Jawa 350 634-5 Черкаси

В данном разделе публикуем фото своих мотоциклов
oleksa
Старая гвардия
Повідомлень: 2118
З нами з: 26 жовтня 2010, 20:06
Мотоцикл: Yamaha TW-200, Иж-56, Карпаты-2
Звідки: Киевская обл. г.Украинка
Дякував (ла): 67 разів
Подякували: 70 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Повідомлення oleksa »

А что это такое ?
Аватар користувача
vlymar
Старая гвардия
Повідомлень: 1071
З нами з: 09 червня 2009, 08:52
Мотоцикл: JAWA 350/634 => YAMAHA FZ6S
Звідки: Черкаси
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 19 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Повідомлення vlymar »

Сальники на шток вижима щеплення, з відти в основному тече.
Аватар користувача
TonyBiker
рокер
Повідомлень: 335
З нами з: 29 січня 2013, 23:59
Мотоцикл: Jawa 350 634
Звідки: Черкаси
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 17 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Повідомлення TonyBiker »

:100: треба купить, бо тече там добряче...
Робота маленькими кроками йде. Оскільки грошей поки зовсім нема, то роблю все, де можна обійтись і без них - руками :lol:
Зображення
Востаннє редагувалось 20 травня 2013, 19:26 користувачем TonyBiker, всього редагувалось 1 раз.
Слава Україні!!!
Аватар користувача
aragua
рокер
Повідомлень: 349
З нами з: 13 лютого 2013, 12:51
Мотоцикл: Jawa-250 1963,, CZ-250 1963, ЧЗ -175 1962.
Звідки: киев
Дякував (ла): 48 разів
Подякували: 14 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Повідомлення aragua »

Ось продам дельтаплана - буде нормальний бюджет для Явки -будем закуплятись :D[/quote]

Что за дельтаплан?
Аватар користувача
XedoX
уважаемый
Повідомлень: 519
З нами з: 28 січня 2012, 21:34
Мотоцикл: GS500E, Восход 3М, Рига-22
Звідки: Київ
Дякував (ла): 0
Подякували: 30 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Повідомлення XedoX »

Загробная жизнь начинается после 200 км/ч
Аватар користувача
TonyBiker
рокер
Повідомлень: 335
З нами з: 29 січня 2013, 23:59
Мотоцикл: Jawa 350 634
Звідки: Черкаси
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 17 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Повідомлення TonyBiker »

Сьогодні прийшов в гараж, запустив мотоцикл, думав прокататись 20 хвилин, виїхав, закрив гараж, відїхав 300 метрів, і фуганула злива, що мало не здалось :sotona:
Стало скучно, поміняв повітряний фільтр і патрубок від короба фільтра до карбюратора. Здивувало те, що стояв довгий фільтр від 638, а вмене ж був короткий... Дивно, чи можливо я щось наплутав і навпаки? :lol: Ще знайшов в корпусі повітряного фільтра веселу заначку :gazenvagen:
Коротше злива закінчиась, все зтекло. Вирішив заїхать до товариша (Тьома). Він відміний автоелектрик, думав хай проводку подивиться своїм професійним оком. Я на кікстартер налягать - запускається лише 1 циліндр. :sotona: Їхать не став, пожалів. Котив хвилин 10 :berserk: . Благо гараж товариша зовсім близько. Покрутили, подивились. поміняли свічку - і вуаля. Виявилось, що зіпсувалась свічка (Бріск), керамічна основа якось відділилась від металевої і люфтила. Потім товариш ще виявив кілька косяків по проводці у вигляді зкруток майстерно прихованих ізоляцією. :shock: І взагалі, проводка вже стара і належно було б переробить все...
Зображення
Фільтрець і сюрприз.
Зображення
На фото Тьома.
Востаннє редагувалось 20 травня 2013, 19:29 користувачем TonyBiker, всього редагувалось 1 раз.
Слава Україні!!!
jura1675
рокер
Повідомлень: 243
З нами з: 08 листопада 2010, 22:26
Мотоцикл: jawa 354 62г 634 75г и много доноров Ява всех годов и моделей
Звідки: черкассы
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 13 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Повідомлення jura1675 »

и шток сцепления должен быть без выработки-крышку бака найду
Аватар користувача
C.O.B.R.A.
ньюб
Повідомлень: 5
З нами з: 02 квітня 2013, 15:17
Мотоцикл: Unkown
Звідки: Cherkassy
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Повідомлення C.O.B.R.A. »

TonyBiker писав:Він відміний автоелектрик
С каких это пор я стал ТОЛЬКО автоэлектриком? :o Второй раз уже спрашиваю кстати :lol:

PS: Приветствую всех
Зображення Зображення

Зображення

Зображення

[Skype: C.O.B.R.A.5] [0973257883] [[email protected]]
VK.com/CobraExtreme
Аватар користувача
TonyBiker
рокер
Повідомлень: 335
З нами з: 29 січня 2013, 23:59
Мотоцикл: Jawa 350 634
Звідки: Черкаси
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 17 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Повідомлення TonyBiker »

А ще автомеханік :super: , сварщик :super: , гаражний сторож місцевий :sotona: Але данна тема не про тебе, свою зроби! :D
Ось нещодавно купив такий от ніштячок. Карбюратор від 638 з ремкомплектом. Розбагатієм :balalaika: на нормальний переходнік - поставим :D
Зображення
Зображення
Востаннє редагувалось 20 травня 2013, 19:32 користувачем TonyBiker, всього редагувалось 2 разів.
Слава Україні!!!
Аватар користувача
зовсім
рокер
Повідомлень: 277
З нами з: 18 березня 2013, 22:02
Мотоцикл: jawa 634
Звідки: ІФ
Дякував (ла): 43 рази
Подякували: 10 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Повідомлення зовсім »

може і мені такий вмодохати ? Як там з кріпленням багато мороки з переходніком?
Наскільки знаю цей більше лиє , буде рвати сильно) ну і росхід )
Зображення
Аватар користувача
TonyBiker
рокер
Повідомлень: 335
З нами з: 29 січня 2013, 23:59
Мотоцикл: Jawa 350 634
Звідки: Черкаси
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 17 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Повідомлення TonyBiker »

Переходнік можна взагалі за 20грн купить, але якість... :(
638 взагалі прогресивніший, відносно 634 конструкцією.Та і дифузор більший на 638.
Слава Україні!!!
Аватар користувача
зовсім
рокер
Повідомлень: 277
З нами з: 18 березня 2013, 22:02
Мотоцикл: jawa 634
Звідки: ІФ
Дякував (ла): 43 рази
Подякували: 10 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Повідомлення зовсім »

Як поставиш скажеш чи краще), а то цей хрон поки не залиєш повністю - незаведеться ! Підсосу нема :(
Зображення
Аватар користувача
TonyBiker
рокер
Повідомлень: 335
З нами з: 29 січня 2013, 23:59
Мотоцикл: Jawa 350 634
Звідки: Черкаси
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 17 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Повідомлення TonyBiker »

Вмене ще такого небуло, щоб не завівся. Завжди з 3го кіка десь на холодну. Хоча було 1 раз, забув краник відкрить :lol: :lol:
Слава Україні!!!
Аватар користувача
зовсім
рокер
Повідомлень: 277
З нами з: 18 березня 2013, 22:02
Мотоцикл: jawa 634
Звідки: ІФ
Дякував (ла): 43 рази
Подякували: 10 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Повідомлення зовсім »

TonyBiker писав:Вмене ще такого небуло, щоб не завівся. Завжди з 3го кіка десь на холодну. Хоча було 1 раз, забув краник відкрить :lol: :lol:
хаха)

Та впринципі тоже , але зараз щось почав вимахуватися , обороти не тримає і холостий взагалі пропав))
Зображення
Аватар користувача
TonyBiker
рокер
Повідомлень: 335
З нами з: 29 січня 2013, 23:59
Мотоцикл: Jawa 350 634
Звідки: Черкаси
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 17 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Повідомлення TonyBiker »

Скоріш за все тобі варто налаштовувать карбюратор. Якщо ти його регулював зимою - то зараз потепліло і треба переналаштовувать.
А ми тим часом трошки катаємся, :chapaev: грошей фактично нема, запчастин нема, нічого нема. Криза. :uzhos:
Зображення
Востаннє редагувалось 20 травня 2013, 19:33 користувачем TonyBiker, всього редагувалось 1 раз.
За це повідомлення автора TonyBiker подякував:
зовсім
Слава Україні!!!
Аватар користувача
C.O.B.R.A.
ньюб
Повідомлень: 5
З нами з: 02 квітня 2013, 15:17
Мотоцикл: Unkown
Звідки: Cherkassy
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Повідомлення C.O.B.R.A. »

Вчера заглянул на огонёк к владельцу этого велосипеда. Заявил он мне что аккумулятор сел сам по себе, аргументируя, что еле-еле светит лампа ближнего/дальнего света. Потом перевключив несколько раз, лампа стала светит нормально, а посему, аккумулятор отпадает. Потом лампа вновь стала светиться еле-еле. Давай копать что за нах. Вскрыв фару, увидел что провода в ужасном состоянии. В особенности провод питания ближнего света имел повреждение изоляции, чучуть коснётся того-же рефлектора, это замыкание. А просмотрев схему питания мотоцикла, увидел, что предохранителя там нет попросту. Схему мотоцикла я не видел, но тем не менее, предохранитель там должен быть, скорее всего его какой-то далбаёб (Прошу прощения за мой французкий) попросту снял и все проблемы. Провод массы попросту был закручен на рефлекторе узелком, в общем проводка :uzhos: :uzhos: и моё мнение про электрика, который делал ту проводку: :mla1: :mla1: :mla1: Ибо видно что кто-то дорабатывал или переделывал её самопалом.
Принесли аккумулятор от этого мотоцикла ко мне в гаржаж, проверил его, и увидел, что напряжение на нём 11.2V А посему, аккумулятор был оставлен наночь на зарядке.

Сразу отвечу тем, кто сейчас скажет, что мол аккумулятор нельзя оставлять на ночь на зарядке. Вообще, то да, если бональная зарядка, в схеме которой элеметарно трансформатор, диодный мост, конденсаторный фильтр и на аккумулятор, тогда да, не спорю, конечо так нельзя оставлять на нчь, а моё зарядное, автоматизированое, следит за током заряда и напряжением. Чем выше напряжение, тем ниже ток, и наоборот. Я выставил напряжение, которое хочу видеть на клемах АКБ, а ЗУ, автоматом его заряжает, как толкьо напряжение дойдёт до нужной отметки, ток понижается до 0 и переходит в режим поддержки АКБ, в таком состоянии, АКБ может стоять подключенным годами, и напряжение на нём не упадёт, так как ЗУ попросту поддерживает его, если напряжение на АКБ упало скажем на 0.2V ЗУ подаёт маленький ток (скажем 50-300мА) для того, что бы нагнать упущеное.

ВВ общем, планируется полностью сборка всей электроники. Возможно с усовершенствованиями и т.д. то уже по желанию владельца )

Кстати, кто поделися электрической схемой на этот мотоцикл?
Зображення Зображення

Зображення

Зображення

[Skype: C.O.B.R.A.5] [0973257883] [[email protected]]
VK.com/CobraExtreme
Аватар користувача
TonyBiker
рокер
Повідомлень: 335
З нами з: 29 січня 2013, 23:59
Мотоцикл: Jawa 350 634
Звідки: Черкаси
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 17 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Повідомлення TonyBiker »

Доброго всім вечора. :beer2:
Нарешті зайшов на свій "юзер" на YouTube. Хочу показать роботу моєї Явки. Дуже і дуже далеко до бажаного результату. Але все ж, щоб було уявлення, як воно вмене зараз працює. Відповідно і щоб було з чим порівнювать після запланованих робіт. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=t5Brq3Rt ... e=youtu.be
Слава Україні!!!
Аватар користувача
TonyBiker
рокер
Повідомлень: 335
З нами з: 29 січня 2013, 23:59
Мотоцикл: Jawa 350 634
Звідки: Черкаси
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 17 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Повідомлення TonyBiker »

Доброго вечора шановне товариство. :beer1: Випала можливість поспілкуватись з хорошими хлопцями із Білої Церкви, що займаються професійним виготовленням резонаторів (не банок базарних а дійсно РОЗРАХОВАНИХ) для 2т двигунів. Подивився на продукцію, почитав відгуки, все дуже на високому рівні, мені сподобалось. Хто що думає з цього приводу, про подібний тюнінг? :D Власне я, справжні налаштовані резонатори, колхозом не вважаю. Для мене це більше як модернізація для покращення ходових якостей мотоцикла, рівно таксамо як і дискові гальма чи для прикладу кращі лампочки в фару. :D
Ось фото, що найбільше приглянулись, вони більше класичні наче.
Зображення
Поки брать не буду, ізза матеріального становища, так, думки на майбутнє... :sotona:
Востаннє редагувалось 20 травня 2013, 19:33 користувачем TonyBiker, всього редагувалось 1 раз.
Слава Україні!!!
Аватар користувача
archerix
Старая гвардия
Повідомлень: 4663
З нами з: 05 лютого 2011, 18:42
Мотоцикл: Ява 638
Звідки: Киев
Дякував (ла): 0
Подякували: 153 рази
Контактна інформація:

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Повідомлення archerix »

Симпатично :) И почем хотят?
Пусто :)
Аватар користувача
TonyBiker
рокер
Повідомлень: 335
З нами з: 29 січня 2013, 23:59
Мотоцикл: Jawa 350 634
Звідки: Черкаси
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 17 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Повідомлення TonyBiker »

Відповім в приват. :beer2:
Слава Україні!!!
Аватар користувача
зовсім
рокер
Повідомлень: 277
З нами з: 18 березня 2013, 22:02
Мотоцикл: jawa 634
Звідки: ІФ
Дякував (ла): 43 рази
Подякували: 10 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Повідомлення зовсім »

а ці що стоять продати не хочеш?)
Зображення
Аватар користувача
TonyBiker
рокер
Повідомлень: 335
З нами з: 29 січня 2013, 23:59
Мотоцикл: Jawa 350 634
Звідки: Черкаси
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 17 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Повідомлення TonyBiker »

Та ще поки ні. Вони фактично в ідеалі, це дуже рідкісна річ на сьогоднішній день. :D
Слава Україні!!!
Yura1986
мелко рокер
Повідомлень: 32
З нами з: 01 березня 2012, 14:26
Мотоцикл: JaWa634
Дякував (ла): 0
Подякували: 2 рази
Контактна інформація:

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Повідомлення Yura1986 »

TonyBiker писав:Доброго вечора шановне товариство. :beer1: Випала можливість поспілкуватись з хорошими хлопцями із Білої Церкви, що займаються професійним виготовленням резонаторів (не банок базарних а дійсно РОЗРАХОВАНИХ) для 2т двигунів. Подивився на продукцію, почитав відгуки, все дуже на високому рівні, мені сподобалось. Хто що думає з цього приводу, про подібний тюнінг? :D Власне я, справжні налаштовані резонатори, колхозом не вважаю. Для мене це більше як модернізація для покращення ходових якостей мотоцикла, рівно таксамо як і дискові гальма чи для прикладу кращі лампочки в фару. :D
Ось фото, що найбільше приглянулись, вони більше класичні наче.

Поки брать не буду, ізза матеріального становища, так, думки на майбутнє... :sotona:
Є питання; що саме ви хочете домогдися від свого мотоцикла? Якщо хлопці самі розробили розрахунки і провірили глушник, то вони повинні сказати які саме характеристики повинен мати двигун, з їхнім глушником, а саме на яких обертах двигун буде мати крутний момент і максимальну потужність.На який стиль їзди розрахований цей глушник; на низкі середні обороти, чи середні високі і в любому довільному порядку. Люба зміна параметрів від початку до кінця резонатору, а їх 5 секцій можливі випадки коли 4, дае зміну в роботі двигуна, навіть товщина металу, в ідеалі вона не мае перевищувати 0.7мм.
Аватар користувача
TonyBiker
рокер
Повідомлень: 335
З нами з: 29 січня 2013, 23:59
Мотоцикл: Jawa 350 634
Звідки: Черкаси
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 17 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Повідомлення TonyBiker »

Налаштовують по бажанню замовника. Це найчастіше 5000-5500 об/хв. Товщина металу така і є, 0.8-1мм. Я ж особисто хочу буть впененіший при затяжних обгонах, і взагалі при ривках в місті. Звісно, що я не гонщик там якийсь, що постійно гасає. Просто потужності мало небуває. :gangsta: Та і взагалі, мені подобаються толкові допрацювання мотоциклу, що дійсно покращують якість їзди. :)
Слава Україні!!!
Аватар користувача
Кубик
рокер
Повідомлень: 162
З нами з: 05 лютого 2013, 15:45
Мотоцикл: Jawa 634 из мешка, Иж-56
Звідки: Фастов, Киевская обл
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Повідомлення Кубик »

Тоny, можна и мне цену в приват? Ато Белая Церковь под боком, будут деньги и себе закажу.
На железных собаках прочь от чумных городов
Відповісти

Повернутись до “Моя красавица”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів