Сторінка 15 з 17

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 13 травня 2020, 15:32
Карандаш
KWAKA писав: 13 травня 2020, 15:26 Окрім того в комплекті стандартне DRZ колесо з гальмівним диском 240 мм, яких для важкого слона явно замало.
І здається обод трохи вужчий...

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 13 травня 2020, 15:52
KWAKA
Він має ширину 1,6", в принципі таку ж як на KLR650A першого покоління. На інших моделях було вже 1,8.

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 11 червня 2020, 17:19
KWAKA
Під час перших тестових заїздів асфальтом в Київ і назад прямоток вирішив внести певні зміни в конструкцію заднього крила.

Зображення


Пацани зразу кажуть щоб ставив коротке дєрзке крило, але я ще трохи поборюсь. З бляшки вигнув і вистукав таку накладку. Поки політ нормальний.

Зображення


Почав готувати мот до трофі-рейду. На старій вилці в мене був пасок, щоб витягувати мотоцикл з якоїсь дупи. Недоліком було те, що він вдягався через пера, і треба все розбирати. В Китаї піддивився кращий варіант, що прикручується на нижню траверсу.

Зображення


Наче й недорого - 10 баксів. Але якесь воно рахітне. Хвилин з 5 покумекавши, а потім порившись в металоломі, зварганив отакі штуки.

Зображення

Зображення


Ремінь широкий був в наявності. Година часу і 20 грн швачці.

Також постало завдання виготовити своєрідні зацепи для буксирування. Думав, що зроблю простенькі кронштейни швидко і льогко, але щось пішло не так. :niasilil:

Зображення

Зображення

Зображення

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 11 червня 2020, 17:33
route 66
Зацепи для буксирування це теж щоб витягувати з гівна?

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 11 червня 2020, 18:01
KWAKA
Саме так, щоб мотоциклом витягувати мотоцикла.

Ось тут би знадобилося.

Зображення

Зображення

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 11 червня 2020, 23:46
Александр77
ніц не видно

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 11 червня 2020, 23:55
kozyr
А пару годин назад фотка була! :o :o :o

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 12 червня 2020, 00:11
KWAKA
Без паніки, полагодив.

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 12 червня 2020, 11:37
Александр77
о Боже, який жах (ці плити, коло дамби зазвичай такі слизькі) чого вас туди поперло?

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 12 червня 2020, 11:46
KWAKA
Такий шлях...


Зображення

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 16 червня 2020, 09:37
KWAKA
Так от, відбули змагання. Частково прошляпили по моїй вині. Але висновки зроблені. Взяли третє місце з Дінісіком.

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення


А в цій калюжі провели дві години. Дуже вчасно Well і Chezara прибули на допомогу.

Зображення

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 16 червня 2020, 10:03
Карандаш
KWAKA писав: 16 червня 2020, 09:37 Частково прошляпили по моїй вині.
Зато є що згадати і покатались гарно :chapaev:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 18 червня 2020, 16:46
Chezara
Підтримали і ми наші команди на цьому міроприємстві. Донька під враженнями 2 дні була. А в мене також приємні враження від тесту цього червоненького. Питання одне, чому їх зразу такими не робити?

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 18 червня 2020, 16:47
Chezara
За фото вибачайте, фотограф перестарався

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 18 червня 2020, 16:59
route 66
Chezara писав: 18 червня 2020, 16:46 Питання одне, чому їх зразу такими не робити?
Маєш на увазі доробки?

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 18 червня 2020, 20:47
Chezara
Звичайно доробки. Я розумію що конкуренція вимагає здешевлення. Але якщо в це покращення робилося в умовах заводу цінник би не набагото вищий від ціни стоку. Я не кажу про опції (захист, лопухи). Я про силову частину.

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 03 липня 2020, 18:55
KWAKA
Moto Rally Cup of Ukraine

Зображення

Перший етап MRCU. День 1.

Прийняти участь в змаганнях по типу раллі хотів вже давно. Цікаво було перевірити свої сили та можливості мотоцикла.
В п’ятницю беру вихідний, складаю майже «Карпатський список» по речам і в дорогу. До Новгорода-Сіверського приблизно 420 км, планую маршрут по заправкам, щоб не обсохнути зі своїм 14 л баком.
Перша зупинка в Кіптях на WOG, трохи перекусив та включив на плеєрі КіШ. Дорога радувала якістю покриття і до точки призначення була ідеальна (ну майже).
Прибув у табір, що розкинувся неподалік р. Віть. Народу було вже досить багато, але часу пороздивлятись мотоцикли нема, бо треба вирішити купу завдань: поставити палатку, познімати з мотоцикла зайве і саме головне – це поміняти дорожню гуму на зубату.
Якщо з палаткою проблем не виникло, то перевзування якось дуже важко пройшло з шістьма дірками на задній камері, матюками та збитими пальцями.
Мотоциклу надав максимально раллійного зовнішнього вигляду.

Зображення


Десь після годин трьох танців з мотом він був готовий, а я пішов бродити по табору.

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 07 липня 2020, 17:53
KWAKA
Перший етап MRCU. День 2.

"Ти за#бав, алкаш! Вставай, поїхали на тренування!" - так прокидались мої сусіди у палатці поруч о шостій ранку.

Багато хто поспішав на тренування, бо траса була перепрокладена вночі.
Завантажив трек на телефон і гайнув разом з Пашою на XT660Z на тренувальне коло. На перший погляд нічого складного, затичних місць типу крутих підйомів чи бродів нема. Швидкісні прямі та лісові стежки. Співвідношення покриття десь 70/30 пісок до грунту.
Після короткого брифінгу всі пішли готуватися. Я по звичці примотав сумку з інструментом та запасні камери для мотоцикла, і це була моя фатальна помилка.

ГОЛОВНЕ ПРАВИЛО: на мотоциклі не має бути нічого зайвого, абсолютно нічого, а всі болти мають бути посаджені на фіксатор різьби.

Я на лінії старту - дуже хвилюючий момент. Женя Бурико дає взмах прапорцем і ми помчали. Через брак досвіду я трохи соромився насипати, бо реально боявся, що мене зачавлять більш важкі колеги на КТМ і BMW.
Якби там не було, але перегони почались. Видимість із-за пилової хмари від метра до трьох. Їдеш і надієшся, що попереду ніхто не впав. Дихати нема чим, серце калатає. Десь півкола я так проїхав. Райдери трохи розтягнулись і пилу стало вже менше.
Обов’язковий чекпоінт на фініші був розміщений посеред пісочниці. Я зненавидів цю ділянку кола, бо важкий передок мого KLRчика вперто заривався в пісок, а особливо на поворотах. На прямих ділянках то допомагала максимальна відтяжка назад і повний газ. Ця клята пісочниця забирала сил більше ніж саме коло.

Друге коло пішло вже веселіше. До мене, через пяту точку, почала доходити інформація, що пружина заднього амортизатора не витримує. Яка несподіванка, що пружина призначена для райдера вагою 70 кг, не справляється з моїми 100 кг в екіпі. І виходить так, що моя швидкість обмежена можливостями задньої підвіски. Вона бідолашна складалась до упора і неконтрольований зад мотоцикла обганяв перед.
Під час отаких танців і підкидань відривається сумка з інструментом і летить в сосни. Пропажу я розгледів через метрів триста, зупинився з краєчку траси і погнав пішками на пошуки. Бігти (а я реально біг) таку відстань в екіпіруванні ще те задоволення і сил забирає немало. В решті решт сумку я знайшов, і залишив її Жені, який стояв обабіч зі зламаною хондою.
Добігаю до мотоцикла, пульс зашкалює, але треба валити далі.

Десь на початку третього кола щось позаду почало добряче гепати. Ну думаю, всьо – розвалив мот. Малюю в голові можливі сценарії: здох аморт, або відвалився зад, або мотоцикл переломився навпіл. Знов зупиняюсь. Як виявилось, все не так погано, просто відкрутилося крило з ліхтарем і номером. На горбах воно діставало до колеса і добряче гепало. Прикручую це все діло резинкою і мчу далі.
Азарт мене захопив так, що я не міг собі дозволити такої розкоші, як спокійно попити води. І тут на допомогу прийшов благословенний шматочок асфальту зі швидкісним обмеженням в 40 км/год. Я присмоктувався до гідратора з такою силою, наче востаннє в житті.
Фінішував кілька разів впавши в пісочниці на поворотах (ненавиджу!).

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 07 липня 2020, 19:07
валико
:super: Молодець!

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 08 липня 2020, 10:51
Chezara
Тобто в теорії, якщо б не ремонт хвоста і пошук інструментів, то можна було б бути мінімум в першій п'ятірці? :100:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 08 липня 2020, 11:21
KWAKA
Саме так. Але воно все дуже непередбачувано. В одного з призерів на ктм990 почав барахлити паливний насос, інші просто зійшли після першого кола.

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 08 липня 2020, 22:53
route 66
Вже майже оповідання) Гарно передав враження, майже сам там побував

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 13 липня 2020, 09:40
KWAKA
Перший етап MRCU. День 3.

Не знаю чому, але цей день пройшов для мене якось наче в тумані. Проспав аж до дев'ятої години. Самопочуття таке собі, крепотура верхньої частини тіла сильна, наче мене пітбайком кілька разів переїхали. Завантажую в себе сніданок без особливого ентузіазму і йду приводити мотоцикл в бойовий стан. Поприкручував відкручене, хвіст примотав подвійною гумкою з гачками та обслужив повітряного фільтра. Сьогодні мені вже поставили GPS трекер. Мали б ще вчора поставити, але їх на всіх не вистачило. Він потрібен для безпеки і для відслідковування гонщика, чи той часом не зрізає маршрут, і чи не перевищує швидкості на асфальті.

Короткий брифінг і на старт. Цього разу стартанув трохи жвавіше і в пиловій хмарі їхав напевно ціле коло. Було дуже помітно сьогодні, що сили мене покидають швидше, і втома накопичилась. На другому колі ловлю розковбас і падаю. Швидко встаю, обмацую себе на предмет пошкоджень і мчу далі. Трохи погнуло кермо, але не критично. Цікава вийшла дуель між мною та ХR650l. Я його довго переслідував, та скориставшись віконцем у пиловій хмарі зміг обігнати. Зі сторони було видно, що легшій ХРці і їдеться легше і підвіски мають більший запас. Отак в режимі "Хонда не має наздогнати" почалось третє коло. Після пісчаного чекпоїнта сил було вже зовсім мало.

Їду я такий вже думками на фініші, і тут як дідько з табакерки вискакує КТМ990 з відламаним заднім поворотником. Я спантеличений, вони ж мали бути всі попереду. Валю в пиловій хмарі після нього, провтикую поворот з колією і добряче падаю. Підвівся, традиційно себе обмацав - все ок. Мотоциклу пощастило менше - вилку провернуло на траверсах, зломав кріплення навігатора і загнув лапку заднього гальма майже на 180 градусів.

Кладу телефон в рюкзак, починаю їхати і розумію, що це падіння мене деморалізувало, реально вишибло дух.
Без заднього гальма і з кривим кермом якось доїхав до фінішу. Не так як я уявляв собі, але доїхав.
Потім зразу поїхав на найближчу заправку, де місцеві полісмени стали питати за документи, яких з собою не було, та врешті відпустили.
На брифінгу я був наче в трансі і майже нічого не пам'ятаю. Подумки я був біля мотоцикла, бо сьогодні ж треба міняти гуму назад і прикручувати вітровик та інші запчастини.

Реально цей шлях, як його хтось назвав "шляхом самурая" дався дуже важко: їхати своїм ходом 400 з гаком км, перевзувати гуму, дубасити гонку, перевзувати назад і вертатися домів.

Коли закінчив з мотоциклом, то пішов вечеряти та вештатись табором. Непомітно пройшов час то з однією компанією, то з іншою. В тому, що я приїхав сам є певний плюс – познайомився з новими людьми, які так само хворіють некрасивими мотоциклами з високим крилом.

А, забув геть за результат. Згідно таблиці я на сьомій сходинці. Для першого разу нормально).

Зображення

Зображення

Зображення

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 13 липня 2020, 11:06
route 66
Вобше красава!

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Додано: 13 липня 2020, 13:16
валико
Вітаю! Мабуть дехто зовсім не доіхав до фінішу!