JAWA 350 638 5 00 werewolf

В данном разделе публикуем фото своих мотоциклов
Аватара пользователя
USS
Старая гвардия
Сообщения: 1869
Зарегистрирован: 24 сен 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Откуда: Полтавская обл.
Благодарил (а): 31 раз
Поблагодарили: 315 раз
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение USS »

В мене вийшло втулити від чз.
Далі питання по глушниках. Які купити? Від люкси короткі чи від 638-5 довші? Чезовські коліна на короткі глушники чи дотягнуться?
Та й чезовські коліна наче як і не бажані, власнику не подобаються.
А якщо взяти стандартні "люксові" коліна і зрізати яблуко, не все, а до потрібного діаметра та трохи розвальцювати - повинно вийти!
Цікавий варіант.
Хай там що, просто та дешево не вийде.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватара пользователя
валико
Старая гвардия
Сообщения: 1050
Зарегистрирован: 13 июл 2012, 21:49
Мотоцикл: MZ ETZ250
Откуда: Мерефа Харьковской обл.
Благодарил (а): 234 раза
Поблагодарили: 125 раз
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение валико »

Треба моделювати, якщо вийде з колінами від люкси, то й глушники від неї. Вони з виштамповками, а від 638-5 будуть широко розставлені.
Ich fahre eine,ich repariert eine
Аватара пользователя
USS
Старая гвардия
Сообщения: 1869
Зарегистрирован: 24 сен 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Откуда: Полтавская обл.
Благодарил (а): 31 раз
Поблагодарили: 315 раз
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение USS »

Треба моделювати,
Можливо знайдемо коліна від 634, що йшли з короткими трубами. Поставлю картер на раму і буде видно, що робити далі.

Народ!📢
Хто має доступ, або знає де можна виготовити поршневі пальці, або хоч би прошліфувати готові?
Потрібні поршневі пальці на іж юпітер з плюсом 1-2сотки.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватара пользователя
Dr_Hammer
Старая гвардия
Сообщения: 791
Зарегистрирован: 23 ноя 2011, 10:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Откуда: Волинська область, м.Луцьк
Благодарил (а): 116 раз
Поблагодарили: 119 раз
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение Dr_Hammer »

Ще зовсім недавно на мотокрос.уа РоманЛумен такі речі робив, зараз всьо.
Замовляти у "фірм" - рідко результат і ціна задовільні, можна створити тему на http://chipmaker.com.ua/, там багато станочників і багато хто мають доступ до таких виробництв.
Jedem das Seine!
Аватара пользователя
валико
Старая гвардия
Сообщения: 1050
Зарегистрирован: 13 июл 2012, 21:49
Мотоцикл: MZ ETZ250
Откуда: Мерефа Харьковской обл.
Благодарил (а): 234 раза
Поблагодарили: 125 раз
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение валико »

USS писал(а): 07 мар 2021, 22:59 Можливо знайдемо коліна від 634, що йшли з короткими трубами.
Так кут будет другий, я так розумію, весь "цімес" в заданих глушниках!
Ich fahre eine,ich repariert eine
Аватара пользователя
jawa1990sia
Старая гвардия
Сообщения: 1119
Зарегистрирован: 10 авг 2011, 20:49
Мотоцикл: Jawa 638.1.03-LUX 1990г.в;Jawa 634.01 Вишня с коляской 1974 г.в;
Откуда: Сумская обл. г. Ромны
Благодарил (а): 65 раз
Поблагодарили: 64 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение jawa1990sia »

USS писал(а): 06 мар 2021, 23:02 Далі питання по глушниках. Які купити? Від люкси короткі чи від 638-5 довші? Чезовські коліна на короткі глушники чи дотягнуться?
Та й чезовські коліна наче як і не бажані, власнику не подобаються.
Тільки люкс, нижнє кріплення амортизатора заважає,ну або розкоряку з тими трубами робити.
Я коліна доварював десь по 4-5см. Шов сховався в трубу.
Аватара пользователя
USS
Старая гвардия
Сообщения: 1869
Зарегистрирован: 24 сен 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Откуда: Полтавская обл.
Благодарил (а): 31 раз
Поблагодарили: 315 раз
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение USS »

Всім привіт.
Продовжуються роботи по яві з перехідним движком.
Щоб картер вліз у раму відпиляв зайве.
Изображение
Изображение
Розширив канал для мащення, бо наполовину перекривався опорою.
Изображение
Изображение
Изображение
Була куплена нова куліса, вилки та корзина щеплення.
Дякувати колезі знайшовся правильний вторвал. Бо принесена у мішку кпп була укомплектована вторвалом не для цього двигуна.
Изображение

Дещо з "небаченого".
Шедеврально зафіксована вилка.
Изображение
Пацики пізнали мистецтво шайбовки кпп. Мабудь дивилися освітній канал на ютюбі.
Изображение
Але не допомогло.
Изображение
Изображение
Інші дорегулювалися карб, що аж двигун заклинив :lol:
Изображение
За это сообщение автора USS поблагодарили (всего 3):
KWAKAJawavalАлександр77
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватара пользователя
assistant
Старая гвардия
Сообщения: 1456
Зарегистрирован: 10 дек 2011, 10:09
Мотоцикл: Jawa 634-8-15, Jawa360, Honda Shadow 0.75
Откуда: Leszno Polska
Благодарил (а): 37 раз
Поблагодарили: 99 раз
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение assistant »

Обломаний тільки верхній поводок на вилочці, двигун заводився в зворотню сторону
Не кропотливый тяжкий труд, а мыслей ход определяет Ваш доход +380960819191
Аватара пользователя
USS
Старая гвардия
Сообщения: 1869
Зарегистрирован: 24 сен 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Откуда: Полтавская обл.
Благодарил (а): 31 раз
Поблагодарили: 315 раз
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение USS »

Цікаво, маємо короткий рогатий вал та наскрізний отвір, була там знова якась заглушка?
Ще особливість картера- нема отвору для датчика нейтралі.
Изображение
Изображение
Думка валико про переробку 638 колін під 634ті циліндри була прийнята як найпрактичніша. Для проби розвальцював 638го коліна. Купили нові коліна та труби. Буду різати їх, подивимося що вийде.
Изображение
Изображение
Изображение
Продавці сказали що виробник Тайвань, кращих на даний час нема. Ребра вищі ніж у рідних труб.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2611
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 509 раз
Поблагодарили: 363 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение KWAKA »

Коли я поставив собі на яву двигун від CZ, то якось не звернув увагу на той отвір. Побачив вже як почало масло звідти дзюрчати. Зробив саморобну заглушку і посадив її на герметос.
Аватара пользователя
Dr_Hammer
Старая гвардия
Сообщения: 791
Зарегистрирован: 23 ноя 2011, 10:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Откуда: Волинська область, м.Луцьк
Благодарил (а): 116 раз
Поблагодарили: 119 раз
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение Dr_Hammer »

Ого, картери під короткий рогатий вал без отвору (633), а то якийсь картер ХЗ-472.хе ? )))
Попадались картери під довгий вал, відповідно з півавтоматом, але без отвору для датчика нейтралі, ну там просто - сверло 8,5 мм і мітчик М10х1,5 мм.
Jedem das Seine!
Jawaval
уважаемый
Сообщения: 622
Зарегистрирован: 03 авг 2020, 17:01
Мотоцикл: Ява 350-360-00, ранняя.
Откуда: г. Днепр
Благодарил (а): 228 раз
Поблагодарили: 96 раз
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение Jawaval »

Щось не пригадаю картери заводські (ті що безпосередньо ставили на моти на конвейері) без отвору під датчик нейтралі. Можливо то вже ремонтні.. :?
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2611
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 509 раз
Поблагодарили: 363 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение KWAKA »

Я такі картери встрів на вишневкі якось.
Аватара пользователя
route 66
Старая гвардия
Сообщения: 1205
Зарегистрирован: 14 авг 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Откуда: Кременчуг
Благодарил (а): 457 раз
Поблагодарили: 144 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение route 66 »

Jawaval писал(а): 07 май 2021, 14:52 Щось не пригадаю картери заводські (ті що безпосередньо ставили на моти на конвейері) без отвору під датчик нейтралі. Можливо то вже ремонтні.. :?
На моїй 634.8 77 року немає а ні датчика (і отвору під нього), а ні глазка в приборці. На вишневці так само. А датчик знову зявився десь з 80 року, може 79-го.
За это сообщение автора route 66 поблагодарил:
Jawaval
Аватара пользователя
RomanЫch
рокер
Сообщения: 473
Зарегистрирован: 07 ноя 2012, 01:52
Мотоцикл: JAWA 634-8 , мт-11в стадии ремонта, багги самоделка-Дирт девил.Shineray 250X-TRAIL
Откуда: г.Днепропетровск
Благодарил (а): 43 раза
Поблагодарили: 137 раз
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение RomanЫch »

У меня 79- го. Датчик есть.
Аватара пользователя
USS
Старая гвардия
Сообщения: 1869
Зарегистрирован: 24 сен 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Откуда: Полтавская обл.
Благодарил (а): 31 раз
Поблагодарили: 315 раз
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение USS »

Якого року невідомо, бо привезене все у мішку.
Ось номер на картері може хтось знає, як визначити рік за номером?
Изображение
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватара пользователя
Dr_Hammer
Старая гвардия
Сообщения: 791
Зарегистрирован: 23 ноя 2011, 10:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Откуда: Волинська область, м.Луцьк
Благодарил (а): 116 раз
Поблагодарили: 119 раз
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение Dr_Hammer »

А прес-масльонка центрального підшипника КВ, отвори під штифти циліндрів є ?
Jedem das Seine!
Аватара пользователя
USS
Старая гвардия
Сообщения: 1869
Зарегистрирован: 24 сен 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Откуда: Полтавская обл.
Благодарил (а): 31 раз
Поблагодарили: 315 раз
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение USS »

А прес-масльонка центрального підшипника КВ, отвори під штифти циліндрів є ?
Є.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватара пользователя
route 66
Старая гвардия
Сообщения: 1205
Зарегистрирован: 14 авг 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Откуда: Кременчуг
Благодарил (а): 457 раз
Поблагодарили: 144 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение route 66 »

Тоді з вишньовки точно. На 77 році штифти були, а пресмасльонки вже не було
Ответить

Вернуться в «Моя красавица»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей