KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3141
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 262 рази
- Подякували: 864 рази
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Ну в общем да вес для меня важнее всего было.
Так и была задумка замены подвески и облегчения, а для облегчения нужно было снять дуги... а там нужно менять радиатор и т.д...
Будет интересно сравнить) Для примера на клр ехать сидя по полю выше 70 было больно для спины.. на врке я же пилю даже 90 сидя и привставая на больших ямах )))
Так и была задумка замены подвески и облегчения, а для облегчения нужно было снять дуги... а там нужно менять радиатор и т.д...
Будет интересно сравнить) Для примера на клр ехать сидя по полю выше 70 было больно для спины.. на врке я же пилю даже 90 сидя и привставая на больших ямах )))
Путешествуя, ты каждый раз переживаешь еще, и еще одну маленькую жизнь. Каждое путешествие — это новая история, особенная и неповторимая.
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2678
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 517 разів
- Подякували: 391 раз
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Наступний етап - адаптація павука, на якому тримається морда, замок запалювання і приборка. Вирішив виготовити кронштейни, які будуть кріпитись на штатні отвори з різьбою, що присутні на траверсах.
Виставив замок по упору на рамі, почав творити кронштейн навколо нього. Сумарно він зварився із 14-ти фрагментів.
Результатом задоволений - замок на штатному місці, закривається як і в оригіналі.


Нижній перехідний кронштейн значно простіший, але все-таки трохи погрався з кільцем, через яке проходить гальмівний шланг.

Виставив замок по упору на рамі, почав творити кронштейн навколо нього. Сумарно він зварився із 14-ти фрагментів.



Нижній перехідний кронштейн значно простіший, але все-таки трохи погрався з кільцем, через яке проходить гальмівний шланг.

- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 361
- З нами з: 26 січня 2012, 10:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 125 разів
- Подякували: 88 разів
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Було б прикольно кронштейн і замок прикрутити болтами з відривними головками, чи якимось подібним антивандальним способом. Типу під завод закосити.
І ще цікаво побачити загальний вигляд з супертрапом.
І ще цікаво побачити загальний вигляд з супертрапом.
Вірю в закони динаміки
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3141
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 262 рази
- Подякували: 864 рази
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
А траверсы такой же формы ? При полном вывороте провода/тросы вилка не зажимает ?
Путешествуя, ты каждый раз переживаешь еще, и еще одну маленькую жизнь. Каждое путешествие — это новая история, особенная и неповторимая.
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2678
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 517 разів
- Подякували: 391 раз
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Я думаю, що то вже занадто. Всі ми розуміємо, що штатний замок, то від волоцюг і дітей. Завтра планую вже все дозбирати і сфоткаю.
Траверси трохи грубші по висоті, плюс морда видвинулась вперед на 15 мм, тому місця там достатньо.провода/тросы вилка не зажимает ?
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3141
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 262 рази
- Подякували: 864 рази
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
А что ты куришь/пьёшь что бы так торкало и приходила идея сделать такой кронштейн ?))
Путешествуя, ты каждый раз переживаешь еще, и еще одну маленькую жизнь. Каждое путешествие — это новая история, особенная и неповторимая.
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2678
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 517 разів
- Подякували: 391 раз
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Підкол зараховано. Він сам зробився - залізячка до залізячки. Спроектувати таке, то ще треба постаратися.
- RomanЫch
- уважаемый
- Повідомлень: 505
- З нами з: 07 листопада 2012, 00:52
- Мотоцикл: JAWA 634-8 , мт-11в стадии ремонта, багги самоделка-Дирт девил.Shineray 250X-TRAIL
- Звідки: г.Днепропетровск
- Дякував (ла): 43 рази
- Подякували: 141 раз
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
У хозяина мотоцикла ,руки из правильного места растут,раз такие вещи из куска железяки выпиливаетЗдесь нужно быть немножко маньяком.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2678
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 517 разів
- Подякували: 391 раз
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Колись Скоморох казав, якщо не можна купити, то випиляємо з рельси.
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3141
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 262 рази
- Подякували: 864 рази
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
А что будешь делать с геометрией? у тебя же все так же морда завалена вниз...
Занижать линками жопу?
Или проставки в вилку что бы поднять морду?
Занижать линками жопу?
Или проставки в вилку что бы поднять морду?
Путешествуя, ты каждый раз переживаешь еще, и еще одну маленькую жизнь. Каждое путешествие — это новая история, особенная и неповторимая.
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2678
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 517 разів
- Подякували: 391 раз
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Хз, як зроблю заміри, то буде видно. Занижати задню частину точно ні.
- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1227
- З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 484 рази
- Подякували: 146 разів
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Красава! Тільки було хотів питати що там з мотиком і прочитав, що нашкрябав на форумі.
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1387
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 211 разів
- Подякували: 352 рази
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
ось тому дуже хочеться власний станок (дебіл в 90 х полінився напрягтись)
- За це повідомлення автора Александр77 подякував:
- Aleks1978
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2678
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 517 разів
- Подякували: 391 раз
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Прийшла чергова субота і можливість вигуляти Омарчика з усіма нововведеннями. Але спочатку контрольні заміри просідання підвіски.
Покликав сусіда по гаражу, який важить приблизно як я в повному екіпі, посаджив його на мот і зробив вимірювання. Просідання вилки становить приблизно 7% від загального ходу, що являється нормою для ендуро мотоцикла.
Катнув по місту і по лайтовим грунтам. Вихлоп має доволі цікавий шиплячий басовитий звук. Гальма поки не розпробував, але більша жорсткіть вилки і менший клювок відчувається. Єдине, що підрегулюю, це зменшу преднатяг задньої пружини, і трохи передніх.
Замінив зломаний пульт на новий, що приїхав з Англії. Також поставив нові гріпси.

Покатав пасажира.

Наче непогана фотка, але соломина все зіпсувала.

По приїзду в гараж злив старе мастило і поліз під клапанну кришку. На одному впускному клапані майже зник зазор. Замість 0,1-0,2 там було 0,03. Ще й знов шайбу погризли кляті бобри. Це вже другий раз. Нажаль не пам'ятаю, під яким кулачком була вперше ця ситуація.

Нова оливка, хвільтр і магнітна занижена пробка TUSK

Покликав сусіда по гаражу, який важить приблизно як я в повному екіпі, посаджив його на мот і зробив вимірювання. Просідання вилки становить приблизно 7% від загального ходу, що являється нормою для ендуро мотоцикла.
Катнув по місту і по лайтовим грунтам. Вихлоп має доволі цікавий шиплячий басовитий звук. Гальма поки не розпробував, але більша жорсткіть вилки і менший клювок відчувається. Єдине, що підрегулюю, це зменшу преднатяг задньої пружини, і трохи передніх.
Замінив зломаний пульт на новий, що приїхав з Англії. Також поставив нові гріпси.

Покатав пасажира.

Наче непогана фотка, але соломина все зіпсувала.

По приїзду в гараж злив старе мастило і поліз під клапанну кришку. На одному впускному клапані майже зник зазор. Замість 0,1-0,2 там було 0,03. Ще й знов шайбу погризли кляті бобри. Це вже другий раз. Нажаль не пам'ятаю, під яким кулачком була вперше ця ситуація.

Нова оливка, хвільтр і магнітна занижена пробка TUSK

- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 361
- З нами з: 26 січня 2012, 10:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 125 разів
- Подякували: 88 разів
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
А в чому прикол заниженої пробки? Плюс кілька міліметрів до кліренсу?
Вірю в закони динаміки
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2678
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 517 разів
- Подякували: 391 раз
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Ну так, в темі про Тенгай я наводив приклади, що оригінальна висока пробка небезпечна, при агресивному стилі їзди.
- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1227
- З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 484 рази
- Подякували: 146 разів
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
А яка там різьба? На авто є пробки під внутрішній квадрат (Москвич) або шестигранник.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2678
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 517 разів
- Подякували: 391 раз
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Не зовсім, різьба M12 x 1.5mm, під шестигранний ключ 6мм. Плюс він має магнітік.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2678
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 517 разів
- Подякували: 391 раз
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Ще трошки поліпшень.
Прийшов час замінити мій старенький і побитий захист керма Acerbis Rally Pro. ВІн відслужив вірою і правдою, був багато разів рихтований та паяний. Але свою роль виконував.
Встановив ZETA PRO ARMOR. Вона має відразу кілька переваг: це міцніший профіль, особлива геометрія та можливість заміни пошкодженого бокового слайдера і встановлення туристичних щитків більшого розміру. Окрмі того другий кінець дуги встановив не на кермо, а на верхню траверсу, що сумарно дає більшу жорсткість і розвантажує кермо.


На центральний кофр встановив багажник IRON SKILL для карематів та різного легкого шмурдяку. Зроблено в Україні.

Сидіння відправляв на перетяжку в Запоріжжя. Майстри з ONEHILLMORE підремонтували поролон і зробили окантовку по пластику. Матеріал цупкий та товстий. Єдиний мінус, що залазити і злазити з мотоцикла стало важче.


І трохи покатух дорогами та офроудом, сумарно кілометрів 100 накатали.



Прийшов час замінити мій старенький і побитий захист керма Acerbis Rally Pro. ВІн відслужив вірою і правдою, був багато разів рихтований та паяний. Але свою роль виконував.
Встановив ZETA PRO ARMOR. Вона має відразу кілька переваг: це міцніший профіль, особлива геометрія та можливість заміни пошкодженого бокового слайдера і встановлення туристичних щитків більшого розміру. Окрмі того другий кінець дуги встановив не на кермо, а на верхню траверсу, що сумарно дає більшу жорсткість і розвантажує кермо.


На центральний кофр встановив багажник IRON SKILL для карематів та різного легкого шмурдяку. Зроблено в Україні.

Сидіння відправляв на перетяжку в Запоріжжя. Майстри з ONEHILLMORE підремонтували поролон і зробили окантовку по пластику. Матеріал цупкий та товстий. Єдиний мінус, що залазити і злазити з мотоцикла стало важче.



І трохи покатух дорогами та офроудом, сумарно кілометрів 100 накатали.



- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2678
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 517 разів
- Подякували: 391 раз
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Це наврядчи. При падінні сила прикладається на доволі жорсткий вузол. Хоча падіння слона - це завжди боляче.
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3141
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 262 рази
- Подякували: 864 рази
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Самое слабое звено это крепление от защиты к траверсе.. Оно первое лопнет
Путешествуя, ты каждый раз переживаешь еще, и еще одну маленькую жизнь. Каждое путешествие — это новая история, особенная и неповторимая.
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2678
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 517 разів
- Подякували: 391 раз
- Контактна інформація:
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Якось рився на просторах інету і знайшов комплект, що готовий до встановлення на KLR за 750 $.



Зверніть увагу, як автор вирішив проблему короткої осі траверси.
Окрім того в комплекті стандартне DRZ колесо з гальмівним диском 240 мм, яких для важкого слона явно замало.



Зверніть увагу, як автор вирішив проблему короткої осі траверси.

Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів