Сторінка 12 з 17

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 06 серпня 2019, 08:13
route 66
Антипионер писав: 02 серпня 2019, 08:57 Givi A660
Де знайшов? Він же новий дорогущий

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 06 серпня 2019, 08:53
KWAKA
Завдяки Містеру ОЛХ купив разом з кріпленнями за 1 к.

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 06 серпня 2019, 09:03
route 66
пощастило!

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 06 серпня 2019, 20:51
Beowulf
Как тебе митас е-07? Это ж он виднее на полке в гараже?
По асфальту гудит сильно? Как в песке и по пересеченке себя ведет? Стирается бысто?
У меня спереди Сахара-3 старенькая и сзади хайденау к60. Держак хороший по песку и грунту, по асфальту перед гудит сильно (правда чего отнего ещё ждать). к60 что-то быстро уходит примерно за 3000 ушла почти половина((

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 07 серпня 2019, 08:54
KWAKA
Звичайна універсальна гума. Нічого по факту не можу сказати, бо мені її подарували б\ушною. Одного разу передок підсковзнувся на мокрому асфальті, тому до неї відношусь насторожено.

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 07 серпня 2019, 11:18
KWAKA
Тяжкий шлях самурая-покращувача. За сприятливих умов обзавівся амортом, що мав стояти на сіро-чорному клр-і, але не склалось.
Перше з чого почав, це виготовлення сервісного ключа для розборки і штуцера для прокачування.

Зображення

Після розборки аморта видалив дистанційну вставку, що зменшувала хід аморта (він стояв на KTM 640 DUKE). Також замінив масло з 2,5W на 5W, бо ктм все-таки легший за клр.

Зображення

Порівняння двох амортів дає такий висновок: так як хід штока на обох амортах однаковий, то хід підвіски як був 200 мм так і залишився. Але міжцентрова відстань більша на 1 см, що дає більшу висоту по сидінню і відповідно кліренс на 4 см.

Зображення

Аморт встановлено з бубном і матюками. На хвіст мотоцикла прикрутив планку з фанери для замірів. І от що я отримав:
  • максимальна висота задньої частини мотоцикла OEM/WP - 101см/105см;
  • просідання мотоцикла під своєю вагою OEM/WP - 97см/98,5см;
  • просідання мотоцикла під моєю вагою OEM/WP - 93см/93см.
З точки зору теорії можна зробити висновок, що аморт хоче більш жорстку пружину, але слід зауважити, що преднатяг майже в нулі, і тиск в балоні 7 атм замість 10-ти. Покатаєм-побачим.
Також за сприятливих умов було придбано алюмінієвий маятник з KLR650B, який легший від рідного стального на 2,5 кг.

Зображення

Але на цьому епопея із задком не закінчується. Ланцюг дістає до "рюкзака" аморта. Так шо треба знов все розібрати, на токарному вкоротити рюкзак, і зібрати назад. :gazenvagen: :gazenvagen: :gazenvagen:

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 08 серпня 2019, 13:28
Beowulf
Как аморт работает с более густым маслом? Чувствуются ли регулировки?
П.С. Сказание об WP оммортизаторе напомнило мне, что на балконе лежит Showa от XR600r и ждет установки в ХТ :)

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 08 серпня 2019, 17:32
KWAKA
Ще не їздив, не вистачило часу. Різниця в мастилі і регулюваннях відчулася зразу, коли аморт був в лещатах, і я ганяв його туди-сюди.

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 20 жовтня 2019, 12:51
KWAKA
За допомогою металолому, двух поворотних коліс з барахолки зробив візок, щоб катати мотоцикла по гаражу. Сам він тимчасово не може. :smoke:

Зображення

Зображення

Також поїхав у подорож (частково правда).

Зображення

Правий пульт на кермі вклинив. Думав розберу, відремонтую, но нє тут то било. :cry:

Зображення

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 17 листопада 2019, 23:47
KWAKA
Поки їдуть запчастини, вирішив зайнятись задніми гальмами. На KLR650C вони не дуже ефективні з ряду причин. Найперша, і мабуть найголовніша причина - це величезний холостий хід педалі. Він становить приблизно 1.5-2 см. Давайте розбиратись.
Розібрав вузол, взяв радянського штангена-колумбіка, і ось що отримав: вал лапки - 13.9, отвір в рамі 14,1 плюс виробітка.
В запасах знайшов болта з нижнього кріплення амортизатора, який майже ідеально підійшов. Різьба на 14, а тіло на 15. Віддав токарю, щоб зробив 14.3 і канавку для змазки.

Зображення

Потім за допомогою регульованої розгортки 13.5-15 збільшив отвір в рамі, щоб болт заходив з мінімальним зазором.

Зображення

Болгаркою спиляв шляпку вала в лапки і вибив його молотком. Вварив ручною зваркою нового вала/болта.

Зображення

Зображення

Пофарбував, зібрав - кайф. Холостого ходу майже нема, а гайкою вибрав продольний люфт (по заводу лапка трималась на шплінту). Наступним кроком буде встановлення армованої магістралі, і питання буде закрито.

Поки зварка була під рукою, то видалив обойми рульових підшипників.

Зображення

Так, метод доволі варварський. Але іншого шляху нема - виробник не передбачив ніяких виборок куди можна вперти зубило. Все, курва, заподліцо.

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 18 листопада 2019, 13:56
Chezara
Avior писав: 18 листопада 2019, 13:51 Так что будешь ставить в замен родной вилки?
Какие планы? Делись с обществом )))


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
Я б порадив би вилку з дрз, думаю варта уваги

Re: KLR650C. "Омар"[emoji2398]

Додано: 18 листопада 2019, 14:04
Avior
Та ну. Лучше от КТМ 950-990


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 18 листопада 2019, 14:09
Chezara
Або від трансальпа

Re: KLR650C.

Додано: 18 листопада 2019, 14:36
KWAKA
Avior писав: 18 листопада 2019, 13:51 Так что будешь ставить в замен родной вилки?
Какие планы? Делись с обществом )))
Поставлю два дубових патика діаметром 49 мм.
Avior писав: 18 листопада 2019, 14:04 Лучше от КТМ 950-990
Я схожий на олігарха? Вилка коштує як пів КЛР.
Chezara писав: 18 листопада 2019, 14:09 Або від трансальпа
Сорян, але це шило на мило. Єдина відмінність - це можливість прикрутити третю траверсу на кріплення крила.

Re: KLR650C.

Додано: 18 листопада 2019, 15:57
Chezara
Антипионер писав: 18 листопада 2019, 14:36 Єдина відмінність - це можливість прикрутити третю траверсу на кріплення крила.
Стопе, як одна відмінність? А другий ДВОХПОРШНЄВИЙ суппор?

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 18 листопада 2019, 15:58
KWAKA
А нашо він? Ще додати пару кілограмів? Одного диску 300 мм вистачить з головою.

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 18 листопада 2019, 16:07
Geser
І супорт від R1.

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 18 листопада 2019, 16:24
Avior
Антипионер писав: 18 листопада 2019, 15:58 А нашо він? Ще додати пару кілограмів? Одного диску 300 мм вистачить з головою.
С парой дисков вилку не так будет крутить

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 18 листопада 2019, 16:26
Chezara
Антипионер писав: 18 листопада 2019, 15:58 А нашо він? Ще додати пару кілограмів? Одного диску 300 мм вистачить з головою.
Оо. Вскриваються картішки

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 13 квітня 2020, 11:18
KWAKA
Продовжую нескінченний процес з покращеннями. Була середина лютого і деталі передньої підвіски досі не прийшли. Тому зайнявся "кузовом".

Рідні поворотники вже давно зломав, а також зломав парочку ІЖовських, тому прийняте було кардинальне рішення замінити всі 4 лопухи на щось компактніше, сучасніше і світлодіодніше.

Вид до.

Зображення

Вид після.

Зображення

Придбав комплект поворотників DRC MOTO LED 601 Led Flasher.
Окрім того замінив мотоциклетний номерний знак на мопедний.

Дехто спостережливий помітить, що на другому фото зник глушник, і це не просто так. За сприятливих умов було придбано справжню, штатівську банку Supertrapp в розмірності 4 дюйми.

Зображення

Заводські сайлентблоки, на яких висів штатний важкелезний глушак, а потім саморобний прямоток, зносилися вщент.

Зображення

Замість них в раму запресував втулки з поліаміду.

Зображення

І виготовив новий кронштейн з сайлентблоком.

Зображення

Зображення

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 13 квітня 2020, 11:31
Александр77
KWAKA писав: 13 квітня 2020, 11:18 Продовжую нескінченний процес з покращеннями. Була середина лютого і деталі передньої підвіски досі не прийшли. Тому зайнявся "кузовом".

Рідні поворотники вже давно зломав, а також зломав парочку ІЖовських, тому прийняте було кардинальне рішення замінити всі 4 лопухи на щось компактніше, сучасніше і світлодіодніше.


Придбав комплект поворотників DRC MOTO LED 601 Led Flasher.
Окрім того замінив мотоциклетний номерний знак на мопедний.

:o :o :o :o :o :o :o :o (а що так можна??? на мопедний???)

що віддав за повороти?

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 13 квітня 2020, 11:36
KWAKA
Не знаю чи можна, але спробую. Комплект поворотів вийшов 1,5 кілогрн.

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 13 квітня 2020, 11:39
Александр77
тема цікавить, то той номер як болячка стирчить ззаду

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 13 квітня 2020, 14:00
Карандаш
KWAKA писав: 13 квітня 2020, 11:18
Вид після.

Зображення
Стоп виглядає масивніше ніж номер)

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 13 квітня 2020, 14:08
KWAKA
Халепа з цьою естетикою, то х.й короткий, то сорочка довга. Поставлю меншого стопа, то хвіст буде завеликий. Поки залишу як є.