Вічно молода ЯВА 638-0-01.
-
- Маньячара
- Повідомлень: 417
- З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
- Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
- Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 27 разів
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Доброго вечора ,хлопці радий від Вас чути позитивні відгуки,це для мене дуже важливо . Мотоцикл Ява для мене, особливий мотоцикл,в нього є душа і шарм,і як я вже писав це мрия дитинства . Я от ,коли працюю над якоюсь з деталей яви , то мушу довести її до ідеалу, ідеал в мому поннятті це відчуття ,того, що ця деталь з того часу ,поки не появляеться це відчуття не можу зупинитися .Звичайно ,яву роблю собі ,тому й трясусь над шрупками оригінальними,а продати людині, яка не відчуває яву душею ,яб не зміг ,серце б кровю обливалося. З приводу серванту ,звичайно ,найменша царапинка ,є трагедією ,але в парк в суху погоду хотілосяб виїхати. Оцинкував ,обойми підшипників,і змастив підшипники рульової колонки , а за тим зібрав нижню траверсу :
,
пидготував все до збірки :
змастив підшипники :
зібрав нижню траверсу:
,
пидготував все до збірки :
змастив підшипники :
зібрав нижню траверсу:
-
- Маньячара
- Повідомлень: 417
- З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
- Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
- Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 27 разів
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Привіт kolchak,так дійсно поліруючи в ручну можна досягти дуже високої якості ,бажаю тобі успіху, особливо можна поексперементувати з пастою и водою ,холодна- тепла ,в залежності від мягкості пластику, але підготовка нождачним папером все одно грає вирішальну роль. Саме найтяжче полірувалися ,накладки на бак ,вони зроблени з якоїсь мягкої пластмаси ,там я посидів добряче.kolchak писав:Сегодня занимался полировкой пластика-бомба.Такого результата даже не ожидал-всё класс,самое главное .ДЕЛАТЬ всё вручную и последовательно.
- Макsim
- рокер
- Повідомлень: 393
- З нами з: 09 жовтня 2011, 11:05
- Мотоцикл: Jawa 638
- Звідки: г. Смела
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Ахренеть!!!!!!!
Респект та повага!!!!
Але ж чому не конусни пидшипники?
Респект та повага!!!!
Але ж чому не конусни пидшипники?
- -Vit-
- уважаемый
- Повідомлень: 656
- З нами з: 12 червня 2012, 13:42
- Мотоцикл: JAWA 638-0-00, CBF1000
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 53 рази
- Подякували: 33 рази
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Просто класс.. Думаю підшипники не конусні і нічого не підсилюється так як має бути повний оригінал.. Так?
Мені цікава технологія встановлення заклепок (нютів) шильди.. І де брати такі? Буду раму порошком красити, от і думаю мож зняти оригінальну шильду..
Чи мож заклеїти її чимсь.. але чим?
Мені цікава технологія встановлення заклепок (нютів) шильди.. І де брати такі? Буду раму порошком красити, от і думаю мож зняти оригінальну шильду..
Чи мож заклеїти її чимсь.. але чим?
-
- Маньячара
- Повідомлень: 417
- З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
- Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
- Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 27 разів
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Привіт хлопці, Макsim,дякую за позитивну оцінку моєї роботи ,буду старатись і на далі. Чому не конусні підшипники ?, -Vit-,апсолютно правий , я реставрую,і стараюсь усе робити по мануалу ,щоб відповідало оригіналу.
-Vit- , обовязково знімай шильдік з рами перед пофарбуванням,потім буде мати набагато кращий вигляда. Все можна зробити акуратно ,і без пошкоджень . Я робив як, брав середнього розміру викрутку ,з плоским кінцем ,і щоб кути були гострі, і з середини рульової колонки ,акуратно по трошки вибивав ,ставив кутиком викрутки на заклепку ,шильдіка .Може піти не зразу ,трошки треба акуратно помахатися,може пиде пів години ,як де. Далі коли заклепка ,коли дивитись в середину рульової колонки,зайде в тіло рульової колонки ,а з дрйгої сторони вона відповідно вийде і ослабить шильдік,треба добитись щоб заклепка вийшла максимально багато , тоді зі сторони шильдіка ,за головку заклепки,потрібно захватити ,чимось типу пласкогубець ,на кінці у яких не плоско,а чуть ніби є такі захвати ,як в теперішніх пласкогубцях,і акуратно не спіша ,протів годинникової стрілки викрутити заклепку . Заклепкі на заводі зроблені таким чином ,що мають по собі спіральні завитки ,щоб не викручувалися від вібрації. Після відкручування з заклепкою нічого не робиться ,тобто вона не пошкоджується,і шукати другу не має потреби. А ставиться ,просто ,я брав пробойчик ,який на кінці не гострий ,а ніби трапеція ,і з отвором,якраз добре туда напів кругла головка заклепки сідає,і просто акуратно забив на місце,чому забив а не закрутив ? ,тому що , заклепки мають спіральні пази на собі і не відкрутяться .Головне не спіша і акуратно .Удачі.
-Vit- , обовязково знімай шильдік з рами перед пофарбуванням,потім буде мати набагато кращий вигляда. Все можна зробити акуратно ,і без пошкоджень . Я робив як, брав середнього розміру викрутку ,з плоским кінцем ,і щоб кути були гострі, і з середини рульової колонки ,акуратно по трошки вибивав ,ставив кутиком викрутки на заклепку ,шильдіка .Може піти не зразу ,трошки треба акуратно помахатися,може пиде пів години ,як де. Далі коли заклепка ,коли дивитись в середину рульової колонки,зайде в тіло рульової колонки ,а з дрйгої сторони вона відповідно вийде і ослабить шильдік,треба добитись щоб заклепка вийшла максимально багато , тоді зі сторони шильдіка ,за головку заклепки,потрібно захватити ,чимось типу пласкогубець ,на кінці у яких не плоско,а чуть ніби є такі захвати ,як в теперішніх пласкогубцях,і акуратно не спіша ,протів годинникової стрілки викрутити заклепку . Заклепкі на заводі зроблені таким чином ,що мають по собі спіральні завитки ,щоб не викручувалися від вібрації. Після відкручування з заклепкою нічого не робиться ,тобто вона не пошкоджується,і шукати другу не має потреби. А ставиться ,просто ,я брав пробойчик ,який на кінці не гострий ,а ніби трапеція ,і з отвором,якраз добре туда напів кругла головка заклепки сідає,і просто акуратно забив на місце,чому забив а не закрутив ? ,тому що , заклепки мають спіральні пази на собі і не відкрутяться .Головне не спіша і акуратно .Удачі.
- -Vit-
- уважаемый
- Повідомлень: 656
- З нами з: 12 червня 2012, 13:42
- Мотоцикл: JAWA 638-0-00, CBF1000
- Звідки: Вінниця
- Дякував (ла): 53 рази
- Подякували: 33 рази
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Дуже дякую за детальну відповідь. Я просто думав що зсередини треба ще формувати головку заклепки..
Тепер точно знаю що буду її знімати. Досвід братів і форум - велика сила.
Тепер точно знаю що буду її знімати. Досвід братів і форум - велика сила.
-
- Маньячара
- Повідомлень: 417
- З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
- Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
- Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 27 разів
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Доброго вечора, посидив я попотів ,над лівою кришкою мотора ,праця монотонна але результат тішить:
, праву кришку відполіував ,рік тому ,ще трошки треба буде підтянути ,так як то були перші кроки ,в поліровці. Разом виглядає якось так:
. Скажу чесно , справа потребує терпіння .
, праву кришку відполіував ,рік тому ,ще трошки треба буде підтянути ,так як то були перші кроки ,в поліровці. Разом виглядає якось так:
. Скажу чесно , справа потребує терпіння .
-
- рокер
- Повідомлень: 169
- З нами з: 31 жовтня 2012, 22:17
- Мотоцикл: И ЯВА
- Звідки: АР Крым г.Саки
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 4 рази
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Листовка под крышкой приколола,как ты на них поклав сверху Им и так тяжко
-
- Маньячара
- Повідомлень: 417
- З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
- Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
- Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 27 разів
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Привіт kolchak, я про це навіть і не подумав ,з виборів пачка лишилась ,треба якось ЇХ,використати ,ато все нас тай нас, використовують.kolchak писав:Листовка под крышкой приколола,как ты на них поклав сверху Им и так тяжко
-
- Маньячара
- Повідомлень: 417
- З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
- Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
- Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 27 разів
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Привіт busa, З картерами ,я вчинив по другому , я про те, як робив дифектовку і заміну деталей розкажу пізніше , а по суті картера ішли з заводу і головкі мальовані, я прикинув варіанти ,і вирішив не фарбувати ,тільки ,заварив аргоном усі дефекти ,зашліфував, дефекти лиття ,добився гладкої матової поверхні ,щоб класно контрастувала з кришками. Пізніше викладу фото.busa писав:Картера тоже будут блястеть?
- busa
- Старая гвардия
- Повідомлень: 795
- З нами з: 18 вересня 2011, 07:00
- Мотоцикл: Jawa 634-5,1977 г.в.
- Звідки: Одесская обл.,г. Балта
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 14 разів
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Жду фото,а то стою на роздорожье,как правильно сделать.Славык писав:Привіт busa, З картерами ,я вчинив по другому , я про те, як робив дифектовку і заміну деталей розкажу пізніше , а по суті картера ішли з заводу і головкі мальовані, я прикинув варіанти ,і вирішив не фарбувати ,тільки ,заварив аргоном усі дефекти ,зашліфував, дефекти лиття ,добився гладкої матової поверхні ,щоб класно контрастувала з кришками. Пізніше викладу фото.busa писав:Картера тоже будут блястеть?
Ездить быстро-любить крепко..
- busa
- Старая гвардия
- Повідомлень: 795
- З нами з: 18 вересня 2011, 07:00
- Мотоцикл: Jawa 634-5,1977 г.в.
- Звідки: Одесская обл.,г. Балта
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 14 разів
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Привет.Подожду фото,а то стою на роздорожье как правильно сделать,склоняюсь к варианту предложенным тобою.Славык писав:Привіт busa, З картерами ,я вчинив по другому , я про те, як робив дифектовку і заміну деталей розкажу пізніше , а по суті картера ішли з заводу і головкі мальовані, я прикинув варіанти ,і вирішив не фарбувати ,тільки ,заварив аргоном усі дефекти ,зашліфував, дефекти лиття ,добився гладкої матової поверхні ,щоб класно контрастувала з кришками. Пізніше викладу фото.busa писав:Картера тоже будут блястеть?
Ездить быстро-любить крепко..
-
- Маньячара
- Повідомлень: 417
- З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
- Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
- Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 27 разів
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Я тоже думав і вагався , і на базі відгуків людей, віришив не малювати , по перше фарба легко змиваеться бензином , і це буде виглядати не дуже привабливо для мене, по друге кожна царапина ,тягне за собою погіршення естетичного задоволення , тай підмальовувати , кожен раз це не камільфо якось.busa писав:Привет.Подожду фото,а то стою на роздорожье как правильно сделать,склоняюсь к варианту предложенным тобою.Славык писав:Привіт busa, З картерами ,я вчинив по другому , я про те, як робив дифектовку і заміну деталей розкажу пізніше , а по суті картера ішли з заводу і головкі мальовані, я прикинув варіанти ,і вирішив не фарбувати ,тільки ,заварив аргоном усі дефекти ,зашліфував, дефекти лиття ,добився гладкої матової поверхні ,щоб класно контрастувала з кришками. Пізніше викладу фото.busa писав:Картера тоже будут блястеть?
-
- рокер
- Повідомлень: 441
- З нами з: 30 січня 2011, 22:56
- Мотоцикл: yamaha fzs1000,jawa 638,634
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 5 разів
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
ну славко ти і жариш,в мене терпіння до такої роботи(поліроки ) вже закінчилось десь років 4 тому,коли відполірував весь мотор і все що можна на своюяву.і дуже мені обідно стало коли після короткого проміжку часу сліди моїх старань ставали все менш і менш помітними.так хочеться мені щоб і на яві,яку я зараз складаю все так було блискуче відполіровано,але як подумаю скільки ж то нудної роботи то аж тушнити починає. думаю це вже буде собі робити майбутній власник,не буду його позбавляти такого задоволення,посидіти біля свої красавіци,а я наразі максимально зосереджений на технічномут стані.
-
- Маньячара
- Повідомлень: 417
- З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
- Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
- Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 27 разів
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Привіт bike777, зразу видно споріднену душу, поліровка то дійсно нудний процес ,в мене десь на одну кришку годин 15 пішло,, і мені б дуже не хотілось ,щоб відполірована деталь почала тускніти раніше часу. Знаєш мені знайоме це відчуття ,коли дуже чогось довго добиваєшся ,а воно зникає на твоїх очах за мить..... дуже прикро,робиться ,хоча з часом звикається. Думаю над варіантами захисту ,алюмінія ,поліролями ,з добавками речовин, типу воску.bike777 писав:ну славко ти і жариш,в мене терпіння до такої роботи(поліроки ) вже закінчилось десь років 4 тому,коли відполірував весь мотор і все що можна на своюяву.і дуже мені обідно стало коли після короткого проміжку часу сліди моїх старань ставали все менш і менш помітними.так хочеться мені щоб і на яві,яку я зараз складаю все так було блискуче відполіровано,але як подумаю скільки ж то нудної роботи то аж тушнити починає. думаю це вже буде собі робити майбутній власник,не буду його позбавляти такого задоволення,посидіти біля свої красавіци,а я наразі максимально зосереджений на технічномут стані.
- Dubstep
- мож че и выростит
- Повідомлень: 148
- З нами з: 14 жовтня 2011, 12:02
- Мотоцикл: Jawa 638
- Звідки: Украина г.Донецк
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 4 рази
- Контактна інформація:
-
- Маньячара
- Повідомлень: 417
- З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
- Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
- Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 27 разів
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Привіт Dubstep, дуже вдячний за інформацію ,я в нас тоже бачив цю поліроль , і навіть хотів купити свого часу, вроді німці роблять, тепер точно куплю. Дякую.Dubstep писав:Использовал полироль Sonax, отлично сохраняет эффект полировки
- Саня 45
- рокер
- Повідомлень: 246
- З нами з: 27 липня 2012, 19:16
- Мотоцикл: JAWA 638
- Звідки: Чернигов
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 2 рази
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
я також на завершальному етапі поліровки так підкажіть ,як краще доводити після наждачки , яку пасту використовувати і чим обробити щоб хоч сезон витримало.Славык писав:Привіт bike777, зразу видно споріднену душу, поліровка то дійсно нудний процес ,в мене десь на одну кришку годин 15 пішло,, і мені б дуже не хотілось ,щоб відполірована деталь почала тускніти раніше часу. Знаєш мені знайоме це відчуття ,коли дуже чогось довго добиваєшся ,а воно зникає на твоїх очах за мить..... дуже прикро,робиться ,хоча з часом звикається. Думаю над варіантами захисту ,алюмінія ,поліролями ,з добавками речовин, типу воску.bike777 писав:ну славко ти і жариш,в мене терпіння до такої роботи(поліроки ) вже закінчилось десь років 4 тому,коли відполірував весь мотор і все що можна на своюяву.і дуже мені обідно стало коли після короткого проміжку часу сліди моїх старань ставали все менш і менш помітними.так хочеться мені щоб і на яві,яку я зараз складаю все так було блискуче відполіровано,але як подумаю скільки ж то нудної роботи то аж тушнити починає. думаю це вже буде собі робити майбутній власник,не буду його позбавляти такого задоволення,посидіти біля свої красавіци,а я наразі максимально зосереджений на технічномут стані.
Маю досвід по догляду за полірованим мотором на першій яві , так от раз в два тижні потрібно братися за дрель і войлок(((
- busa
- Старая гвардия
- Повідомлень: 795
- З нами з: 18 вересня 2011, 07:00
- Мотоцикл: Jawa 634-5,1977 г.в.
- Звідки: Одесская обл.,г. Балта
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 14 разів
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Привiт Славык,таке питання до тебе назрiло по сальникам,так як ти прагнеш до 100% оригiналу,то мав би поставити Gufero,але менi крiм вiдвертого "китаю" нiчого не зустрiчалося.Як ти вийшов з положення,знайшов оригiнал чи щось iнше?
Ездить быстро-любить крепко..
-
- Маньячара
- Повідомлень: 417
- З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
- Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
- Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 27 разів
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Привіт хлопці. Саня 45,залежно від того якої стадії поліровки ти досяг,тим довше буде зберігатись зовнішній вигляд, потрібно старатись дойти шліф папером 2500№,до такого відчуття ,що ніби папір по льоді ковзає , а далі можна і пастою ще натерти ,такою наприклад як в пості вище ,ці пасти містять у собі речовини ,що не дають контактувати з повітрям поверхні,ну і відповідно на довше зберігається ефект.Я також ще куплю собі цю пасту і буду натирати і кришки і обода.
busa,Я звичайно, поставив собі сальники в мотор Гуферо, порівнював сальники ,оригінальні ЧССР ,нові і теперішнього виробництва нові, скажу так ті, що я порівнював ,між собою ні чим не відрізнялись (по якості ) ,можливо це мені так попалося ,бо бачив оригінальні ,які вже були задубівші від часу ,а теперішні були мягенькі ,лиття рівне ,без дефектів. Тому я поставив собі теперішнього виробництва Гуферо , мягкі ,без дефектів, хоча в моторі старі оригінальні ,в мене були ще дуже мягкі ,але всетаки поміняв . Можливо тобі ще вартує пошукати ,можливо найдеш хорошої якості.
busa,Я звичайно, поставив собі сальники в мотор Гуферо, порівнював сальники ,оригінальні ЧССР ,нові і теперішнього виробництва нові, скажу так ті, що я порівнював ,між собою ні чим не відрізнялись (по якості ) ,можливо це мені так попалося ,бо бачив оригінальні ,які вже були задубівші від часу ,а теперішні були мягенькі ,лиття рівне ,без дефектів. Тому я поставив собі теперішнього виробництва Гуферо , мягкі ,без дефектів, хоча в моторі старі оригінальні ,в мене були ще дуже мягкі ,але всетаки поміняв . Можливо тобі ще вартує пошукати ,можливо найдеш хорошої якості.
- РЕпа
- Фанат
- Повідомлень: 3374
- З нами з: 31 серпня 2011, 20:48
- Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
- Звідки: Восток-непокорный!
- Дякував (ла): 117 разів
- Подякували: 427 разів
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Славык, я в шоке! Думал по началу,,так,человек просто интересуется и вопросы задает,для общего развития.Год назад просто было заявлено что вот ,,вот ,моц выдвинится..Не пронаблюдал!А тут, НА тебе!! Качественно! Уважуха! Признаюсь ,взбударажил, после увиденного пошел,разорвал 360-ю,буду спорттоварить!!
На счет сальничков,перевел всю движещуюся технику на иномарочные автомобильные!
На счет сальничков,перевел всю движещуюся технику на иномарочные автомобильные!
http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
-
- Маньячара
- Повідомлень: 417
- З нами з: 11 серпня 2011, 22:59
- Мотоцикл: ЯВА 350 638-0-01
- Звідки: Україна, м. Івано-Франківськ.
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 27 разів
- Контактна інформація:
Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.
Привіт РЕпа, твоя думка мені ,дуже важлива, так рік назад все було на етапі розбірки і підготовки, і твоя робота в реставрації Яви ,мене сильно надихала,тоді ще мене чекала покраска всіх деталей ,тепер слава Богу готові ,чекають збірки , фото деяких деталей після малярки :
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів