DR650RSE
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 359
- З нами з: 26 січня 2012, 10:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE
- Звідки: Z-city
- Дякував (ла): 124 рази
- Подякували: 87 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
З"явилась в мене одна ідея, але цікава Ваша думка
Хочу зняти свої здвоєні глушники і поставити щось легше (стоковий вихлоп ну аж дуже важкий, 10+ кілограм
)
Але і провернути цю операцію хочу подешевше, от саме в цьому і хочу проконсультуватися...
Варіант №1: Походити по розборкам і знайти там щось. Але не факт що буде нормальний стан, а те що буде в гарному стані буде не сильно бюджетно.
Варіант №2: Зробити самому з нуля, як робив собі Антипіонер. Але розумію що на це треба витратити багато часу, як на пошуки матеріалів, так і на саму реалізацію проекту.
Варіант №3: Вибрати щось із китаю. Але цікавить яка якість даних виробів там, вибір дуже великий а реальних відгуків не особо.
В кого які думки на рахунок цього?
P.S. Від даної переробки не чекаю супер приросту потужності, ідея в основному щоб зробити легшим мотоцикл.

Хочу зняти свої здвоєні глушники і поставити щось легше (стоковий вихлоп ну аж дуже важкий, 10+ кілограм

Але і провернути цю операцію хочу подешевше, от саме в цьому і хочу проконсультуватися...
Варіант №1: Походити по розборкам і знайти там щось. Але не факт що буде нормальний стан, а те що буде в гарному стані буде не сильно бюджетно.
Варіант №2: Зробити самому з нуля, як робив собі Антипіонер. Але розумію що на це треба витратити багато часу, як на пошуки матеріалів, так і на саму реалізацію проекту.
Варіант №3: Вибрати щось із китаю. Але цікавить яка якість даних виробів там, вибір дуже великий а реальних відгуків не особо.
В кого які думки на рахунок цього?
P.S. Від даної переробки не чекаю супер приросту потужності, ідея в основному щоб зробити легшим мотоцикл.
Вірю в закони динаміки
- Geser
- Гесератор-модератор
- Повідомлень: 2066
- З нами з: 31 травня 2009, 11:06
- Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
- Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
- Дякував (ла): 277 разів
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
А як щодо варіанту замовити у хлопців, які резонатори-прямотоки клепають?
Слава Україні!
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2665
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 510 разів
- Подякували: 378 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Не так і багато часу там пішло
Пошукай по барахолках. Може Арчер тобі свою перепродасть, бо він вже втомився

Пошукай по барахолках. Може Арчер тобі свою перепродасть, бо він вже втомився

- archer
- И так сойдет
- Повідомлень: 2085
- З нами з: 25 травня 2009, 14:13
- Мотоцикл: Jawa 634-7, Suzuki GS 500F => DR650r
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 78 разів
- Подякували: 120 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Є в мене б/у труба з коліном в доброму стані від DR650SE, але я не в певненийй, що хочу з нею розпрощатись

я себе купил банку от хаски TE410 за 300 грн, покатался пол годика и снял, ибо очень громко. Поищи на барахолках, бывают хорошие вещи за вменяемые деньги
я себе купил банку от хаски TE410 за 300 грн, покатался пол годика и снял, ибо очень громко. Поищи на барахолках, бывают хорошие вещи за вменяемые деньги
И так сойдет
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 359
- З нами з: 26 січня 2012, 10:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE
- Звідки: Z-city
- Дякував (ла): 124 рази
- Подякували: 87 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
А те що хаска 400 кубиків ніяк не впливає, можна дивитись трубу не тільки від 600+? Чи там головне вхідний діаметр?
Ніколи не цікавився таким питанням, тому не все зрозуміло
Ніколи не цікавився таким питанням, тому не все зрозуміло

Вірю в закони динаміки
- archer
- И так сойдет
- Повідомлень: 2085
- З нами з: 25 травня 2009, 14:13
- Мотоцикл: Jawa 634-7, Suzuki GS 500F => DR650r
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 78 разів
- Подякували: 120 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Если найдешь прямоток от кросовых 250/450сс это будет идеальный вариант, вон у Велла была труба на ТТР от CRF250, лучше и не придумаешь.
И так сойдет
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 359
- З нами з: 26 січня 2012, 10:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE
- Звідки: Z-city
- Дякував (ла): 124 рази
- Подякували: 87 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Поки всі відпочивали на пікніку я зробив невеликий апгрейд мтоциклу у вигляді нормального крила, тепер моя Суза більше схожа на ендуро


Довго думав яке крило брати, нове з Алі чи все таки "породисте" бу, в результаті крило маде ін італі з мотокросс форуму.
Далі буду збирати деталі щоб робити прямоток, побачимо що з цього вийде



Довго думав яке крило брати, нове з Алі чи все таки "породисте" бу, в результаті крило маде ін італі з мотокросс форуму.
Далі буду збирати деталі щоб робити прямоток, побачимо що з цього вийде

Вірю в закони динаміки
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 359
- З нами з: 26 січня 2012, 10:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE
- Звідки: Z-city
- Дякував (ла): 124 рази
- Подякували: 87 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Поки не засипало снігом, встиг трохи прокататися по лісі на вихідних
Погода не сильно радувала +2...+3, та і різина в мене трохи не для болота, але все таки покатався. Ну і фоточка)


І виникло в мене одне питання, поки прогрівав мотоцикл, здалося що стльно димить
Так от в чому суть питання, це через погоду так дим видно, все таки не тепло було щей туман і підсос відкритий. Чи варто зкинути головку і глянути для початку хоча б маслозємні ковпачки.

Погода не сильно радувала +2...+3, та і різина в мене трохи не для болота, але все таки покатався. Ну і фоточка)


І виникло в мене одне питання, поки прогрівав мотоцикл, здалося що стльно димить

Так от в чому суть питання, це через погоду так дим видно, все таки не тепло було щей туман і підсос відкритий. Чи варто зкинути головку і глянути для початку хоча б маслозємні ковпачки.
Вірю в закони динаміки
- XedoX
- уважаемый
- Повідомлень: 519
- З нами з: 28 січня 2012, 21:34
- Мотоцикл: GS500E, Восход 3М, Рига-22
- Звідки: Київ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 30 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Учитывая что двигатель воздушник, следовательно у него по-более тепловые зазоры. Думаю что это нормально, небольшой расход масла при прогреве в около нулевой температуре. Летом масло уходило?
Загробная жизнь начинается после 200 км/ч
- archer
- И так сойдет
- Повідомлень: 2085
- З нами з: 25 травня 2009, 14:13
- Мотоцикл: Jawa 634-7, Suzuki GS 500F => DR650r
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 78 разів
- Подякували: 120 разів
- Контактна інформація:
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 359
- З нами з: 26 січня 2012, 10:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE
- Звідки: Z-city
- Дякував (ла): 124 рази
- Подякували: 87 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Трохи доливав, але не сказав би що критично.Летом масло уходило?
Це те що я хотів почути) ДякуюНе мешай технике работать
Вірю в закони динаміки
- Syava
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2116
- З нами з: 28 травня 2009, 10:57
- Мотоцикл: Jawa 360, Honda XL400VN
- Звідки: м.Ірпінь, Київська обл.
- Дякував (ла): 377 разів
- Подякували: 59 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Підняте крило звичайно додало ендурності мотоциклу. Але було б краще, щоб ти змінив гуму з дорожної на відповідну.
Багажні рамки виглядають естетично. Яким чином захищаються поворотники при падіння? Рамки їх не перекривають. І якщо будуть чіплятись кофри, то поворотники будуть заважати.
Багажні рамки виглядають естетично. Яким чином захищаються поворотники при падіння? Рамки їх не перекривають. І якщо будуть чіплятись кофри, то поворотники будуть заважати.
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 359
- З нами з: 26 січня 2012, 10:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE
- Звідки: Z-city
- Дякував (ла): 124 рази
- Подякували: 87 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Рамки не сильно, але все таки перекривають повороти. Жорсткі кофри поки не планую, хочу сумки з ПВХ, думаю все якраз має акуратно стати.
На рахунок гуми знаю...В основному експлуатую на асфальті, або на тверді поверхні. Але і задумуюсь над ще одним комплектом зі злим малюнком.
На рахунок гуми знаю...В основному експлуатую на асфальті, або на тверді поверхні. Але і задумуюсь над ще одним комплектом зі злим малюнком.
Вірю в закони динаміки
- archer
- И так сойдет
- Повідомлень: 2085
- З нами з: 25 травня 2009, 14:13
- Мотоцикл: Jawa 634-7, Suzuki GS 500F => DR650r
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 78 разів
- Подякували: 120 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Если ты действительно хочешь продлить жизнь мотору, при случае скинь крышку сцепления и достань на осмотр жиклер распыляющий масло на днище поршня, (на фотке над ведущей шестерней), при прослабке цепи ГРМ она начинает доставать туда и перепиливает его, всё масло выливается в ответствие, а не в голову.




И так сойдет
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 359
- З нами з: 26 січня 2012, 10:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE
- Звідки: Z-city
- Дякував (ла): 124 рази
- Подякували: 87 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Якраз перед рокеровкою знімав кришку для цього. Ні до жиклера, ні до натяжки цепу ГРМ питань не виникло)
Треба ще ліву кришку зняти, в мене проставка яка між картером і самою кришкою на герметику, після того як натягував цеп баланс.валів там почало трохи запотівати маслом.
Треба ще ліву кришку зняти, в мене проставка яка між картером і самою кришкою на герметику, після того як натягував цеп баланс.валів там почало трохи запотівати маслом.
Вірю в закони динаміки
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 359
- З нами з: 26 січня 2012, 10:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE
- Звідки: Z-city
- Дякував (ла): 124 рази
- Подякували: 87 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Я теж трохи похвалюсь роботою над мотоциклом)
Ще осінню купив БУ metzeler tourance в досить не поганому стані, для мого стилю їзди має підійти.
Але спочатку дотру свій контіненталь


Далі цікавіше. Ще в кінці того сезону почав помічати що зчеплення буксує, для початку замовив пружинки ЕВС і вже по факту хотів заміряти диски. Диски виявились всі в допуску, тому не сильно влетіло по грошам)))
Також вирішив нарешті прибрати запотівання масла між картером зліва і кришкою, довелося робити приспособу для зняття ротору (пізно згадав що в Арчера така є, а відпустка швидко закінчувалась) Одразу підтянув цеп балансвалів. Виглядало це приблизно так.


Ну і поміняв вже масло, фільтр і свічки, залишилось помити повітряний фільтр.


Ще осінню купив БУ metzeler tourance в досить не поганому стані, для мого стилю їзди має підійти.
Але спочатку дотру свій контіненталь


Далі цікавіше. Ще в кінці того сезону почав помічати що зчеплення буксує, для початку замовив пружинки ЕВС і вже по факту хотів заміряти диски. Диски виявились всі в допуску, тому не сильно влетіло по грошам)))
Також вирішив нарешті прибрати запотівання масла між картером зліва і кришкою, довелося робити приспособу для зняття ротору (пізно згадав що в Арчера така є, а відпустка швидко закінчувалась) Одразу підтянув цеп балансвалів. Виглядало це приблизно так.


Ну і поміняв вже масло, фільтр і свічки, залишилось помити повітряний фільтр.


Вірю в закони динаміки
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2665
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 510 разів
- Подякували: 378 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Ви помітили, що теми про обслуговування почали з'являтись тільки про японців? От жеш ломуче гівно!
В мене диски щеплення також в допусках, пружини посилені, але курва пробуксовує коли прогріється. Не знаю що й робити.

В мене диски щеплення також в допусках, пружини посилені, але курва пробуксовує коли прогріється. Не знаю що й робити.
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3122
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 259 разів
- Подякували: 857 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Менять масло? Может другое по температуре надо..
У себя замечал что после часа катания по пробках выжим не такой как на холодную...
У себя замечал что после часа катания по пробках выжим не такой как на холодную...
Путешествуя, ты каждый раз переживаешь еще, и еще одну маленькую жизнь. Каждое путешествие — это новая история, особенная и неповторимая.
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2665
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 510 разів
- Подякували: 378 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Трьох виробників змінив - безрезультатно. І коли часто травиш сцепою, наприклад десь в гівнах, то ручка провалюється, і хід стає менший.
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3122
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 259 разів
- Подякували: 857 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Не произовдителя. А температурный режим масла, допустим 10в30
Путешествуя, ты каждый раз переживаешь еще, и еще одну маленькую жизнь. Каждое путешествие — это новая история, особенная и неповторимая.
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1219
- З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 461 раз
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Просто яви ремонтуються ще з осеніАнтипионер писав:Ви помітили, що теми про обслуговування почали з'являтись тільки про японців? От жеш ломуче гівно!![]()
В мене диски щеплення також в допусках, пружини посилені, але курва пробуксовує коли прогріється. Не знаю що й робити.
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3122
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 259 разів
- Подякували: 857 разів
- Контактна інформація:
Re: DR650RSE
Увы но у Явы ремонт не заканчиваться он приостанавливается ))
А начинается при покупке )
А начинается при покупке )
Путешествуя, ты каждый раз переживаешь еще, и еще одну маленькую жизнь. Каждое путешествие — это новая история, особенная и неповторимая.
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
Пусть сегодня это жопа, завтра мы назовём это приключением!
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів