Сторінка 7 з 25

Re: Старушка 360.

Додано: 20 грудня 2017, 02:07
USS
А прийдеться, бо з колінвалом нормально кпп не неревіриш, не треба лінуватися, зробиш добре будеш без проблем їздити, полінуєшся будеш іще розбирати.

Re: Старушка 360.

Додано: 20 грудня 2017, 09:39
Slavik
USS писав:А прийдеться, бо з колінвалом нормально кпп не неревіриш, не треба лінуватися, зробиш добре будеш без проблем їздити, полінуєшся будеш іще розбирати.
Не в лени дело, да и до открытия сезона, ещё далеко. Можно сделать не спеша. :beer2: Тут вопрос в другом. Я когда колол 638ю повторно, то уграл хорошие сальники, которые как бы и поездить не успели. На Старуху, тоже поставил дорогие, хорошие сальники и в запасе больше таких нет. Если порву, то опять с Киева заказывать. :dedushka:

Re: Старушка 360.

Додано: 20 грудня 2017, 11:22
валико
Переверни вверх ногами и потихоньку, вращая влево, вправо покрути. Должен сам вывалиться.

Re: Старушка 360.

Додано: 20 грудня 2017, 16:19
РЕпа
Намазать солидолом и крутить. Должен прилипнуть! :D
По нормальному...
...
USS писав:А прийдеться, бо з колінвалом нормально кпп не перевіриш .

Re: Старушка 360.

Додано: 20 грудня 2017, 17:51
Slavik
Да я уже морально себя настроил разбирать мотор, только за герметиком съездить надо)))

Re: Старушка 360.

Додано: 20 грудня 2017, 18:05
USS
Если порву, то опять с Киева заказывать.
Якщо можна, де замовляв сальники? З приводу порву - не треба рвати, треба виготовити міні монтировку, зігнути бугвою "Г" якусь міцненьку викрутку середньго розміру,щоб можна було підтиснути сальник з середини завівши її, після демонтажу вала , між підшипником та сальником. Максимум, що треба буде зробити трохи пристукати шайбу сальника у місці де тиснула викрутка, але це вже якщо сальник сидить дуже міцно, зазвичай вони вистрибують без проблем.

Re: Старушка 360.

Додано: 20 грудня 2017, 18:20
jura1675
на будущее-в любом магазине инструментов есть магнит на гибком тросе с ручкой, стоит недорого.магнита диаметр небольшой-до 10мм и хватает метал с торца а не со всех сторон,трос гнешь как удобно и длина до метра,много раз спасал мне нервы и время когда я в перчатках ронял гайку в моторный отсек авто и она падала в защиту двигателя или под машину.иголки пальца с явского мотора вытягивает с первой попытки-спокойно проходит меж щек коленвала

Re: Старушка 360.

Додано: 20 грудня 2017, 18:26
Slavik
USS http://promdom.com.ua/catalog/salniki вот здесь брал ERIKS.
jura1675 писав: магнит на гибком тросе с ручкой,
Интересно, поспрашиваю по магазинам.

Re: Старушка 360.

Додано: 20 грудня 2017, 19:34
route 66
Заранее извините за глупый вопрос, а что случится с сальником при разборке-сборке мотора? Зачем его (сальник) снимать и как его можно порвать?

Re: Старушка 360.

Додано: 20 грудня 2017, 20:14
Slavik
Расскажу всю историю. Собрал 638й мотор(впервые своими руками), неправильно отрегулировал КПП, сгорела вилка, сальники новые, пробег понтовый. Расколол мотор, заменил вилку, вынул КВ, для того, что бы хорошо отрегулировать КПП, отрегулировал. А когда ставил КВ в картер, то буртик сальника вывернулся на ружу и соскачила пружинка. Вынул КВ, а пружинка то внутри, в общем вытащил сальник, соответственно ему пришол гаплык)))

Re: Старушка 360.

Додано: 20 грудня 2017, 20:19
USS
Заранее извините за глупый вопрос, а что случится с сальником при разборке-сборке мотора? Зачем его (сальник) снимать и как его можно порвать?
Я теж вибачаюсь, :sorry: але питання дійсно дурне. Наче ж автор на "чайника" не схожий, можу звичайно помилятися. Можна посперечатися підшипники на вал спочатку чи у картер, але про сальники без варіантів. Пояснюю- сальники треба виймати бо при нагріві картера перед монтажем вала (така вже технологія не їжаковська, у ютьюбі маса роликів з описом процесу :boyan: , наприклад у Георгія з Латвії на каналі Ретро ява) та остаточним складанням двигуна вони тупо можуть згоріти тому їх виймають і встановлюють вже в останню чергу. А порвати можна коли неакуратно сальник витягувати з картера.

Re: Старушка 360.

Додано: 20 грудня 2017, 20:54
Slavik
USS писав: Пояснюю- сальники треба виймати
Да я знаю, просто хотел судьбу надурить, и полинял на два сальника. :D Вот из-за этого и не хотелось левую картерину разбирать.
USS писав:[ А порвати можна коли неакуратно сальник витягувати з картера.
У меня не получается акуратно вытащить, сразу гнётся, мнётся и на мусорку. :shock:

Re: Старушка 360.

Додано: 21 грудня 2017, 08:08
route 66
USS писав: Пояснюю- сальники треба виймати бо при нагріві картера перед монтажем вала (така вже технологія не їжаковська, у ютьюбі маса роликів з описом процесу :boyan: , наприклад у Георгія з Латвії на каналі Ретро ява) та остаточним складанням двигуна вони тупо можуть згоріти тому їх виймають і встановлюють вже в останню чергу. А порвати можна коли неакуратно сальник витягувати з картера.
Я теж вибачаюсь, але хочу уточнити, чим ви грієте картер і до якої температури? Якщо газовою горілкою від пропанового балону (тією що смалять свиней) і до 200 градусів, то так, треба виймати.
А якщо, наприклад, в духовці та до 100 градусів (а більше і не треба, якщо, звичайно, ЦО не з натягом 0,15), а вал на мороз на пів години , то з тими сцяльниками нічого не станеться.
Коли збирав свій двигун, а він розбирався мною вперше, спочатку встановив сальники, так щоб стало стопорне кільце, потім нагрів картер в духовці, а підшипник остудив в морозилці. Залетів він туди без молотка. Так же само потім садив і вал з рідною опорою. Вал на мороз, картер з сальником і підшипником в духовку і до 100-110 градусів, щоб слина шипіла. Цапфу трохи змастив і вал теж влетів в половину як там і був, теж без молотка.
З.І. картер був у відмінному стані, так само як рідна ЦО.
З.З.І може десь і не по фен-шую, але ніяких проблем з сальниками не виникло. Вони розраховані на набагато більшу температуру

Re: Старушка 360.

Додано: 21 грудня 2017, 11:09
USS
Я теж вибачаюсь, але хочу уточнити, чим ви грієте картер і до якої температури?
За мою практику чим тіко не грілись ті картера :sotona: . Тим більше, що ідеальних умов тіпо духовка з термометром, морозилка, не ковиряні картера трапляється дуже мало. Гріли наприклад на "шмелю" у гаражах міста Харків, бо у клієнта інших умов не було, гріли взимку, майже ідеальний варіант :) , на пічі, а вал на дворі на мороз, нажаль влітку такого нема, гріли на газовій плиті, і газгрілкою для свиней :sotona: , усяко було. З картерами бува також по різному наприклад 638мі, зазвичай багато раз розбирані і не завжди адекватно, стуляються без напрягу, а от старушачі, або не розбиті з 634ї бува треба гріти добряче, щоб опора увійшла. Тож вибачте, але сальники у останню чергу.

Re: Старушка 360.

Додано: 21 грудня 2017, 11:30
route 66
Ну якщо чоловік боїться запартачити дорогі сальники, то можна ж їх і не виймати? Поки дружина чи мама відсутні вдома, швиденько розігрів духовку, вал несеш з гаража (він зараз і так холодний) і хлоп, двигун зібраний і сальники цілі.
Створити необхідні умови не так вже й важко.
Щодо запахів від "твого металолому", то я перед тим як щось нести додому, намагаюсь гарненько вимити і вичистити. Щоб бензином не воняло, не поганий очисник К2 AKRA. Водою намочив, побризкав, потер щіткою і водою змив (краще теплою). Домашні і не здогадаються що ти припер щось ще :sotona: :sotona:

Re: Старушка 360.

Додано: 21 грудня 2017, 11:42
Slavik
Господа не буду я вынимать сальники, так 50х50 что получится КВ усадить без проблем, а если начну вынимать то 100% на мусорку.

route 66 Нет у меня проблем с домашними. Мотор (если зимой) собираю на кухне грею в духовке, официально, :dedushka: Главное что бы чистый был, а то убьют. :gangsta: Ну а запах вытяжка за 5ть минут решает вопрос. :100:

П.С. Я не грею так, что бы сальники плавились. :sotona:

Re: Старушка 360.

Додано: 21 грудня 2017, 12:45
route 66
triZet писав:Господа не буду я вынимать сальники, так 50х50 что получится КВ усадить без проблем, а если начну вынимать то 100% на мусорку.

route 66 Нет у меня проблем с домашними. Мотор (если зимой) собираю на кухне грею в духовке, официально, :dedushka: Главное что бы чистый был, а то убьют. :gangsta: Ну а запах вытяжка за 5ть минут решает вопрос. :100:

П.С. Я не грею так, что бы сальники плавились. :sotona:
Тогда вообще проблем не должно быть, ни с сальниками, ни с домашними :smoke:

Re: Старушка 360.

Додано: 21 грудня 2017, 13:23
Slavik
route 66 писав: Тогда вообще проблем не должно быть с сальниками,
Буду надеяться. :D

Re: Старушка 360.

Додано: 21 грудня 2017, 16:24
Slavik
РЕпа Ты как всегда на высоте! :beer1: Мазнул солидолом блины, по чуть-чуть подавал киком и ключик поднялся на половину и упёрся в шатун, подклинил. Стальной проволочкой подёрнул его в верх и вытащил пальцами. :lol:
Вот он виновник торжества! :D
IMG_20171221_155456.jpg


П.С. Неодимовый магнит не помог, ключик из какого то говна, плохо магнитится. :sotona:

Re: Старушка 360.

Додано: 21 грудня 2017, 16:55
route 66
Можно вопрос? А что ты таким ключиком там крутил? :sotona:

Re: Старушка 360.

Додано: 21 грудня 2017, 17:08
Slavik
route 66 писав:Можно вопрос? А что ты таким ключиком там крутил? :sotona:
Я ждал этот вопрос! :sotona: У меня тесноватый гаражик для мотыка. Полез через мотоцикл со стола взять шестигранник, а он выпал из рук. :banghead: И прям туда бульк. :uzhos: Почему не забил тряпкой? Да примерял новые втулки на палец и тряпку забыл всунуть. :D

Re: Старушка 360.

Додано: 11 лютого 2018, 22:57
Slavik
Господа, подскажите, есть ли возможность в домашних условиях восстановить резьбу на выхлопе цилиндра? Решил проточиться, а на левом горшке резьба под колено почти сорвана, гайка как бы держится, но на пару оборотов. Или сразу искать горшки и не морочить голову? А то как то неохота гроши за проточку отдать, а потом цилиндр выкинуть.

Re: Старушка 360.

Додано: 12 лютого 2018, 01:01
USS
У домашніх умовах ні, треба поправляти різьбу на патрубкові вихлопа і точити тугішу гайку трохи меншого діаметра індивідуально під різьбу. Була приблизно така проблема коли складав старушачий двигун, було два комплекта циліндрів на одному комплекті хоч і гарні були різьби гайки, що малися у наявності, не трималися, а на іншій парі сиділи тугенько, їх і встановили. Що то було не стали розбиратися. Може на різних циліндрах різний діаметр різьби робили?

Re: Старушка 360.

Додано: 24 лютого 2018, 09:44
Slavik
Решил всё таки заменить цилиндры и уже прикупил. Теперь вопросик, чем можно перед покраской очистить лёгкий налёт ржавчины на рёбрах? Отпесочить получится только весной, может есть способ в домашних условиях почистить, может в чём замочить или выварить? В общем какие есть способы очистки чугуна, что бы не повредить сами гильзы?

Re: Старушка 360.

Додано: 24 лютого 2018, 11:57
Geser
Тамак-1?