Ява 634 Івано-Франківськ

В данном разделе публикуем фото своих мотоциклов
MAXDZ
Старая гвардия
Повідомлень: 2423
З нами з: 01 березня 2012, 22:23
Мотоцикл: ыыы
Звідки: ыыы
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 239 разів
Контактна інформація:

Re: Ява 634 Івано-Франківськ

Повідомлення MAXDZ »

Є якась різниця по відчуттям між одинарною рамою на CZ та дуплексною на JAWA?
Аватар користувача
зовсім
рокер
Повідомлень: 277
З нами з: 18 березня 2013, 22:02
Мотоцикл: jawa 634
Звідки: ІФ
Дякував (ла): 43 рази
Подякували: 10 разів
Контактна інформація:

Re: Ява 634 Івано-Франківськ

Повідомлення зовсім »

MAXDZ писав:Є якась різниця по відчуттям між одинарною рамою на CZ та дуплексною на JAWA?
Кардинально 2 різні мотоцикли. Можливо моя ява не в ідеальному стані, але чезет має інакший центр ваги і набагато краще кладеться в повороти та маневрує, а ява більш стійка валить як танк)
Зображення
Аватар користувача
зовсім
рокер
Повідомлень: 277
З нами з: 18 березня 2013, 22:02
Мотоцикл: jawa 634
Звідки: ІФ
Дякував (ла): 43 рази
Подякували: 10 разів
Контактна інформація:

Re: Ява 634 Івано-Франківськ

Повідомлення зовсім »

Додивився в чому біда муфти . Відкручується болт регулювання полуавтомата. Коли вижимаєш муфту його починає трясти і відкручується, коли включена передача теж ,але помаліше. На нейтральній все ок .
Ось відео . В когось таке було? :shothead:
https://www.youtube.com/watch?v=vq-gjMv ... YQ&index=1
Зображення
Аватар користувача
mogutov
рокер
Повідомлень: 177
З нами з: 25 грудня 2014, 11:23
Мотоцикл: jawa 634. cezet 472.6. ИЖ планета-5. ИЖ Юпитер-5
Звідки: Луганск
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 2 рази
Контактна інформація:

Re: Ява 634 Івано-Франківськ

Повідомлення mogutov »

зовсім писав:Додивився в чому біда муфти . Відкручується болт регулювання полуавтомата. Коли вижимаєш муфту його починає трясти і відкручується, коли включена передача теж ,але помаліше. На нейтральній все ок .
Ось відео . В когось таке було? :shothead:
https://www.youtube.com/watch?v=vq-gjMv ... YQ&index=1
шарики на месте все,смотрел?
У каждого электрика есть свой ангел…
Ангел-предохранитель.
Аватар користувача
зовсім
рокер
Повідомлень: 277
З нами з: 18 березня 2013, 22:02
Мотоцикл: jawa 634
Звідки: ІФ
Дякував (ла): 43 рази
Подякували: 10 разів
Контактна інформація:

Re: Ява 634 Івано-Франківськ

Повідомлення зовсім »

ем які шаріки? В полуавтоматі є 1 і все .
Зображення
Аватар користувача
Vitaha_N
Старая гвардия
Повідомлень: 1612
З нами з: 05 січня 2011, 23:05
Мотоцикл: Jawa, Suzuki
Звідки: Кривой Рог
Дякував (ла): 35 разів
Подякували: 90 разів
Контактна інформація:

Re: Ява 634 Івано-Франківськ

Повідомлення Vitaha_N »

У меня на 638.5 этот винт с завода зафиксирован контргайкой. Долго не мог понять назначение отверстия в правой крышке - толку что туда можно залезть отверткой если все равно контргайка держит и без снятия крышки не отрегулируешь. Сейчас погуглил на тему полуавтомат - странно, все с фиксацией винта пружинным лепестком. Но как вариант - законтри как у меня и забудь
Аватар користувача
зовсім
рокер
Повідомлень: 277
З нами з: 18 березня 2013, 22:02
Мотоцикл: jawa 634
Звідки: ІФ
Дякував (ла): 43 рази
Подякували: 10 разів
Контактна інформація:

Re: Ява 634 Івано-Франківськ

Повідомлення зовсім »

Я полувавтомат повністю розкручував(чистив від масла ) Може неправильно зібрав?
Зображення
Аватар користувача
зовсім
рокер
Повідомлень: 277
З нами з: 18 березня 2013, 22:02
Мотоцикл: jawa 634
Звідки: ІФ
Дякував (ла): 43 рази
Подякували: 10 разів
Контактна інформація:

Re: Ява 634 Івано-Франківськ

Повідомлення зовсім »

купив поршні 4рем і розточив під них циліндри. І також кільця фірми MOTUS . За все щось вийшло 560 грн =\
Зібрав все докупки і завів . Мотор шелестить нічого не таракає,не стукає і спокій на душі =))) Ну і получилася в мене повністю прокапіталена ява.
Зварив кріплення для переднього наболотника і вкоротив
закину пару фоток пізніше викладу відео першого старту
Зображення
Зображення
лишилися косметичні ремонти і все :super: :super:
Зображення
Аватар користувача
зовсім
рокер
Повідомлень: 277
З нами з: 18 березня 2013, 22:02
Мотоцикл: jawa 634
Звідки: ІФ
Дякував (ла): 43 рази
Подякували: 10 разів
Контактна інформація:

Re: Ява 634 Івано-Франківськ

Повідомлення зовсім »

https://www.youtube.com/watch?v=s-rXH9c ... e=youtu.be
Зображення
Аватар користувача
РЕпа
Фанат
Повідомлень: 3374
З нами з: 31 серпня 2011, 20:48
Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
Звідки: Восток-непокорный!
Дякував (ла): 117 разів
Подякували: 427 разів
Контактна інформація:

Re: Ява 634 Івано-Франківськ

Повідомлення РЕпа »

Хорошо работает! Звук сигар порадовал.Лампа зарядки чего не тухнет при таких оборотах?
http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
Аватар користувача
зовсім
рокер
Повідомлень: 277
З нами з: 18 березня 2013, 22:02
Мотоцикл: jawa 634
Звідки: ІФ
Дякував (ла): 43 рази
Подякували: 10 разів
Контактна інформація:

Re: Ява 634 Івано-Франківськ

Повідомлення зовсім »

дякую! ,лампа напряму виведена від генератора, без реле тому і світить завжди.
Зображення
Аватар користувача
зовсім
рокер
Повідомлень: 277
З нами з: 18 березня 2013, 22:02
Мотоцикл: jawa 634
Звідки: ІФ
Дякував (ла): 43 рази
Подякували: 10 разів
Контактна інформація:

Re: Ява 634 Івано-Франківськ

Повідомлення зовсім »

Хелп ,завжди чорна свічка на правому котлі ! І масло з труби тече, а на лівій ні ( хоча це хвороба така )
Був підсос повітря зпід голови , поміняв прокладку під циліндрами + під головами мідні. Перевіряв підсосу повітря немає , але проблема залишилася .
От і думаю чи то через вихлоп, чи карб?
(свічки міняв місцями, ковпаки теж ) завжди права закоксована
P.S. права голова трошки менше сідає десь на 0.5-0.7мм ( не від неї, інший номер)
Зображення
Зображення
Зображення
Аватар користувача
archer
И так сойдет
Повідомлень: 2093
З нами з: 25 травня 2009, 14:13
Мотоцикл: Suzuki GS 500F => DR650r => KTM 690 Enduro R
Звідки: Киев
Дякував (ла): 78 разів
Подякували: 130 разів
Контактна інформація:

Re: Ява 634 Івано-Франківськ

Повідомлення archer »

Масло с двигла уходит ?, Думается не держит сальник КВ
И так сойдет
Аватар користувача
Avior
Гаджет-мэн
Повідомлень: 3155
З нами з: 25 травня 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Звідки: Киев, с. Ясногородка
Дякував (ла): 264 рази
Подякували: 879 разів
Контактна інформація:

Re: Ява 634 Івано-Франківськ

Повідомлення Avior »

Так цилиндр не тот сопливит.. с права же гена стоит там только воздух может сосать..
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Ява 634 Івано-Франківськ

Повідомлення USS »

А шина на задку фронтальна :zemla: , як поводить себе мот на дорозі? Правий котел, там нема масла, якщо тільки не пошкоджений картер. Може свічка глюче ?. Міняв для проби з правого на лівий?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
зовсім
рокер
Повідомлень: 277
З нами з: 18 березня 2013, 22:02
Мотоцикл: jawa 634
Звідки: ІФ
Дякував (ла): 43 рази
Подякували: 10 разів
Контактна інформація:

Re: Ява 634 Івано-Франківськ

Повідомлення зовсім »

Нормально поводить на дорозі , покраще попередньої і на піску можу їхати уже не кидає так .
Свічки міняв і ковпаки .
Сальник може бути , він тонший був за рідний і я його під штопорне поставив, не до підшипника. Може він і робить різницю в кшм?
Зображення
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Ява 634 Івано-Франківськ

Повідомлення USS »

Сальник ні до чого, трохи тонший не зробить ніякої погоди для об'єму КШМ, у тебе ознаки переливу, або не вчасної подачі іскри, не в той момент, що потрібно.Як виставляв момент запалення? Чи однаковий він для обох циліндрів? Та і про відмінність головок там у тебе було, щось про різницю посадки?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
motorocker
рокер
Повідомлень: 465
З нами з: 01 червня 2009, 11:20
Мотоцикл: CZ 472.3. 1977 г. вып., мокики "Карпати"-2, Sagitta Resistente ZN50QT, Zongshen GY 200.
Звідки: Тамбов
Дякував (ла): 286 разів
Подякували: 93 рази
Контактна інформація:

Re: Ява 634 Івано-Франківськ

Повідомлення motorocker »

Похоже на перелив карбюратора-обычно масло с коробки левый цилиндр забирает. Если бы была раздолбана посадка ЦО до подсоса масла - тут и сама заводка движка была бы весьма проблематичной да и грохот бы стоял-не захотелось бы заводить... Ну или как вариант-очень позднее зажигание на правом цилиндре (может быть уход зазора если не проверить момент размыкания после затяжки винта прерывателя при регулировке).
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Ява 634 Івано-Франківськ

Повідомлення USS »

Моменту розмикання, як я зрозумів не повинно бути, бо встановлене БСЗ, може шторка не симетрична? Про праву головку нема відповіді, може камера згорання по об'єму відрізняється?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
motorocker
рокер
Повідомлень: 465
З нами з: 01 червня 2009, 11:20
Мотоцикл: CZ 472.3. 1977 г. вып., мокики "Карпати"-2, Sagitta Resistente ZN50QT, Zongshen GY 200.
Звідки: Тамбов
Дякував (ла): 286 разів
Подякували: 93 рази
Контактна інформація:

Re: Ява 634 Івано-Франківськ

Повідомлення motorocker »

Если БСЗ тогда зажигание отпадает (несиметричность шторки-вопрос, проверь, покрути опережение если есть возможность и там будет видно уйдет ли дым из правого цилиндра). Объем камер сгорания-в ВМТ пролей через свечное отверстие густым маслом из шприца-сколько войдёт масла такой и объём. Другое дело если одну головку "осаживали" для повышения степени сжатия а другую нет - но тут разница в давлении на кикстартер при заводке была бы ощутимая очень.
Аватар користувача
зовсім
рокер
Повідомлень: 277
З нами з: 18 березня 2013, 22:02
Мотоцикл: jawa 634
Звідки: ІФ
Дякував (ла): 43 рази
Подякували: 10 разів
Контактна інформація:

Re: Ява 634 Івано-Франківськ

Повідомлення зовсім »

Голови сідають однаково просто ребра різняться у висоті , додивився . Візуально здається що не так .
метелик семетричний без будь яких пошкоджень . Це явно перелив , можебути через кривий гол жигл? (Набік просверлений)
Зап бсз з фуозом 2sp
Зображення
Аватар користувача
зовсім
рокер
Повідомлень: 277
З нами з: 18 березня 2013, 22:02
Мотоцикл: jawa 634
Звідки: ІФ
Дякував (ла): 43 рази
Подякували: 10 разів
Контактна інформація:

Re: Ява 634 Івано-Франківськ

Повідомлення зовсім »

Поміняв жиглер поставив від копійки 107. Тепер дві свічи почорніли , але права всерівно більше. Відрегулював карб те саме . З правої тече , ліва суха.
Зображення
Аватар користувача
lelik
Старая гвардия
Повідомлень: 1263
З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 53 рази
Контактна інформація:

Re: Ява 634 Івано-Франківськ

Повідомлення lelik »

Містика...
прожени її крейсером 90-110 хоча б 10-15км - мож просто і трубі "кака" назбиралась.
Якшо вихлоп відверто димний на правому горшку - то тут тільки одна причина - проникнення мастила зКПП саме в праву кривошипну камеру - інших причин годі й шукать. Але якшо димність майже не відрізняється то нема причин уди лізти - не заважай двигуну працювать;) А плюс в тому шо правий кривошип і горшок не буде страждать масляним голоданням;)
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
Аватар користувача
зовсім
рокер
Повідомлень: 277
З нами з: 18 березня 2013, 22:02
Мотоцикл: jawa 634
Звідки: ІФ
Дякував (ла): 43 рази
Подякували: 10 разів
Контактна інформація:

Re: Ява 634 Івано-Франківськ

Повідомлення зовсім »

Зняв флейти з двох труб і помітив шо перегородкди (кільця) в самі трубі не тримаються якось нарівняв і заставив флейти назад . Масло уже не тече .походу в них була проблема .
Але свічки далі чорні . Продовжую регулювати карб , попробую опустити голку
Зображення
Відповісти

Повернутись до “Моя красавица”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів