Сторінка 13 з 17

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 13 квітня 2020, 17:56
Avior
Если по дизайну то стоп и крыло просится другое. Ну и площадка добавляет массивности)

Сделай фото без площадки, но с прямотоком.

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 14 квітня 2020, 02:04
USS
(а що так можна??? на мопедний???)
Згідно з ПДР неможна. Залишається сподіватися на некомпетентність поліціянтів, але я б не сподівався.
Спойлер (+)
Зображення

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 14 квітня 2020, 02:48
L.E.G.E.N.D.
Я б тоже сменил на мопедный если бы можно было.

https://uk.wikipedia.org/wiki/Номерні_знаки_України
3.1 — Номерні знаки для транспортних засобів з об'ємом двигуна, що не перевищує 50 куб.см. Розмір — 140×114 мм, тло — біле, символи — чорні.
5 — Номерні знаки для мотоциклів, мотоколясок і моторолерів. Розмір — 220×174 мм, тло — біле, символи — чорні.
размер номера привязан к кубатуре. Так что, все что остается купить альфу с горшком на 49, поставить мопедный номер и дальше самостоятельно сменить горшок на 125. :lol: :lol: :lol:

Но нам оставили возможность добавлять на свои номера всякую поебень
7.2 — Номерні знаки, що виготовляються за індивідуальним замовленням для мотоциклів. Розмір — 220×174 мм, тло — біле, символи — чорні.
Зображення

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 14 квітня 2020, 09:23
KWAKA
Згідно з ПДР неможна. Залишається сподіватися на некомпетентність поліціянтів, але я б не сподівався.
Я десь так і сподіваюсь. В дальняки буду брати великий номер в кофр,на всяк випадок.

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 14 квітня 2020, 12:17
Лях
USS писав: 14 квітня 2020, 02:04
(а що так можна??? на мопедний???)
Згідно з ПДР неможна. Залишається сподіватися на некомпетентність поліціянтів, але я б не сподівався.[img]
Цей пункт не зовсім підходить.
Він же не повісив польського, чи німецького зразка. Форми теж не змінював. Він же не скрутив його в трубочку, не підрізав. Позначення і колір теж не змінював. Єдине, що порушив - це ДСТУ. Все залежить тільки від наглості поліцая, який зупинить.

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 14 квітня 2020, 13:12
KWAKA
Ліричний відступ про підвіску. Після встановлення нормального заднього амортизатора стало чітко зрозуміло, що вилочка здає позиції. Не дивлячись на всі танці з бубном, експерименти з густиною мастила і проставки на пружини, результату, що задовольнив би мене не було. З іншої сторони, а що можна очікувати від посереднього класу підвіски, що з заводу не призначена під мій стиль їзди? :sotona:

Всякі емулятори картриджів, прогресивні пружини і треті траверси я відкинув, бо бюджет того всього підкрадається до бюджету свапа.

Зображення


Що ж, ціль є, ентузіазм (шило в одному місці) є, а також є підтримка однодумців з рокер-ендуро-чату. Починаю збирати інформацію з всіляких зарубіжних сайтів, а її зовсім мало. Ніхто цим не займався і не висвітлював всі ньюанси. Єдиний простий варіант це встановлення болт-он передка від KLX650, але на наших просторах не те що запчастин, а таких мотоциклів дуже мало. Відкидаю цей варіант.

На одному з рокер-пікніків ми тестували жорсткість вилок KLR і Well'ового DRZ простим впиранням в дерево і викручуванням керма. Тоді вилка Сузукі мене вразила, і поселила ідею в мою підсвідомість. Потім була річна рокеровка, і я озброївшись рулеткою, виміряв певні розміри на DRZ і зрозумів - це воно. :smoke:

Трохи технічних характеристик:

• виробник - SHOWA, рік 2001;
• тип - класичний телескоп;
• хід - 290 мм (klr - 230 мм);
• діаметр пера - 49 мм (klr - 41 мм);
• регулювання відбою - 11 положень (klr - без регулювання)
• регулювання стиснення - кількістю та густиною масла (klr - приблизно так само);
• преднатяг пружини (klr - без регулювання).

Окрім того, фактори, що спливають на жорсткість - масивніші траверси і більший діаметр колісної вісі.

І от настали сприятливі умови і Avior скидає посилання з мотокрос форуму про продаж вилки, яку я і придбав. :chapaev:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 14 квітня 2020, 13:40
USS
Цей пункт не зовсім підходить.
Це наша ментальність. Чорним по білому написано, що забороняється, а народ, коли дуже захочеться, вважає що можна. При совку у нашому районному ГАЇ був начальник, який знав напам'ять всі номери транспортних засобів та прізвища їх власників. Впевнений, що таких працівників наразі не знайдеш, але номер для мопеда від номера для мотоцикла відрізнити зможе кожен поліцай. А втім, я нічого доводити не збираюсь катайте з таким номером, з яким вважаєте за потрібне, хоч з трактора номер почепіть... ;)

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 14 квітня 2020, 13:51
Лях
Та ніхто ж не каже, що це правильно. Просто закони так написані, що повно лазійок. Неуки ж пишуть...

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 14 квітня 2020, 14:11
Лях
Для чого було робити липух розміром — 220×174 мм?
Якщо ви йдете в Європу, то робіть як в Європі!
В Польщі, наприклад, мотоциклетний номер має розмір 190×150 mm.
Знімок екрана 2020-04-14 14.08.39.png
Знімок екрана 2020-04-14 14.08.39.png (42.99 Кіб) Переглянуто 6846 разів
Але це я вже почав флудити, перепрошую! :sorry:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 14 квітня 2020, 14:30
Avior
На годовой жду тест драйв и пиво за наводки и поставки )))))

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 14 квітня 2020, 14:34
KWAKA
Так як послідовники наврядчи з'являться тому коротко опишу, що було зроблено для встановлення вилки:

• виточена нова вісь нижньої траверси - довша на 29,8 мм;
• нижній підшиник підійшов оригінальний з DRZ, розміром 30x52x16;
• верхній підшипник трохи нестандартний, розміром 30х47х15;
• шайба під верхній підшипник 34х46,5х4;
• приварений новий обмежувач повороту керма;
• колесо від DR650 з розточеною ступицею під колісний підшипник DRZ розміром 20X37X9;
• нові дистанційні втулки і центральна розпорна в ступицю.

Тут можна вже перевести подих, вилка з колесом на місці. :smoke:

Зображення

Зображення


Додам трохи в текст ключових слів для іноземних колег: drz fork to klr, klr650 fork swap, KLR 650 fork conversion.

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 14 квітня 2020, 14:36
KWAKA
Avior писав: 14 квітня 2020, 14:30 На годовой жду тест драйв и пиво за наводки и поставки )))))
Заслужив-заслужив, тут вже не поспориш. :beer2:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 14 квітня 2020, 15:17
Chezara
Безспірно великий об"єм робіт. Дуже багато чого залишилося за кадром, токарка/сласарка та інше. Особисто я вважаю що витрачений час та кошти ти повернеш у вигляді задоволення від зовсім іншого ОМАРа. :super:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 14 квітня 2020, 15:30
Карандаш
Вилка і колесо з Suzuki :super: от тепер Омар поїде :chapaev:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 14 квітня 2020, 15:33
KWAKA
Там ціла епопея: динама зі сторони токаря, запорена ступиця і покупка нової на ібей, затримка запчастин з Японії і т.д. Реально в деякі моменти вже опускались руки і наступав відчай. Також поставало питання в голові, а чи не багато я на себе взяв і на%уяономнєнадо?
Вилка і колесо з Suzuki :super: от тепер Омар поїде
Так кажеш, наче він до цього не їхав, або в чомусь програва Дрину (лєгєнді дакару!).

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 14 квітня 2020, 15:59
Avior
а где эмоции о первом опыте спицовке колеса ))) ????

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 14 квітня 2020, 16:04
KWAKA
Ти ба, забув. Мабуть мій мозок просто викреслив ці спогади, як сильно травматичні для психіки.

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 15 квітня 2020, 09:19
KWAKA
Далі йде черга адаптації гальмівного супорта. Колесо з DR650 я обрав не просто так - воно з заводу комплектується гальмівним диском 300 мм. Цей розмір, на мою думку, є ідеальним для KLR (рідний був 280 мм).

Оригінальний же розмір диска DRZ - 240 мм і постає задача у виготовленні скоби, що віддалити супорт від стакана вилки.

В природі існують заводські рішення, але під диски 280 і 320 мм.

Зображення


Та ще й ціна біля 100 евро не сильно мотивувала. Тому прийняв рішення виготовити самостійно.

Пацани з мене приколюються, що я багато чого роблю з фанери, але ж це не так. Я з неї тільки моделюю майбутню деталь, а вже потім роблю кінцевий варіант. Так само і з кронштейном вийшло.

Змоделював.

Зображення


З допомогою болгарки випиляв з центральної частини швелера.

Зображення


Зварив до купи.

Зображення


Пошліфував, пофарбував, поставив.

Зображення

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 15 квітня 2020, 09:27
Avior
Что с жестокостью пружин?
Хватает или уже думаешь про замену?
Измерял статик саг и саг ?
У тебя же версия вилки где можно затянуть пружину? Кстати, а ревизию вилки чего не делал ?

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 15 квітня 2020, 09:37
KWAKA
Так, рання версія саме така. Ревізію робив: промив і залив нове мастило.

На перший погляд жорсткості вистачає. Заміри буду проводити на цих вихідних, і робити якісь висновки.

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 15 квітня 2020, 11:22
Avior
Так тебе даже хорошо что вилка такой версии. Проще саг настроить, а для такой переделки это важный параметр.

А мот сильно проседает под своим весом, когда просто ставишь ровно? Для примера врка проседает очень мало, а вот когда я сяду то значительно... На сток подвеске клра у меня было наоборот))) Под своим весом он садиться на 25%, а когда я сажусь на 5% =)))

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 15 квітня 2020, 11:35
KWAKA
Я тільки по гаражному кооперативу пару кіл намотав на радостях, що зібрав. Тільки пам'ятаю, що до землі не діставав обома ногами, і підіймач треба тепер на максимум викручувати, щоб переднє колесо відірвати від землі. Зробив один замір по контрольній точці (кришка бака), і він дорівнює стандартному значенні KLRa.

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 15 квітня 2020, 11:44
Avior
ех, а когда я хотел идти по этому пути)))
Зад - КТМ, перед ДРЗ
Но решился на другой вариант, покупка сразу готового мота под офройд )))

П.С. Давай еще замени радиатор на алюм от кросача с нормальной защитой и избавься от тяжеленых дуг клра )))

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 15 квітня 2020, 11:56
Chezara
KWAKA писав: 15 квітня 2020, 09:19 Пацани з мене приколюються, що я багато чого роблю з фанери, але ж це не так.
Ті хто приколювався, знають що ти все робиш правильно. Мабуть вже в готовому до Дакару КТМ ти б знайшов що замінити. :boyan:
Буду в черзі на тест драйв.

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 15 квітня 2020, 12:10
KWAKA
Ти трохи лукавиш, бо змінив клр в першу чергу із-за того, що він заважкий для тебе).

З радіатором мабуть нічого робити не буду, бо нема на нього натхнення. Мене ще чекає доробка туристичного обвісу, а запал і бюджет вже закінчились. Певні плани на наступне міжсезоння вже є.

Chezara, завжди готов. :scout: