Сторінка 3 з 6

Re: DR650RSE

Додано: 22 березня 2018, 15:53
assistant
Антипионер писав:Ви помітили, що теми про обслуговування почали з'являтись тільки про японців? От жеш ломуче гівно! :niasilil:

В мене диски щеплення також в допусках, пружини посилені, але курва пробуксовує коли прогріється. Не знаю що й робити.
Спробуй оливу для автоматичних скринь ATF IID необов'язкового охерєнно модного виробника, якщо пружини непросівші то має виправити ситуацію.

Re: DR650RSE

Додано: 22 березня 2018, 15:58
KWAKA
З атфкою чогось експериментувати не хочеться, так як коробка, зчеплення і кривошип в купі працює. Якщо було б окремо - то да.

Re: DR650RSE

Додано: 22 березня 2018, 17:15
Chezara
Антипионер писав:Ви помітили, що теми про обслуговування почали з'являтись тільки про японців? От жеш ломуче гівно! и.
Ти правильно підмітив, тільки справа в тому, що це є "обслуговування" а не ремонт.
В мене в цьому році обслуговування закінчиться на відмиванні минулорічного лайна і змащуванням ланцюга.

Re: DR650RSE

Додано: 23 березня 2018, 08:59
KWAKA
То ж Хонда, Семен Семьонич! Зображення :smoke2: :smoke:

Re: DR650RSE

Додано: 23 березня 2018, 09:37
Карандаш
Avior писав:Не произовдителя. А температурный режим масла, допустим 10в30
Як варіант, але скоріше всього треба пробувати 10W50.
Зображення
P.S. Якщо помиляюсь виправте)

Re: DR650RSE

Додано: 23 березня 2018, 11:19
XedoX
Я очень доволен был от 10W-60 - от замены до замены всего 1-2мм масла по щупу ушло и двигатель как-то тише работал. При 10W-40 до пол-литра подливать приходится..

Re: DR650RSE

Додано: 26 березня 2019, 17:21
Карандаш
Підніму трохи тему, а то відчуття що мотоциклами займаються тільки одиниці з форуму.
В міжсезоння трохи апгрейднув ДРина.
Після карпат зрозумів що ендурити з низьким рульом взагалі не варіант, тому на просторах олх був придбаний інший руль renthal fatbar 609 (якщо я правильно розібрався то сама висока модель). На мотокросс форумі до нього знайшов адаптери Zeta UX3 (ще +20мм). А також захист Zeta Armor Bend.
Отак все виглядає на мотоциклі

ЗображенняЗображення

ЗображенняЗображення

ЗображенняЗображення

Далі все таки взявся за прямоток. Гроші тратити було шкода, тому пішов тернистою дорогою Антипіонера і вирішив зробити сам. Трохи фото процеса.

ЗображенняЗображення

ЗображенняЗображення

ЗображенняЗображення

ЗображенняЗображення

Близько 500 отворів :uzhos:

ЗображенняЗображення

Ну і результат. На відео звук ще без бд-кіллера




Re: DR650RSE

Додано: 26 березня 2019, 18:01
Geser
Поворотник не розплавиться?

Re: DR650RSE

Додано: 26 березня 2019, 18:08
Карандаш
Вже думав над цим. Якщо попадеться кусок тонкостінної алюмінієвої труби підходящого діаметру, то трохи відведу потік від повороту.

Re: DR650RSE

Додано: 26 березня 2019, 20:51
Avior
Оденешь сумки боковые и прощай поворотник )))

Проверено дорогой на годовую рокировку 2013

Re: DR650RSE

Додано: 26 березня 2019, 21:10
Карандаш
Тоді буду їздити як Антипіонер, є в цьому свій шарм)

Re: DR650RSE

Додано: 27 березня 2019, 08:55
KWAKA
В мене там поворотнік новий стоїть, без вентиляції. Побачим як довго цього року протримається.

Re: DR650RSE

Додано: 20 квітня 2019, 22:17
Карандаш
Продовжимо тему бесполєзної трати грошей тюнінгу.
Побачив У Велла ричаги Pazoma і прям загорівся, не знаю чого але захотів собі такі самі. На ДР таких я не знайшов, але ДРЗ це майже ДР тільки менший (я про двигун :D ). Знайшов на ебей такі ричаги по приємні ціні і вже хотів брати, але з"явилися сумніви чи стануть, вже потім на рокеровкі приміряв і зрозумів що нічого не вийде... Але прийшла зима і дурні думки в голову, в результаті замовив з одного китайського сайту ноу нейм ричаги в характеристиках яких був написаний той самий сплав що і в брендових виробників (дуже хотілося б в це вірити, але ціна в 17$ трохи насторожує). Трохи аргону і ручної роботи дали результат
ЗображенняЗображення ЗображенняЗображення ЗображенняЗображення
Якщо зламаються то так вже і буде, ціна не космічна.

Далі прийшла черга діодних ходових вогнів (чи як їх там називають), подарували мені їх ще на новий рік, але ніяк не міг придумати куди поставити. Заховав їх в пластику, заморочився трохи з кронштейнами, але результат мені сподобався. Світять дуже яскраво, тому треба грамотно відрегулювати, щоб не сильно сліпити зустрічний транспорт.
ЗображенняЗображенняЗображенняЗображення

ЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображення

Підключив все через кнопку і реле, вмикається тільки з габаритами або світлом
ЗображенняЗображення

Ну і так як з"явилося трохи вільного місця від лівого глушника, то вирішив засунути тубус для інструментів. В стандартне місце під сидінням тільки свічний ключ і поміщається :gazenvagen:
ЗображенняЗображенняЗображенняЗображення

Re: DR650RSE

Додано: 21 квітня 2019, 14:24
zek009
Хорошие обновки, зимний сезон не прошел даром.

Re: DR650RSE

Додано: 05 червня 2019, 10:02
Карандаш
На днях розвалився в мене слайдер цепки. Не сказав би що це було несподівано, його треба було ще минулого року поміняти, але я все відтягував. Добре що він десь вилетів, а не замотало в цепку.
Як тимчасове рішення взяв кусок ременя і притягнув хомутом до маятника.

ЗображенняЗображення ЗображенняЗображення

Конструкція чесно кажучи так собі, але їздити треба було. Новий ОЕМ коштує дорого, та і чекати місяць чи більше.
Тому прийшов час колхозу :chapaev: Замовляти з Алі теж не варіант, довго чекати і не зрозуміло що приїде. В результаті поїхав до офіціалів Геон, там був придбаний слайдер з Дакара 250 і шайби кріплення до нього. На вигляд досить не погана якість, і дуже приваблива ціна.

ЗображенняЗображення

Примірка показала, що на маятнику сидить ідеально, довелося тільки зробити 2 нових отвори і поставити гайки-заклепки. На вигляд все має працювати :super:

ЗображенняЗображення ЗображенняЗображення ЗображенняЗображення

Re: DR650RSE

Додано: 02 грудня 2019, 13:35
Карандаш
Омолодження дрина продовжується...
ПІд кінець сезона почала пробуксовувати сцепа, все таки дрин не зовсім новий)
Варіантів було не багато,треба міняти, причому комплексно! Купив комплект дисків ЕВС і 4 ОЕМ пружинки. До пружинок ЕВС є багато питань, тому все таки оригінал.
Розібрав двигун, картина була досить прогнозована: стальні диски сині, а фрикційні чорні. Пробіг з буксуючою сцепою був більше 1500, і в кінці мотоцикл не хотів розганятися більше 90км/год.
ЗображенняЗображення

До такого стану дисків я був готовий. Почав відмивати всі деталі і тут побачив те до чого я взагалі не був готовий :uzhos:
ЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображення

Вирвані направляйки пружин на опорному диску...Перше що прийшло в голову, це добре що не розлетілося в ходу, а вже потім гугли, ебеї, аллегри і таке подібне в пошуках деталі.
В результаті саму приємну ціну запропонували офіціали) 3 тижня очікування і кайф від розпаковки нових запчастин.
ЗображенняЗображенняЗображенняЗображення

Ну а далі все просто: мануал, динамометричний ключ, нове масло/фільтр і тестовий пуск :chapaev:
Тест-драйв не робив, так як було досить холодно і плюс до всього розібрав задню підвіску для профілактики

Re: DR650RSE

Додано: 03 грудня 2019, 11:51
KWAKA
А якось відчуття на важелі зчеплення помінялись? Холостий хід змінився?

Re: DR650RSE

Додано: 03 грудня 2019, 13:43
Карандаш
Здається залишилось так як було. Все буде понятно коли проведу тестдрайв, але спочатку зібрати підвіску і поміняти цеп/зірки.

Re: DR650RSE

Додано: 03 грудня 2019, 16:51
Avior
Очучения на рычаге больше влияет смазанный трос и рычаг.. остальное имхо мало будет заметно..

Re: DR650RSE

Додано: 26 грудня 2019, 20:56
РЕпа
Всё чотенько! :super:

Re: DR650RSE

Додано: 26 грудня 2019, 21:01
РЕпа
Карандаш писав: 05 червня 2019, 10:02 В результаті поїхав до офіціалів Геон, там був придбаний слайдер з Дакара 250 і шайби кріплення до нього. На вигляд досить не погана якість, і дуже приваблива ціна.
А по подробней,...какая цена? :?
В скором будущем хотел заменить :?
Спасибо! ;)

Re: DR650RSE

Додано: 26 грудня 2019, 21:08
Карандаш
Щось близько 200грн, точно вже не пам'ятаю. Але зараз його немає в наявності, може пізніше завезуть.
От ссилка якщо що
http://geonparts.com.ua/catalog/zadniy_mayatnik/

Re: DR650RSE

Додано: 26 грудня 2019, 21:26
РЕпа
Благодарю! ;)
При ремонте разобрал этот узел до последней иголки(подвес в смысле)Всё ок!Цепь нарезал свою дорогу,выглядит всё отлично, в ближайшем будущем хочу повесить на гвоздь, в гараже этот ништяк, про запас скажем так. :beer1:
Узнавал буквально не так давно, цену на эту резинку, около 700 гр. озвучивал нет. :shock:

Re: DR650RSE

Додано: 15 квітня 2020, 13:21
Карандаш
Пост про міжсезонне ТО.
Крім сцепи в кінці сезону, почала здавати позиції цепка. При чому це було так швидко, що зірки не встигали за цепкою і просто виламувало зуби
ЗображенняЗображення

Але то дрібниці, прикупив священий золотий ДІД(дякуючи Антипіонеру КВАКІ) і стальні зірки JT. Спочатку хотів трохи поміняти передаточне зі стандартних 16/42, наприклад на 16/44, але задні зірки на дрина чомусь ідуть тільки в таких розмірах: 42, 46, 47, 48, 49, 50.
16/46 трохи перебор, тому залишив стандарт.
Раз вже задок трохи розібраний, то вирішив провести ТО прогресії. До прогресії питань не виникло, а от на втулках маятника, були раковини від голок. Тимчасово вирішив це виготовленням нових втулок з ВАЗовського пальця, зовнішній діаметр якраз 22мм. На майбутнє хочу пошукати голчасті підшипники як в прогресії, з додатковим сальником, типу такого
ЗображенняЗображення

На роботі трохи оновили фарбу на маятнику, бо був досить покоцаний, ну і як же без стильномодномолодьожних наклейок :D
ЗображенняЗображення

Потім заміна свічок. Нагар виявився сіро коричневим, і це з жиклером 160 замість 140 (правда жиклери з Алі, тому є сумніви шодо їх розмірів). Зняв карб щоб трохи підняти голку, бо жеклери вже закінчились) і користуючись моментом замінив клапан поплавка
ЗображенняЗображенняЗображенняЗображення

До речі, в чатику трохи обсирали прокладки карба китайські...отак моя виглядає через рік після встановлення, плюс за цей рік кілька разів знімав піддон для експериментів з жиклерами
ЗображенняЗображення

І щоб закінчити з карбом, згадав за фільр який стоїть у впускній трубці і який до мене мабудь і не чистили
ЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображенняЗображення

На цьому ТО закінчено, мопед готовий до сезону, але шило в с@аці ніяк не заспоїться...

Re: DR650RSE

Додано: 15 квітня 2020, 13:38
Avior
И куда же жопа повела дальше??