
• виробник - SHOWA, рік 2001;
• тип - класичний телескоп;
• хід - 290 мм (klr - 230 мм);
• діаметр пера - 49 мм (klr - 41 мм);
• регулювання відбою - 11 положень (klr - без регулювання)
• регулювання стиснення - кількістю та густиною масла (klr - приблизно так само);
• преднатяг пружини (klr - без регулювання).
Окрім того, фактори, що спливають на жорсткість - масивніші траверси і більший діаметр колісної вісі.
І от настали сприятливі умови і Avior скидає посилання з мотокрос форуму про продаж вилки, яку я і придбав.

- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Це наша ментальність. Чорним по білому написано, що забороняється, а народ, коли дуже захочеться, вважає що можна. При совку у нашому районному ГАЇ був начальник, який знав напам'ять всі номери транспортних засобів та прізвища їх власників. Впевнений, що таких працівників наразі не знайдеш, але номер для мопеда від номера для мотоцикла відрізнити зможе кожен поліцай. А втім, я нічого доводити не збираюсь катайте з таким номером, з яким вважаєте за потрібне, хоч з трактора номер почепіть...Цей пункт не зовсім підходить.

_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 13:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 426 разів
- Подякували: 282 рази
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Та ніхто ж не каже, що це правильно. Просто закони так написані, що повно лазійок. Неуки ж пишуть...
TA600 youtube Сайт
- Лях
- Майстер
- Повідомлень: 3989
- З нами з: 26 січня 2010, 13:22
- Мотоцикл: Honda Transalp 600V
- Звідки: Хмельницька обл.
- Дякував (ла): 426 разів
- Подякували: 282 рази
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Для чого було робити липух розміром — 220×174 мм?
Якщо ви йдете в Європу, то робіть як в Європі!
В Польщі, наприклад, мотоциклетний номер має розмір 190×150 mm.
Але це я вже почав флудити, перепрошую!
Якщо ви йдете в Європу, то робіть як в Європі!
В Польщі, наприклад, мотоциклетний номер має розмір 190×150 mm.
Але це я вже почав флудити, перепрошую!

TA600 youtube Сайт
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3141
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 262 рази
- Подякували: 864 рази
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
На годовой жду тест драйв и пиво за наводки и поставки )))))
Путешествуя, ты каждый раз переживаешь еще, и еще одну маленькую жизнь. Каждое путешествие — это новая история, особенная и неповторимая.
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2678
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 517 разів
- Подякували: 391 раз
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Так як послідовники наврядчи з'являться тому коротко опишу, що було зроблено для встановлення вилки:
• виточена нова вісь нижньої траверси - довша на 29,8 мм;
• нижній підшиник підійшов оригінальний з DRZ, розміром 30x52x16;
• верхній підшипник трохи нестандартний, розміром 30х47х15;
• шайба під верхній підшипник 34х46,5х4;
• приварений новий обмежувач повороту керма;
• колесо від DR650 з розточеною ступицею під колісний підшипник DRZ розміром 20X37X9;
• нові дистанційні втулки і центральна розпорна в ступицю.
Тут можна вже перевести подих, вилка з колесом на місці.


Додам трохи в текст ключових слів для іноземних колег: drz fork to klr, klr650 fork swap, KLR 650 fork conversion.
• виточена нова вісь нижньої траверси - довша на 29,8 мм;
• нижній підшиник підійшов оригінальний з DRZ, розміром 30x52x16;
• верхній підшипник трохи нестандартний, розміром 30х47х15;
• шайба під верхній підшипник 34х46,5х4;
• приварений новий обмежувач повороту керма;
• колесо від DR650 з розточеною ступицею під колісний підшипник DRZ розміром 20X37X9;
• нові дистанційні втулки і центральна розпорна в ступицю.
Тут можна вже перевести подих, вилка з колесом на місці.



Додам трохи в текст ключових слів для іноземних колег: drz fork to klr, klr650 fork swap, KLR 650 fork conversion.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2678
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 517 разів
- Подякували: 391 раз
- Контактна інформація:
- Chezara
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1039
- З нами з: 15 серпня 2012, 07:42
- Мотоцикл: CZ 472.6=>Honda TA650
- Звідки: Бровары
- Дякував (ла): 164 рази
- Подякували: 156 разів
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Безспірно великий об"єм робіт. Дуже багато чого залишилося за кадром, токарка/сласарка та інше. Особисто я вважаю що витрачений час та кошти ти повернеш у вигляді задоволення від зовсім іншого ОМАРа. 

Життя стає цікавішим, якщо частіше відривали ср@ку від дивану.
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 361
- З нами з: 26 січня 2012, 10:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 125 разів
- Подякували: 88 разів
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Вилка і колесо з Suzuki
от тепер Омар поїде 


Вірю в закони динаміки
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2678
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 517 разів
- Подякували: 391 раз
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Там ціла епопея: динама зі сторони токаря, запорена ступиця і покупка нової на ібей, затримка запчастин з Японії і т.д. Реально в деякі моменти вже опускались руки і наступав відчай. Також поставало питання в голові, а чи не багато я на себе взяв і на%уяономнєнадо?
Так кажеш, наче він до цього не їхав, або в чомусь програва Дрину (лєгєнді дакару!).Вилка і колесо з Suzukiот тепер Омар поїде
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3141
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 262 рази
- Подякували: 864 рази
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
а где эмоции о первом опыте спицовке колеса ))) ????
Путешествуя, ты каждый раз переживаешь еще, и еще одну маленькую жизнь. Каждое путешествие — это новая история, особенная и неповторимая.
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2678
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 517 разів
- Подякували: 391 раз
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Ти ба, забув. Мабуть мій мозок просто викреслив ці спогади, як сильно травматичні для психіки.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2678
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 517 разів
- Подякували: 391 раз
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Далі йде черга адаптації гальмівного супорта. Колесо з DR650 я обрав не просто так - воно з заводу комплектується гальмівним диском 300 мм. Цей розмір, на мою думку, є ідеальним для KLR (рідний був 280 мм).
Оригінальний же розмір диска DRZ - 240 мм і постає задача у виготовленні скоби, що віддалити супорт від стакана вилки.
В природі існують заводські рішення, але під диски 280 і 320 мм.

Та ще й ціна біля 100 евро не сильно мотивувала. Тому прийняв рішення виготовити самостійно.
Пацани з мене приколюються, що я багато чого роблю з фанери, але ж це не так. Я з неї тільки моделюю майбутню деталь, а вже потім роблю кінцевий варіант. Так само і з кронштейном вийшло.
Змоделював.

З допомогою болгарки випиляв з центральної частини швелера.

Зварив до купи.

Пошліфував, пофарбував, поставив.

Оригінальний же розмір диска DRZ - 240 мм і постає задача у виготовленні скоби, що віддалити супорт від стакана вилки.
В природі існують заводські рішення, але під диски 280 і 320 мм.

Та ще й ціна біля 100 евро не сильно мотивувала. Тому прийняв рішення виготовити самостійно.
Пацани з мене приколюються, що я багато чого роблю з фанери, але ж це не так. Я з неї тільки моделюю майбутню деталь, а вже потім роблю кінцевий варіант. Так само і з кронштейном вийшло.
Змоделював.

З допомогою болгарки випиляв з центральної частини швелера.

Зварив до купи.

Пошліфував, пофарбував, поставив.

- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3141
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 262 рази
- Подякували: 864 рази
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Что с жестокостью пружин?
Хватает или уже думаешь про замену?
Измерял статик саг и саг ?
У тебя же версия вилки где можно затянуть пружину? Кстати, а ревизию вилки чего не делал ?
Хватает или уже думаешь про замену?
Измерял статик саг и саг ?
У тебя же версия вилки где можно затянуть пружину? Кстати, а ревизию вилки чего не делал ?
Путешествуя, ты каждый раз переживаешь еще, и еще одну маленькую жизнь. Каждое путешествие — это новая история, особенная и неповторимая.
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2678
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 517 разів
- Подякували: 391 раз
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Так, рання версія саме така. Ревізію робив: промив і залив нове мастило.
На перший погляд жорсткості вистачає. Заміри буду проводити на цих вихідних, і робити якісь висновки.
На перший погляд жорсткості вистачає. Заміри буду проводити на цих вихідних, і робити якісь висновки.
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3141
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 262 рази
- Подякували: 864 рази
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Так тебе даже хорошо что вилка такой версии. Проще саг настроить, а для такой переделки это важный параметр.
А мот сильно проседает под своим весом, когда просто ставишь ровно? Для примера врка проседает очень мало, а вот когда я сяду то значительно... На сток подвеске клра у меня было наоборот))) Под своим весом он садиться на 25%, а когда я сажусь на 5% =)))
А мот сильно проседает под своим весом, когда просто ставишь ровно? Для примера врка проседает очень мало, а вот когда я сяду то значительно... На сток подвеске клра у меня было наоборот))) Под своим весом он садиться на 25%, а когда я сажусь на 5% =)))
Путешествуя, ты каждый раз переживаешь еще, и еще одну маленькую жизнь. Каждое путешествие — это новая история, особенная и неповторимая.
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2678
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 517 разів
- Подякували: 391 раз
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Я тільки по гаражному кооперативу пару кіл намотав на радостях, що зібрав. Тільки пам'ятаю, що до землі не діставав обома ногами, і підіймач треба тепер на максимум викручувати, щоб переднє колесо відірвати від землі. Зробив один замір по контрольній точці (кришка бака), і він дорівнює стандартному значенні KLRa.
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3141
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 262 рази
- Подякували: 864 рази
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
ех, а когда я хотел идти по этому пути)))
Зад - КТМ, перед ДРЗ
Но решился на другой вариант, покупка сразу готового мота под офройд )))
П.С. Давай еще замени радиатор на алюм от кросача с нормальной защитой и избавься от тяжеленых дуг клра )))
Зад - КТМ, перед ДРЗ
Но решился на другой вариант, покупка сразу готового мота под офройд )))
П.С. Давай еще замени радиатор на алюм от кросача с нормальной защитой и избавься от тяжеленых дуг клра )))
Путешествуя, ты каждый раз переживаешь еще, и еще одну маленькую жизнь. Каждое путешествие — это новая история, особенная и неповторимая.
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
- Chezara
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1039
- З нами з: 15 серпня 2012, 07:42
- Мотоцикл: CZ 472.6=>Honda TA650
- Звідки: Бровары
- Дякував (ла): 164 рази
- Подякували: 156 разів
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Ті хто приколювався, знають що ти все робиш правильно. Мабуть вже в готовому до Дакару КТМ ти б знайшов що замінити.

Буду в черзі на тест драйв.
Життя стає цікавішим, якщо частіше відривали ср@ку від дивану.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2678
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 517 разів
- Подякували: 391 раз
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Ти трохи лукавиш, бо змінив клр в першу чергу із-за того, що він заважкий для тебе).
З радіатором мабуть нічого робити не буду, бо нема на нього натхнення. Мене ще чекає доробка туристичного обвісу, а запал і бюджет вже закінчились. Певні плани на наступне міжсезоння вже є.
Chezara, завжди готов.
З радіатором мабуть нічого робити не буду, бо нема на нього натхнення. Мене ще чекає доробка туристичного обвісу, а запал і бюджет вже закінчились. Певні плани на наступне міжсезоння вже є.
Chezara, завжди готов.

Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів