Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

В данном разделе публикуем фото своих мотоциклов
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Geser »

Я боюся перегріву. На штатному радіатор набагато солідніший.
Аватар користувача
archerix
Старая гвардия
Повідомлень: 4663
З нами з: 05 лютого 2011, 18:42
Мотоцикл: Ява 638
Звідки: Киев
Дякував (ла): 0
Подякували: 153 рази
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення archerix »

По-моему, самое трудное - это как-то закрепить эту аццкую конструкцию из двух фиговин и радиатора. Помнится, долго ходил вокруг мота с этой штуковиной, но так и не придумал, где пристроить. Плюнул и стал чинить родной девайс :)
Пусто :)
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення USS »

Я боюся перегріву. На штатному радіатор набагато солідніший.
Вірна думка. Треба підшукати більший радіатор і зерез термопасту прикрутити до нього той міст. Такі мости ставляють на плати сварочних інверторів, так їх навідь випаювати без встановленого радіатора неможна, бо перегрів і гаплик. До тогож, при перегріві у процесі роботи, він буде погано працювати, а гріються мости таки добряче, не дарма штатний зроблений на радіаторах і встановлюється поблище до входу у повітряний фільтр, всеж якийсь обдув.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення route 66 »

Geser писав: 11 березня 2019, 09:36 Я боюся перегріву. На штатному радіатор набагато солідніший.
У мене такі мости, тіки два двохфазні (одна фаза вільна). На Юпітєрі прикручені просто до металевого бардачка без радіатора. А на Яві... я вже і не пам'ятаю куди я їх засунув :shothead:
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Geser »

Хтось відчув переваги після заміни моста?
C_ Joker
los Relajados
Повідомлень: 646
З нами з: 04 травня 2010, 20:09
Мотоцикл: CZ 472.6
Звідки: Каменское(Днепродзержинск), Днепропетровская обл.
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 31 раз
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення C_ Joker »

Преимущества могут появиться, если задействовать нулевую точку звёзды обмоток статора, говорят даёт немного большую мощность! По сути нулевую точку нужно подсоединить к ещё одному плечу выпрямителя.
Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Александр77 »

C_ Joker писав: 11 березня 2019, 19:09 Преимущества могут появиться, если задействовать нулевую точку звёзды обмоток статора, говорят даёт немного большую мощность! По сути нулевую точку нужно подсоединить к ещё одному плечу выпрямителя.
? а ну-ка поподробнее, если можно с рисунком
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Geser »

Наскільки я зрозумів, треба почепити те, що показано пунктиром, на вивід 86 (місце з'єднання l1, l2 i l3) генератора.
Вкладення
vypryamitel_xf_2p.gif
C_ Joker
los Relajados
Повідомлень: 646
З нами з: 04 травня 2010, 20:09
Мотоцикл: CZ 472.6
Звідки: Каменское(Днепродзержинск), Днепропетровская обл.
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 31 раз
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення C_ Joker »

Ну это схема типа сварочного выпрямителя, а вот тут именно с генератором http://forum.jawaold.su/viewtopic.php?p ... fa37#77617
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Geser »

Цікаво, чому про це не чутно було, коли було модно ставити два мости і була вільна гілка?Один дротик всього доточити.
C_ Joker
los Relajados
Повідомлень: 646
З нами з: 04 травня 2010, 20:09
Мотоцикл: CZ 472.6
Звідки: Каменское(Днепродзержинск), Днепропетровская обл.
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 31 раз
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення C_ Joker »

Ну как бы в стандартной схеме, 86 вывод генератора(центр звёзды) задействован в реле лампы зарядки, в схеме что привел я, контрольная лампа работает немного по другому принципу! Вот по этому, ИМХО, и не было слышно.
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Geser »

Що, не працюватиме, якщо шлейфом підключити?
C_ Joker
los Relajados
Повідомлень: 646
З нами з: 04 травня 2010, 20:09
Мотоцикл: CZ 472.6
Звідки: Каменское(Днепродзержинск), Днепропетровская обл.
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 31 раз
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення C_ Joker »

Я имел в виду, что если задействовать вывод центра звёзды, то не будет работать, наверное, стандартное реле лампы зарядки.
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення USS »

Ну это схема типа сварочного выпрямителя, а вот тут именно с генератором
Щось та схема нагадує заморочене іжівське БПВ 14-10. Стандартне реле лампи зарядки просто тупо вимикає лампу при проходженні через нього напруги з працюючого генератора, його можна приєднати до будь якої фази результат буде однаковий, звичайно коли та фаза працюватиме.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Geser »

Щось ніхто не коментує багажника... :smoke:
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення route 66 »

А де він? Може в мене не видно фото?
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Geser »

Зображення
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Geser »

Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Аватар користувача
JUK
Старая гвардия
Повідомлень: 1653
З нами з: 13 березня 2011, 11:45
Мотоцикл: JAWA 638
Дякував (ла): 66 разів
Подякували: 159 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення JUK »

Geser писав: 18 березня 2019, 16:45 Щось ніхто не коментує багажника... :smoke:
Слава , гарний стiл для похiдної паляни . Огiрочки порiзати , сальце , по чарчинi шнапсу налити ...
А якщо надзвукову швидкiсть розвивати , то буде працювати як антiкрило чи закрилок :smoke: :niasilil:
За це повідомлення автора JUK подякували (всього 2):
GeserКарандаш
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення KWAKA »

Треба було закласти можливість міняти кут багажника, бо чарки поїдуть, а ковбаса покотиться.
За це повідомлення автора KWAKA подякував:
route 66
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Geser »

Антипионер писав: 19 березня 2019, 09:27 Треба було закласти можливість міняти кут багажника, бо чарки поїдуть, а ковбаса покотиться.
Там міняється. Це ж Monorack.
Зображення
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Geser »

Якщо випиляти площадку для баула 300х600 мм, то і 6 персон можна всадовити.
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Geser »

Є сенс ставити на задок гальмо з двома кулаками?
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення USS »

Хтозна. Я поставив. Тіко з тросом треба побавитися. Задки ява ніколи не їздитиме тож най буде.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Відповісти

Повернутись до “Моя красавица”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів