Сторінка 1 з 1

Мото на електриці.

Додано: 30 січня 2012, 11:08
Сірко
Може хтось задавався питанням побудувати мот на електриці? Для ближніх поїздок, поїздок по місту, в магазин, за запчастинами і т.п. Адже електротяга значно дешевша за бенз, навіть враховуючи витрати на електромотор і аккумулятори.

Надивившись деяких фільмів про електромобілі, а також про Таврію яку наші хлопці переробили на електромотор (5,5 грн / 100км пробігу) я зацікавився побудовою мота, яким би я їздив від дому до гаража...

Хто стикався з таким?

Re: Мото на електриці.

Додано: 30 січня 2012, 11:11
Fazer
я мот на електрике видел! даже катался на таком, в детстве))))

Re: Мото на електриці.

Додано: 30 січня 2012, 12:03
Лях
http://www.unimag.eu/index.php?categoryID=593

Re: Мото на електриці.

Додано: 30 січня 2012, 12:05
Человек
http://roker.kiev.ua/forum/viewtopic.php? ... how#p30646
Я исследовал вопрос, по деньгам не выгодно, очень дороги аккумуляторы, очень небольшая их энергетическая плотность (по сравнению с бензином).
Электро велосипед можно собрать хоть сейчас за вполне подъемные деньги. (но на эти деньги можно откатать, хорошо откатать два мотосезона)
Выбирай :)

Re: Мото на електриці.

Додано: 30 січня 2012, 13:56
Сірко
а я думаю шо все-таки вигідно.
міняти доведеться лише аккумулятори. зараз є такі, які витримують 3000-5000 циклів зараду-розряду. Загальна відстань, яку можна проїхати на них за ці гроші+витрати на зарядження по грошах приблизно в 5 разів більша, ніж ми поїдемо на бензі. Плюс до того всього ніколи не доведеться міняти свічки, фільтра, масла в моторі, чистити карби, регулювати клапани(для 4Т), не буде проблем з неякісним бензом.
Реєстрація також не потрібна! Так як згідно ПДР мопед - <4 кВт, механічний транспортний засіб - >3 кВт, звідси випливає, шо мопеди, які потребують реєстрації, мають потужність від 3 до 4 кВт. Все що нижче - не механічний транспортний засіб.

Якщо їздити 200 днів в сезон по місту і проїжджати скажем 80 км в день, то виходить 16000 км на сезон. Я б на своїй ямасі витратив 12800 грн.
Далі порахуєм. За половину цієї суми можна спокійно взяти підходящі аккумулятори. Мотор+контролер потягнуть десь до 4000 тис. Разом 10400. Решту суми можна витратити на пошуки донора (починаючи мінском закінчуючи хорошим японцем, тут вже хто на чому їздити захоче) і витрати на побудову самого електромотоцикла.
При цьому на проїзд 16000 км потрібно буде витратити гривень 600..
Тоді ше врахуєм витрати на мотоцикл на заміну розхідників, яких в електробайка нема + страховка..
Виходить окупність такого проекту близько одного сезону. Звісно якшо брати якийсь менш прожерливіший байк ніж моя ямаха fzx і менший пробіг, то окупність збільшиться до 1.5-2 сезонів.

Зі всього сказаного робимо висновок, що електротяга дешевша в... в скільки раз??
3000 циклів діломо на кількість зарядів за сезон - 200, виходить 15 сезонів порівняно з 1-1.5-2 сезонами на бензі. Виходить вигідніше в 7-15 раз. Ну нехай аккумулятори (LiYFePO4) не витримають 15 років, нехай витримають 10.
Все одно, вигідніше в 5-10 раз!

Re: Мото на електриці.

Додано: 30 січня 2012, 14:03
Сірко
хоча можливо акуми трохи дорожчі...
але нічо, якщо трохи почекати... вони ж дешевшають з часом)))

Re: Мото на електриці.

Додано: 30 січня 2012, 14:05
Человек
Ты прикольно посчитал, судя по суммам, как заменить мотоцикл с 50 киловатным мотором на электровелосипед с 1,5 киловатным мотором и максимальным пробегом в 100 км. И конечно же велосипед получился дешевле :)
Ну так велосипед не мотоцикл.

Я считал велосипед по сравнению со скутером, у велосипеда получалось стоимость 5 коп за км, у скутера 25 коп/км.
Только ведь скутер заправил бензином и есть сколько надо, а велик проехал 60..80 км и будь добр заряжайся штатным зарядным устройством примерно 3 часа, а если хочешь зарядиться за 1 час - купи зарядное стоимостью ~ 300$, если раскошелишься и купишь зарядное заряжающее меньше одного часа, упадет срок службы батарей вдвое.

И если переходить на электротягу придется держать и обычный мотоцикл для более дальних поездок и электрический для города.

Re: Мото на електриці.

Додано: 30 січня 2012, 14:18
Сірко
чому велосипед? мотоцикл.
не рівняй кінські сили в бензиновому моторі і кіловати в електромоторі. То зовсім різні речі. Таврія, яку переробляли на електромотор мала потужність біля 5 кВт, а динаміка була краща, ніж в бензиновому моторі.

http://electro-mobiles.ru/electro-mobil ... --l-r.html - на цьому байку мотор біля 10 кВт, такий на ібеї коштує $200.

Re: Мото на електриці.

Додано: 30 січня 2012, 14:24
Сірко
тут гарно розписано:
http://electricmobile.ru/tavriya-elektro/

Re: Мото на електриці.

Додано: 30 січня 2012, 14:24
Сірко
:chapaev:
Зображення

Re: Мото на електриці.

Додано: 30 січня 2012, 14:35
Человек
Сірко писав:чому велосипед? мотоцикл.
не рівняй кінські сили в бензиновому моторі і кіловати в електромоторі. То зовсім різні речі. Таврія, яку переробляли на електромотор мала потужність біля 5 кВт, а динаміка була краща, ніж в бензиновому моторі.

http://electro-mobiles.ru/electro-mobil ... --l-r.html - на цьому байку мотор біля 10 кВт, такий на ібеї коштує $200.
Киловатты надо учитывать, т.к. для развития максимальной скорости нужны именно киловатты которые протолкнут мотоцикл через уплотняющийся, с повышением скорости движения, воздух. А если их не хватит то и повышения скорости не произойдет.

Обрати внимание она переделала 125 кубовый мотоцикл, он маленький, при добавлении пассажира дальность пробега падает в два раза.

Давай сравним:
В результате трудов получился стильный и мощный электромотоцикл с максимальной скоростью 100км/ч, дальностью пробега на одном заряде батареи 80км при скорости 70км/ч и весом 165кг.

А до переделки это был мотоцикл с максималкой 165 км/ч , дальностью 320 км и весом 132 кг. У электрики все параметры хуже.

Re: Мото на електриці.

Додано: 30 січня 2012, 14:47
Сірко
а тут МТ переробили, є відео навіть.
http://electricmobile.ru/forum/viewtopic.php?f=33&t=322

Человек, немає нічого неможливого) Якщо все буде добре, то до наступного сезону зроблю.

Re: Мото на електриці.

Додано: 30 січня 2012, 14:53
Сірко
то я ж писав шо це для ближніх поїздок, по місту типу..
Сірко писав: Дли ближніх поїздок, поїздок по місту, в магазин, за запчастинами і т.п.

Re: Мото на електриці.

Додано: 30 січня 2012, 15:38
Андрей 96
Ни зачто не променяю свою Явку!на всякие там электромоты.

Re: Мото на електриці.

Додано: 30 січня 2012, 15:43
Сірко
:dontflood:

Re: Мото на електриці.

Додано: 30 січня 2012, 16:08
Человек
Сірко писав:Человек, немає нічого неможливого) Якщо все буде добре, то до наступного сезону зроблю.
Если выделишь на эту затею время и деньги - буду с интересом наблюдать, т.к. сам не смог найти за их полным отсутствием. :(

Re: Мото на електриці.

Додано: 30 січня 2012, 16:58
java 6v
ця ідеє це повний „бред”!хто захоче вложувать такі великі гроші щоб проїхаться з гаража до дому і назад?і заряжать не менету треба як бензинові мотори залив і поїхав!

Re: Мото на електриці.

Додано: 30 січня 2012, 17:18
Well
я например накатываю в сезон 30-100км в день. ежедневно... для меня вариант езды на шару очень притязателен, но вопрос удовольствия от езды на этом чуде весь сомнительный...