Сторінка 6 з 9

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 30 червня 2020, 11:35
USS
Двигун майже зібранийЗображення
Є цікава куласа разом з датчиком нейтралі від 354ї. Може комусь потрібно?Зображення

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 30 червня 2020, 17:08
BarDak33
Замітив тексонову прокладку під циліндри.У неї є якесь преймущество над паранитовой?

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 30 червня 2020, 17:31
Dr_Hammer
BarDak33 писав: 30 червня 2020, 17:08Замітив тексонову прокладку під циліндри.У неї є якесь преймущество над паранитовой?
Під циліндрами в любої прокладки пріємущєство перед паронітовою! Пароніт добрий теплоізолятор і там йому не місце, бо має бути як найкраща тепловіддача від циліндрів на картер.

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 01 липня 2020, 00:25
USS
Замітив тексонову прокладку під циліндри.У неї є якесь преймущество над паранитовой
У пароніту, широко доступного, нашого виробництва, є одна властивість, що ніяк не сприяє нормальній його роботі під циліндрами, а саме, він має текучість, під тиском його вичавлює з-під циліндрів і у підсумку встановивши прокладку 1мм товщиною після певного часу експлуатації розбираємо і товщина його складає у кращому випадку 0,5мм, а у деяких "тонких" місцях і геть зомсім вичавлений і починається між циліндрами відпотівання масла та налипання туди бруду. У цьому випадку навідь будь який простий картон краще для прокладки ніж пароніт.

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 01 липня 2020, 03:57
Dr_Hammer
Простий картон тоже дає відпотівання масла, там має бути пресшпан, а саме краще прокладка з мякого алюмінію, тільки не завжди прилягаючі поверхні циліндрів дають таку можливість)
В старій літературі писали, що пресшпан можна замінити картоном, промоченим оліфою.

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 01 липня 2020, 10:00
Aleks1978
я вже давно на прокладки картон ставлю. їздить. не тече якщо все вчасно підтягувати.

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 01 липня 2020, 21:34
Odessa UA
Я на работе потырил все старые папки, они по структуре как прешпан, очень тонкие, плотные и твёрдые, на прокладки милое дело. Для надёжности их пропитываю самодельным праймером - клей полиуретановый дисмакол разбавляю ацетоном до жидкой консистенции и пропитываю их. И под крышку картера их ставлю на герметик, и под цилиндры смазав графиткой. Результат отличный. Под головками паронит 0,5 тоже отлично.

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 01 липня 2020, 22:10
Aleks1978
а я картон просто змазую мастилом. все норм.

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 16 серпня 2020, 00:04
USS
Довгобуд П5 зрушив з місця. Затримка була з вилкою, а вірніше з відновленням лівого пера, бо папєрєднікі валили не заливаючи у ньго ніякої оливи і хром та стакан трохи підморилися.Зображення
Зображення
Зображення

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 16 серпня 2020, 10:16
KWAKA
А що не так з переднім крилом? Наче не по колесу йде.

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 16 серпня 2020, 12:49
USS
А що не так з переднім крилом? Наче не по колесу йде.
8-) Це треба поцікавитися у конструкторів кріплення того крила, які не врахували, що вісь колеса винесена вперед, а кріплення зробили повністю симетричним відносно пера. Навідь художник, який малював зображення для мануалу , як справжній художник, що повинен бути правдивим, помітив таку особливісь та відобразив її на малюнку. :lol:
Зображення
Можна буде побавитися з шайбами, підкласти під задню частину кріплення, щоб трохи припідняти перед, але то вже по бажанню власника.

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 31 серпня 2020, 04:44
RomanЫch
P00830-100829.jpg
Мерял рулеткой, точность условно приблизительная.

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 31 серпня 2020, 10:54
USS
Мерял рулеткой, точность условно приблизительная.
Дякую. Ще цікавить відстань між болтами кріплення супорта.Зображення

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 31 серпня 2020, 11:13
RomanЫch
Вечером померяю.

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 31 серпня 2020, 20:15
RomanЫch
80мм

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 02 вересня 2020, 18:06
USS
80мм
Дякую.

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 03 вересня 2020, 09:36
USS
От тільки-но зберешся зібрати двигуна, а воно он як:
Зображення
Зображення
Зображення
А народ хвилюється, вже і пора б його скласти докупи, та наслідки папєрєдніх користувачів портребують часу для їх усунення. Незрозуміло, як вони зібрали з такою опорою, що неспівпадають отвори з вкладишем?

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 03 вересня 2020, 19:40
РЕпа
USS писав: 03 вересня 2020, 09:36 наслідки папєрєдніх користувачів портребують часу для їх усунення.
:shock: И не малого.

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 06 вересня 2020, 20:18
USS
Дірки для мащення прогриз, хоч щось продиматиметься у підшипники.Зображення
Вилізло пару неприємних косинців з поршневою ТММР. Перше те, що діаметр посадки гільзи у картер менший ніж на рідних циліндрах. Картер має 66,1мм, рідні гільзи=66мм, а ТММР має приблизно 55мм, до тогож правий від лівого відрізняється на кілька десяток. Але це не саме гірше працювати воно повинно і так.
Інша проблема куди веселіша. Скрутив поршневу для проби без прокладок і неставив поршневі кільця, щоб перевірити чи будуть нормально ходити поршні у циліндрах, а впускний колектор виявляється окрім як на дві шпильки інакше не сідає :shock: .ЗображенняЗображенняЗображення
Крім того, що отвори під шпильки пороблені зовсім не перпендикулярно до площини прилягання колектора та ще й не у тих місцях де потрібно. :?
Поршні ж у циліндрах ходять вільно , без перекосів. Розібратися з колектором та можна запускати. 8-)

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 06 вересня 2020, 20:45
Dr_Hammer
Надійно було б в циліндрах отвори позаглушувати різьбовими "гужонами" з дюралі, намертво, а потім виставивши колектор, пересверлити отвори, нарізати різьбу. Бо роздирати отвори в колекторі імхо трохи не тойво))

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 06 вересня 2020, 20:50
Jawaval
Мда—нет слов :shock:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 23 вересня 2020, 19:46
USS
Сварка рулить. Дірки на колекторі позаварювано та насвердлено нових. Китайська поршнева зліплена до купи. Зображення
На другому двигуні також сварка.ЗображенняЗображення

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 24 вересня 2020, 09:32
KWAKA
З таким розкладом, то треба було ще перевірити перпендикулярність отвору під поршень до посадочної площини.

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 24 вересня 2020, 20:48
Александр77
в середині колектора отвори не пічищаєш?

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Додано: 24 вересня 2020, 23:20
USS
З таким розкладом, то треба було ще перевірити перпендикулярність отвору під поршень до посадочної площини.
Прикручував поршневу, для проби, без колець. Все, на диво крутиться без перекосів, легко.
Інакше складати двигун з тією поршневою не було б сенсу.
Як на мою думку, краще проточити на шостий ремонт рідні циліндри ніж мати такий клопіт, бо якби власник двигуна не мав можливості, задякую, заварити колектор, аргонщик за щось там йому дуже вдячний, то ціна тієї сварки була б захмарна. Вражає що ті довбані виробники циліндрів не можуть до кінця по нормальному зробити деталь, щось та й виявиться криве.
Тріфонов, той що у Латвії, встановлював таку поршневу та нахваляв, як красиво все зроблено та оброблено, можливо у його випадку все зійшлося та отвори для колекторних шпильок були просвердлені там де потрібно...
в середині колектора отвори не пічищаєш?
Та взагалі то там біль-менш все зійшлося, у межах розумного. На чехословацьких поршневих бувало дещо підправляв, або перевертаю колектор, як краще сходиться так і прикручую.