Сторінка 13 з 36

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 16 квітня 2014, 06:21
Никòла
:shock: :shock: :shock:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 16 квітня 2014, 07:43
Geser
САМ шокований. Це не я, Явка у мене і не продається

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 16 квітня 2014, 09:01
Андрей 96
У нас тоже полно таких обьявлений, моя 640я тоже продавалась! сначала Шок потом злость, ну а после жалоб и удаления объявы, гордость. :D Мошеники тырят фота из интернета и выкладывают. Мою на Олде быстро отбили, на звонок продавец так и не ответил.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 16 квітня 2014, 13:21
Vitaha_N
Пожаловался на обьявление :)

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 16 квітня 2014, 13:34
Віталік
Vitaha_N писав:Пожаловался на обьявление :)
в диню таким треба жалуватись :banghead2: :killhim:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 06 травня 2014, 20:44
Geser
Привіт усім :)
Які можуть бути проблеми з подачею палива до циліндрів?
В спокійному темпі їде норм, на другій швидкості крутиться до 6000, а на третій при 90 км/год починає "гавкати". Кран-шланг-дизельний фільтр-шланг-карбюратор з новим клапаном від Мирона. Може бути проблема у низькому рівні в карбі, чи тупо не встигає затікати? Рівень виставлений за інструкцією. :banghead:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 06 травня 2014, 22:08
Никòла
Geser писав: Кран-шланг-дизельний фільтр-шланг-карбюратор з новим клапаном від Мирона.
А если снять весь этот бутер и попробовать прямотоком на другом шланге?

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 06 травня 2014, 22:33
Geser
ну, я колись грішив на фільтр. Без нього ніби аналогічно поводиться.
Крана давно не перевіряв, може забитий трохи, але бензин тече :niasilil:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 06 травня 2014, 23:48
lectoroff
У меня такое было, как оказалось кран забился.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 01 червня 2015, 22:50
Geser
Салям-балям! :beer1:

Вчора повернув на місце втулку під сальник правої цапфи КВ. Сальник на розмір "без втулки" працює одним бортом. Підозрюю, що підсмоктувало знатно на швидкості. Активний флюс трохи допоміг пропаяти раковини. Може якось до пер вилки руки дійдуть, бо сопливить трохи.

Треба швидко ефективне рішення по ущільненню штока зчеплення. Я так розумію, кращий варіант - сальник клапана китайського дирчика + втулка? Бувають готові, бо випав з інфопростору по явах?
Нарив сальник 5х16х7. Чи краще маслозйомний ковпачок шукати?

Стик коліно-труба теж сопливить і теж третій комплект кілець пішов. Герметик впридачу до кільця спасе?

Треба якісні гофри на цеп, бо вже третьому комплекту лози. Які взяти?

Хир пам'ятає розміри кільця під пробку вилки, підкажіть, завтикав поміряти.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 02 червня 2015, 13:10
Jataw
Geser писав:Салям-балям! :beer1:

Вчора повернув на місце втулку під сальник правої цапфи КВ. Сальник на розмір "без втулки" працює одним бортом. Підозрюю, що підсмоктувало знатно на швидкості. Активний флюс трохи допоміг пропаяти раковини. Може якось до пер вилки руки дійдуть, бо сопливить трохи.

Треба швидко ефективне рішення по ущільненню штока зчеплення. Я так розумію, кращий варіант - сальник клапана китайського дирчика + втулка? Бувають готові, бо випав з інфопростору по явах?
Нарив сальник 5х16х7. Чи краще маслозйомний ковпачок шукати?

Стик коліно-труба теж сопливить і теж третій комплект кілець пішов. Герметик впридачу до кільця спасе?

Треба якісні гофри на цеп, бо вже третьому комплекту лози. Які взяти?

Хир пам'ятає розміри кільця під пробку вилки, підкажіть, завтикав поміряти.
По маслосъёмному клапану...готовых нет,самому сделать дело 15 минут.
резиновые уплотнения колено-труба брал у А.Киселёва в контакте.Гофры тоже его-проблем пока не было.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 11 серпня 2015, 22:03
Geser
Ява з каляскою

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 14 серпня 2015, 03:37
lectoroff
Geser писав:Ява з каляскою
ахахаха)) +1

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 24 серпня 2015, 20:18
Geser
Колеги, у зв'язку з загубленим кільцем незадарма шукаю лівий поршень 2 ремонту (б/у). Ще треба втулка на заднє колесо, та що між ним і зіркою. Буду вдячний за пропозиції. Кататися хо :)

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 30 серпня 2015, 22:09
Geser
Невеличкий звіт по ущільненнях.

Поки що в коробку залита АТФ ІІ. Текла звідусіль. На заводному валу у мене два кільця. Спочатку там пітніло, зараз стало сухо. З-під приводу тахометра сопливило - додав трохи герметику на гайку - норм. Сопливило з-під приводу спідометра з сальником із якогось мотомагазину - нещодавно поставив куплений в Автопромпідшипнику за 8 грн - тримає поки (на ньому пружинка є, на відміну від, і два борти). Там же взяв на шток зчеплення. Відрізняється тільки внутрішнім діаметром, але коштував 26 грн. Посадка вийшла послаблена, що по зовнішньому, що по внутрішньому. Треба думати далі про це місце. Може пружинку трохи підтягнути і обойму з жерстянки зробити.

Також заглядав недавно на правий сальник КВ. Трошки витекло густого і чорного. Хз, чому не тримає.

Стики "коліно-труба" ущільнив двома парами кілець з авторинку. Одна десь 39х47, другу взяв 40хскількись там (тонше, ніж перше), довелося підрізати. Думаю, можна поставити 39х47+39х45 і буде тримати чудово.

У OlegHunter взяв сальники на шток амортизаторів. Стали щільненько, на відміну від зношених рідних. Думаю, там теж буде сухо.

Ще потрібно буде зробити сухо на вилці.

Хто ставив гофри на ланцюг "польські" блискучі такі, відпишіться, як ходять?

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 04 вересня 2015, 19:27
Geser
Знову на олх продавали... :)

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 14 вересня 2015, 16:28
Geser
Вчора додав ще одного сальника на зчеплення і маю в загашнику пару маслозйомних ковпачків.

Вкотре замінив прокладки у флейтах. Цього разу купив якісь металізовані. Побачимо, скільки проживуть...

Замінив масло у вилці і амортизаторах на 15W. Попереднє у вилці було досить прозоре ще. Залишив прозапас. А новим можу поділитися: Motul Fork oil 15W medium heavy. Десь з півлітра.

Сьогодні дорвався до токаря. Втулку в колесо, виявилося, легше виточити, ніж купити. І довів до тями знімача. Попередня версія не витримувала навантажень.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 21 вересня 2015, 11:44
Geser
Обновив катафоти і розжився тримачем для смартфона. Буду потрохи замінювати кріплення на нержавійку.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 22 вересня 2015, 15:56
kruzhkovn
Что случилось со старыми катафотами на вилке?

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 22 вересня 2015, 21:34
Geser
Загубив одного. Цього разу посадив на епоксидку.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 19 грудня 2015, 15:26
Geser
Які диски зчеплення зараз найкращі?
Спиці хромовані існують у продажу взагалі?
І ще поділіться фото передніх дуг, які вам сподобалися. Крім стандартних.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 19 грудня 2015, 18:49
валико
А чим не влаштовують ті дуги що на твоєму мотоциклі? У мене такі стояли свого часу. Декілька разів виручали - падав на невеликій швидкості при повороті чи розвороті. Руки, ноги цілі та й мот без ушкоджень залишався.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 20 грудня 2015, 17:31
Geser
Виглядають класно, але кріплення тріщать і кілька разів мот через них перекидався - дзеркала-повороти-фара страждають.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 30 березня 2016, 23:39
Geser
Затарився обжимками і клем на сотню накупив у передчутті сезону :)
20160330_211421.jpg
Ще трохи дротів кольорових візьму найближчим часом.

Вибрав нарешті акумулятора
20160330_211454.jpg
Зацінимо, що за звір за $17.

З екіпом якось дебет з кредитом не зійшлися. Рукавички по ціні просто :mla1: Поки що будуть Зображення

Зимові техроботи переносяться на сезон...

До зустрічі на дорогах :super:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 31 березня 2016, 12:04
Лях
Перших дві фото тільки я не бачу?