JAWA 350 638 5 00 werewolf

В данном разделе публикуем фото своих мотоциклов
Відповісти
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення route 66 »

Ну і екземпляри до вас потрапляють!
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення USS »

Можна сказати - "Сезон розпочався!".
Зображення Надійшла поршнева ТММР для 638 зі зломаним кільцем у комплекті. Кому цікаво зроблю огляд цієї поршневої.
Зображення
За це повідомлення автора USS подякували (всього 2):
KWAKAroute 66
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
Aleks1978
Старая гвардия
Повідомлень: 4196
З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
Мотоцикл: 350/634
Звідки: Харківська область,Борівщіна
Дякував (ла): 405 разів
Подякували: 204 рази
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення Aleks1978 »

і зразу ж зламане :(
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
IgorAch
мож че и выростит
Повідомлень: 50
З нами з: 10 серпня 2019, 17:30
Мотоцикл: Jawa 638.5
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 5 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення IgorAch »

Конечно интересно. Сделайте обзор обязательно. Замеры геометрии т.к комплект новый, стоимость и внешнее состояние обработки (внешний вид).
Аватар користувача
assistant
Старая гвардия
Повідомлень: 1480
З нами з: 10 грудня 2011, 09:09
Мотоцикл: Jawa 634-8-15, Jawa360, Honda Gold Wing 1200
Звідки: Leszno Polska
Дякував (ла): 37 разів
Подякували: 99 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення assistant »

Зламане не погнуте, є чим тішитись
Не кропотливый тяжкий труд, а мыслей ход определяет Ваш доход
+380960819191
+380930819191
+48884668779
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення USS »

Конечно интересно. Сделайте обзор обязательно. Замеры геометрии т.к комплект новый, стоимость и внешнее состояние обработки (внешний вид).
Зроблю проміри, опишу докладно.
А поки що планетарій.
Зображення
Зображення
За це повідомлення автора USS подякували (всього 4):
kozyrroute 66Odessa UAKWAKA
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
валико
Старая гвардия
Повідомлень: 1110
З нами з: 13 липня 2012, 21:49
Мотоцикл: MZ ETZ250
Звідки: Мерефа Харьковской обл.
Дякував (ла): 247 разів
Подякували: 128 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення валико »

Чим це ти його так! Я про мотор - блищить краще ніж з завода. :super:
Ich fahre eine,ich repariert eine
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення Dr_Hammer »

Склоструй і "серебранка"?)
Jedem das Seine!
Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення Александр77 »

Красень
Аватар користувача
assistant
Старая гвардия
Повідомлень: 1480
З нами з: 10 грудня 2011, 09:09
Мотоцикл: Jawa 634-8-15, Jawa360, Honda Gold Wing 1200
Звідки: Leszno Polska
Дякував (ла): 37 разів
Подякували: 99 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення assistant »

Свічок дві буде? Китайська проводка виглядає як доїльний апарат під конем.
Не кропотливый тяжкий труд, а мыслей ход определяет Ваш доход
+380960819191
+380930819191
+48884668779
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення USS »

Свічок дві буде? Китайська проводка виглядає як доїльний апарат під конем.
Ні, друже, буде декомпресор, свіча щоб ненароком не потрапило чого зайвого до циліндру. Будуть китайські поворотники та приборка, але поки що жодного китайського проводка не встановлено. Є БПВ "Совек" та модуль запалення з котушкою, а жгут проводки від генератора навідь стовідсотково рідний.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення USS »

Про поршневу ТММР. Зовні виглядає так:
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
На картер стало нормально.
Зображення
Всередині присутня стружка, фаски на вікнах потрібно буде познімати.
Зображення
Дивний обробіток поверхні гільзи :niasilil:
Зображення
Було відвезено до місцевого діда розточника і він зробив якусь подобу ніжного хону. При замірах було виявлено, що поршень чех у циліндрі має зазор чотири сотки по юбці. (тммр мав набагато більший зазор, я його навідь не вбрав з собою, бо все одно встановлювати його не планувалося). Після хонінгування вийшли на 5-6 соток, що на мою думку буде саме те.
Зображення
Поршні, що були у комплекті у якості деталей не розглядалися з самого моменту замовлення. Було куплено чех-поршні та кома-кільця. Для порівняння зробив кілька фото. Зверху поршень чех, знизу - ТММР. Пальці з комплекту ніяких зауважень, крім недостатньої фаски на торцях, не мають. Стопорні кільця пальців будуть не з комплекту.
Зображення
Зображення
Поршень тммр має набагато тоньші стінки.
Зображення
Зображення
Поршні на пальці, чех трохи вищий. До того ж палець у поршні тммр пролітає з великим зазором. У чеха встановлюється як потрібно, щільненько.
Зображення
Вцілому, як альтернатива, з деякими допрацюваннями, цілком прийнятний варіант. Чавун гільзи, доречі, доволі твердий.
У процесі зборки ,якщо буде щось цікаве доповню.
Пишіть, які моменти ще цікавлять.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
BarDak33
рокер
Повідомлень: 318
З нами з: 14 травня 2020, 11:26
Мотоцикл: Jawa 634 , Jawa 634 вишневка
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 26 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення BarDak33 »

Уж больно це все дорого виходить :uzhos: Простіше купить б/у циліндри і розточити під чеські поршні :100:
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення USS »

Уж больно це все дорого виходить :uzhos: Простіше купить б/у циліндри і розточити під чеські поршні :100:
Шоб да, так нє. І якого ремонту, шановний, маєте можливість купити б/у циліндри?
Знайди, щоб вийшов хоч би другий чи третій ремонт і скільки за них попросять? 75$ то не так вже і багато за нові не обкоцаці поперіднім нарідом циліндри у порівнянні з биушками, які гидко брати в руки і з яких вийде у кращому випадку шостий ремонт, які биті молотками з невідомих причин та з обламаними ребрами охолодження, та з репнувшими гільзами. Не все так і просто.
За це повідомлення автора USS подякував:
route 66
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення USS »

Черговий, так би мовити , "випадок із практики". Після сварочних робіт по картеру та мандрівки перевізниками кривошипна камера лівої половини, якби, "збігляся". Тобто гільза циліндра не влазила у посадочне місце картера і діаметр під опору зменшився приблизно на 1мм. :shock: Що стало причиною такого нежданчика незрозуміло, чи то вплив високих температур при сварці, чи то кидання ящиків при пересилці, але проблему треба було усувати. Був винайдений "розширювач картера" і проведена операція по розтяжці, опісля якої картер прийшов у норму, що дозволило встановити вал і продовжити роботи по подальшій реанімації двигла. Фото додаються:
Зображення2832.jpg
ЗображенняЗображенняЗображення
За це повідомлення автора USS подякували (всього 3):
Dr_HammerАлександр77route 66
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Odessa UA
рокер
Повідомлень: 453
З нами з: 11 липня 2016, 01:49
Мотоцикл: Ява634
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 154 рази
Подякували: 89 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення Odessa UA »

Тобто на майбутнє, маючи досвід, має сенс робити подібне с посадженою центральною опорою, чи її аналогом по діаметру?
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення USS »

Не маючи чіткої відповіді про причини, неможливо стверджувати напевно.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення Александр77 »

геніальна приспособа, а я би поперся на координатку
Dermengy
Старая гвардия
Повідомлень: 821
З нами з: 18 серпня 2019, 11:46
Мотоцикл: Днепр, Jawa 634, ИЖ-П
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 214 разів
Подякували: 246 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення Dermengy »

має сенс робити подібне с посадженою центральною опорою
Поведет окружность раком
діаметр під опору зменшився приблизно на 1мм
Либо упаковщик, либо сварщик - рагуль :shothead: или оба одинаковые :lol:
геніальна приспособа, а я би поперся на координатку
А тут иначе и не получится. Смысл в приспособе был до начала сварки, сейчас это как мертвому припарки.
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення USS »

Поведет окружность раком
Либо упаковщик, либо сварщик - рагуль :shothead: или оба одинаковые :lol:
А тут иначе и не получится. Смысл в приспособе был до начала сварки, сейчас это как мертвому припарки
Жодна теза немає нічого розумного. :dontflood:
Сварщик виконав свою роботу і все, за інше він ніякої відповідальності не має. До чого тут взагалі пакувальщик?
Приспособу до початку робіт ніхто навідь і не уявляв, бо прецидентів таких небуло.Твердження про даремність приспособи також безпідставне. Все спрацювало.
А про ведення кола з якимсь ракоподібним то взагалі маячня.
Женику , ти хоч перечитуй та обмірковуй свої дописи.
Востаннє редагувалось 05 лютого 2021, 01:36 користувачем USS, всього редагувалось 1 раз.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Odessa UA
рокер
Повідомлень: 453
З нами з: 11 липня 2016, 01:49
Мотоцикл: Ява634
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 154 рази
Подякували: 89 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення Odessa UA »

Я например не сварщик, но за такой нюанс как обширный прогрев изделия перед сваркой, слышал. Возможно и это повлияло - локально нагрел, может в холоде ещё, вот и покоробило. Растачивать в том случае было бы не совсем идеально, ведь наверняка покоробило не только в том месте. Хоть и исправлено, слава богу, но я начал бы с полного прогрева картера, может сравнялись бы какие то фрагментные деформационные напряжения и всё вернулось бы. Ну, то такое, уже после драки кулаками махать...
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення USS »

Хоть и исправлено, слава богу, но я начал бы с полного прогрева картера, может сравнялись бы какие то фрагментные деформационные напряжения и всё вернулось бы.
Картер прогрівав, невже припускаєте, що не було випробувано всі можливі варіанти? На фото видно, червоним маркером позначено контрольні крапки проміру. При складанні половинок картера було помітно, що ліва передня частина пішла у напрямку осі вала, все інше не мало ніяких проблем, кпп відрегулювалося нормально. При витягуванні, картер прогрівав у місці гаданої деформації, потім залишав вихолоняти під натягом. Процедура проводилася у два етапи з промірами отриманого результату. Після другого підходу проміри виявили однакові показники розмірів правої та лівої половини картера, отвори установочних штифтів зійшлися.Після звичайним способом був прогрітий картер та встановлений вал. Ще раз - причини деформації невідомі. Я схилаюся до думки, що картер гепнули лівою половиною при транспортуванні,бо по місцю деформації не варилося.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Odessa UA
рокер
Повідомлень: 453
З нами з: 11 липня 2016, 01:49
Мотоцикл: Ява634
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 154 рази
Подякували: 89 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення Odessa UA »

Можливо і гепнули. Ну добре що все обійшлося.
johny4rt
ньюб
Повідомлень: 14
З нами з: 08 червня 2020, 17:48
Мотоцикл: Suzuki Bandit 600
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення johny4rt »

USS писав: 06 червня 2020, 02:02 Черговий, так би мовити , "випадок із практики". Після сварочних робіт по картеру та мандрівки перевізниками кривошипна камера лівої половини, якби, "збігляся". Тобто гільза циліндра не влазила у посадочне місце картера і діаметр під опору зменшився приблизно на 1мм. :shock: Що стало причиною такого нежданчика незрозуміло, чи то вплив високих температур при сварці, чи то кидання ящиків при пересилці, але проблему треба було усувати. Був винайдений "розширювач картера" і проведена операція по розтяжці, опісля якої картер прийшов у норму, що дозволило встановити вал і продовжити роботи по подальшій реанімації двигла.
А ты грел сам картер когда разовдил или на холодную?
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення USS »

А ты грел сам картер когда разовдил или на холодную?
Грів.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Відповісти

Повернутись до “Моя красавица”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів