Вишня (634-01) из далекого 74-го.... LELIK

В данном разделе публикуем фото своих мотоциклов
Павел Днепр
рокер
Повідомлень: 197
З нами з: 14 січня 2010, 12:30
Мотоцикл: 638 люкс не сток
Звідки: Днепропетровск, пр.Воронцова
Дякував (ла): 0
Подякували: 2 рази
Контактна інформація:

Re: Вишня (634-01) из далекого 74-го.... LELIK

Повідомлення Павел Днепр »

Самой распространенной причиной калильного зажигания, как правило, являются не только горячие свечи. Мало кто обращает внимание на выступающую алюминиевую прокладку (упл.кольцо) между цилиндром и головкой в камеру сгорания. Вот от этих выступов и воспламеняется смесь. Если снять головы, то можно обнаружить черные края уплотнительного кольца (прокладки).
Я в последний раз вообще поставил медные. Хоть не по феншую, зато хорошо держат и не торчат=)
Аватар користувача
lelik
Старая гвардия
Повідомлень: 1263
З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 53 рази
Контактна інформація:

Re: Вишня (634-01) из далекого 74-го.... LELIK

Повідомлення lelik »

Перед дальною (відносно) дорогою вирішив таки розібратись з передньою вилкою - вона постійно плювалась мастилом. Не так давно замінив втулки і сальники..сальники здались після пробігу 600км... З масляними плямами я наїздив ще 4000 як мін. Знявши пера люфтів не виявив - було вирішено замінить гайку-сальник в зборі - хитрми методами зняв втулки не пошкодивши їх..гайки замінив і зібрав все назад.
Перед виїздом проконтролював натяг ланцюга, та рівень мастила в картері, відрегулював зчеплення, поклав запасні троси та холл..все виїзд.
Загальний пробіг за період "рокеровки" 470км - їздили в розвідку місцевості :sotona: ... Дорога від місця гулянки до будинку -180км
Поломки відсутні...якщо не враховувати форуси рере-регулятора напруги...то 14.2 то 18в при нічній їзді...світло то тускле то як прожектор :sotona:
Враження від поїздки виключно позитивні - наступного року неодмінно повторю :super:
Зображення
Всім удачі на дорогах!
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
Аватар користувача
lelik
Старая гвардия
Повідомлень: 1263
З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 53 рази
Контактна інформація:

Re: Вишня (634-01) из далекого 74-го.... LELIK

Повідомлення lelik »

Сезон відкрито 8.03.2015
Контроль рівня мастила, перевірка-регулювання гальм, перевірка тиску в шинах, і в дорогу :super:
Зображення
Зображення
Зображення
За це повідомлення автора lelik подякував:
Никòла
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Вишня (634-01) из далекого 74-го.... LELIK

Повідомлення KWAKA »

На другому фоту малий із заздрістю заглядається на вишню.
Аватар користувача
lelik
Старая гвардия
Повідомлень: 1263
З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 53 рази
Контактна інформація:

Re: Вишня (634-01) из далекого 74-го.... LELIK

Повідомлення lelik »

Чесно, там були такі "табуретки" шо ява і поряд не стояла (якшо на 402м) - катнули тоді толково - 2 свята одночасно - гуділи до ночі.

На днях стався невеличкий "йобсь"...спринтер прижав справа на круговому русі... екстренне гальмування...і декілька метрів на лівому боці. Якимось дивом мое заднє колесо доторкнулось до лівого заднього катка спринтера...зупинились, поспілкувались. Я підняв моц, ричаг лівий відпав (китай) скло поворотника теж на асфальті, підніжка (колясочна) загнута і гума на ній зтерта, фара затухла (ближнє).
Розійшлись мирно.
Сьогодні влаштував невеликий "чинінг"..підножку вирівняв, замінив на ній гуму; поворотник відновив; лампу фари замінив... І виявив один косяк на центральній стійці лівий задній аморт виглядав "хворим"-просівшим - потягнув рукою вверх і він сам "розсухарився" - діагноз: здохла пужина...шукаю заміну (пару своїх амортів подарував знайомому..і з кінцями).
На сландо є пару варіантів зі смачними цінами - буду діять :smoke:
фото не дуже... - зняті на бетономішалку....
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
Аватар користувача
lelik
Старая гвардия
Повідомлень: 1263
З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 53 рази
Контактна інформація:

Re: Вишня (634-01) из далекого 74-го.... LELIK

Повідомлення lelik »

"И снова здравствуйте!" - я на колесах :super:
Сьогоднішня невелика прогулянка до р. Дніпро - вечір був шикарний :balalaika:
Зображення
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
MAXDZ
Старая гвардия
Повідомлень: 2423
З нами з: 01 березня 2012, 22:23
Мотоцикл: ыыы
Звідки: ыыы
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 239 разів
Контактна інформація:

Re: Вишня (634-01) из далекого 74-го.... LELIK

Повідомлення MAXDZ »

Неприятно, когда в тебя перестраиваются...
Классный моцик, у нас почему-то (наверно из-за бака) 634-01 калифорнийками называли, хотя настоящих californian никто не видел.
Аватар користувача
lelik
Старая гвардия
Повідомлень: 1263
З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 53 рази
Контактна інформація:

Re: Вишня (634-01) из далекого 74-го.... LELIK

Повідомлення lelik »

Расскажу новости по теме...
Вчера как то подозрительно согнулся боковой упор...давай ровнять - понял, что кронштейн (самопал) на раме уже на грани. Вечером приехал в гараж, и благополучно отломил лапу вместе с кронштейном... без упора в городе, как знаете не удобно. Тащить на центральную не всегда позволяет место, а если на багажнике еще пару десятков кило, то это АДЪ :niasilil: .
Выделил несколько часов - преварил саму лапу ( сверху где кронштейн, изогнул U образный крепеж, перед этим отрезал старый - он был узкий, примерно 4.5мм, а стал 8мм), потом приступил к самому кронштейну к раме. Метал использовал листовой, толщиной 4,1мм.
Вечером планирую кинуть моц на бок, снять левый выхлоп, и приварить все на место :super: это если успею...и если никто не дернет куда :niasilil:
Зображення
http://s017.radikal.ru/i428/1509/3f/8dab5f3575ca.jpg
Зображення
Зображення
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
Аватар користувача
lelik
Старая гвардия
Повідомлень: 1263
З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 53 рази
Контактна інформація:

Re: Вишня (634-01) из далекого 74-го.... LELIK

Повідомлення lelik »

Все приварил! :super:
собрал, покрасил, испытал... кронштейн держится более надежно (жесткость получше)... Как надежность - время покажет.
Так же поменял волговский "гудок" на родной 6в. визжит как сумасшедший :D
Зображення
Зображення
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
Аватар користувача
lelik
Старая гвардия
Повідомлень: 1263
З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 53 рази
Контактна інформація:

Re: Вишня (634-01) из далекого 74-го.... LELIK

Повідомлення lelik »

Тормозить мот перестал еще осенью, но колодки я сменил только на днях;)
Перед-зад + смазка-диагностика механизмов. Передние уже притерлись - клюёт носом уверенно, задние пока слабо - нужно прилагать усилие, но поездим-посмотрим...должны притерется.
Фото: "на даче"
Зображення
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
Аватар користувача
lelik
Старая гвардия
Повідомлень: 1263
З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 53 рази
Контактна інформація:

Re: Вишня (634-01) из далекого 74-го.... LELIK

Повідомлення lelik »

На прошлой неделе заметил "горбатость" задней резины...проехал еще несколько сотен км - вчера с пассажиром начала откровенно не хорошо звучать. Причиной можно считать разбитость дорог - несколько раз ловил такие ухабы, что подвеско пробивало до упора. Да и качество самой резины "не брэндовое".
Давление с 2-ки скинул до 1.5 - на малом ходу "дочухкал" в гараж. Сегодня была снята резина из ЧИХ-ПИХа (ижевская), и удачно инсталлирована...катаю дальше :sotona: Горбатая просто расслоилась - внутренний корд при этом идеален. Попробую вылечить - наклею внутри подкладку. - прозапас будет.
Передняя кстати уже тоже на исходе - за 18т она подтерлась прилично. Для китая норм пробег...
Зображення
Зображення
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
Аватар користувача
lelik
Старая гвардия
Повідомлень: 1263
З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 53 рази
Контактна інформація:

Re: Вишня (634-01) из далекого 74-го.... LELIK

Повідомлення lelik »

Сезон доїздив я без поломок. Резину укатав (перед), але заміню ближче до літа. Також в планах оптодатчик, заміна (або ремонт) короба пов. фільтру.
На минулому тижні замінив чохол сидіння...китай на такий же китай :sotona: - (лежав без діла)
Жду поки розстане-висохне асфальт...абк заряджений...страховку зробить і виїзд :super:
Зображення
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
Аватар користувача
lelik
Старая гвардия
Повідомлень: 1263
З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 53 рази
Контактна інформація:

Re: Вишня (634-01) из далекого 74-го.... LELIK

Повідомлення lelik »

Сьогодні на незначному підйомі накрутив трохи дроссель - на швидкості 90-95км\год виключилась 4-та передача. Включить назад вже не зміг... залишилась лише 3-тя...інші відсутні, хоч і куліса клацає в область 2-ї.
Є 3-тя і якась одна нейтраль...так і дотошнив додому при крейсері 60км :niasilil:
Мабуть прийшов час встановлювать запасний двигун :super: Але коли буде час важко відповісти. По можливості встановлю двигун - відпишусь.
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
Аватар користувача
KSV
Старая гвардия
Повідомлень: 774
З нами з: 31 січня 2016, 11:14
Мотоцикл: Java 360.
Звідки: Кременчуг.
Дякував (ла): 172 рази
Подякували: 136 разів
Контактна інформація:

Re: Вишня (634-01) из далекого 74-го.... LELIK

Повідомлення KSV »

Это их болезнь, повезло что хоть третья осталась, в основном никакой, слетели с зацепа шестерни, сломало вилку и согнуло шток выбора, я по молодости шестерни дорабатывал бор машинкой и летал не боясь.
Если в жизни что-то не клеится, выбрось клей. Возьми гвозди, забей на все!
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Вишня (634-01) из далекого 74-го.... LELIK

Повідомлення USS »

Это их болезнь, повезло что хоть третья осталась, в основном никакой, слетели с зацепа шестерни, сломало вилку и согнуло шток выбора, я по молодости шестерни дорабатывал бор машинкой и летал не боясь.
:100:
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
lelik
Старая гвардия
Повідомлень: 1263
З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 53 рази
Контактна інформація:

Re: Вишня (634-01) из далекого 74-го.... LELIK

Повідомлення lelik »

KSV писав:... шестерни дорабатывал бор машинкой и летал не боясь.
- это вы про кулачки? -выровнять плоскостя? Обычно болгаркой подпиливаю если нет выхода иного.
Шток точно согнуло - иначе кулиса бы переключала во всем диапазоне. 3-я есть - есть шанс что вилка 3-4 целая осталась, хотя обычно "язычок" отламывает...вскрытие покажет. Запчасти на замену есть в припасах.
Пробег мотоцикла после ремонта около 22-25 000.
Без колес как то непривычно сегодня было совсем;))) - нужно поскорей ставить на ход :100:
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Вишня (634-01) из далекого 74-го.... LELIK

Повідомлення USS »

есть шанс что вилка 3-4 целая осталась
нема шансу, згоріла вона, погнуло шток та кулісу. Канавку у шестерні також треба чистити, після такого пробігу і підшипники тре міняти... кароч капремонт.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
KSV
Старая гвардия
Повідомлень: 774
З нами з: 31 січня 2016, 11:14
Мотоцикл: Java 360.
Звідки: Кременчуг.
Дякував (ла): 172 рази
Подякували: 136 разів
Контактна інформація:

Re: Вишня (634-01) из далекого 74-го.... LELIK

Повідомлення KSV »

lelik писав: - это вы про кулачки? -выровнять плоскостя? Обычно болгаркой подпиливаю если нет выхода иного.
Не только про кулачки, а и про ответки, и не выравниваль а делать конусом, так чтоб не могло соскочить.
И еще, это все делалось в начале далеких девяностых, когда новые з/ч было найти не возможно или не за что, возможно после установки НОВЫХ з/ч все было-б и ОК. И тогда бытовало мнение что до первого раскола двига все класно, а после него начинаются приколы с ломанием, но это ИМХО, я устранял как описал выше. И выбивало по разному, и штоки гнуло и только вилки и все вместе, и мог включить вторую четвертую, или только третью, а в 90% никакую, чтото типа так.
Если в жизни что-то не клеится, выбрось клей. Возьми гвозди, забей на все!
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Вишня (634-01) из далекого 74-го.... LELIK

Повідомлення USS »

И тогда бытовало мнение что до первого раскола двига все класно, а после него начинаются приколы с ломанием,
то тіко "мнєніє", дуже великий процент поломок кпп були саме на ніразу не розбираних ява, а інколи навідь на зовсім нових з невеликим пробігом. Причин багато- людський фактор, загальна зношеність деталей та інше. Друге питання те, що в основної маси мотоциклістів не вистачало мізок, при ремонті, нормально зібрати та відрегулювати кпп. Тож і виходило, те "мнєніє". Все зводилось до тупої заміни вилки, та штока з кулісою навгад. Воно знов горіло, знов міняли і так до тих пір поки картера не перетворювалися у шматак покоцаного алюмінію годного тіко на здачу у цвєтмет.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: Вишня (634-01) из далекого 74-го.... LELIK

Повідомлення route 66 »

USS писав: Друге питання те, що в основної маси мотоциклістів не вистачало мізок, при ремонті, нормально зібрати та відрегулювати кпп. Тож і виходило, те "мнєніє". Все зводилось до тупої заміни вилки, та штока з кулісою навгад. Воно знов горіло, знов міняли і так до тих пір поки картера не перетворювалися у шматак покоцаного алюмінію годного тіко на здачу у цвєтмет.
Оце точно
Аватар користувача
lelik
Старая гвардия
Повідомлень: 1263
З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 53 рази
Контактна інформація:

Re: Вишня (634-01) из далекого 74-го.... LELIK

Повідомлення lelik »

Вибрав момент сьогодні - викинув агрегат з "хребта". Все мегабрудне...на мийку так і не заїхав... буду чистить все перед розборкой.
Скоріш за все в неділлю зранку приступлю...хочу обійтись лише ремонтом кпп, звичайно якшо кривошип ще живий. А якщо хана, то буду інсталювати запасний двигун.
В принципі в запасі всі запчастини є...мож підшипник який докупить доведеться. Вилку 3-4 думаю ставить "литу-ковану"...шток новий десь був... шестерні теж є.
Розберу, то зроблю декілька фото по суті поломки.

Зображення
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
Аватар користувача
lelik
Старая гвардия
Повідомлень: 1263
З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 53 рази
Контактна інформація:

Re: Вишня (634-01) из далекого 74-го.... LELIK

Повідомлення lelik »

Головки скинув щойно - алюмінь ущільнення виступали в камеру - от і причина калільного. також розібрав зчеплення...вилка 3-4 таки зламана. Продвигаюсь далі - знімаю комп. кільця і поршні. Якшо подужаю, то і картер сьогодні розполовиню...цікаво ж як там справи.
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
Аватар користувача
lelik
Старая гвардия
Повідомлень: 1263
З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 53 рази
Контактна інформація:

Re: Вишня (634-01) из далекого 74-го.... LELIK

Повідомлення lelik »

Вчора все розібрав - шток кривий, вилка поломана, шестерня 3-4 з наплавкою в канавці...кулачки на 4-. Шайб не було...зазори валів капець :gazenvagen:
Поки не вирішив точно з підшипниками 305ми...вимию-прощупаю, можливо заміню. Сальники під заміну. Куліса як на диво рівненька. Виліз косяк зчеплення - треба замінить диски (зношені-підпалені) і мабуть пружини.
Зображення
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Вишня (634-01) из далекого 74-го.... LELIK

Повідомлення USS »

Поводочок на вилці, той що по кулісі ковзає, розбовтаний?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
lelik
Старая гвардия
Повідомлень: 1263
З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 53 рази
Контактна інформація:

Re: Вишня (634-01) из далекого 74-го.... LELIK

Повідомлення lelik »

Поводки на обох вилках стоять жостко - без люфту. Навіть не прокручуються.
Регулювання кпп відсутнє...підозрюю шо зацеп кулачків 4ї був не дуже.
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
Відповісти

Повернутись до “Моя красавица”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів