KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

HONDA, KAWASAKI, SUZUKI, YAMAHA и прочая буржуиндия.
Аватара пользователя
Avior
Гаджет-мэн
Сообщения: 2910
Зарегистрирован: 25 май 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Откуда: Киев, с. Ясногородка
Благодарил (а): 230 раз
Поблагодарили: 762 раза
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение Avior »

Ну в общем да вес для меня важнее всего было.
Так и была задумка замены подвески и облегчения, а для облегчения нужно было снять дуги... а там нужно менять радиатор и т.д...

Будет интересно сравнить) Для примера на клр ехать сидя по полю выше 70 было больно для спины.. на врке я же пилю даже 90 сидя и привставая на больших ямах )))
Путешествуя, ты каждый раз переживаешь еще, и еще одну маленькую жизнь. Каждое путешествие — это новая история, особенная и неповторимая.
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2574
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 458 раз
Поблагодарили: 338 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение KWAKA »

Наступний етап - адаптація павука, на якому тримається морда, замок запалювання і приборка. Вирішив виготовити кронштейни, які будуть кріпитись на штатні отвори з різьбою, що присутні на траверсах.
Виставив замок по упору на рамі, почав творити кронштейн навколо нього. Сумарно він зварився із 14-ти фрагментів. :niasilil: Результатом задоволений - замок на штатному місці, закривається як і в оригіналі.

Изображение

Изображение


Нижній перехідний кронштейн значно простіший, але все-таки трохи погрався з кільцем, через яке проходить гальмівний шланг.

Изображение
За это сообщение автора KWAKA поблагодарили (всего 4):
КарандашAviorЛяхAramis
Аватара пользователя
Карандаш
ArcherRSE
Сообщения: 291
Зарегистрирован: 26 янв 2012, 11:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE
Откуда: Z-city
Благодарил (а): 98 раз
Поблагодарили: 70 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение Карандаш »

Було б прикольно кронштейн і замок прикрутити болтами з відривними головками, чи якимось подібним антивандальним способом. Типу під завод закосити.
І ще цікаво побачити загальний вигляд з супертрапом.
Вірю в закони динаміки
Аватара пользователя
Avior
Гаджет-мэн
Сообщения: 2910
Зарегистрирован: 25 май 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Откуда: Киев, с. Ясногородка
Благодарил (а): 230 раз
Поблагодарили: 762 раза
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение Avior »

А траверсы такой же формы ? При полном вывороте провода/тросы вилка не зажимает ?
Путешествуя, ты каждый раз переживаешь еще, и еще одну маленькую жизнь. Каждое путешествие — это новая история, особенная и неповторимая.
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2574
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 458 раз
Поблагодарили: 338 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение KWAKA »

Я думаю, що то вже занадто. Всі ми розуміємо, що штатний замок, то від волоцюг і дітей. Завтра планую вже все дозбирати і сфоткаю.

провода/тросы вилка не зажимает ?
Траверси трохи грубші по висоті, плюс морда видвинулась вперед на 15 мм, тому місця там достатньо.
Аватара пользователя
Avior
Гаджет-мэн
Сообщения: 2910
Зарегистрирован: 25 май 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Откуда: Киев, с. Ясногородка
Благодарил (а): 230 раз
Поблагодарили: 762 раза
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение Avior »

А что ты куришь/пьёшь что бы так торкало и приходила идея сделать такой кронштейн ?))
Путешествуя, ты каждый раз переживаешь еще, и еще одну маленькую жизнь. Каждое путешествие — это новая история, особенная и неповторимая.
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2574
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 458 раз
Поблагодарили: 338 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение KWAKA »

Підкол зараховано. Він сам зробився - залізячка до залізячки. Спроектувати таке, то ще треба постаратися.
Аватара пользователя
RomanЫch
рокер
Сообщения: 427
Зарегистрирован: 07 ноя 2012, 01:52
Мотоцикл: JAWA 634-8 , мт-11в стадии ремонта, багги самоделка-Дирт девил.Shineray 250X-TRAIL
Откуда: г.Днепропетровск
Благодарил (а): 35 раз
Поблагодарили: 114 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение RomanЫch »

У хозяина мотоцикла ,руки из правильного места растут,раз такие вещи из куска железяки выпиливаетЗдесь нужно быть немножко маньяком.
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2574
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 458 раз
Поблагодарили: 338 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение KWAKA »

Колись Скоморох казав, якщо не можна купити, то випиляємо з рельси.
За это сообщение автора KWAKA поблагодарил:
валико
Аватара пользователя
Avior
Гаджет-мэн
Сообщения: 2910
Зарегистрирован: 25 май 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Откуда: Киев, с. Ясногородка
Благодарил (а): 230 раз
Поблагодарили: 762 раза
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение Avior »

А что будешь делать с геометрией? у тебя же все так же морда завалена вниз...
Занижать линками жопу?
Или проставки в вилку что бы поднять морду?
Путешествуя, ты каждый раз переживаешь еще, и еще одну маленькую жизнь. Каждое путешествие — это новая история, особенная и неповторимая.
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2574
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 458 раз
Поблагодарили: 338 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение KWAKA »

Хз, як зроблю заміри, то буде видно. Занижати задню частину точно ні.
Аватара пользователя
route 66
Старая гвардия
Сообщения: 1140
Зарегистрирован: 14 авг 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Откуда: Кременчуг
Благодарил (а): 394 раза
Поблагодарили: 118 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение route 66 »

Красава! Тільки було хотів питати що там з мотиком і прочитав, що нашкрябав на форумі.
За это сообщение автора route 66 поблагодарил:
KWAKA
Аватара пользователя
route 66
Старая гвардия
Сообщения: 1140
Зарегистрирован: 14 авг 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Откуда: Кременчуг
Благодарил (а): 394 раза
Поблагодарили: 118 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение route 66 »

Як мені знайомі оті всі пройоби токарів...
Аватара пользователя
Александр77
Старая гвардия
Сообщения: 729
Зарегистрирован: 25 июл 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе
Откуда: Котельва, Полтавская область
Благодарил (а): 75 раз
Поблагодарили: 157 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение Александр77 »

route 66 писал(а): 18 апр 2020, 10:31 Як мені знайомі оті всі пройоби токарів...
ось тому дуже хочеться власний станок (дебіл в 90 х полінився напрягтись)
За это сообщение автора Александр77 поблагодарил:
Aleks1978
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2574
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 458 раз
Поблагодарили: 338 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение KWAKA »

Прийшла чергова субота і можливість вигуляти Омарчика з усіма нововведеннями. Але спочатку контрольні заміри просідання підвіски.

Покликав сусіда по гаражу, який важить приблизно як я в повному екіпі, посаджив його на мот і зробив вимірювання. Просідання вилки становить приблизно 7% від загального ходу, що являється нормою для ендуро мотоцикла.

Катнув по місту і по лайтовим грунтам. Вихлоп має доволі цікавий шиплячий басовитий звук. Гальма поки не розпробував, але більша жорсткіть вилки і менший клювок відчувається. Єдине, що підрегулюю, це зменшу преднатяг задньої пружини, і трохи передніх.

Замінив зломаний пульт на новий, що приїхав з Англії. Також поставив нові гріпси.

Изображение


Покатав пасажира.

Изображение


Наче непогана фотка, але соломина все зіпсувала.

Изображение


По приїзду в гараж злив старе мастило і поліз під клапанну кришку. На одному впускному клапані майже зник зазор. Замість 0,1-0,2 там було 0,03. Ще й знов шайбу погризли кляті бобри. Це вже другий раз. Нажаль не пам'ятаю, під яким кулачком була вперше ця ситуація.

Изображение


Нова оливка, хвільтр і магнітна занижена пробка TUSK

Изображение
За это сообщение автора KWAKA поблагодарили (всего 6):
FrinkКарандашSpikerAviorzek009route 66
Аватара пользователя
Карандаш
ArcherRSE
Сообщения: 291
Зарегистрирован: 26 янв 2012, 11:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE
Откуда: Z-city
Благодарил (а): 98 раз
Поблагодарили: 70 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение Карандаш »

А в чому прикол заниженої пробки? Плюс кілька міліметрів до кліренсу?
Вірю в закони динаміки
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2574
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 458 раз
Поблагодарили: 338 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение KWAKA »

Ну так, в темі про Тенгай я наводив приклади, що оригінальна висока пробка небезпечна, при агресивному стилі їзди.
Аватара пользователя
route 66
Старая гвардия
Сообщения: 1140
Зарегистрирован: 14 авг 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Откуда: Кременчуг
Благодарил (а): 394 раза
Поблагодарили: 118 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение route 66 »

KWAKA писал(а): 21 апр 2020, 12:54 Ну так, в темі про Тенгай я наводив приклади, що оригінальна висока пробка небезпечна, при агресивному стилі їзди.
А яка там різьба? На авто є пробки під внутрішній квадрат (Москвич) або шестигранник.
Аватара пользователя
route 66
Старая гвардия
Сообщения: 1140
Зарегистрирован: 14 авг 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Откуда: Кременчуг
Благодарил (а): 394 раза
Поблагодарили: 118 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение route 66 »

Вже побачив, за посиланням 10 мм.
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2574
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 458 раз
Поблагодарили: 338 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение KWAKA »

Не зовсім, різьба M12 x 1.5mm, під шестигранний ключ 6мм. Плюс він має магнітік.
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2574
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 458 раз
Поблагодарили: 338 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение KWAKA »

Ще трошки поліпшень.

Прийшов час замінити мій старенький і побитий захист керма Acerbis Rally Pro. ВІн відслужив вірою і правдою, був багато разів рихтований та паяний. Але свою роль виконував.

Встановив ZETA PRO ARMOR. Вона має відразу кілька переваг: це міцніший профіль, особлива геометрія та можливість заміни пошкодженого бокового слайдера і встановлення туристичних щитків більшого розміру. Окрмі того другий кінець дуги встановив не на кермо, а на верхню траверсу, що сумарно дає більшу жорсткість і розвантажує кермо.


Изображение

Изображение


На центральний кофр встановив багажник IRON SKILL для карематів та різного легкого шмурдяку. Зроблено в Україні.


Изображение


Сидіння відправляв на перетяжку в Запоріжжя. Майстри з ONEHILLMORE підремонтували поролон і зробили окантовку по пластику. Матеріал цупкий та товстий. Єдиний мінус, що залазити і злазити з мотоцикла стало важче. :niasilil:


Изображение

Изображение


І трохи покатух дорогами та офроудом, сумарно кілометрів 100 накатали.


Изображение

Изображение

Изображение
За это сообщение автора KWAKA поблагодарили (всего 7):
FrinkAviorroute 66КарандашAramiszek009Лях
Аватара пользователя
route 66
Старая гвардия
Сообщения: 1140
Зарегистрирован: 14 авг 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Откуда: Кременчуг
Благодарил (а): 394 раза
Поблагодарили: 118 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение route 66 »

Захист рук при падінні траверсу не пошкодить?
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2574
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 458 раз
Поблагодарили: 338 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение KWAKA »

Це наврядчи. При падінні сила прикладається на доволі жорсткий вузол. Хоча падіння слона - це завжди боляче.
Аватара пользователя
Avior
Гаджет-мэн
Сообщения: 2910
Зарегистрирован: 25 май 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Откуда: Киев, с. Ясногородка
Благодарил (а): 230 раз
Поблагодарили: 762 раза
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение Avior »

Самое слабое звено это крепление от защиты к траверсе.. Оно первое лопнет
Путешествуя, ты каждый раз переживаешь еще, и еще одну маленькую жизнь. Каждое путешествие — это новая история, особенная и неповторимая.
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2574
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 458 раз
Поблагодарили: 338 раз
Контактная информация:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Сообщение KWAKA »

Якось рився на просторах інету і знайшов комплект, що готовий до встановлення на KLR за 750 $.


Изображение

Изображение

Изображение


Зверніть увагу, як автор вирішив проблему короткої осі траверси. :balalaika: Окрім того в комплекті стандартне DRZ колесо з гальмівним диском 240 мм, яких для важкого слона явно замало.
Ответить

Вернуться в «Красавица и Чудовище»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей