Сторінка 10 з 17

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 16 квітня 2018, 16:17
KWAKA
Саме так :smoke:

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 01 травня 2018, 00:41
KWAKA
Дві години витратив на цей корончатий ключ, щоб затиснути з певним зусиллям рульову колонку.
Зображення

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 01 травня 2018, 02:58
Dr_Hammer
Нормально побавився, а звичайний сегментний ключ не проходить?

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 01 травня 2018, 10:36
KWAKA
Заморочився заради того, щоб динамометричним ключем затянути. Там з торця гайка приварена, а на неї ключ з головкою. До цього крутив газовим.

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 23 липня 2018, 09:50
KWAKA
Накопичилося трохи новин, тому продовжуємо.
Корончата головка та затягування рульової гайки з певним зусиллям себе не виправдало. То багато, то мало. Тому регулювання проводиться не розбираючи мотоцикла, а відпусканням гайок верхньої траверси і тонкою виколоткою та молотком.

Після "файних" доріг Вінницької області амортизатор потік. Основна проблема полягала в тому, що він бюджетний, і завальцьований. Тобто покатався і викинув. Но нє тут то било! Покатався по різним майстрам і от результат.

Зображення

Аморт вже має гайку для розборки і штуцер для накачування азотом. Після ремонту він пережив Карпати, значить ще трохи попрацює.

Трохи згодом в гаражі стався коллапс, робота стала, конвеєр зупинився. :o

Зображення

Затягував гаєчку на 4, і розламав лещата навпіл. Добре, що в господарстві мав інші лещата, що давно вже валялися, то на горищі, то в підвалі і чекали свого часу.

Зображення

Повністю розібрав, болгаркою іржу здер, заводські косяки та люфти по мірі можливості прибрав. Робота пішла знову. :smoke: До речі, шукаю на них поворотну основу, бо купив без неї. До столу прикуртив болтами, що знайшов, а саме явівські на 8 :niasilil: Пізніше куплю нормальні.

Якось риючись на просторах ібею в пошуках запчастин на Тенгайчика натрапив на пластикову кришку бачка з охлаждайкою всього за 0,99 центів (купив мот без неї). Не довго думаючи її придбав, та за два тижні вже тримав в руках. Доставка вишла баксів 12, але оригінальна запчастина того вартує.

Зображення

Ліворуч саморобна кришка, що склепана з шматка пральної машини років 4 тому.

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 23 липня 2018, 15:42
zek009
Сергей хватит уже в "качалку" ходить, даже совковое железо не выдерживает твоих издевательств :sotona: .

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 23 липня 2018, 17:24
KWAKA
Тіски більш з сучасних, литво дуже погане. Я вже їх ремонтував раз, і чекав коли розламаються навпіл.

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 11 лютого 2019, 16:07
KWAKA
Наши рукі нє для скукі. Займаюсь потроху Омарчиком.

Вирішив навести порядок в проводці, і на кожного споживача (бібіка, фара, розетка 12В) поставити окремого запобіжника. Попередньо виготовив кронштейн.

Зображення

Встановив за бачком з охлаждайкою, щоб був доступ без знімання пластику.

Зображення

На олх купив люміньову платформу монокей. На штатні отвори вона не ставала, тому виготовив перехідну пластину зі сталі.

Зображення

Версія 1.0.

Зображення

Вона здалася важкуватою, тому трохи спиляв зайвого.

Зображення

Зображення

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 11 лютого 2019, 16:16
Лях
А для бібіки нащо? Не чув, щоб від сигналу проводка горіла.

Платформу прямо до крила припердолив, без рамки? :sotona:

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 11 лютого 2019, 16:19
MAXDZ
По профессии случайно не электрок? )))

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 11 лютого 2019, 17:01
KWAKA
Лях писав: 11 лютого 2019, 16:16 А для бібіки нащо? Не чув, щоб від сигналу проводка горіла.
На яві колись згоріла кнопка, тому тут зробив наперед

Лях писав: 11 лютого 2019, 16:16 Платформу прямо до крила припердолив, без рамки? :sotona:
Під "пеналом" там рама йде. Додав фото.
s-l1600.jpg
MAXDZ писав: 11 лютого 2019, 16:19 По профессии случайно не электрик? )))
Ні, електрику і сантехніку ненавиджу Зображення

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 18 лютого 2019, 10:12
KWAKA
Чергова субота - чергова робота. З ряду причин був вимушений відмовитись від стандартної панелі приладів: зломало прилив привода на ступиці, давно не працюючий одометр, заманливі умови обміну запчастин на електронну приборку.

З фанери змоделював панель.

Зображення

Потім за допомогою ручного фрезера і копірувальної фрези зробив то саме, але з матьорого пластику, який купив на радіобарахолці.

Зображення

Багато часу витратив на виготовлення кронштейнів непростої форми.

Зображення

Так і день закінчився. :gazenvagen:

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 18 лютого 2019, 11:58
archerix
:super:

Давно думаю о чем-то подобном с электронными приборчиками - один фиг штатный спидометр никогда не работал, а китайских тахометр показывает что хочет :) Но вряд ли когда-то всерьез дойдут руки :(

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 18 лютого 2019, 14:12
Vvv
archerix писав: 18 лютого 2019, 11:58 :super:

Давно думаю о чем-то подобном с электронными приборчиками - один фиг штатный спидометр никогда не работал, а китайских тахометр показывает что хочет :) Но вряд ли когда-то всерьез дойдут руки :(
Василий , всё гениально и , просто , вот у меня , руки дошли , даже спидометр с подсветкой , извиняюсь что в чужой теме :lol:

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 18 лютого 2019, 16:46
archerix
Эклектичненько :super:

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 18 березня 2019, 09:03
KWAKA
Настав час багажника.

Приварив кріплення під систему монокей та 5-ти літрову каністру. На другому фото є деталь з яви :super:

Зображення

Зображення

Зображення

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 25 березня 2019, 10:05
KWAKA
Далі прийшла черга підрамника. Він тримається на чотирьох болтах М8. Американці, в якості тюнінгу, продають замість верхніх болтів велику болтяру на 10 з гайкою і сверло. Я зняв підрамника, і перерізав різьбу на 10, та встановив болти з індексом міцності 10,9.
Нижні болти замінив також на 10, з кастомною головкою (об нього треться мотобот).

Зображення

Задню частину підрамника посилив косинками, бо в колєги вже був прецедент. Напівавтомата на маю, тому варив електродами. Чезара казав, що я такий собі зварювальник. :gazenvagen: На вигляд не дуже, але тримати повинно.

Зображення

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 25 березня 2019, 14:36
route 66
Антипионер писав: 25 березня 2019, 10:05 варив електродами. Чезара казав, що я такий собі зварювальник.
На вихідних ставив заборчик низенький, другий раз тримав електродотримач в руках. Понасирав знатно, але треба вчитись. Зварювальник (MIG/MMA) вже майже рік стоїть. Полуавтоматом ще не пробував

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 25 березня 2019, 15:40
KWAKA
Напівавтомат звичайно краще, і варити ним легше. З електродом ти наче навчився, але тільки змінюються якісь умови (кут зварки, товщина і т.д.) то все йде наперекосяк. Особливий кайф просмалити дзюрку, а потім її заварювати.

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 25 березня 2019, 17:08
route 66
Я в гаражі на столі тренувався, ніби виходило. Тут став до стовпчиків приварювати полоси, то більше срав, чим варив

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 25 березня 2019, 19:32
C_ Joker
Если варишь уверенно ручником, то полуавтомат- это детский лепет!))
З.Ы. Навалил конечно знатно!

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 01 квітня 2019, 12:49
KWAKA
В суботу підзібрав задню частину мотоцикла і приміряв своєрідний боді-комплект, а саме бак на 23 л і сидіння від Tengai. Бак став як рідний, а от основу сидіння прийшлося гарно попідрізати.

Зображення

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 01 квітня 2019, 13:00
Avior
Сидим тут пишем и лайкаем друг другу посты)))

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 01 квітня 2019, 14:28
KWAKA
Все для нащадків

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 01 квітня 2019, 16:34
Лях
А рідний на скільки літрів був?