Jawa 350 634-5 Черкаси
- XedoX
- уважаемый
- Повідомлень: 519
- З нами з: 28 січня 2012, 21:34
- Мотоцикл: GS500E, Восход 3М, Рига-22
- Звідки: Київ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 30 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Чому одразу не купить один нормальный за 26грн і нічого не видумувать?
http://www.rcscomponents.kiev.ua/produc ... F2%29.html
http://www.rcscomponents.kiev.ua/produc ... F2%29.html
Загробная жизнь начинается после 200 км/ч
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 23:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 17 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Ось сьогодні прикупив реле-регулятор новий, хтось таке ставив? Як він себе показав? Я з виробником "ТММР" ніколи діла не мав, але вибору небуло.
Востаннє редагувалось 20 травня 2013, 19:05 користувачем TonyBiker, всього редагувалось 2 разів.
Слава Україні!!!
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 23:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 17 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Вчора був вільний цілий день, думав доробим Явку, а виявилось, що все було інакше.
Востаннє редагувалось 20 травня 2013, 19:00 користувачем TonyBiker, всього редагувалось 1 раз.
Слава Україні!!!
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2688
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Клiпси можна знайти в автомагазинах. Вони використовуються при обшивцi салонiв i стель. Трохи меньшi по розмiрам, але зi своею задачею справлються.
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 23:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 17 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Доброї ночі. Виникла необхідність зняти циліндри. (Потім опишу чому, зараз часу нема). Лівий циліндр знявся нормально а правий намертво сидить, поршень в середині ходить, а циліндр наче прикипівший. Я вже пробував і киянкою підбивать - все дарма, єдине що перекошується трохи і все. Які є способи взагалі? Ось придумав - викручувать шпильки по одній - чи це не варіант?
Слава Україні!!!
- зовсім
- рокер
- Повідомлень: 277
- З нами з: 18 березня 2013, 22:02
- Мотоцикл: jawa 634
- Звідки: ІФ
- Дякував (ла): 43 рази
- Подякували: 10 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
підважуй з різних сторін, мав би знятися , може шпилька якась крива попробуй руками відігнути у різні сторони.
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 23:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 17 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Підважувать з лівого боку - боюсь, щоб не поламати ребра на картері. А з правого боку заважає генератор нормально підстукать...
Слава Україні!!!
- зовсім
- рокер
- Повідомлень: 277
- З нами з: 18 березня 2013, 22:02
- Мотоцикл: jawa 634
- Звідки: ІФ
- Дякував (ла): 43 рази
- Подякували: 10 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
ну у мене вже були поломані , попробуй опору дати , типу поліно якесь.
Шпильки не стиснуті? Не тримають циліндр?
Шпильки не стиснуті? Не тримають циліндр?
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 23:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 17 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Та так, позачергова переборка двигуна...
На гільзі було стільки нагару, що вона приклинила до картера, 3 години мучили її, і аж тільки тоді вона піддалася.
Махнув рукою, та таки купив китайський чохол на сідло із колхозною червоною полоскою. Це все тимчасово, на протязі сезону планую здать в ательє. (на фото лише прикинута на сідло, ще не натягував)
На гільзі було стільки нагару, що вона приклинила до картера, 3 години мучили її, і аж тільки тоді вона піддалася.
Махнув рукою, та таки купив китайський чохол на сідло із колхозною червоною полоскою. Це все тимчасово, на протязі сезону планую здать в ательє. (на фото лише прикинута на сідло, ще не натягував)
Востаннє редагувалось 20 травня 2013, 18:58 користувачем TonyBiker, всього редагувалось 1 раз.
Слава Україні!!!
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 23:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 17 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Ось такі ось справи були. Вчора як прийшов в гараж в 20.00 то лише щойно прийшов в 13.00. 17 годин - зроблено багато всілякої всячини, доробили повністю проводку, і зібрали повністю двигун. Було звісно достатньо запар, але то таке, у всіх буває.
Коротше кажучи ось результат. Фактично перший пуск.
http://www.youtube.com/watch?v=Q8UmJ-Rb ... e=youtu.be
Востаннє редагувалось 20 травня 2013, 18:49 користувачем TonyBiker, всього редагувалось 1 раз.
Слава Україні!!!
- Alex_88
- рокер
- Повідомлень: 174
- З нами з: 16 березня 2012, 19:44
- Мотоцикл: Ява 634.7.00 1983 г.в.
- Звідки: Киев - Черкассы
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
По поводу накидки на седло. Я себе лет 5 назад купил такую же. Пожалел, что купил т.к. она маловата.
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 23:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 17 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
А вибору нема, на 634ку лише "Киталія" Ну це на перший час, трошки розживусь грошима - здам в ательє.
Слава Україні!!!
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 23:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 17 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Прикупив сьогодні 2 діодних моста в магазині радіотоварів. Маркування JF KBPC3510 AC. Лишилось підключить їх в коло і проводка буде повністю готова.
(Велике прохання, ящо цікаві ціни запчастин, що я купляв - пишіть в приват)
(Велике прохання, ящо цікаві ціни запчастин, що я купляв - пишіть в приват)
Востаннє редагувалось 20 травня 2013, 18:48 користувачем TonyBiker, всього редагувалось 1 раз.
Слава Україні!!!
- C.O.B.R.A.
- ньюб
- Повідомлень: 5
- З нами з: 02 квітня 2013, 15:17
- Мотоцикл: Unkown
- Звідки: Cherkassy
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
А кто там схемой делился по поводу подключения мостов? Ещё раз не поделитесь?
- C.O.B.R.A.
- ньюб
- Повідомлень: 5
- З нами з: 02 квітня 2013, 15:17
- Мотоцикл: Unkown
- Звідки: Cherkassy
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Кто там спец по явам? Помогайте кто может, нет зврядки. Дидные мосты подключены правильно, по вашей схемы, питание на возбуждение генератора приходит, но только примерно на 1 вольт ниже, нежели напряжение на АКБ. Как можно проверить, исправностьгенератора, я думаю на контактах "X" "Z" и "Y" будет переменка? Может ли это быть последствием бракованого китайского РР? [В последнем я не уверен, может рабочее, а может и нет]
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 23:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 17 разів
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Доброго вечора товариство. Термінове питання. Чи можуть самі по собі відкручуватись гайки на шпильках? Бо сьогодні запускать - а почало сікти під циліндрами, попробував затяжку а її нема... Було таке вкогось? Думав зібрать все сьогодні а невийшло. Є ідея гровери підкинуть, чи гайки з тефлоном... Є якісь може ще варіанти? Може взагалі на різьбовий фіксатор?
Слава Україні!!!
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів