Розпорядження № 466

Право, законы, консультации
Відповісти
Аватар користувача
Dimler
рокер
Повідомлень: 382
З нами з: 26 травня 2009, 13:11
Мотоцикл: Cezet 472,6=>Honda CB400SF
Звідки: Конотоп
Дякував (ла): 0
Подякували: 2 рази
Контактна інформація:

Розпорядження № 466

Повідомлення Dimler »

Вот наткнулся на сей документ в инете почитал, понравилось, решил скинуть сюда для ознакомления.
особенно понравились пункты 1.2., 1.4., 1.6.
--------------------------------------------------------------------
МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

Розпорядження № 466

“Про організацію роботи підрозділів ДАІ з профілактики правопорушень
із застосуванням засобів фото- і кінозйомки, відеозапису”
21.05.2009 м. Київ

Із 17 листопада 2008 року набув чинності Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху". Нові норми законодавства та відповідна організація роботи підрозділів ДАІ з його виконання стали головними чинниками зниження рівня аварійності на вулично-дорожній мережі України.
Від початку цього року вдалося зберегти життя 894 осіб та попередити травмування ще 6 тис, осіб. Разом з тим основною формою профілактики правопорушень залишається нагляд за дорожнім рухом та своєчасне виявлення і попередження порушень Правил дорожнього руху його учасниками. При цьому велику роль у підвищенні ефективності нагляду за дорожнім рухом відіграє застосування сучасних технічних засобів, у тому числі радіолокаційних відеозаписувальних вимірювачів швидкості.
Проте останнім часом у засобах масової Інформації оприлюднено різного виду інформацію щодо недосконалої організації роботи підрозділів ДАІ з профілактики правопорушень з використанням указаних технічних засобів, а також їх невідповідності існуючим світовим стандартам. При цьому зверталася увага на безпідставність зупинення транспортних засобів, несення служби в місцях необґрунтованого обмеження швидкості, неналежну якість складання адмінпротоколів, постанов у справі та формування адмінматеріалів.
З метою вдосконалення роботи підрозділів Державтоінспекції з профілактики правопорушень із застосуванням засобів фото- і кінозйомки, відеозапису та підвищення ефективності нагляду за дорожнім рухом
ВИМАГАЮ:
1. Начальникам ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях. містах Києві та Севастополі:
1.1. Забезпечити під час здійснення контролю за дотриманням водіями ПДР з використанням засобів фото- і кінозйомки, відеозапису несення служби працівниками ДАІ виключно у форменому одязі, з нагрудним знаком та на службовому автомототранспорті.
1.2.Не допускати випадків здійснення контролю за дотриманням водіями правил дорожнього руху із місць, закритих для візуального огляду учасникам дорожнього руху (об'єкти дорожнього сервісу, зелені насадження тощо).
1.3. Забезпечити безумовне виконання вимог наказу МВС №1111/2006, зокрема, щодо виключення випадків безпідставного зупинення транспортних засобів.
1.4. Виключити випадки документування порушень встановленого швидкісного режиму руху транспортних засобів у зонах дії дорожніх знаків, що обмежують максимальну швидкість, на в'їздах у населені пункти на відстані меншій ніж 1000 метрів від його початку.
1.5. Зобов'язати працівників ДПС ДАІ перед початком роботи з радіолокаційним відеозаписувальним вимірювачем швидкості "ВИЗИР" робити знімки службового транспортного засобу із прив'язкою до місцевості та в разі необхідності долучати до матеріалів розгляду скарг для доведення місця фіксації порушення.
1.6. Виключити випадки складання відносно водіїв транспортних засобів адміністративних протоколів без доведення їхньої вини чи достатніх доказів допущення ними порушень ПДР (фото-, відеоматеріалів, показів свідків тощо).
1.7. У ході документування порушень правил дорожнього руху працюючими в автоматичному режимі спеціальними технічними засобами, то мають функції фото-, кінозйомки, відеозапису чи засобами фото- і кінозйомки, відеозапису, до винесеної постанови додавати 3-4 знімки зафіксованого порушення правил дорожнього руху. Знімки повинні містити інформацію про місце, час скоєння порушення, чітке зображення автомобіля порушника.
1.8. Не допускати випадків документування порушень ПДР, якщо порушення скоєне внаслідок неналежного утримання дорожнього покриття (виїзд на зустрічну смугу для об'їзду перешкод, ям тощо).
1.9. Ужити заходів щодо облаштування спеціальними інформаційними щитами ділянок вулично-дорожньої мережі, де здійснюється контроль за дотриманням водіями ПДР з використанням працюючих в автоматичному
режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису.
1.10. 3 метою профілактики порушень правил дорожнього руху організувати та забезпечити виставлення на дорожньо-шляховій мережі муляжів приладів фото- і кінозйомки, відеозапису, забезпечивши при цьому їх передислокацію не рідше одного разу на тиждень.
1.11. Зобов'язати працівників Державтоінспекції під час винесення постанови про накладення стягнення за адміністративне правопорушення неухильно дотримуватися вимог статей 33, 34 Кодексу України про адміністративні
правопорушення.
1.12. У ході документування дорожньо-транспортних пригод виключити
випадки неякісного оформлення матеріалив ДТП (унесення в схеми ДТП неправдивої, помилкової або неповної інформації, неврахування показів свідків, очевидців), що призводить до поверхового та необ’єктивного розгляду таких справ.
1.13. Організувати перевірки силами створених груп з контролю за станом дотримання працівниками ДПС установленого порядку несення служби.
1.14. Спільно з представниками дорожніх та комунальних організацій провести ревізію всіх дорожніх знаків 3.29 "Обмеження максимальної швидкості", установлених па вулично-дорожній мережі регіону, за наслідками якої визначитися з необхідністю застосування кожного дорожнього знака.
Щодо кожної ділянки вулично-дорожньої мережі, де значення максимально дозволеної швидкості менше, ніж визначено Правилами дорожнього руху, разом з власниками вулично-дорожньої мережі підготувати висновок з обґрунтуванням установленої швидкості руху. Особливу увагу при цьому приділити автомобільним дорогам загального користування державного значення та магістральним вулицям населених пунктів.
1.15. Ужити заходів стосовно термінового демонтажу тих дорожніх знаків, які встановлені з порушенням державного стандарту та вводять необґрунтовані обмеження для учасників дорожнього руху.
1.16. З урахуванням вимог пункту 12.8 Правил дорожнього руху вийти з пропозиціями до власників вулично-дорожньої мережі щодо підвищення на магістральних вулицях населених пунктів максимально дозволеної швидкості руху до 80 км/год шляхом установлення відповідних дорожніх знаків.
1.17. На ділянках доріг загального користування державного значення, які проходять через населені пункти, спільно із представниками місцевих органів виконавчої влади визначитися щодо можливості заміни дорожніх знаків 5.45 (5.46) "Початок (кінець) населеного пункту" (білий фон) на дорожні знаки 5.47 (5.48) "Початок (кінець) населеного пункту" (синій фон). У випадку позитивного рішення власникам вулично-дорожньої мережі направити подання щодо проведення на зазначених ділянках доріг робіт з:
- відновлення (влаштування) зовнішнього освітлення, у першу чергу в місцях розташування пішохідних переходів;
- позначення наземних пішохідних переходів червоно-білою дорожньою розміткою та транспортними світлофорами типу 7 (із сигналами жовтого кольору); нанесення на підходах до пішохідних переходів шумових смуг; відновлення (установлення) транспортного огородження на розділювальній смузі та пішохідного огородження на узбіччях доріг;
упровадження інших заходів щодо підвищення безпеки дорожнього руху.
1.18. Вийти з ініціативою до органів місцевого самоврядування щодо забезпечення фінансування впровадження працюючих в автоматичному режимі стаціонарних спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису для нагляду за дорожнім рухом та фіксації правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху за рахунок коштів, що надходять до місцевих бюджетів від сплати штрафів.
1.19. Узяти на особистий контроль юридичне супроводження в судах справ у частині, що стосується оскарження накладених стягнень за правопорушення, зафіксовані з використанням показань спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису.
1.20. Для забезпечення належного захисту в судах інтересів органів внутрішніх справ організувати вивчення представниками органів внутрішніх справ, які беруть участь у судових розглядах, нормативно-правової бази використання вимірювача швидкості радіолокаційного відеозаписувального приладу "ВИЗИР", у тому числі його тактико-технічних характеристик та можливостей. Виключити випадки неявки вказаних осіб у судові органи в терміни, указані в судових повістках.
1.21. З метою забезпечення якісного документування виявлених порушень ПДР, матеріалів дорожньо-транспортних пригод організувати вивчення в системі службової підготовки з прийняттям заліків вимог наказу МВС від 29.02.2009 №77 "Про затвердження Інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху", зареєстрованого в Міністерстві юстиції 24.04.2009 за № 374/16390.
1.22. Про виконання вимог цього розпорядження доповісти в ДДАІ до 1 червня 2009 року.
2. Начальникові ДДАІ МВС України генерал-майору міліції Коломійцю С.Г.:
2.1. До 01.06.2009 розробити єдиний зразок інформаційного щита з попередженням водіїв про те, то контроль за дотриманням правил дорожнього руху здійснюється за допомогою засобів фото- і кінозйомки, відеозапису.
2.2. Спільно з представниками ЗМІ організувати проведення рейдів з документування порушень правил дорожнього руху водіями за допомогою вимірювача швидкості радіолокаційного відеозаписувального приладу "ВИЗИР". Забезпечити висвітлення результатів проведеної роботи в засобах масової інформації.
2.3. Для створення позитивного іміджу працівника Державтоінспекції налагодити тісну співпрацю з громадськими організаціями, у тому числі спілкою автомобілістів при Кабінеті Міністрів України.
2.4. Організувати проведення контрольних перевірок виконання даного розпорядження.
2.5. До 15 червня 2009 року на підставі отриманих доповідей особисто доповісти Міністрові про виконання вимог цього розпорядження.
3. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника Міністра генерал-лейтенанта міліції Савченка О.І. та ДДАІ (Коломієць С.Г.).

Т.в.о. Міністра генерал-лейтенант міліції М.М.Клюєв
Аватар користувача
Человек
Рокер по кафе рейсер
Повідомлень: 2380
З нами з: 25 травня 2009, 09:49
Мотоцикл: Jawa-250, RF-400rt
Звідки: Київ
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 17 разів
Контактна інформація:

Re: Розпорядження № 466

Повідомлення Человек »

Хороший приказ, подозреваю будет традиционная проблема с исполнительностью.
Что заставит гаишника на патрулировании выполнять пункты 1.2., 1.4., 1.6. кроме нагоняя начальника.?
Ведь если он составит протокол на водителя с нарушением этих пунктов. для суда это будет не важно.
Аватар користувача
Dimler
рокер
Повідомлень: 382
З нами з: 26 травня 2009, 13:11
Мотоцикл: Cezet 472,6=>Honda CB400SF
Звідки: Конотоп
Дякував (ла): 0
Подякували: 2 рази
Контактна інформація:

Re: Розпорядження № 466

Повідомлення Dimler »

ну почему, это нарушение приказа, и это все нужно указывать в протоколе об админ нарушении когда вам дадут его подписать, тоже самое говорить в суде если до этого дойдет. В первую очередь указать менту на нарушение им этого приказа.
Если протокол составлен с нарушением одного из пунктов приказа, (если это доказать в суде) то это анулирует ответственность.
Проблема в том что для того что б например доказать что гаишники стояли в кустах (нарушение пункта 1,2) нужны свидетели котрые это подтвердят, также думаю можно щелкнуть их на фото или видео, но незнаю как щас дела с такими доказательствами в суде, думаю прокатит.
Вобщем приказ есть и его должны исполнять.
Аватар користувача
Человек
Рокер по кафе рейсер
Повідомлень: 2380
З нами з: 25 травня 2009, 09:49
Мотоцикл: Jawa-250, RF-400rt
Звідки: Київ
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 17 разів
Контактна інформація:

Re: Розпорядження № 466

Повідомлення Человек »

Юристы если что меня поправят, суд будет оперировать законами а не приказами министерства. То есть суд не примет во внимание приказ.
Аватар користувача
Dimler
рокер
Повідомлень: 382
З нами з: 26 травня 2009, 13:11
Мотоцикл: Cezet 472,6=>Honda CB400SF
Звідки: Конотоп
Дякував (ла): 0
Подякували: 2 рази
Контактна інформація:

Re: Розпорядження № 466

Повідомлення Dimler »

Человек писав:Юристы если что меня поправят, суд будет оперировать законами а не приказами министерства. То есть суд не примет во внимание приказ.
Я юрист :).
Суд будет оперировать действующей нормативной базой по данному вопросу, и приказаами в том числе. Закон имеёт большую юрид. силу чем приказ. Но, законы будут иметь высшую силу если например будет какое то разногласие или же например наказ и закон будут иметь противоречия(колизия права). В законе нет точного указания где должен стоять гаишник в кустах или нет, и потому закон и наказ в суде протеворечить не будут. Нарушение одного из пунктов приказа гаишниками при несении службы и состовлении админ. протоколов, если конечно вы сможете это доказать, освобождает вас от админ. ответсвенности.
Аватар користувача
Человек
Рокер по кафе рейсер
Повідомлень: 2380
З нами з: 25 травня 2009, 09:49
Мотоцикл: Jawa-250, RF-400rt
Звідки: Київ
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 17 разів
Контактна інформація:

Re: Розпорядження № 466

Повідомлення Человек »

Dimler писав:
Человек писав:Юристы если что меня поправят, суд будет оперировать законами а не приказами министерства. То есть суд не примет во внимание приказ.
Я юрист :).
..............
Нарушение одного из пунктов приказа гаишниками при несении службы и состовлении админ. протоколов, если конечно вы сможете это доказать, освобождает вас от админ. ответсвенности.
Ааа так ти юрист, Який підступний !

Что может служить доказательством в суде в данном случае, показания двух свидетелей ?
Кстати то что ты нарушил - не будет более решающим фактором, ведь водитель нарушил закон а гаишник - приказ. А закон имеет высшую силу, нет ?
Аватар користувача
Dimler
рокер
Повідомлень: 382
З нами з: 26 травня 2009, 13:11
Мотоцикл: Cezet 472,6=>Honda CB400SF
Звідки: Конотоп
Дякував (ла): 0
Подякували: 2 рази
Контактна інформація:

Re: Розпорядження № 466

Повідомлення Dimler »

Человек писав:
Dimler писав:
Человек писав:Юристы если что меня поправят, суд будет оперировать законами а не приказами министерства. То есть суд не примет во внимание приказ.
Я юрист :).
..............
Нарушение одного из пунктов приказа гаишниками при несении службы и состовлении админ. протоколов, если конечно вы сможете это доказать, освобождает вас от админ. ответсвенности.
Ааа так ти юрист, Який підступний !

Что может служить доказательством в суде в данном случае, показания двух свидетелей ?
Кстати то что ты нарушил - не будет более решающим фактором, ведь водитель нарушил закон а гаишник - приказ. А закон имеет высшую силу, нет ?
эмм... нуу...:))) эт нужно порытся в законах, ну вот так на вскидку то что первое попалось под руку и вспомнилось:
начнем с того что одним из завданнь сотрудника ДПС согласно "ІНСТРУКЦІЇ з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС (затверджена наказом МВС України № 111 від 27.03.2009 р.)" э [Попередження та припинення злочинів і адміністративних правопорушень у сфері дорожнього руху. но никак не прятатся за кустами и тупо всех штрафовать.
также с этой ж инструкции:

7. Нагляд за дорожнім рухом з використанням транспортних засобів та без такого може здійснюватися відкритим, прихованим чи змішаним способами.
Відкритий нагляд здійснюється працівниками підрозділів ДПС при пішому патрулюванні, а також на службових транспортних засобах (автомобілях, автобусах, мотоциклах), які мають спеціальне кольорографічне пофарбування.
Прихований нагляд здійснюється працівниками Державтоінспекції МВС на службових транспортних засобах (автомобілях) без спеціального кольорографічного пофарбування та розпізнавальних знаків. (но как мы знаем служебные ТС имеют номерные знаки на синем фоне что конечно хуже чем ТС с специальной раскраской)
Змішаний нагляд здійснюється одночасно на декількох службових транспортних засобах (автомобілях, автобусах, мотоциклах), з яких щонайменше один повинен мати спеціальне, а решта – звичайне пофарбування.

по друге у ч.3 ст.70 Кодексу адміністративного судочинства України вказано: Докази, одержані з порушенням закону, судом при вирішенні справи не беруться до уваги.
Что касается доказательств, то согласно тому ж Кодексу адміністративного судочинства України ч.1 ст. 60 :
Доказами в адміністративному судочинстві є будь-які
фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або
відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб,
які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення
для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на
підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників,
показань свідків, письмових і речових доказів, висновків
експертів.

вобщем писать можно долго и нудно, поройтесь в инете, там полно умников поумнее и поопытнее меня.
простите за мой английский:)
Аватар користувача
Dimler
рокер
Повідомлень: 382
З нами з: 26 травня 2009, 13:11
Мотоцикл: Cezet 472,6=>Honda CB400SF
Звідки: Конотоп
Дякував (ла): 0
Подякували: 2 рази
Контактна інформація:

Re: Розпорядження № 466

Повідомлення Dimler »

Кодекс украины про административные правонарушения
Стаття 251. Докази

Доказами в справі про адміністративне правопорушення, є
будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом
порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність
адміністративного правопорушення, винність даної особи в його
вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного
вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про
адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка
притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих,
свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями
технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і
кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки,
відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням
правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки
дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а
також іншими документами.
Аватар користувача
gorik
Старая гвардия
Повідомлень: 1773
З нами з: 12 жовтня 2009, 00:09
Мотоцикл: JAWA-250 тип 559/02(дв.360)1962г.в.+Duna 1965г.в.
Звідки: Мариуполь
Дякував (ла): 76 разів
Подякували: 169 разів
Контактна інформація:

Re: Розпорядження № 466

Повідомлення gorik »

Человек писав: суд будет оперировать законами а не приказами министерства. То есть суд не примет во внимание приказ.
+100 Очень даже правильно сказал!!!!!От себя немного напишу.-Если инспектор не нарушил Закон,а при этом не выполнил приказ,то в Суде он(инспектор)будет на 100% прав согласно Закона.А приказы-это всё внутреннее распоряжение для подчинённых и гражданским лицам оно ну ни как не играет никакой роли(в смысле не поможет в своё оправдание) даже если вы будете на них ссылаться.Согласно Закона инспектора могут нести службу в любом месте ,даже скрыто от визуальной видимости для граждан-и это не будет каким-либо нарушением по Закону!И все эти разговоры,что мол кто то там стоит за кустами-это бред сивой кобылы.Запомните!Это ни есть нарушение Закона и даже если вы(люди) пожалуетесь,то по Закону ничего инспектору не будет...он будет прав на 100%.И ещё...Очень часто люди ссылаются на то (при этом пишут жалобы),что инспектора не могут нести службу в тёмное время суток в тёмном месте.Так это ошибочное мнение.Называется -услышал звон,а не знаешь где он.Так поясню.В тёмном месте запрещено нести службу тем нарядам,которые несут эту же службу в пешем порядке!!!(это предусмотрено только лишь для личной безопасности инспектора,чтоб его видели водители и не сбили )без автомобиля со специальной раскраской.А вот если вы попадёте в тёмное время в тёмном месте(даже в поле,в пустыне)на патрульный автомобиль с раскраской,да ещё и с маячками,то все ваши крики типа -"вы не имеете право нас здесь останавливать"-будут тщетны...-при этом данный наряд милиции ничего абсолютно не нарушает как со стороны Закона,так и со стороны внутренних приказов.Поэтому для тех,кто этого не знает-запомните! и не вступайте в бессмысленную полемику с гайцами.Всё равно в таких случаях они будут правы на все 100%.
Аватар користувача
gorik
Старая гвардия
Повідомлень: 1773
З нами з: 12 жовтня 2009, 00:09
Мотоцикл: JAWA-250 тип 559/02(дв.360)1962г.в.+Duna 1965г.в.
Звідки: Мариуполь
Дякував (ла): 76 разів
Подякували: 169 разів
Контактна інформація:

Re: Розпорядження № 466

Повідомлення gorik »

Dimler писав:Вот наткнулся на сей документ в инете почитал, понравилось, решил скинуть сюда для ознакомления.
особенно понравились пункты 1.2., 1.4., 1.6.
--------------------------------------------------------------------
МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

Розпорядження № 466

“Про організацію роботи підрозділів ДАІ з профілактики правопорушень
із застосуванням засобів фото- і кінозйомки, відеозапису”
21.05.2009 м. Київ
Я так думаю,что данное распоряжение уже не имеет ни какой силы,так как некоторые приказы,указанные в этом распоряжении,уже отменены! ;)
Відповісти

Повернутись до “Юридический раздел”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів