JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
- валико
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1110
- З нами з: 13 липня 2012, 21:49
- Мотоцикл: MZ ETZ250
- Звідки: Мерефа Харьковской обл.
- Дякував (ла): 247 разів
- Подякували: 128 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Dr_Hammer , так, не вище GL-4. Бо GL-5 має антифрикційні присадки.
Ich fahre eine,ich repariert eine
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
В Руслана Павленко, в нього кажись найдешевше і є все.
Я в тому мало шо петраю, то питав в продавця, він казав шо воно без присадок, видно він так само як і я розбирається в тих маслах, треба було взяти православний ТАД-17И як завжди)))
Сьогодні поставив нові диски зчеплення і пружини, поїхав покататись, при різкому відкритті дроселя - буксує, але подумав шо я півавтомат перетягнув, заглянув, таки да, відрегулював правильно - не буксує, але на ТАДі при таких же настройках не буксувало.
пс: а ТАД-17И по API тоже Геел-5...
Jedem das Seine!
- Vvv
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1596
- З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
- Мотоцикл: А́льфа 110
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 49 разів
- Подякували: 127 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Ещё , сейчас , на Украинском рынке , начал появлятся ТАД низкого качества , будьте внимательны , есть случаи , что после его использования , в первую очередь , сгорают , игольчатые подшипники , ну и так далее , лучше , брать ТАД , известного производителя , у самого , залит , ТАД GL-4 на GL-5 тоже были пробуксовкиDr_Hammer писав: ↑17 лютого 2019, 18:29В Руслана Павленко, в нього кажись найдешевше і є все.
Я в тому мало шо петраю, то питав в продавця, він казав шо воно без присадок, видно він так само як і я розбирається в тих маслах, треба було взяти православний ТАД-17І як завжди)))
Сьогодні поставив нові диски зчеплення і пружини, поїхав покататись, при різкому відкритті дроселя - буксує, але подумав шо я півавтомат перетягнув, заглянув, таки да, відрегулював правильно - не буксує, але на ТАДі при таких же настройках не буксувало...
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Тоді ТАп-15В, воно геел-3)))
Згадав статтю інженера Сергея_С на яваолді, перечитав, там таке сказано:
Згадав статтю інженера Сергея_С на яваолді, перечитав, там таке сказано:
ну теоретично то правильно, але практика показує інше.Сцепление, работающее в масляной ванне, работает за счет сил поверхностного натяжения жидкости, а никак не сухого трения, поэтому антифрикционные присадки на него не действуют никоим образом в худшую сторону, но вот здесь внимательно – они должны быть жидкостями, а не порошками, так как от зазора между дисками сильно зависит коэффициент трения.
Jedem das Seine!
- Vvv
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1596
- З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
- Мотоцикл: А́льфа 110
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 49 разів
- Подякували: 127 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Практика , действительно , показует , совсем другое , но если есть пробуксовка сцепления , то здесь , хочешь не хочешь , нужно проверять диски , если диски , давно не менялись , сразу под замену , а уж если разобрал , то лучше заменить , не столь это , дорогая запчасть , на которой , стоит экономить , в декабре 2018 , покупал комплект дисков Атлант , по цене 118 грн.за комплект , после установки , проехали немного , около 100 км.работают , безупречно.Dr_Hammer писав: ↑17 лютого 2019, 19:06 Тоді ТАп-15В, воно геел-3)))
Згадав статтю інженера Сергея_С на яваолді, перечитав, там таке сказано:
ну теоретично то правильно, але практика показує інше.Сцепление, работающее в масляной ванне, работает за счет сил поверхностного натяжения жидкости, а никак не сухого трения, поэтому антифрикционные присадки на него не действуют никоим образом в худшую сторону, но вот здесь внимательно – они должны быть жидкостями, а не порошками, так как от зазора между дисками сильно зависит коэффициент трения.
Востаннє редагувалось 17 лютого 2019, 19:24 користувачем Vvv, всього редагувалось 1 раз.
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Диски і пружини я нові поставив, ну короче побачим, після того як відпустив півавтомат, перестало буксувати, ну і якшо то злити і залити нове масло не проблема, головне на гарячо)
Jedem das Seine!
- Vvv
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1596
- З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
- Мотоцикл: А́льфа 110
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 49 разів
- Подякували: 127 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Главное , чтобы диски были качественные и , ровные , да и новые пружины , частенько бывают , прослабленные , в таком случае , приходится , немного поиграться , проверить диски , на ровность , под болты пружин , подложить , дополнительные шайбы , вообщем , играться , до победного конца
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Ні з чим там не треба гратися, пружини чеські, з 640-вої, трошки жорсткіші ніж 634-ті, шайби я точив 4 мм замість 2,5 мм як в оригіналі, просто перетягнув півавтомат, ну і мабуть "сєро-фосфорниє соєдінєнія" як написано в характеристиках GL-5 дають своє)))
Jedem das Seine!
- Vvv
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1596
- З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
- Мотоцикл: А́льфа 110
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 49 разів
- Подякували: 127 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Тогда да , скорее всего перетянул полуавтомат , ну а если проблема в масле , так менять его , думаю не сложно
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Пишуть шо того GL-5 бояться сплави на основі міді, тіпа синхронізатори бронзові і т.д., ну в 638-ої тільки одна бронзова втулка - в корзині і друга в втор.валі...
Короче начитаєшся всякої інетної хєрні, а потім як кажуть "от великих знаний - большие печали"
А масло поміняти не складно, це точно
Короче начитаєшся всякої інетної хєрні, а потім як кажуть "от великих знаний - большие печали"
А масло поміняти не складно, це точно
Jedem das Seine!
- Vvv
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1596
- З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
- Мотоцикл: А́льфа 110
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 49 разів
- Подякували: 127 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Да отож , меньше надо читать , особенно на ночь ничего там не боиться этого масла , просто в GL-5 , вроде как , добавлено , ряд присадок , которые увеличивают так сказать , смазочные свойства масла , оно становится более скользкое , короче , не парься , мне известны случаи , когда , на таком масле , откатывали сезон , и ничего , просто пробуксовывало , понятное дело , если будет буксовать , то лучше заменить , если буксовать не будет , я бы на твоём месте , забыл об этом и , катался у самого был случай , собирал свой мот , было воскресенье , автомагазины закрыты , рынок далеко , под рукой , оказалось GL-5 , залил и , проездил так , не меньше месяца , в разных режимах , и , ничего не изменилосьDr_Hammer писав: ↑17 лютого 2019, 19:47 Пишуть шо того GL-5 бояться сплави на основі міді, тіпа синхронізатори бронзові і т.д., ну в 638-ої тільки одна бронзова втулка - в корзині і друга в втор.валі...
Короче начитаєшся всякої інетної хєрні, а потім як кажуть "от великих знаний - большие печали"
А масло поміняти не складно, це точно
- nik_2
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1088
- З нами з: 28 серпня 2013, 11:44
- Мотоцикл: Minsk 125
- Звідки: Киев (Буча)
- Дякував (ла): 24 рази
- Подякували: 48 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Переважна більшість продавців чого б то не було не просто не розуміються на своєму товарі, а і не хотять розвиватись! (((
"Мечтай так, как будто будешь жить вечно!
Живи так, как будто завтра умрешь!" © В.Цой
-Обьем мозга должен справляться с обьемом двигуна!
Живи так, как будто завтра умрешь!" © В.Цой
-Обьем мозга должен справляться с обьемом двигуна!
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Таке "соєдіненіе" нічого страшного не зробить. Неможна у масляне зчеплення лити літієві оливи. Особисто їздив і на GL4 i на GL5 все було нормально. Залежить від стилю водіння, пацани з вигазовками палять будь яке зчеплення з будь яким мастилом.ну і мабуть "сєро-фосфорниє соєдінєнія"
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- nik_2
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1088
- З нами з: 28 серпня 2013, 11:44
- Мотоцикл: Minsk 125
- Звідки: Киев (Буча)
- Дякував (ла): 24 рази
- Подякували: 48 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
На "рівгому" газу при русі під гору на 4-й пробуксовувало з GL-5! Залив GL-4 і як бабка пошептала! Обидві оливи були кастрол. Я не переконую! Я ділюсь досвідом. Власним.
"Мечтай так, как будто будешь жить вечно!
Живи так, как будто завтра умрешь!" © В.Цой
-Обьем мозга должен справляться с обьемом двигуна!
Живи так, как будто завтра умрешь!" © В.Цой
-Обьем мозга должен справляться с обьемом двигуна!
- Владислав
- Плюшевый
- Повідомлень: 360
- З нами з: 06 червня 2012, 12:42
- Мотоцикл: Suzuki DR-Z400SM
- Звідки: Kyiv
- Дякував (ла): 62 рази
- Подякували: 47 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
В коробку передач советую лить масла для двигателей мотоциклов с вязкостью SAE 10W-40 или 10W-50 и допуском JASO MA (MA2). Эти масла именно для КПП с "мокрым" сцеплением. Буксовать ничего не будет, естественно, при условии, что с самим сцеплением и его приводом всё ОК.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Що там за присадки у наворочених маслах звичайно ж не пам'ятаєш? Питання, нащо у яву лити брендові оливи? Щось дешевше, типу фірми Mol, у яві працює нормально.пробуксовувало з GL-5! Залив GL-4 і як бабка пошептала
У свої чотиритактники лий собі моторні оливи та радій, а у кпп яви 638 80w-90 по манулу і край.советую лить масла для двигателей мотоциклов с вязкостью SAE 10W-40 или 10W-50
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- archerix
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4663
- З нами з: 05 лютого 2011, 18:42
- Мотоцикл: Ява 638
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 153 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Лил Мобиловское 80w-90, несколько лет было нормально. Потом залил на пробу 80w-90 Кастроловское, пришлось колоть движок - смазка не везде доходила
Теперь пользую 15w-40, на всякий Едет вроде нормально. Имеется походу периодически пробуксовка при выезде по крутому серпантину из подземного паркинга, когда под конец подъема тяга вдруг падает. Но так и не понял, масло слишком жидкое или просто холодное - нет возможности долго прогреваться перед выездом, дым в подвале скапливается, может пожарная сигнализация сработать.
Теперь пользую 15w-40, на всякий Едет вроде нормально. Имеется походу периодически пробуксовка при выезде по крутому серпантину из подземного паркинга, когда под конец подъема тяга вдруг падает. Но так и не понял, масло слишком жидкое или просто холодное - нет возможности долго прогреваться перед выездом, дым в подвале скапливается, может пожарная сигнализация сработать.
Пусто
- Владислав
- Плюшевый
- Повідомлень: 360
- З нами з: 06 червня 2012, 12:42
- Мотоцикл: Suzuki DR-Z400SM
- Звідки: Kyiv
- Дякував (ла): 62 рази
- Подякували: 47 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
1. Моторные масла с допуском JASO MA предназначены для двигателей с интегрированными коробками передач и сцеплением в масляной ванне, следовательно - они подходят для использования в КПП Явы.
2. Моторные масла с классом вязкости SAE 10W-40 и трансмиссионные SAE 80W-90 имеют почти одинаковую кинематическую вязкость, а разная маркировка применяется для обозначения моторного и трансмиссионного масла (стандарты SAE J300 и SAE J306 в помощь).
Это Вам для общего развития
P.S. Лично использовал такое масло в КПП Явы и никаких проблем не было, в отличии от использования трансмиссионных масел API GL-4 и GL-5 в жаркую погоду в условиях города.
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Є тема про масло якшо що, ага
На наступний день купив такий же Венол 80W90 Геел-4, для успокоєнія совєсті, з'їздив у Бродівський район, всього намотав 340 км, всьо шикарно, Ява маладєц!)
Зчеплення не буксує на всіх режимах.
ПС: назад як їхав, заправився на ОККО, (до того весь час заправлявся на ANP, ну так мені зручно і близько), залив 92 Євро, це пісєц, як другий мотор поставив, такої різниці я не чекав, 110 без напряга, на аенпешному ревіла як параход.
На наступний день купив такий же Венол 80W90 Геел-4, для успокоєнія совєсті, з'їздив у Бродівський район, всього намотав 340 км, всьо шикарно, Ява маладєц!)
Зчеплення не буксує на всіх режимах.
ПС: назад як їхав, заправився на ОККО, (до того весь час заправлявся на ANP, ну так мені зручно і близько), залив 92 Євро, це пісєц, як другий мотор поставив, такої різниці я не чекав, 110 без напряга, на аенпешному ревіла як параход.
Jedem das Seine!
- Vvv
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1596
- З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
- Мотоцикл: А́льфа 110
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 49 разів
- Подякували: 127 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Так же , замечал не однократно , то , что , от бензина , зависит , динамика и , расходDr_Hammer писав: ↑19 лютого 2019, 14:04 Є тема про масло якшо що, ага
На наступний день купив такий же Венол 80W90 Геел-4, для успокоєнія совєсті, з'їздив у Бродівський район, всього намотав 340 км, всьо шикарно, Ява маладєц!)
Зчеплення не буксує на всіх режимах.
ПС: назад як їхав, заправився на ОККО, (до того весь час заправлявся на ANP, ну так мені зручно і близько), залив 92 Євро, це пісєц, як другий мотор поставив, такої різниці я не чекав, 110 без напряга, на аенпешному ревіла як параход.
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3155
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 264 рази
- Подякували: 879 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Изменяюсь за оффтоп.
Но Ява очень чувствительна к бензину.В времена владения явы почти всегда лил Shell V-Power и один раз было не удобно залил что типа ANP или Укрнафта.. И поехал в своем обычном режиме.. и как же я был удивлен что Ява чуть ли не перегревалась на нем.. приехав домой поменял эту каку на бензин с ОККО и о чуда перегрева нету и Ява бегает как и раньше..
Но Ява очень чувствительна к бензину.В времена владения явы почти всегда лил Shell V-Power и один раз было не удобно залил что типа ANP или Укрнафта.. И поехал в своем обычном режиме.. и как же я был удивлен что Ява чуть ли не перегревалась на нем.. приехав домой поменял эту каку на бензин с ОККО и о чуда перегрева нету и Ява бегает как и раньше..
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- Andriy21
- уважаемый
- Повідомлень: 539
- З нами з: 15 січня 2010, 22:04
- Мотоцикл: Jawa 559-04 64г.в. - "Чекушка"
- Звідки: Киев-Нежин (Черниговская обл.)
- Дякував (ла): 18 разів
- Подякували: 84 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Согласен насчет бензина. В Чекушку заливаю всегда АНП 95й или 92й, работает да и все. Как-то в дальняке закончился у меня бенз прямо возле заправки Шелл, и в итоге заправил полный бак самый дешевого Шелловского (92й), так вроде кто мотоцикл подменил: стабильная ровная работа, нету подергиваний и расход вроде как значительно упал.
Жаль, нету в Нежине нормального бенза.
Жаль, нету в Нежине нормального бенза.
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Я особисто не пробував, але мій кум свого Рено Трафік тільки на Вог заправляє)
Jedem das Seine!
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів