JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

В данном разделе публикуем фото своих мотоциклов
Аватар користувача
валико
Старая гвардия
Повідомлень: 1110
З нами з: 13 липня 2012, 21:49
Мотоцикл: MZ ETZ250
Звідки: Мерефа Харьковской обл.
Дякував (ла): 247 разів
Подякували: 128 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення валико »

Dr_Hammer , так, не вище GL-4. Бо GL-5 має антифрикційні присадки.
Ich fahre eine,ich repariert eine
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Dr_Hammer »

Антипионер писав: 17 лютого 2019, 15:18А де брав камеру?
В Руслана Павленко, в нього кажись найдешевше і є все.
nik_2 писав: 17 лютого 2019, 11:53А з GL-5 щеплення не буксуватиме?
Я в тому мало шо петраю, то питав в продавця, він казав шо воно без присадок, видно він так само як і я розбирається в тих маслах, треба було взяти православний ТАД-17И як завжди)))
Сьогодні поставив нові диски зчеплення і пружини, поїхав покататись, при різкому відкритті дроселя - буксує, але подумав шо я півавтомат перетягнув, заглянув, таки да, відрегулював правильно - не буксує, але на ТАДі при таких же настройках не буксувало.

пс: а ТАД-17И по API тоже Геел-5...
Jedem das Seine!
Аватар користувача
Vvv
Старая гвардия
Повідомлень: 1596
З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
Мотоцикл: А́льфа 110
Звідки: Киев
Дякував (ла): 49 разів
Подякували: 127 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Vvv »

Dr_Hammer писав: 17 лютого 2019, 18:29
Антипионер писав: 17 лютого 2019, 15:18А де брав камеру?
В Руслана Павленко, в нього кажись найдешевше і є все.
nik_2 писав: 17 лютого 2019, 11:53А з GL-5 щеплення не буксуватиме?
Я в тому мало шо петраю, то питав в продавця, він казав шо воно без присадок, видно він так само як і я розбирається в тих маслах, треба було взяти православний ТАД-17І як завжди)))
Сьогодні поставив нові диски зчеплення і пружини, поїхав покататись, при різкому відкритті дроселя - буксує, але подумав шо я півавтомат перетягнув, заглянув, таки да, відрегулював правильно - не буксує, але на ТАДі при таких же настройках не буксувало...
Ещё , сейчас , на Украинском рынке , начал появлятся ТАД низкого качества , будьте внимательны , есть случаи , что после его использования , в первую очередь , сгорают , игольчатые подшипники , ну и так далее , лучше , брать ТАД , известного производителя , у самого , залит , ТАД GL-4 на GL-5 тоже были пробуксовки :)
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Dr_Hammer »

Тоді ТАп-15В, воно геел-3)))

Згадав статтю інженера Сергея_С на яваолді, перечитав, там таке сказано:
Сцепление, работающее в масляной ванне, работает за счет сил поверхностного натяжения жидкости, а никак не сухого трения, поэтому антифрикционные присадки на него не действуют никоим образом в худшую сторону, но вот здесь внимательно – они должны быть жидкостями, а не порошками, так как от зазора между дисками сильно зависит коэффициент трения.
ну теоретично то правильно, але практика показує інше.
Jedem das Seine!
Аватар користувача
Vvv
Старая гвардия
Повідомлень: 1596
З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
Мотоцикл: А́льфа 110
Звідки: Киев
Дякував (ла): 49 разів
Подякували: 127 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Vvv »

Dr_Hammer писав: 17 лютого 2019, 19:06 Тоді ТАп-15В, воно геел-3)))

Згадав статтю інженера Сергея_С на яваолді, перечитав, там таке сказано:
Сцепление, работающее в масляной ванне, работает за счет сил поверхностного натяжения жидкости, а никак не сухого трения, поэтому антифрикционные присадки на него не действуют никоим образом в худшую сторону, но вот здесь внимательно – они должны быть жидкостями, а не порошками, так как от зазора между дисками сильно зависит коэффициент трения.
ну теоретично то правильно, але практика показує інше.
Практика , действительно , показует , совсем другое , но если есть пробуксовка сцепления , то здесь , хочешь не хочешь , нужно проверять диски , если диски , давно не менялись , сразу под замену , а уж если разобрал , то лучше заменить , не столь это , дорогая запчасть , на которой , стоит экономить , в декабре 2018 , покупал комплект дисков Атлант , по цене 118 грн.за комплект , после установки , проехали немного , около 100 км.работают , безупречно.
Востаннє редагувалось 17 лютого 2019, 19:24 користувачем Vvv, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Dr_Hammer »

Диски і пружини я нові поставив, ну короче побачим, після того як відпустив півавтомат, перестало буксувати, ну і якшо то злити і залити нове масло не проблема, головне на гарячо)
Jedem das Seine!
Аватар користувача
Vvv
Старая гвардия
Повідомлень: 1596
З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
Мотоцикл: А́льфа 110
Звідки: Киев
Дякував (ла): 49 разів
Подякували: 127 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Vvv »

Dr_Hammer писав: 17 лютого 2019, 19:23 Диски і пружини я нові поставив, ну короче побачим, після того як відпустив півавтомат, перестало буксувати, ну і якшо то злити і залити нове масло не проблема, головне на гарячо)
Главное , чтобы диски были качественные и , ровные , да и новые пружины , частенько бывают , прослабленные , в таком случае , приходится , немного поиграться , проверить диски , на ровность , под болты пружин , подложить , дополнительные шайбы , вообщем , играться , до победного конца :lol:
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Dr_Hammer »

Ні з чим там не треба гратися, пружини чеські, з 640-вої, трошки жорсткіші ніж 634-ті, шайби я точив 4 мм замість 2,5 мм як в оригіналі, просто перетягнув півавтомат, ну і мабуть "сєро-фосфорниє соєдінєнія" як написано в характеристиках GL-5 дають своє)))
Jedem das Seine!
Аватар користувача
Vvv
Старая гвардия
Повідомлень: 1596
З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
Мотоцикл: А́льфа 110
Звідки: Киев
Дякував (ла): 49 разів
Подякували: 127 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Vvv »

Тогда да , скорее всего перетянул полуавтомат , ну а если проблема в масле , так менять его , думаю не сложно :lol:
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Dr_Hammer »

Пишуть шо того GL-5 бояться сплави на основі міді, тіпа синхронізатори бронзові і т.д., ну в 638-ої тільки одна бронзова втулка - в корзині і друга в втор.валі...
Короче начитаєшся всякої інетної хєрні, а потім як кажуть "от великих знаний - большие печали" :)
А масло поміняти не складно, це точно ;)
Jedem das Seine!
Аватар користувача
Vvv
Старая гвардия
Повідомлень: 1596
З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
Мотоцикл: А́льфа 110
Звідки: Киев
Дякував (ла): 49 разів
Подякували: 127 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Vvv »

Dr_Hammer писав: 17 лютого 2019, 19:47 Пишуть шо того GL-5 бояться сплави на основі міді, тіпа синхронізатори бронзові і т.д., ну в 638-ої тільки одна бронзова втулка - в корзині і друга в втор.валі...
Короче начитаєшся всякої інетної хєрні, а потім як кажуть "от великих знаний - большие печали" :)
А масло поміняти не складно, це точно ;)
Да отож , меньше надо читать , особенно на ночь :lol: ничего там не боиться этого масла , просто в GL-5 , вроде как , добавлено , ряд присадок , которые увеличивают так сказать , смазочные свойства масла , оно становится более скользкое :lol: , короче , не парься , мне известны случаи , когда , на таком масле , откатывали сезон , и ничего , просто пробуксовывало , понятное дело , если будет буксовать , то лучше заменить , если буксовать не будет , я бы на твоём месте , забыл об этом и , катался :) у самого был случай , собирал свой мот , было воскресенье , автомагазины закрыты , рынок далеко , под рукой , оказалось GL-5 , залил и , проездил так , не меньше месяца , в разных режимах , и , ничего не изменилось
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Dr_Hammer »

Так отож!)))
Jedem das Seine!
Аватар користувача
nik_2
Старая гвардия
Повідомлень: 1088
З нами з: 28 серпня 2013, 11:44
Мотоцикл: Minsk 125
Звідки: Киев (Буча)
Дякував (ла): 24 рази
Подякували: 48 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення nik_2 »

Переважна більшість продавців чого б то не було не просто не розуміються на своєму товарі, а і не хотять розвиватись! (((
За це повідомлення автора nik_2 подякував:
Aleks1978
"Мечтай так, как будто будешь жить вечно!
Живи так, как будто завтра умрешь!" © В.Цой

-Обьем мозга должен справляться с обьемом двигуна!
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення USS »

ну і мабуть "сєро-фосфорниє соєдінєнія"
Таке "соєдіненіе" нічого страшного не зробить. Неможна у масляне зчеплення лити літієві оливи. Особисто їздив і на GL4 i на GL5 все було нормально. Залежить від стилю водіння, пацани з вигазовками палять будь яке зчеплення з будь яким мастилом.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
nik_2
Старая гвардия
Повідомлень: 1088
З нами з: 28 серпня 2013, 11:44
Мотоцикл: Minsk 125
Звідки: Киев (Буча)
Дякував (ла): 24 рази
Подякували: 48 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення nik_2 »

На "рівгому" газу при русі під гору на 4-й пробуксовувало з GL-5! Залив GL-4 і як бабка пошептала! Обидві оливи були кастрол. Я не переконую! Я ділюсь досвідом. Власним.
"Мечтай так, как будто будешь жить вечно!
Живи так, как будто завтра умрешь!" © В.Цой

-Обьем мозга должен справляться с обьемом двигуна!
Аватар користувача
Владислав
Плюшевый
Повідомлень: 360
З нами з: 06 червня 2012, 12:42
Мотоцикл: Suzuki DR-Z400SM
Звідки: Kyiv
Дякував (ла): 62 рази
Подякували: 47 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Владислав »

В коробку передач советую лить масла для двигателей мотоциклов с вязкостью SAE 10W-40 или 10W-50 и допуском JASO MA (MA2). Эти масла именно для КПП с "мокрым" сцеплением. Буксовать ничего не будет, естественно, при условии, что с самим сцеплением и его приводом всё ОК.
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення USS »

пробуксовувало з GL-5! Залив GL-4 і як бабка пошептала
Що там за присадки у наворочених маслах звичайно ж не пам'ятаєш? Питання, нащо у яву лити брендові оливи? Щось дешевше, типу фірми Mol, у яві працює нормально.
советую лить масла для двигателей мотоциклов с вязкостью SAE 10W-40 или 10W-50
У свої чотиритактники лий собі моторні оливи та радій, а у кпп яви 638 80w-90 по манулу і край. :sotona:
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
archerix
Старая гвардия
Повідомлень: 4663
З нами з: 05 лютого 2011, 18:42
Мотоцикл: Ява 638
Звідки: Киев
Дякував (ла): 0
Подякували: 153 рази
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення archerix »

Лил Мобиловское 80w-90, несколько лет было нормально. Потом залил на пробу 80w-90 Кастроловское, пришлось колоть движок - смазка не везде доходила :sotona:

Теперь пользую 15w-40, на всякий :? Едет вроде нормально. Имеется походу периодически пробуксовка при выезде по крутому серпантину из подземного паркинга, когда под конец подъема тяга вдруг падает. Но так и не понял, масло слишком жидкое или просто холодное - нет возможности долго прогреваться перед выездом, дым в подвале скапливается, может пожарная сигнализация сработать.
Пусто :)
Аватар користувача
Владислав
Плюшевый
Повідомлень: 360
З нами з: 06 червня 2012, 12:42
Мотоцикл: Suzuki DR-Z400SM
Звідки: Kyiv
Дякував (ла): 62 рази
Подякували: 47 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Владислав »

USS писав: 19 лютого 2019, 02:42
советую лить масла для двигателей мотоциклов с вязкостью SAE 10W-40 или 10W-50
У свої чотиритактники лий собі моторні оливи та радій, а у кпп яви 638 80w-90 по манулу і край. :sotona:
1. Моторные масла с допуском JASO MA предназначены для двигателей с интегрированными коробками передач и сцеплением в масляной ванне, следовательно - они подходят для использования в КПП Явы.
2. Моторные масла с классом вязкости SAE 10W-40 и трансмиссионные SAE 80W-90 имеют почти одинаковую кинематическую вязкость, а разная маркировка применяется для обозначения моторного и трансмиссионного масла (стандарты SAE J300 и SAE J306 в помощь).

Это Вам для общего развития ;) :)

P.S. Лично использовал такое масло в КПП Явы и никаких проблем не было, в отличии от использования трансмиссионных масел API GL-4 и GL-5 в жаркую погоду в условиях города.
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Dr_Hammer »

Є тема про масло якшо що, ага ;)

На наступний день купив такий же Венол 80W90 Геел-4, для успокоєнія совєсті, з'їздив у Бродівський район, всього намотав 340 км, всьо шикарно, Ява маладєц!)
Зчеплення не буксує на всіх режимах.

ПС: назад як їхав, заправився на ОККО, (до того весь час заправлявся на ANP, ну так мені зручно і близько), залив 92 Євро, це пісєц, як другий мотор поставив, такої різниці я не чекав, 110 без напряга, на аенпешному ревіла як параход.
Jedem das Seine!
Аватар користувача
Vvv
Старая гвардия
Повідомлень: 1596
З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
Мотоцикл: А́льфа 110
Звідки: Киев
Дякував (ла): 49 разів
Подякували: 127 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Vvv »

Dr_Hammer писав: 19 лютого 2019, 14:04 Є тема про масло якшо що, ага ;)

На наступний день купив такий же Венол 80W90 Геел-4, для успокоєнія совєсті, з'їздив у Бродівський район, всього намотав 340 км, всьо шикарно, Ява маладєц!)
Зчеплення не буксує на всіх режимах.

ПС: назад як їхав, заправився на ОККО, (до того весь час заправлявся на ANP, ну так мені зручно і близько), залив 92 Євро, це пісєц, як другий мотор поставив, такої різниці я не чекав, 110 без напряга, на аенпешному ревіла як параход.
Так же , замечал не однократно , то , что , от бензина , зависит , динамика и , расход :100:
Аватар користувача
Avior
Гаджет-мэн
Повідомлень: 3155
З нами з: 25 травня 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Звідки: Киев, с. Ясногородка
Дякував (ла): 264 рази
Подякували: 879 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Avior »

Изменяюсь за оффтоп.
Но Ява очень чувствительна к бензину.В времена владения явы почти всегда лил Shell V-Power и один раз было не удобно залил что типа ANP или Укрнафта.. И поехал в своем обычном режиме.. и как же я был удивлен что Ява чуть ли не перегревалась на нем.. приехав домой поменял эту каку на бензин с ОККО и о чуда перегрева нету и Ява бегает как и раньше..
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Аватар користувача
Andriy21
уважаемый
Повідомлень: 539
З нами з: 15 січня 2010, 22:04
Мотоцикл: Jawa 559-04 64г.в. - "Чекушка"
Звідки: Киев-Нежин (Черниговская обл.)
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 84 рази
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Andriy21 »

Согласен насчет бензина. В Чекушку заливаю всегда АНП 95й или 92й, работает да и все. Как-то в дальняке закончился у меня бенз прямо возле заправки Шелл, и в итоге заправил полный бак самый дешевого Шелловского (92й), так вроде кто мотоцикл подменил: стабильная ровная работа, нету подергиваний и расход вроде как значительно упал.
Жаль, нету в Нежине нормального бенза.
Аватар користувача
archerix
Старая гвардия
Повідомлень: 4663
З нами з: 05 лютого 2011, 18:42
Мотоцикл: Ява 638
Звідки: Киев
Дякував (ла): 0
Подякували: 153 рази
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення archerix »

Wog-овский сойдет? :?
Пусто :)
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Dr_Hammer »

Я особисто не пробував, але мій кум свого Рено Трафік тільки на Вог заправляє)
Jedem das Seine!
Відповісти

Повернутись до “Моя красавица”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів