Сторінка 1 з 1

Kawasaki KLX300R

Додано: 10 листопада 2020, 19:39
Aramis
Вирішивши відновити яву, я був впевнений, що мені її вистачить щоб позбутися мототоксикозу і періодичного пересування по місту і в межах області. Але наприкінці не дуже насиченого сезону я зрозумів, що хочу більше, і не тільки в плані технічних характеристик, але й мати можливість розширити межі використання мото.

Про мотоцикл, що буде здатний пересуватися українськими дорогами я мріяв давно. Але все ніяк не міг визначитися з моделлю і класом. На початку вимогами були: достатня потужність для мандрівок з пасажиром і багажем, відсутність пластику і енергоємні підвіски для повноцінного використання поза дорогами загального користування, тож зупинився дуал-спорт 650-ках. Завдяки нашим форумчанам вдалося протестувати Kawasaki KLR650 і Suzuki DR650, та все ж мене більше цікавила Honda XR650L.

Проте, вкотре проаналізувавши свої потреби, я зрозумів що відносно далеких подорожей, для яких власне і призначені вищезгадані мотоцикли, в моїх планах не має, тож варто розглянути щось меньше і легше. Тут на сцену виходить Suzuki DR-Z400. На цьому мотоциклі теж мав змогу проїхатись, та оцінити його переваги - вагу, потужність і величезні простори для вдосконалення і адаптування під власні потреби. Навіть знайшов екземпляр з мінімальним пробігом і не за всі гроші світу, щоправда аж у Тернополі. Але не склалося - продавець спочатку не зміг повернутися в Україну до дати оглядин, а потім взагалі передумав продавати. Подивився ще один варіант у Полтавській області, але не влаштувала ціна враховуючи стан.

Поки шукав задовільні варіанти трохи змінились обставини і я був змушений знизити планку до 250-ок. Чесно кажучи засмутився, бо дризина видавалася ідеальним варіантом, а 250-ки чахлими і нецікавими. Проте, вчергове переглядаючи пропозиції на ринку, натрапив на Kawasaki KLX300R - досить рідкісну і непопулярну у нас модель. Цікава тим, що на свої 106 кг сухої маси вона має потужність в 33 к.с., що за співвідношенням потужність/вага наближає її до чотирьохсоток. Проте така вага досягається завдяки відсутності електростартера та мінімалістичній електросистемі без АКБ – тож кік-онлі... Але після яви, кіком мене не налякаєш)) Оскільки мотоцикл не популярний, обирати було ні з чого, тож після кількох тижнів спілкування з власником і збору інформації вирушаю у Чернівецьку область на оглядини.

Змучений кількома місяцями вибору, їдучи за мотоциклом так далеко, я розумів, що повернусь з порожніми руками тільки якщо там буде реально шмат лайна)) Оглядини пройшли досить швидко: на холодну мотоцикл завівся добре; поки прогрівався роздивився і обсмикав все куди тільки дотягнувся - мотоцикл використовувався за призначення, але загалом стан досить бадьорий. Далі кілька кіл по гаражам, кілька хвилин на роздуми, невеликий торг і остаточна згода на придбання з мого боку.
Зображення

В містечку свій сервісний центр МВС, тож для переоформлення їхати далеко не довелося. Але, як виявилося на місці, відсутні мотоциклетні номери, навіть місцеві, не кажучи вже про київські. Довелося оформлювати договір купівлі-продажу.
Їхати на незнайомому мотоциклі майже 550 км до дому не хотів, тому відправив Новою Поштой, а вільний час до вечірнього потяга витратив на прогулянку чудовим містом Чернівці.

За кілька днів мотоцикл прибув до Києва в такому вигляді:
ЗображенняЗображення

Ще через кілька днів, на свій день народження завершив всі формальності і остаточно став власником))
Зображення

Трохи про сам мотоцикл:
Kawasaki KLX300R випускався з 1996 по 2007 рік. За великим рахунком це KLX250R просто зі збільшеним робочим об'ємом. Тож майже все підходить від 250-ки. Літера R у назві говорить про відсутність електростартера і повноцінного "електропакету". Тому минулим власником самостійно було встановлено все необхідне для дорожнього використання, а "умовна" ендуро фара була замінена на лінзу від якогось авто.

У планах провести повне ТО мотоцикла, замінити зношену гуму, додати трохи захисту важливих вузлів і пізнавати новий світ ендуро!

Re: Kawasaki KLX300R

Додано: 10 листопада 2020, 20:06
oleksa
Поздравляю с покупкой. Пусть только радует : )!
Ждем больше фото и технических подробностей.

п.с. Сколько обошлась пересылка службой Новая Почта ?

Re: Kawasaki KLX300R

Додано: 10 листопада 2020, 20:18
Aramis
oleksa писав: 10 листопада 2020, 20:06 Поздравляю с покупкой. Пусть только радует : )!
Ждем больше фото и технических подробностей.

п.с. Сколько обошлась пересылка службой Новая Почта ?
Спасибо))
Услуги НП достаточно дороги - 3600 грн. Они считают объемный вес, так что если бы снял руль и переднее колесо с крылом, то было бы дешевле. Но не было нормальных инструментов и времени бы всё это заняло прилично, к тому же после распаковки смог сразу поехать, а не играться в конструктор))

Re: Kawasaki KLX300R

Додано: 10 листопада 2020, 21:35
Jawaval
Не без сложностей но цель достигнута! Мои поздравления! Пусть бегает долго, надежно и счастливо!
...и никогда не ломается! :super:
Техника интересная, для большинства наших дорог, вернее направлений определенно получше явы будет...

Re: Kawasaki KLX300R

Додано: 10 листопада 2020, 22:22
Александр77
ООООчень прикольный, смотрится очень маленьким, как со вторым номером?

Re: Kawasaki KLX300R

Додано: 10 листопада 2020, 22:40
Avior
Aramis писав: 10 листопада 2020, 19:39 Чесно кажучи засмутився, бо дризина видавалася ідеальним варіантом, а 250-ки чахлими і нецікавими.
Чехлыми ?! ) :gazenvagen:

Re: Kawasaki KLX300R

Додано: 10 листопада 2020, 22:59
Aramis
Большинство 250-ок тех годов действительно слабее, да и современные инжекторные KLX тоже. И конечно, мы знаем, что твоя ВР-ка лучше всех!)) Только по цене догоняет ДРЗ))

KLX300R не рассчитан на перевозку пассажиров, но предыдущие владельцы установили багажник с интегрированными подножками. Так что при желании пассажира везти можно.

Re: Kawasaki KLX300R

Додано: 10 листопада 2020, 23:01
Avior
Да я за сестричку ТТРку имел введу))) ВРка то уже другое поколение)

Не думаю что клх 300 прям космически ярче чем тот же клх 250 =)

Re: Kawasaki KLX300R

Додано: 10 листопада 2020, 23:07
Aramis
Я тоже не думаю, что лишние 50 кубов сделают из него ракету. Но меня чем-то зацепил именно этот мотоцикл)))

Re: Kawasaki KLX300R

Додано: 11 листопада 2020, 08:59
Карандаш
Aramis писав: 10 листопада 2020, 23:07 Я тоже не думаю, что лишние 50 кубов сделают из него ракету.
А якби ще плюс 50 кубиків, вийшла б планета :D

Жартую, прикольний мотоцикл, наступного сезону треба обов"язково спробувати кікнути і прокататись :super:

Re: Kawasaki KLX300R

Додано: 11 листопада 2020, 09:11
KWAKA
Ух, я б оце також його потіскав, бажано в повному екіпі, щоб по-нормальному (як Фрінк любить). :smoke:

Re: Kawasaki KLX300R

Додано: 11 листопада 2020, 10:23
Chezara
В нашій стайні прибуло. Вітаю :super: :super:
Безспірно зовнішній вигляд і вага мають переваги перед ТТР, та і по підвіскам він мабуть цікавіший. :smoke:
Коли вже літо і Карпати. :banghead:

Re: Kawasaki KLX300R

Додано: 11 листопада 2020, 11:12
KWAKA
Ми ж думали про Авіор-рейд, то може якраз навесні зберемось?

Re: Kawasaki KLX300R

Додано: 11 листопада 2020, 12:09
Frink
KWAKA писав: 11 листопада 2020, 09:11 Ух, я б оце також його потіскав, бажано в повному екіпі, щоб по-нормальному (як Фрінк любить). :smoke:
Наступного року будеш Яву кінчати )))

Re: Kawasaki KLX300R

Додано: 28 березня 2021, 17:09
oleksa
Пора делиться впечатлениями :100: :super:

Re: Kawasaki KLX300R

Додано: 08 жовтня 2021, 17:31
Aramis
Добігає кінця рік володіння зеленим звіром, тож настає час підвести деякі підсумки і поділитись враженнями)
Підготовку до сезону почав з розколхожування мотоцикла. Оскільким з заводу KLX300R має доволі примітивну електросхему, то намагання попередніх власників додати “дорожніх аксесуарів” перетворили простір за фарою у якесь зміїне кубло).
Зображення


Також виникають сумніви стосовно надійності конструкції переднього вимикача стопа
Зображення

На фото погано видно, але знизу гальмівної машинки, за допомогою пластикових стяжок и герметика приліплений перший, що потрапив під руку кнопковий вимикач. До важіля прикручена пластина, що тисне на ного.

Задній закріплено надійніше… навіть занад-то - ледве відчистив той герметик.
Зображення


Інстальована лампа стопу
Зображення


Панель приладів, що показує дуже приблизні значення швидкості і пробігу.
Зображення


З'єднано це все щастя було широким різноманіттям дротів, від аудіо кабелю до ШВВП, з додаванням скруток, клемників wago і поганої пайки.

Розпочати вирішив “морди”. Щоб не колхозити щось з рідним щитком, вирішив встановити щиток з фарою від Polisport і led-лампу.
Зображення


Вимикачі стоп сигналу замінив на гідравлічні - працюють відмінно, щоправда дроти переднього є ризик пошкодити при провороті захисту рук. У майбутньому планую змінити захист і вирішити цю проблему.
Зображення

Зображення


Замінив корпус задньої фари на такий же від D-Tracker’а - він має двоконтактний патрон, тож і тут вдалося видалити колхоз. Для зменшення навантаження на генератор поставив led-лампу.
Зображення


Ну і завершив роботу з електричною частиною встановленням панелі приладів Vrapor від Trailtech.
Зображення


Датчик швидкості закріпив на супорті, магнітний болт замість звичайного, що кріпить передній гальмівний диск.
Зображення


Датчик температури охолоджуючої рідини.
Зображення


Електросхема KLX300R живиться від змінного струму, тож для коректної роботи led-ламп інсталював однофазний діодний міст і конденсатор.
Нову проводку проклав автомобільними дротами різного кольору і з'єднав за допомогою коннекторів круглого перерізу по типу тих, що викорустовувались в заводській проводці.

Далі буде...

Re: Kawasaki KLX300R

Додано: 08 жовтня 2021, 18:38
KWAKA
Підхід гарний. А як там права нога? Вона більша вже за ліву?

Re: Kawasaki KLX300R

Додано: 08 жовтня 2021, 19:41
Aramis
KWAKA писав: 08 жовтня 2021, 18:38 Підхід гарний. А як там права нога? Вона більша вже за ліву?
Ногу качаю, процес окремо напишу)

Re: Kawasaki KLX300R

Додано: 10 жовтня 2021, 23:22
Avior
Ну наконец-то)))