Сторінка 14 з 17
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Додано: 15 квітня 2020, 12:44
Avior
Ну в общем да вес для меня важнее всего было.
Так и была задумка замены подвески и облегчения, а для облегчения нужно было снять дуги... а там нужно менять радиатор и т.д...
Будет интересно сравнить) Для примера на клр ехать сидя по полю выше 70 было больно для спины.. на врке я же пилю даже 90 сидя и привставая на больших ямах )))
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Додано: 17 квітня 2020, 10:48
KWAKA
Наступний етап - адаптація павука, на якому тримається морда, замок запалювання і приборка. Вирішив виготовити кронштейни, які будуть кріпитись на штатні отвори з різьбою, що присутні на траверсах.
Виставив замок по упору на рамі, почав творити кронштейн навколо нього. Сумарно він зварився із 14-ти фрагментів.
Результатом задоволений - замок на штатному місці, закривається як і в оригіналі.
Нижній перехідний кронштейн значно простіший, але все-таки трохи погрався з кільцем, через яке проходить гальмівний шланг.
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Додано: 17 квітня 2020, 11:00
Карандаш
Було б прикольно кронштейн і замок прикрутити болтами з відривними головками, чи якимось подібним антивандальним способом. Типу під завод закосити.
І ще цікаво побачити загальний вигляд з супертрапом.
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Додано: 17 квітня 2020, 11:04
Avior
А траверсы такой же формы ? При полном вывороте провода/тросы вилка не зажимает ?
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Додано: 17 квітня 2020, 11:06
KWAKA
Я думаю, що то вже занадто. Всі ми розуміємо, що штатний замок, то від волоцюг і дітей. Завтра планую вже все дозбирати і сфоткаю.
провода/тросы вилка не зажимает ?
Траверси трохи грубші по висоті, плюс морда видвинулась вперед на 15 мм, тому місця там достатньо.
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Додано: 17 квітня 2020, 11:16
Avior
А что ты куришь/пьёшь что бы так торкало и приходила идея сделать такой кронштейн ?))
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Додано: 17 квітня 2020, 11:19
KWAKA
Підкол зараховано. Він сам зробився - залізячка до залізячки. Спроектувати таке, то ще треба постаратися.
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Додано: 17 квітня 2020, 12:39
RomanЫch
У хозяина мотоцикла ,руки из правильного места растут,раз такие вещи из куска железяки выпиливаетЗдесь нужно быть немножко маньяком.
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Додано: 17 квітня 2020, 13:24
KWAKA
Колись Скоморох казав, якщо не можна купити, то випиляємо з рельси.
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Додано: 17 квітня 2020, 17:51
Avior
А что будешь делать с геометрией? у тебя же все так же морда завалена вниз...
Занижать линками жопу?
Или проставки в вилку что бы поднять морду?
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Додано: 17 квітня 2020, 18:03
KWAKA
Хз, як зроблю заміри, то буде видно. Занижати задню частину точно ні.
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Додано: 18 квітня 2020, 10:30
route 66
Красава! Тільки було хотів питати що там з мотиком і прочитав, що нашкрябав на форумі.
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Додано: 18 квітня 2020, 10:31
route 66
Як мені знайомі оті всі пройоби токарів...
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Додано: 18 квітня 2020, 11:25
Александр77
route 66 писав: ↑18 квітня 2020, 10:31
Як мені знайомі оті всі пройоби токарів...
ось тому дуже хочеться власний станок (дебіл в 90 х полінився напрягтись)
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Додано: 21 квітня 2020, 12:42
KWAKA
Прийшла чергова субота і можливість вигуляти Омарчика з усіма нововведеннями. Але спочатку контрольні заміри просідання підвіски.
Покликав сусіда по гаражу, який важить приблизно як я в повному екіпі, посаджив його на мот і зробив вимірювання. Просідання вилки становить приблизно 7% від загального ходу, що являється нормою для ендуро мотоцикла.
Катнув по місту і по лайтовим грунтам. Вихлоп має доволі цікавий шиплячий басовитий звук. Гальма поки не розпробував, але більша жорсткіть вилки і менший клювок відчувається. Єдине, що підрегулюю, це зменшу преднатяг задньої пружини, і трохи передніх.
Замінив зломаний пульт на новий, що приїхав з Англії. Також поставив нові гріпси.
Покатав пасажира.
Наче непогана фотка, але соломина все зіпсувала.
По приїзду в гараж злив старе мастило і поліз під клапанну кришку. На одному впускному клапані майже зник зазор. Замість 0,1-0,2 там було 0,03. Ще й знов шайбу погризли кляті бобри. Це вже другий раз. Нажаль не пам'ятаю, під яким кулачком була вперше ця ситуація.
Нова оливка, хвільтр і магнітна занижена пробка
TUSK
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Додано: 21 квітня 2020, 12:50
Карандаш
А в чому прикол заниженої пробки? Плюс кілька міліметрів до кліренсу?
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Додано: 21 квітня 2020, 12:54
KWAKA
Ну так, в темі про
Тенгай я наводив приклади, що оригінальна висока пробка небезпечна, при агресивному стилі їзди.
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Додано: 07 травня 2020, 11:36
route 66
KWAKA писав: ↑21 квітня 2020, 12:54
Ну так, в темі про
Тенгай я наводив приклади, що оригінальна висока пробка небезпечна, при агресивному стилі їзди.
А яка там різьба? На авто є пробки під внутрішній квадрат (Москвич) або шестигранник.
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Додано: 07 травня 2020, 11:42
route 66
Вже побачив, за посиланням 10 мм.
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Додано: 07 травня 2020, 12:29
KWAKA
Не зовсім, різьба M12 x 1.5mm, під шестигранний ключ 6мм. Плюс він має магнітік.
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Додано: 12 травня 2020, 12:54
KWAKA
Ще трошки поліпшень.
Прийшов час замінити мій старенький і побитий захист керма
Acerbis Rally Pro. ВІн відслужив вірою і правдою, був багато разів рихтований та паяний. Але свою роль виконував.
Встановив
ZETA PRO ARMOR. Вона має відразу кілька переваг: це міцніший профіль, особлива геометрія та можливість заміни пошкодженого бокового слайдера і встановлення туристичних щитків більшого розміру. Окрмі того другий кінець дуги встановив не на кермо, а на верхню траверсу, що сумарно дає більшу жорсткість і розвантажує кермо.
На центральний кофр встановив багажник
IRON SKILL для карематів та різного легкого шмурдяку. Зроблено в Україні.
Сидіння відправляв на перетяжку в Запоріжжя. Майстри з
ONEHILLMORE підремонтували поролон і зробили окантовку по пластику. Матеріал цупкий та товстий. Єдиний мінус, що залазити і злазити з мотоцикла стало важче.
І трохи покатух дорогами та офроудом, сумарно кілометрів 100 накатали.
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Додано: 12 травня 2020, 13:12
route 66
Захист рук при падінні траверсу не пошкодить?
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Додано: 12 травня 2020, 13:18
KWAKA
Це наврядчи. При падінні сила прикладається на доволі жорсткий вузол. Хоча падіння слона - це завжди боляче.
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Додано: 12 травня 2020, 13:28
Avior
Самое слабое звено это крепление от защиты к траверсе.. Оно первое лопнет
Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
Додано: 13 травня 2020, 15:26
KWAKA
Якось рився на просторах інету і знайшов комплект, що готовий до встановлення на KLR за 750 $.
Зверніть увагу, як автор вирішив проблему короткої осі траверси.
Окрім того в комплекті стандартне DRZ колесо з гальмівним диском 240 мм, яких для важкого слона явно замало.