Сторінка 14 з 36

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 31 березня 2016, 13:04
route 66
І я!

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 31 березня 2016, 14:18
Geser
Щось не розібрався, як із гугл диску вставляти.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 12 квітня 2016, 00:30
Geser
Після зимовки заглючив "задній" вмикач стоп-сигналу. Сьогодні трошки підклепав контакти - буду перевіряти.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 12 квітня 2016, 11:56
kruzhkovn
хром-спицы нашёл?

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 12 квітня 2016, 13:44
Geser
Нєа. Та і особливо не шукав... :(

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 16 квітня 2016, 21:02
Geser
Підремонтував ручку газу. Була погана фіксація у зворотньому напрямку. Приколгоспив туди гвинта під потай - працює. Довелося також перепаювати троса, тому заодно повернув назад і трубку-коліно.

Зображення

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 08 травня 2016, 21:03
Geser
Залишу собі тут, щоб не загубити маркування моторного ланцюга :)

2ПВ 9,525-17,0 66 ланок.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 13 травня 2016, 17:41
Geser
Що робити з витіканням масла з-під рогатого валу?

Потрібен токар у Києві втулки деякі поточити.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 13 травня 2016, 18:37
Jataw
масло попадает с левой половины картера...сначала ставил резиновое кольцо между картером и вилкой полуавтомата-не помогало.На последних трёх собранных моторах устанавливал при сборке картеров парочку резиновых колечек.Прям на вал и закупорить в левую половину картера,потом ставишь правую и забываешь о течи.Но...это вариант только при сборке))
https://vk.com/maksimus_l -токарь

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 13 травня 2016, 19:27
C_ Joker
Я делал проточки на самом валу, под резиновые кольца, одно что работало по втулке, которая центрует кулису, вторую проточку недалеко от вилки полуавтомата, сезон проблем не было! Ось выбивается молотком, и так же забивается обратно, после проточки канавок!

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 14 травня 2016, 13:26
Geser
Jataw, C_ Joker, дякую.

Сьогодні забарахлився тюнінгом

Зображення

Зображення

Зображення

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 14 травня 2016, 16:40
USS
Які красиві гаєчки та шайбочки! :sotona: А то, я так зрозумів, мікропідшипники? Розкажи докладніше про тюнінг в чім сіль?

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 14 травня 2016, 16:56
Geser
Робив ревізію в курках і зрозумів, що потрібні втулки. Потім згадав, що Нікола вживляв підшипники. Купив 5х9х3. Поставив на правий важіль. Краще, ніж було, але все одно пружина не повертає в вихідне положення. Так що не раджу брати такі дрібні. Хоча б 5х11 і розсвердлювати.

А на натяжник потрібно буде мудрити якусь іншу нижню пластину, бо куплена заготовка трохи короткувата.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 14 травня 2016, 22:00
USS
Де брав підшипники і по якій ціні?

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 14 травня 2016, 22:05
Geser
На Юності по 30 грн.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 16 травня 2016, 11:02
Geser
Щось таке буду міряти

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 16 травня 2016, 12:42
kruzhkovn
Шо это за штучка, в каком месте ставится и для чего?

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 16 травня 2016, 16:40
USS
Під цепок у двигуні, тіпо заспокоювач, натягувач. Бачив на ютюбі, один механік таке саме на чезет ліпив.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 16 травня 2016, 20:12
rinert
Смысл ставить такой натяжитель есть если цепь уже по картеру трет, а если она уже так растянута, то ее нужно просто выкинуть, иначе скоро придется менять и звезду и корзину, так что большого смысла в таком тюнинге не вижу. Если не прав - поправьте.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 16 травня 2016, 20:21
Geser
Смисл, щоб нова подовше прожила. А то мене ресурс у 5000 якось не влаштовує при такій ціні. Правда, могла так швидко щноситися через корзину, яку вже міняти пора.

Подивився відео про ЧЗ - там круто. Якщо поміститься, то собі деякі ідеї візьму.

Я бачив коротке відео, де двигун працював без кришки і там ланцюга колбасило, а потім автор підносив викрутку знизу і ішла струною. Тому і заморочився.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 17 травня 2016, 08:50
kruzhkovn
Подивився відео про ЧЗ - там круто. Якщо поміститься, то собі деякі ідеї візьму.
Заинтрреговал, ссылку запостишь?
Я бачив коротке відео, де двигун працював без кришки і там ланцюга колбасило, а потім автор підносив викрутку знизу і ішла струною.
И на эту видюшку тоже.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 17 травня 2016, 09:06
Geser
http://youtu.be/no8qbzORdgE
Друге не знайшов. Може хто підкаже? На олді мелькало в якійсь темі про моторну передачу.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 21 травня 2016, 21:11
Geser
Трохи приміряв. Місця там зовсім мало, щоб нижня ділянка ланцюга його складала нормально. Треба трохи зміщувати у бік кришки кріплення, тож доведеться нижню частину переробити.

Зображення

Ланцюг і корзина підуть під заміну найближчим часом.

Це тільки у мене бокова підніжка складена б'є по глушнику, чи у всіх?

Зображення

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 22 травня 2016, 03:33
USS
На те що викладають всякі там майстри в ютюбі треба дивитися з великою долею скепсиса, наприклад той чезетник, посилання на якого ти викладав, тільки крутив недоскладеного двигуна на столі, результатів нема, відео роботи двигуна теж, про сюжет з встановленням їж гена на яву також результату -нуль, те що він наробив там- то тільки прикидки, аби дивилися його канал. Уважно його послухайте -двигун знятий вчора і вже перебраний, ідеально вимитий, циліндри пофарбовані, навідь невидно слідів нагару та встановлення колін на вихлопі, ні...уя собі темпи роботи!

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 22 травня 2016, 10:20
Geser
Я дивився тільки про натяжник. Нормально продумана конструкція у нього. Єдине що не видно, чи при гальмуванні він нормально складеться.