JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Додано: 20 березня 2016, 11:45
Всім привіт!
Під кінець сезону вирішив я свою трудягу перефарбувати, оновити деякі гальванічні покриття і т.д.
Мотоцикл 1988 р.в., вдруге він появився на світ в 2009 році.
В 2008-му не випадково купив раму з документами і трохи її ж запчастин, більша половина яких була відправлена в металолом, решта шукалось і складалось напротязі року.
Але оскільки все одно прийдеться все розбирати, подумав що це саме час для здійснення старої задумки - переодягнути Яву подібно до 634.7
Мені завжди подобались 634-ті, хоч я це і приховував))), а особливо 634.7 за її розкрас, "пеналки" викликали мало емоцій, тому було прийнято рішення зробити мікс з самих цікавих на мій погляд деталей Яв, і не без участі Чз
Пошук необхідних деталей був зовсім недовгим, на горищі серед купи хламу лежали "нерізані" крила 638.5 в хорошому стані, завдяки -Vit-у з'явились бардачки і кронштейн стопа 638.5 (фото після піскоструйки):
В друга, любителя чопперів, валявся бак з широкими накладками, без ржавчини всередині, гумові накладки купив в результаті ревізії гаражних запасів Антипіонера)), надірваний передній кронштейн був остаточно видалений і за допомогою АДС інстальований кронштейн з нікому не потрібного ржавого пенального бака з металолому:
Раму ще восени попідварював, трохи підсилив задню частину рами, і вварив додаткові втулки амортизаторів:
Недавно рама і всі чорні елементи були відпісочені і пофарбовані. Можливість завалити все порошком на той момент була обмежена "зміною влади" на авіаремонтному заводі, де я до недавнього часу працював, такшо прийшлось фарбувати самому, задув нітрою і мать його туди, вийшло як в Тинєц на Сазавє, з "фірмовим" недокрасом у важкодоступних місцях
За ремонтами чужих мотоциклів, на свій лишається небагато часу, поки поставив конічні підшипники Craft в рульову, куплені на оелікс ще літом.
Доречі калені і шліфовані шайби з втор. вала КПП М-412 в самий раз підійшли для цього вузла, щоб замок рульової попадав в отвір осі траверси.
Зібрав сидіння з чохлом від О.Кононенка, покадмованих на заводі скоб виявилось тільки 30 шт., замало віддав, щоб не морочити голову другу з гальваніки, пару штук прийшлось доставити найменш ржавих з запасів:
Під кінець сезону вирішив я свою трудягу перефарбувати, оновити деякі гальванічні покриття і т.д.
Мотоцикл 1988 р.в., вдруге він появився на світ в 2009 році.
В 2008-му не випадково купив раму з документами і трохи її ж запчастин, більша половина яких була відправлена в металолом, решта шукалось і складалось напротязі року.
Але оскільки все одно прийдеться все розбирати, подумав що це саме час для здійснення старої задумки - переодягнути Яву подібно до 634.7
Мені завжди подобались 634-ті, хоч я це і приховував))), а особливо 634.7 за її розкрас, "пеналки" викликали мало емоцій, тому було прийнято рішення зробити мікс з самих цікавих на мій погляд деталей Яв, і не без участі Чз
Пошук необхідних деталей був зовсім недовгим, на горищі серед купи хламу лежали "нерізані" крила 638.5 в хорошому стані, завдяки -Vit-у з'явились бардачки і кронштейн стопа 638.5 (фото після піскоструйки):
В друга, любителя чопперів, валявся бак з широкими накладками, без ржавчини всередині, гумові накладки купив в результаті ревізії гаражних запасів Антипіонера)), надірваний передній кронштейн був остаточно видалений і за допомогою АДС інстальований кронштейн з нікому не потрібного ржавого пенального бака з металолому:
Раму ще восени попідварював, трохи підсилив задню частину рами, і вварив додаткові втулки амортизаторів:
Недавно рама і всі чорні елементи були відпісочені і пофарбовані. Можливість завалити все порошком на той момент була обмежена "зміною влади" на авіаремонтному заводі, де я до недавнього часу працював, такшо прийшлось фарбувати самому, задув нітрою і мать його туди, вийшло як в Тинєц на Сазавє, з "фірмовим" недокрасом у важкодоступних місцях
За ремонтами чужих мотоциклів, на свій лишається небагато часу, поки поставив конічні підшипники Craft в рульову, куплені на оелікс ще літом.
Доречі калені і шліфовані шайби з втор. вала КПП М-412 в самий раз підійшли для цього вузла, щоб замок рульової попадав в отвір осі траверси.
Зібрав сидіння з чохлом від О.Кононенка, покадмованих на заводі скоб виявилось тільки 30 шт., замало віддав, щоб не морочити голову другу з гальваніки, пару штук прийшлось доставити найменш ржавих з запасів: