JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Щоб була можливість регулювати висоту передка мотоцикла, проточив заниження на трубах з 34 до 33 мм, токарнув втулки з нержавійки, напресував з натягом 0,08-0,09 мм і "загнав" їх в один розмір з трубами (35,99 мм).
Теж полірнути треба.
Теж полірнути треба.
- За це повідомлення автора Dr_Hammer подякували (всього 3):
- KWAKA • route 66 • motorocker
Jedem das Seine!
- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1229
- З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 497 разів
- Подякували: 148 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Рома, це вісь маятника? А решта начинки яка? У мене оригінальна конструкція з вкладишами (міняв їх на нові), але у тому вузлі з'явився добрячий люфт. Треба щось видумувати
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Так, сталь 40Х, термооброблена, хромована, шліфована, робив на заводі, ще тоді як маятник від ЧЗ ставив.
А начинка проста, точені втулки в маятник, розпорна втулка з гумовими кільцями між "вухами", ну і оскільки маятник чуть вужчий явського, то проставочні кільця по боках.
А ти про люфт маятника на яві чи про чезет?)
Jedem das Seine!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Забава з правим пером пройшла успішно і не довго, як тільки світло включили)))
Зацентрувався на сверлилці по виточеній оправці і пропердолив сверлом 19 мм
І з нержавійки точим вісь.
Нержа з металолому якась злосна попалась, йде трохи з пІском і чистота після різця нічо така, 2 сотки занизив наждачкою.
Зацентрувався на сверлилці по виточеній оправці і пропердолив сверлом 19 мм
І з нержавійки точим вісь.
Нержа з металолому якась злосна попалась, йде трохи з пІском і чистота після різця нічо така, 2 сотки занизив наждачкою.
- За це повідомлення автора Dr_Hammer подякували (всього 5):
- kozyr • Dermengy • Александр77 • Jawaval • motorocker
Jedem das Seine!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
То попередник 2М112 - НС-12, заводу "КОМУНАРАС"
Попався в чудовому стані, з друкарні, ним жінки газети сверлили, навіть рідний "горшок" на місці, (кожух шківів)
Попався в чудовому стані, з друкарні, ним жінки газети сверлили, навіть рідний "горшок" на місці, (кожух шківів)
Jedem das Seine!
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 931
- З нами з: 03 серпня 2020, 17:01
- Мотоцикл: Ява 350-360-00, ранняя.
- Звідки: г. Днепр
- Дякував (ла): 303 рази
- Подякували: 115 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Цікаво, а токарний ніде в жіночий справі не приміняється? От би знайти такий, яким жінки голки для швейних машин точили)) .. Та ще й списаний, і не за всі гроші світу)).
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Останнім часом ця тема стала досить "розкрученою", особливо хобійна, малого токарного в гаражі чи на балконі хочуть мати всі самодєлкіни. Тому вже не тільки бариги розуміють як скласти ціну на шкільну ТВ-шку чи НГФ)))
Але чудеса бувають, треба просто бажання і посилено шукати, питати і т.д.
ПС: можна навіть заморочитись і тупо скласти собі наприклад ТВ-4/6, бо совок їх наклепав стільки, що до цих пір голі станини продають чуть не на вагу, передні і задні бабки в зборі, супорти, фартухи...
Jedem das Seine!
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 931
- З нами з: 03 серпня 2020, 17:01
- Мотоцикл: Ява 350-360-00, ранняя.
- Звідки: г. Днепр
- Дякував (ла): 303 рази
- Подякували: 115 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Дякую за інфу! Є полуавтомат, можемо раму зварить, а от інше... Впринципі можна і заморочитись.
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Тут шоб багато не видумувати, то - бронзові втулки в маятник з натягом і вісь зі штока амортизатора, все. Шток просверлити, і нарізати різьби.
Колись робив таку процедуру, бронза по шліфованому хрому
Jedem das Seine!
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1413
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 372 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Діма шо ява, в тебе ж чз ( і панас)?
- За це повідомлення автора Александр77 подякував:
- Dr_Hammer
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 931
- З нами з: 03 серпня 2020, 17:01
- Мотоцикл: Ява 350-360-00, ранняя.
- Звідки: г. Днепр
- Дякував (ла): 303 рази
- Подякували: 115 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Якщо склєроз мене не зраджує, підійде з таврії, з передньої стійки шток.
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
В мене валяється 2 штока з якогось фіата, на одному хром взагалі ідеальний)
Jedem das Seine!
- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1229
- З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 497 разів
- Подякували: 148 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Востаннє редагувалось 07 грудня 2022, 14:18 користувачем route 66, всього редагувалось 1 раз.
- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1229
- З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 497 разів
- Подякували: 148 разів
- Контактна інформація:
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Ну пиши чи дзвони!)
Але думаю тобі пересил новою поштою буде дорожче ніж в своєму місті на металоприйомці купити шток чи аморт в зборі. В нас наприклад на кожній прийомці купи амортів лежать)))
Але думаю тобі пересил новою поштою буде дорожче ніж в своєму місті на металоприйомці купити шток чи аморт в зборі. В нас наприклад на кожній прийомці купи амортів лежать)))
Jedem das Seine!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Ну от прикинь!!!
https://chipmaker.com.ua/index.php?/top ... ent-326257
І хрін вже шо захопиш...
Jedem das Seine!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Всім привіт!
Не їздив я дуже довго, навіть не заводив, і не так давно вирішив завести, почув шум корінних підшипників колінвала і зрозумів шо пиздець з мотором все таки трапився))) Спочатку трохи о...в, а потім все почало складатись - зберігався мотик в шлаковому приміщенні з сирим підвалом...
Розібрав мотор, підшипники "рижі" і шатунам CKR теж пиздець:
Шатуни ті в принципі працювати будуть, і можливо навіть досить довго, але подумав що є нагода поборотись з вібраціями двигуна, прибрати радіальні і бокові биття маховиків колінвала.
Купив нові підшипники, таких же фірм як і були, а в запасі давно лежать шатуни нормальної якості, ставив такі, "ходять" нормально.
Переміряв мікрометром маховики колінвала...
По діаметрах пізніше, а товщини теж не айс - від 20,15 мм до 20,25 мм.
Спочатку підігнав товщину, базою логічно має бути "лицева сторона" маховика, зробив 20,00-20,01 мм:
Далі по мірі зборки вала будем прибирати радіальні биття.
Не їздив я дуже довго, навіть не заводив, і не так давно вирішив завести, почув шум корінних підшипників колінвала і зрозумів шо пиздець з мотором все таки трапився))) Спочатку трохи о...в, а потім все почало складатись - зберігався мотик в шлаковому приміщенні з сирим підвалом...
Розібрав мотор, підшипники "рижі" і шатунам CKR теж пиздець:
Шатуни ті в принципі працювати будуть, і можливо навіть досить довго, але подумав що є нагода поборотись з вібраціями двигуна, прибрати радіальні і бокові биття маховиків колінвала.
Купив нові підшипники, таких же фірм як і були, а в запасі давно лежать шатуни нормальної якості, ставив такі, "ходять" нормально.
Переміряв мікрометром маховики колінвала...
По діаметрах пізніше, а товщини теж не айс - від 20,15 мм до 20,25 мм.
Спочатку підігнав товщину, базою логічно має бути "лицева сторона" маховика, зробив 20,00-20,01 мм:
Далі по мірі зборки вала будем прибирати радіальні биття.
Jedem das Seine!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Привіт!
З проточеним колінвалом поки ніфіга не виходить, биття маховиків прибрав, але по опорах відцентрувати не можу, треба міняти і ліву, і праву цапфи, як він колись в когось крутився хз, але можна здогадатись, всі посадки в картері пороздовбував і на тому все.
Перебрав того що був, дещо підправив, вийшло не погано.
Часу немає як завжди, але можна вже складатись.
Вирішив випередити виробітку вала переключення передач і його навантаженої точки в картері:
Шайба між картером і кулачком півавтомата (бажано гартована) має ставати без помітного зазору.
З проточеним колінвалом поки ніфіга не виходить, биття маховиків прибрав, але по опорах відцентрувати не можу, треба міняти і ліву, і праву цапфи, як він колись в когось крутився хз, але можна здогадатись, всі посадки в картері пороздовбував і на тому все.
Перебрав того що був, дещо підправив, вийшло не погано.
Часу немає як завжди, але можна вже складатись.
Вирішив випередити виробітку вала переключення передач і його навантаженої точки в картері:
Шайба між картером і кулачком півавтомата (бажано гартована) має ставати без помітного зазору.
- За це повідомлення автора Dr_Hammer подякували (всього 4):
- route 66 • Александр77 • Jawaval • kozyr
Jedem das Seine!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
А в мене ніфіга часу не вистачає на мотик, аби до кінця липня виїхати, бо є трохи в планах покататись подалі від дому...
Але мотор вже в рамі і по великому рахунку залишилось передок доробити, перспицовка, колодки і т.д.
Оскільки траверса 640-ва, то пробки в вилку вже треба як на ЧЗ, зробив такі, може пізніше дороблю щоб була можливість регулювати жорсткість пружин:
І сьогодні позаймався тим новим чеським карбом, шланг так задубів, що витягнув штуцер з корпуса, ну то не проблема))
І ще маленький експеримент хочу провести з дозуючою голкою, в карбах К-62 голка має таку ж конусність, але чуть товща за рідну і просто ідеально щільно проходить в трубці "Жікова", вкоротив і нарізав канавки під стопор:
Побачим, якщо ні, то назад рідну поставим)
Але мотор вже в рамі і по великому рахунку залишилось передок доробити, перспицовка, колодки і т.д.
Оскільки траверса 640-ва, то пробки в вилку вже треба як на ЧЗ, зробив такі, може пізніше дороблю щоб була можливість регулювати жорсткість пружин:
І сьогодні позаймався тим новим чеським карбом, шланг так задубів, що витягнув штуцер з корпуса, ну то не проблема))
І ще маленький експеримент хочу провести з дозуючою голкою, в карбах К-62 голка має таку ж конусність, але чуть товща за рідну і просто ідеально щільно проходить в трубці "Жікова", вкоротив і нарізав канавки під стопор:
Побачим, якщо ні, то назад рідну поставим)
Востаннє редагувалось 05 травня 2024, 21:19 користувачем Dr_Hammer, всього редагувалось 1 раз.
Jedem das Seine!
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 520 разів
- Подякували: 399 разів
- Контактна інформація:
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 895
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Та тупо часу немає, а так то якшо жостко засісти зранку до вечора, то там 2-3 дні роботи, навіть не "двє-трі нєдєлі"
А по друге, без ретельного підходу, потім той виїзд переростає в перманентні дороблювання-перероблювання і про яке там "подалі від дому" можна говорити)))
А по друге, без ретельного підходу, потім той виїзд переростає в перманентні дороблювання-перероблювання і про яке там "подалі від дому" можна говорити)))
Jedem das Seine!
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 931
- З нами з: 03 серпня 2020, 17:01
- Мотоцикл: Ява 350-360-00, ранняя.
- Звідки: г. Днепр
- Дякував (ла): 303 рази
- Подякували: 115 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Знайома ситуація. Теж брак часу. І теж потихеньку роблю свою 360-ту. Ось нарешті гідравліку зібрав, передню вилку, яку в минулому році перебрав. Краще робити нешвидко але якісно, а те що там було від папередників заклинило б десь то 100%!Dr_Hammer писав: ↑02 липня 2023, 23:14 Та тупо часу немає, а так то якшо жостко засісти зранку до вечора, то там 2-3 дні роботи, навіть не "двє-трі нєдєлі"
А по друге, без ретельного підходу, потім той виїзд переростає в перманентні дороблювання-перероблювання і про яке там "подалі від дому" можна говорити)))
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів