Вічно молода ЯВА 638-0-01.

В данном разделе публикуем фото своих мотоциклов
Славік
Маньячара
Повідомлень: 417
З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 27 разів
Контактна інформація:

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Повідомлення Славік »

Доброго вечора ,хлопці радий від Вас чути позитивні відгуки,це для мене дуже важливо . Мотоцикл Ява для мене, особливий мотоцикл,в нього є душа і шарм,і як я вже писав це мрия дитинства . Я от ,коли працюю над якоюсь з деталей яви , то мушу довести її до ідеалу, ідеал в мому поннятті це відчуття ,того, що ця деталь з того часу ,поки не появляеться це відчуття не можу зупинитися .Звичайно ,яву роблю собі ,тому й трясусь над шрупками оригінальними,а продати людині, яка не відчуває яву душею ,яб не зміг ,серце б кровю обливалося. З приводу серванту ,звичайно ,найменша царапинка ,є трагедією ,але в парк в суху погоду хотілосяб виїхати. Оцинкував ,обойми підшипників,і змастив підшипники рульової колонки , а за тим зібрав нижню траверсу :
Зображення,
пидготував все до збірки :
Зображення
змастив підшипники :
Зображення
зібрав нижню траверсу:
Зображення
За це повідомлення автора Славік подякував:
Макsim
Славік
Маньячара
Повідомлень: 417
З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 27 разів
Контактна інформація:

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Повідомлення Славік »

kolchak писав:Сегодня занимался полировкой пластика-бомба.Такого результата даже не ожидал-всё класс,самое главное .ДЕЛАТЬ всё вручную и последовательно.
Привіт kolchak,так дійсно поліруючи в ручну можна досягти дуже високої якості ,бажаю тобі успіху, особливо можна поексперементувати з пастою и водою ,холодна- тепла ,в залежності від мягкості пластику, але підготовка нождачним папером все одно грає вирішальну роль. Саме найтяжче полірувалися ,накладки на бак ,вони зроблени з якоїсь мягкої пластмаси ,там я посидів добряче.
Славік
Маньячара
Повідомлень: 417
З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 27 разів
Контактна інформація:

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Повідомлення Славік »

Доброго вечора, встановив задни амортізатори на місце :
Зображення
Зображення
Аватар користувача
Макsim
рокер
Повідомлень: 393
З нами з: 09 жовтня 2011, 11:05
Мотоцикл: Jawa 638
Звідки: г. Смела
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Повідомлення Макsim »

Ахренеть!!!!!!!
Респект та повага!!!! :100:
Але ж чому не конусни пидшипники?
Аватар користувача
-Vit-
уважаемый
Повідомлень: 656
З нами з: 12 червня 2012, 13:42
Мотоцикл: JAWA 638-0-00, CBF1000
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 53 рази
Подякували: 33 рази
Контактна інформація:

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Повідомлення -Vit- »

Просто класс.. :super: Думаю підшипники не конусні і нічого не підсилюється так як має бути повний оригінал.. Так?

Мені цікава технологія встановлення заклепок (нютів) шильди.. І де брати такі? Буду раму порошком красити, от і думаю мож зняти оригінальну шильду..
Чи мож заклеїти її чимсь.. але чим?
Славік
Маньячара
Повідомлень: 417
З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 27 разів
Контактна інформація:

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Повідомлення Славік »

Привіт хлопці, Макsim,дякую за позитивну оцінку моєї роботи ,буду старатись і на далі. Чому не конусні підшипники ?, -Vit-,апсолютно правий , я реставрую,і стараюсь усе робити по мануалу ,щоб відповідало оригіналу.
-Vit- , обовязково знімай шильдік з рами перед пофарбуванням,потім буде мати набагато кращий вигляда. Все можна зробити акуратно ,і без пошкоджень . Я робив як, брав середнього розміру викрутку ,з плоским кінцем ,і щоб кути були гострі, і з середини рульової колонки ,акуратно по трошки вибивав ,ставив кутиком викрутки на заклепку ,шильдіка .Може піти не зразу ,трошки треба акуратно помахатися,може пиде пів години ,як де. Далі коли заклепка ,коли дивитись в середину рульової колонки,зайде в тіло рульової колонки ,а з дрйгої сторони вона відповідно вийде і ослабить шильдік,треба добитись щоб заклепка вийшла максимально багато , тоді зі сторони шильдіка ,за головку заклепки,потрібно захватити ,чимось типу пласкогубець ,на кінці у яких не плоско,а чуть ніби є такі захвати ,як в теперішніх пласкогубцях,і акуратно не спіша ,протів годинникової стрілки викрутити заклепку . Заклепкі на заводі зроблені таким чином ,що мають по собі спіральні завитки ,щоб не викручувалися від вібрації. Після відкручування з заклепкою нічого не робиться ,тобто вона не пошкоджується,і шукати другу не має потреби. А ставиться ,просто ,я брав пробойчик ,який на кінці не гострий ,а ніби трапеція ,і з отвором,якраз добре туда напів кругла головка заклепки сідає,і просто акуратно забив на місце,чому забив а не закрутив ? ,тому що , заклепки мають спіральні пази на собі і не відкрутяться .Головне не спіша і акуратно .Удачі.
Аватар користувача
-Vit-
уважаемый
Повідомлень: 656
З нами з: 12 червня 2012, 13:42
Мотоцикл: JAWA 638-0-00, CBF1000
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 53 рази
Подякували: 33 рази
Контактна інформація:

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Повідомлення -Vit- »

Дуже дякую за детальну відповідь. Я просто думав що зсередини треба ще формувати головку заклепки..
Тепер точно знаю що буду її знімати. Досвід братів і форум - велика сила.
Славік
Маньячара
Повідомлень: 417
З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 27 разів
Контактна інформація:

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Повідомлення Славік »

Доброго вечора, посидив я попотів ,над лівою кришкою мотора ,праця монотонна але результат тішить:
Зображення
Зображення
Зображення, праву кришку відполіував ,рік тому ,ще трошки треба буде підтянути ,так як то були перші кроки ,в поліровці. Разом виглядає якось так:
Зображення. Скажу чесно , справа потребує терпіння .
kolchak
рокер
Повідомлень: 169
З нами з: 31 жовтня 2012, 22:17
Мотоцикл: И ЯВА
Звідки: АР Крым г.Саки
Дякував (ла): 0
Подякували: 4 рази
Контактна інформація:

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Повідомлення kolchak »

Листовка под крышкой приколола,как ты на них поклав сверху :super: :super: :super: Им и так тяжко :D :D
Аватар користувача
busa
Старая гвардия
Повідомлень: 795
З нами з: 18 вересня 2011, 07:00
Мотоцикл: Jawa 634-5,1977 г.в.
Звідки: Одесская обл.,г. Балта
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 14 разів
Контактна інформація:

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Повідомлення busa »

Картера тоже будут блястеть? :)
Ездить быстро-любить крепко..
Славік
Маньячара
Повідомлень: 417
З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 27 разів
Контактна інформація:

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Повідомлення Славік »

kolchak писав:Листовка под крышкой приколола,как ты на них поклав сверху :super: :super: :super: Им и так тяжко :D :D
Привіт kolchak, я про це навіть і не подумав ,з виборів пачка лишилась ,треба якось ЇХ,використати ,ато все нас тай нас, використовують. :lol:
Віталя
Старая гвардия
Повідомлень: 2373
З нами з: 21 травня 2011, 12:06
Мотоцикл: Honda
Звідки: Украина
Дякував (ла): 0
Подякували: 8 разів
Контактна інформація:

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Повідомлення Віталя »

Класс!!!Так тримати :beer1:
Славік
Маньячара
Повідомлень: 417
З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 27 разів
Контактна інформація:

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Повідомлення Славік »

busa писав:Картера тоже будут блястеть? :)
Привіт busa, З картерами ,я вчинив по другому , я про те, як робив дифектовку і заміну деталей розкажу пізніше , а по суті картера ішли з заводу і головкі мальовані, я прикинув варіанти ,і вирішив не фарбувати ,тільки ,заварив аргоном усі дефекти ,зашліфував, дефекти лиття ,добився гладкої матової поверхні ,щоб класно контрастувала з кришками. Пізніше викладу фото.
Аватар користувача
busa
Старая гвардия
Повідомлень: 795
З нами з: 18 вересня 2011, 07:00
Мотоцикл: Jawa 634-5,1977 г.в.
Звідки: Одесская обл.,г. Балта
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 14 разів
Контактна інформація:

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Повідомлення busa »

Славык писав:
busa писав:Картера тоже будут блястеть? :)
Привіт busa, З картерами ,я вчинив по другому , я про те, як робив дифектовку і заміну деталей розкажу пізніше , а по суті картера ішли з заводу і головкі мальовані, я прикинув варіанти ,і вирішив не фарбувати ,тільки ,заварив аргоном усі дефекти ,зашліфував, дефекти лиття ,добився гладкої матової поверхні ,щоб класно контрастувала з кришками. Пізніше викладу фото.
Жду фото,а то стою на роздорожье,как правильно сделать.
Ездить быстро-любить крепко..
Аватар користувача
busa
Старая гвардия
Повідомлень: 795
З нами з: 18 вересня 2011, 07:00
Мотоцикл: Jawa 634-5,1977 г.в.
Звідки: Одесская обл.,г. Балта
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 14 разів
Контактна інформація:

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Повідомлення busa »

Славык писав:
busa писав:Картера тоже будут блястеть? :)
Привіт busa, З картерами ,я вчинив по другому , я про те, як робив дифектовку і заміну деталей розкажу пізніше , а по суті картера ішли з заводу і головкі мальовані, я прикинув варіанти ,і вирішив не фарбувати ,тільки ,заварив аргоном усі дефекти ,зашліфував, дефекти лиття ,добився гладкої матової поверхні ,щоб класно контрастувала з кришками. Пізніше викладу фото.
Привет.Подожду фото,а то стою на роздорожье как правильно сделать,склоняюсь к варианту предложенным тобою.
Ездить быстро-любить крепко..
Славік
Маньячара
Повідомлень: 417
З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 27 разів
Контактна інформація:

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Повідомлення Славік »

busa писав:
Славык писав:
busa писав:Картера тоже будут блястеть? :)
Привіт busa, З картерами ,я вчинив по другому , я про те, як робив дифектовку і заміну деталей розкажу пізніше , а по суті картера ішли з заводу і головкі мальовані, я прикинув варіанти ,і вирішив не фарбувати ,тільки ,заварив аргоном усі дефекти ,зашліфував, дефекти лиття ,добився гладкої матової поверхні ,щоб класно контрастувала з кришками. Пізніше викладу фото.
Привет.Подожду фото,а то стою на роздорожье как правильно сделать,склоняюсь к варианту предложенным тобою.
Я тоже думав і вагався , і на базі відгуків людей, віришив не малювати , по перше фарба легко змиваеться бензином , і це буде виглядати не дуже привабливо для мене, по друге кожна царапина ,тягне за собою погіршення естетичного задоволення , тай підмальовувати , кожен раз це не камільфо якось.
bike777
рокер
Повідомлень: 441
З нами з: 30 січня 2011, 22:56
Мотоцикл: yamaha fzs1000,jawa 638,634
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 5 разів
Контактна інформація:

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Повідомлення bike777 »

ну славко ти і жариш,в мене терпіння до такої роботи(поліроки ) вже закінчилось десь років 4 тому,коли відполірував весь мотор і все що можна на своюяву.і дуже мені обідно стало коли після короткого проміжку часу сліди моїх старань ставали все менш і менш помітними.так хочеться мені щоб і на яві,яку я зараз складаю все так було блискуче відполіровано,але як подумаю скільки ж то нудної роботи то аж тушнити починає. думаю це вже буде собі робити майбутній власник,не буду його позбавляти такого задоволення,посидіти біля свої красавіци,а я наразі максимально зосереджений на технічномут стані.
Славік
Маньячара
Повідомлень: 417
З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 27 разів
Контактна інформація:

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Повідомлення Славік »

bike777 писав:ну славко ти і жариш,в мене терпіння до такої роботи(поліроки ) вже закінчилось десь років 4 тому,коли відполірував весь мотор і все що можна на своюяву.і дуже мені обідно стало коли після короткого проміжку часу сліди моїх старань ставали все менш і менш помітними.так хочеться мені щоб і на яві,яку я зараз складаю все так було блискуче відполіровано,але як подумаю скільки ж то нудної роботи то аж тушнити починає. думаю це вже буде собі робити майбутній власник,не буду його позбавляти такого задоволення,посидіти біля свої красавіци,а я наразі максимально зосереджений на технічномут стані.
Привіт bike777, зразу видно споріднену душу, поліровка то дійсно нудний процес ,в мене десь на одну кришку годин 15 пішло,, і мені б дуже не хотілось ,щоб відполірована деталь почала тускніти раніше часу. Знаєш мені знайоме це відчуття ,коли дуже чогось довго добиваєшся ,а воно зникає на твоїх очах за мить..... дуже прикро,робиться ,хоча з часом звикається. Думаю над варіантами захисту ,алюмінія ,поліролями ,з добавками речовин, типу воску.
Аватар користувача
Dubstep
мож че и выростит
Повідомлень: 148
З нами з: 14 жовтня 2011, 12:02
Мотоцикл: Jawa 638
Звідки: Украина г.Донецк
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 4 рази
Контактна інформація:

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Повідомлення Dubstep »

Использовал полироль Sonax, отлично сохраняет эффект полировки :super:
Вкладення
308000_format_din_a7_300dpi_landscape.png
Славік
Маньячара
Повідомлень: 417
З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 27 разів
Контактна інформація:

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Повідомлення Славік »

Dubstep писав:Использовал полироль Sonax, отлично сохраняет эффект полировки :super:
Привіт Dubstep, дуже вдячний за інформацію ,я в нас тоже бачив цю поліроль , і навіть хотів купити свого часу, вроді німці роблять, тепер точно куплю. Дякую.
Аватар користувача
Саня 45
рокер
Повідомлень: 246
З нами з: 27 липня 2012, 19:16
Мотоцикл: JAWA 638
Звідки: Чернигов
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 2 рази
Контактна інформація:

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Повідомлення Саня 45 »

Славык писав:
bike777 писав:ну славко ти і жариш,в мене терпіння до такої роботи(поліроки ) вже закінчилось десь років 4 тому,коли відполірував весь мотор і все що можна на своюяву.і дуже мені обідно стало коли після короткого проміжку часу сліди моїх старань ставали все менш і менш помітними.так хочеться мені щоб і на яві,яку я зараз складаю все так було блискуче відполіровано,але як подумаю скільки ж то нудної роботи то аж тушнити починає. думаю це вже буде собі робити майбутній власник,не буду його позбавляти такого задоволення,посидіти біля свої красавіци,а я наразі максимально зосереджений на технічномут стані.
Привіт bike777, зразу видно споріднену душу, поліровка то дійсно нудний процес ,в мене десь на одну кришку годин 15 пішло,, і мені б дуже не хотілось ,щоб відполірована деталь почала тускніти раніше часу. Знаєш мені знайоме це відчуття ,коли дуже чогось довго добиваєшся ,а воно зникає на твоїх очах за мить..... дуже прикро,робиться ,хоча з часом звикається. Думаю над варіантами захисту ,алюмінія ,поліролями ,з добавками речовин, типу воску.
я також на завершальному етапі поліровки так підкажіть ,як краще доводити після наждачки , яку пасту використовувати і чим обробити щоб хоч сезон витримало.
Маю досвід по догляду за полірованим мотором на першій яві , так от раз в два тижні потрібно братися за дрель і войлок((( :shothead:
Аватар користувача
busa
Старая гвардия
Повідомлень: 795
З нами з: 18 вересня 2011, 07:00
Мотоцикл: Jawa 634-5,1977 г.в.
Звідки: Одесская обл.,г. Балта
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 14 разів
Контактна інформація:

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Повідомлення busa »

Привiт Славык,таке питання до тебе назрiло по сальникам,так як ти прагнеш до 100% оригiналу,то мав би поставити Gufero,але менi крiм вiдвертого "китаю" нiчого не зустрiчалося.Як ти вийшов з положення,знайшов оригiнал чи щось iнше?
Ездить быстро-любить крепко..
Славік
Маньячара
Повідомлень: 417
З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 27 разів
Контактна інформація:

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Повідомлення Славік »

Привіт хлопці. Саня 45,залежно від того якої стадії поліровки ти досяг,тим довше буде зберігатись зовнішній вигляд, потрібно старатись дойти шліф папером 2500№,до такого відчуття ,що ніби папір по льоді ковзає , а далі можна і пастою ще натерти ,такою наприклад як в пості вище ,ці пасти містять у собі речовини ,що не дають контактувати з повітрям поверхні,ну і відповідно на довше зберігається ефект.Я також ще куплю собі цю пасту і буду натирати і кришки і обода.
busa,Я звичайно, поставив собі сальники в мотор Гуферо, порівнював сальники ,оригінальні ЧССР ,нові і теперішнього виробництва нові, скажу так ті, що я порівнював ,між собою ні чим не відрізнялись (по якості ) ,можливо це мені так попалося ,бо бачив оригінальні ,які вже були задубівші від часу ,а теперішні були мягенькі ,лиття рівне ,без дефектів. Тому я поставив собі теперішнього виробництва Гуферо , мягкі ,без дефектів, хоча в моторі старі оригінальні ,в мене були ще дуже мягкі ,але всетаки поміняв . Можливо тобі ще вартує пошукати ,можливо найдеш хорошої якості.
Аватар користувача
РЕпа
Фанат
Повідомлень: 3374
З нами з: 31 серпня 2011, 20:48
Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
Звідки: Восток-непокорный!
Дякував (ла): 117 разів
Подякували: 427 разів
Контактна інформація:

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Повідомлення РЕпа »

Славык, я в шоке! :shock: Думал по началу,,так,человек просто интересуется и вопросы задает,для общего развития.Год назад просто было заявлено что вот ,,вот ,моц выдвинится..Не пронаблюдал!А тут, НА тебе!! :shock: Качественно! :super: Уважуха! ;) Признаюсь ,взбударажил, :twisted: после увиденного пошел,разорвал 360-ю,буду спорттоварить!! :x ;)
На счет сальничков,перевел всю движещуюся технику на иномарочные автомобильные!
http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
Славік
Маньячара
Повідомлень: 417
З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 27 разів
Контактна інформація:

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Повідомлення Славік »

Привіт РЕпа, твоя думка мені ,дуже важлива, так рік назад все було на етапі розбірки і підготовки, і твоя робота в реставрації Яви ,мене сильно надихала,тоді ще мене чекала покраска всіх деталей ,тепер слава Богу готові ,чекають збірки , фото деяких деталей після малярки :
Зображення
Зображення
Відповісти

Повернутись до “Моя красавица”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів